Έχω δει στα χιόνια η 391 να κελαιδαει και κάποια αδράνειας να γίνεται μονοκανο και να του φταίνε τα λάδια που πάγωσαν . Την άλλη μέρα το αδράνειας μπήκε αγγελία
Μακάρι να ήταν μόνο οι χαμηλές θερμοκρασίες το πρόβλημα.Έχω δει στα χιόνια η 391 να κελαιδαει και κάποια αδράνειας να γίνεται μονοκανο και να του φταίνε τα λάδια που πάγωσαν . Την άλλη μέρα το αδράνειας μπήκε αγγελία
Κάτοχός και των δύο.
Αερίων
1] δεν κλωτσάει
2] δεν αναπιδαει
3] δεν χαλάει την κατανομή
4] επροστοβαρο
5] κακό ζύγισμα
6] δεν καθαρίζει εύκολα
7] συνήθως πιο βαρύ
8] πολλά μηχανικά μέρη
9] χοντροκομενο
Αδράνεια
1] κλωτσάει
2] αναπιδαει
3] χαλάει την κατανομή
4] καλό ζυγισμενο
5] πιο γρήγορο ευέλικτο
6] πιο μαζεμένο
7] πιο ελαφρύ
8] λιγότερο καθάρισμα
9] λιγότερα μηχανικά μέρη
Το σύστημα αδράνειας και γενικά τον όπλων δεν έχει σχεση με την κατανομή! Στην διαμόρφωση της κατανομής παίζει η εσωτερική διαμόρφωση της κανης το τσοκ και το φυσίγγι
Κάτοχός και των δύο.
Αερίων
1] δεν κλωτσάει
2] δεν αναπιδαει
3] δεν χαλάει την κατανομή
4] επροστοβαρο
5] κακό ζύγισμα
6] δεν καθαρίζει εύκολα
7] συνήθως πιο βαρύ
8] πολλά μηχανικά μέρη
9] χοντροκομενο
Αδράνεια
1] κλωτσάει
2] αναπιδαει
3] χαλάει την κατανομή
4] καλό ζυγισμενο
5] πιο γρήγορο ευέλικτο
6] πιο μαζεμένο
7] πιο ελαφρύ
8] λιγότερο καθάρισμα
9] λιγότερα μηχανικά μέρη
Ναι αλλά δουλεύουν απροβλημάτιστα και ακαθάριστα για χρόνιαΤο κλειστρο ενος οπλου αδρανειας, εχει πιο πολλα εξαρτηματα (μικρα μεν αλλα πιο πολλα), απο ενα κλειστρο οπλου αεριων (βλεπε maxus).
Αυτο το εγραψα για καποιους που λενε οτι τα αδρανειας εχουν λιγοτερα εξαρτηματα.....Ναι αλλά δουλεύουν απροβλημάτιστα και ακαθάριστα για χρόνια
Ίσως έχεις δίκιο κάπου διάβασα ότι δεν έχει διαφυγή αερίων και ότι είναι κάποια δευτερόλεπτα ανά μέτρο πιο γρήγορη σε σχέση με την αερίων και αυτό έχει συνέπεια στην κατανομήΤο σύστημα αδράνειας και γενικά τον όπλων δεν έχει σχεση με την κατανομή! Στην διαμόρφωση της κατανομής παίζει η εσωτερική διαμόρφωση της κανης το τσοκ και το φυσίγγι
Ναι δεν έχουν λιγότερα! Εγώ είχα και τα δύο συστήματα πολλές φορές εκτός την καταραμένη δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα εμπλοκής στα υπόλοιπα όπλα που ήταν θέμα μηχανισμου,βέβαια συντηρούσα τα όπλα κανονικά όχι υπερβολές εκτός το τέλος της κυνηγετικής περιόδου. Αλλά τα αερίων σίγουρα έχουν λιγότερο λάκτισμα βέβαια οι περισσότεροι ξεχνούν τα συστήματα απόσβεσης comfort στα αδράνειας και παροτρύνω να δοκιμάσετε το comfort 3 θα δείτε ότι έχει πλησιάσει αρκετά τα αερίων σε πολύ μεγάλο βαθμό και σε βάζει ποιο εύκολα στην δεύτερη τουφεκιά.Αυτο το εγραψα για καποιους που λενε οτι τα αδρανειας εχουν λιγοτερα εξαρτηματα.....
