Ποιός είναι ο λόγος ; Προκαλούν μεγαλύτερη έμφραξη εξαιτίας μεγαλύτερης πυκνότητας όσο διέρχονται της κάννης ;Τα 40 γραμμάρια σε #9 είναι σίγουρος δρόμος για τον οδοντίατρο.
Ποιός είναι ο λόγος ; Προκαλούν μεγαλύτερη έμφραξη εξαιτίας μεγαλύτερης πυκνότητας όσο διέρχονται της κάννης ;Τα 40 γραμμάρια σε #9 είναι σίγουρος δρόμος για τον οδοντίατρο.
Και ακτινικές τριβές περισσότερες άρα και περισσότερα μπαρ θα έχει ένα φυσίγγιο με 40 γραμμάρια Νο 9 και στην τελική δεν εξυπηρετεί σε τίποτε τόσο "βαρυ' φυσίγγιο σε τόσο ψιλό νούμερο σκαγιων..........Γιατι κανείς δε γεμίζει ψιλά σκάγια πάνω απο τα 34γραμμάρια ; Γιατί δεν υπάρχουν φυσιγγια 40γραμμαρίων πχ με νούμερο 9 σκάγια ; Είναι θέμα κόστους ; Είναι θέμα ασφάλειας του φυσιγγίου ;
Αυξάνουμε τα γραμμάρια σε μία γόμωση, πάνω από 32 ας πούμε, όταν θέλουμε να έχουμε χοντρότερα σκάγια. Γιατί αν βάλουμε τα χοντρά μας σκάγια, πχ #4 και αφήσουμε ίδια τα γραμμάρια της γόμωσης, τότε ο αριθμός των σκαγιών θα είναι πολύ μικρός σε σχέση με την ίδια γόμωση αλλά #8 πχ και άρα δεν θα καλύπτεται ομοιογενώς ο κύκλος. Η τουφεκιά θα έχει κενά και το πουλί θα περνάει από μέσα σε 10 σημεία. Άρα όταν βάζεις πιο χοντρά σκάγια τότε αυξάνει και το βάρος της γόμωσης για να είναι πιο πολλάΠοιός είναι ο λόγος ;
Δεν είναι η διέλευση από το κοίλο της κάνης.Ποιός είναι ο λόγος ; Προκαλούν μεγαλύτερη έμφραξη εξαιτίας μεγαλύτερης πυκνότητας όσο διέρχονται της κάννης ;
Για τσίχλα;;;Λεβέντες καλησπέρα.Εχει κανένας εμπειρία από g3000 σε 67mm???
Όχι το θέλω για καλοκαίρι έναρξη.Το στήνω σε 69mm 616 160x30 z2m24 και κλείσιμο 57.4 και έχω μείνει ευχαριστημένος όμως είναι αρκετά ζωηρό ακόμη και για αυτογεμες τις ώρες με υψηλή θερμοκρασία.Για τσίχλα;;;
Και γιατί, αποκλειστικά σε 67mm κάλυκα;;;
Αυτήν την απορία είχα πάντα, ενώ έχεις 70άρι κάλυκα, γιατί να τον κόβεις;Για τσίχλα;;;
Και γιατί, αποκλειστικά σε 67mm κάλυκα;;;
Αυτο που λες, το θεωρώ απλως θεωριτικό...γιατι..κοβωντας καλυκα, με το να κοψεις απλως 0.005 πυριτιδα δε νομιζω πως θα γλυτωσεις την ανακρουση, διοτι στον 67.5mm καλυκα, αυτομάτος μικρένεις το θάλαμο καύσης, χωρις ομως αυτο, να σημαινει κατι το τραγικο ετσι....Όχι το θέλω για καλοκαίρι έναρξη.Το στήνω σε 69mm 616 160x30 z2m24 και κλείσιμο 57.4 και έχω μείνει ευχαριστημένος όμως είναι αρκετά ζωηρό ακόμη και για αυτογεμες τις ώρες με υψηλή θερμοκρασία.
Έχουν κάποιους 67mm με 616 και σκέφτομαι το ίδιο σετ απ κόβοντας 0.03-0.05 να το φτιάξω σε 67mm όπως ακριβώς κλείνει η b&p το αγαπημένο μου φυσίγγι το mb light
To mb light που χρησιμοποιούσα χρόνια είναι 616 g3000 1,57x30 z2m24 κλεισμένο 56.00.Το φυσίγγι αυτό μου δίνει μικρότερη αίσθηση ανάκρουσης από το 1.60x30 σε 69.00 καλυκα.Και υπάρχει και διαφορά στην ταχύτητα που το εξηγεί ....το πρώτο είναι 398-400 ενώ το δεύτερο 411-412 ...Έτσι μπήκα στο τρυπακι να ψάξω στον 67.00 λίγο πιο μαλακη ανάκρουση.Αυτο που λες, το θεωρώ απλως θεωριτικό...γιατι..κοβωντας καλυκα, με το να κοψεις απλως 0.005 πυριτιδα δε νομιζω πως θα γλυτωσεις την ανακρουση, διοτι στον 67.5mm καλυκα, αυτομάτος μικρένεις το θάλαμο καύσης, χωρις ομως αυτο, να σημαινει κατι το τραγικο ετσι....