Μπορεί να το διάβασες από εμένα το είχα διαβάσει κάποτε σε ένα τεστ αλλά και βάση φυσικής όταν ανοίγει το κλείστρο τα σκάγια βρίσκονται ακόμη μέσα στην κάνη και εκεί θεωρούν ότι έχει κάποια διαφυγή αερίων. Βέβαια είχαν ζητήσει και από την Benelli να της δώσει της μετρήσεις αλλά έκανε τον αλεκοΊσως έχεις δίκιο κάπου διάβασα ότι δεν έχει διαφυγή αερίων και ότι είναι κάποια δευτερόλεπτα ανά μέτρο πιο γρήγορη σε σχέση με την αερίων και αυτό έχει συνέπεια στην κατανομή
Μπορεί το κλείστρο μεμονωμένο να έχει περισσότερα μέρη στο αδράνειας αλλά γενικά ολόκληρος ο μηχανισμός στο αδράνειας έχει λιγότερα μέρη από ότι στα αερίων και είναι πιο απλός μηχανισμός. Στα αερίων για να δουλέψουν έχουν μαστό με τις οπές στην κάννη πιστόνι σιδηροδρόμους από το πιστόνι στο κλειστρο τα οποία το αδράνειας δεν τα έχει όλα αυτά. Αθροιστικά λοιπόν όλα αυτά αν τα υπολογίσεις το αδράνειας έχει λιγότερα μέρη και είναι πιο απλό και επομένως πιο αξιόπιστο.Αυτο το εγραψα για καποιους που λενε οτι τα αδρανειας εχουν λιγοτερα εξαρτηματα.....
Ειναι πιο ογκωδη τα εξαρτηματα στα αεριων, στα αδρανειας οτι εχει ειναι συγκεντρωμενα στο κλειστρο.Μπορεί το κλείστρο μεμονωμένο να έχει περισσότερα μέρη στο αδράνειας αλλά γενικά ολόκληρος ο μηχανισμός στο αδράνειας έχει λιγότερα μέρη από ότι στα αερίων και είναι πιο απλός μηχανισμός. Στα αερίων για να δουλέψουν έχουν μαστό με τις οπές στην κάννη πιστόνι σιδηροδρόμους από το πιστόνι στο κλειστρο τα οποία το αδράνειας δεν τα έχει όλα αυτά. Αθροιστικά λοιπόν όλα αυτά αν τα υπολογίσεις το αδράνειας έχει λιγότερα μέρη και είναι πιο απλό και επομένως πιο αξιόπιστο.
Σωστά αλλά δεν είναι και μόνο πιο ογκώδη που και αυτό είναι αρνητικό και παίζει ρόλο στο ζύγισμα του όπλου. Αν τα προσθέσεις όλα αυτά τα μέρη είναι πιο πολλά στα αερίων . Καταρχήν μόνο η πολυπλοκότητα του αυτόρυθμιζόμενου πιστονιού και τα μέρη από τα οποία αποτελείται αν αθροίσεις μαζί με τους σιδηροδρομους και τα μέρη του κλείστρου θα δεις ότι ξεπερνούν σε πλήθος τα μέρη από τα οποία αποτελείται το κλειστρο στα αδράνειας. Το αδράνειας κλείστρο μεμονωμένο έχει ένα παραπάνω μέρος από ότι έχει ένα κλείστρο αερίων και αυτο είναι το ελατήριο αδράνειας μέσα στο κλειστρο. Κατά τα άλλα έχει ακριβώς τα ίδια μέρη σε πλήθος.Ειναι πιο ογκωδη τα εξαρτηματα στα αεριων, στα αδρανειας οτι εχει ειναι συγκεντρωμενα στο κλειστρο.