Το setup: 67.5
Cx2000 G3000 1.60×31 Taskof 22 No8 (6*) 56.20mm δινει 402m/s....σαν μπούσουλα στο δινω κ ειναι λίγο "ζωηρό" στο δίκαννο σε ανάκρουση το χειμώνα, σε νορμαλ συνθήκες, αλλα ειναι κ λειτουργικο στο κυνηγι μπεκατσινιού, οπου το ειχα δοκιμάσει...
Υ.Γ.
Συνταγες, σε 67.5mm καλυκα, ριχνω το χειμώνα κυρίως....
Άλλες μηχανές, άλλο κλείσιμο, άλλος κάλυκας, πατέντα της b&p .( Στο 1,55 πρέπει να πας.)To mb light που χρησιμοποιούσα χρόνια είναι 616 g3000 1,57x30 z2m24 κλεισμένο 56.00.Το φυσίγγι αυτό μου δίνει μικρότερη αίσθηση ανάκρουσης από το 1.60x30 σε 69.00 καλυκα.Και υπάρχει και διαφορά στην ταχύτητα που το εξηγεί ....το πρώτο είναι 398-400 ενώ το δεύτερο 411-412 ...Έτσι μπήκα στο τρυπακι να ψάξω στον 67.00 λίγο πιο μαλακη ανάκρουση.
Αυτο το mb light που δινει η εταιρια τωραα ειναι σε 70 ισως εχει αλλαξει το στησιμο μπορει κ να χρησιμοποιοι κ αλλοι πυριτιδαTo mb light που χρησιμοποιούσα χρόνια είναι 616 g3000 1,57x30 z2m24 κλεισμένο 56.00.Το φυσίγγι αυτό μου δίνει μικρότερη αίσθηση ανάκρουσης από το 1.60x30 σε 69.00 καλυκα.Και υπάρχει και διαφορά στην ταχύτητα που το εξηγεί ....το πρώτο είναι 398-400 ενώ το δεύτερο 411-412 ...Έτσι μπήκα στο τρυπακι να ψάξω στον 67.00 λίγο πιο μαλακη ανάκρουση.
To MB Light είναι με πυρίτιδα G3000 ???To mb light που χρησιμοποιούσα χρόνια είναι 616 g3000 1,57x30 z2m24 κλεισμένο 56.00
αυτα που δινει πλεων η b&p σε 67 στα 30-32γραμ. ειναι το NIKE και το GP UNIVERSLTo MB Light είναι με πυρίτιδα G3000 ???Η εταιρεία λέει ότι είναι με "πειραγμένη" ΜΒ (MB modificata) ... και ότι είναι σε 70άρη κάλυκα !!!
Είναι αρκετά χρόνια που το είχα πάρει, και αυτή που είχα βρει εγώ τότε ήταν η κανονική MB32, "απείραχτη", έτσι πιστεύω ... Αλλά δε θυμάμαι ακριβώς τη δόση, αρκετά χαμηλή ήταν πάντως, σε σχέση με του MB Classic 32 ... Ούτε άλλες λεπτομέρειες θυμάμαι, όπως ύψος κάλυκα κλπ. και δεν έχω τώρα πρόχειρες τις σημειώσεις μου.
Έχω μια ποσότητα από αρκετά παλιά παρτίδα καί είναι g3000 1,57x30 σε 67mm κάλυκα.Προφανως δεν γεμίζουν μόνο ένα σετ απ αφού υπάρχει και σε 69mm με mb32To MB Light είναι με πυρίτιδα G3000 ???Η εταιρεία λέει ότι είναι με "πειραγμένη" ΜΒ (MB modificata) ... και ότι είναι σε 70άρη κάλυκα !!!
Είναι αρκετά χρόνια που το είχα πάρει, και αυτή που είχα βρει εγώ τότε ήταν η κανονική MB32, "απείραχτη", έτσι πιστεύω ... Αλλά δε θυμάμαι ακριβώς τη δόση, αρκετά χαμηλή ήταν πάντως, σε σχέση με του MB Classic 32 ... Ούτε άλλες λεπτομέρειες θυμάμαι, όπως ύψος κάλυκα κλπ. και δεν έχω τώρα πρόχειρες τις σημειώσεις μου.
Από το lot του τότε που είχες εσύ μέχρι τώρα έχει αλλάξει πάρα πολλές φορές.Έχω μια ποσότητα από αρκετά παλιά παρτίδα καί είναι g3000 1,57x30 σε 67mm κάλυκα.Προφανως δεν γεμίζουν μόνο ένα σετ απ αφού υπάρχει και σε 69mm με mb32