Δεν ειναι ενα παραπανω μερος, αν λυσεις και τα δυο θα το δεις, αεριων με αεριων εχουν διαφορα, αλλο beretta αλλο brow/win.Σωστά αλλά δεν είναι και μόνο πιο ογκώδη που και αυτό είναι αρνητικό και παίζει ρόλο στο ζύγισμα του όπλου. Αν τα προσθέσεις όλα αυτά τα μέρη είναι πιο πολλά στα αερίων . Καταρχήν μόνο η πολυπλοκότητα του αυτόρυθμιζόμενου πιστονιού και τα μέρη από τα οποία αποτελείται αν αθροίσεις μαζί με τους σιδηροδρομους και τα μέρη του κλείστρου θα δεις ότι ξεπερνούν σε πλήθος τα μέρη από τα οποία αποτελείται το κλειστρο στα αδράνειας. Το αδράνειας κλείστρο μεμονωμένο έχει ένα παραπάνω μέρος από ότι έχει ένα κλείστρο αερίων και αυτο είναι το ελατήριο αδράνειας μέσα στο κλειστρο. Κατά τα άλλα έχει ακριβώς τα ίδια μέρη σε πλήθος.
Σε σχέση με το browning αλλά και από το πιο απλό κλείστρο που υπάρχει σε αερίων έχει 2 παραπάνω μέρη το κλείστρο μιας Benelli προηγούμενων μοντέλων και όχι αυτό με το αντικλικ που έχουν τα πιο καινούργια που δεν το ξέρω γιατί δεν το έχω λύσει από κοντα για να σου πω. Τα προηγούμενα μοντέλα λοιπόν έχουν παραπάνω το ελατήριο αδράνειας και το κυλινδράκι που μπαίνει σαν οδηγός και περιστρέφει την κεφαλή. 2 παραπανω μέρη έχουν και τα παλιά χωρίς περιστροφική κεφαλή όπως η sl80 που είναι το ελατήριο αδράνειας ξανά συν η κεφαλή που δεν είναι πάνω στο κύριο σώμα του κλειστρου όπως στο browning. Κατά τα άλλα και των αερίων έχουν το κύριο σώμα και το σώμα που κλειδώνει είτε περιστροφικά είτε στο πάνω μέρος της προέκτασης της κάννης, και τα δύο έχουν τον εξολκεα του κάλυκα με έναν πυρο και ένα ελατήριο, και τα δύο έχουν την βελόνα με το ελατήριο της και τον πυρο που την συγκρατει και την ουρά του κλείστρου αν το επανατατικο είναι στο κοντάκι όπως είναι στα browning και στα περισσότερα Benelli. Για πρόσθεσε λοιπόν τα εξαρτήματα που αποτελείται το πιστόνι στα αερίων τον μαστό στην κάννη καθώς και τον σιδηρόδρομο από το πιστόνι μέχρι το κλείστρο και κάνε την σούμα να μου πεις ποιος μηχανισμός έχει τα περισσότερα μέρη και την μεγαλύτερη πολυπλοκότητα.Δεν ειναι ενα παραπανω μερος, αν λυσεις και τα δυο θα το δεις, αεριων με αεριων εχουν διαφορα, αλλο beretta αλλο brow/win.
Δεν γνωριζω αν ενα αδρανειας με διευρημενο αυλο, εχει αντιστοιχη ανακρουση με ενα αεριων με ιδιο αυλο, π.χ. brow A5 vs maxus.Ναι δεν έχουν λιγότερα! Εγώ είχα και τα δύο συστήματα πολλές φορές εκτός την καταραμένη δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα εμπλοκής στα υπόλοιπα όπλα που ήταν θέμα μηχανισμου,βέβαια συντηρούσα τα όπλα κανονικά όχι υπερβολές εκτός το τέλος της κυνηγετικής περιόδου. Αλλά τα αερίων σίγουρα έχουν λιγότερο λάκτισμα βέβαια οι περισσότεροι ξεχνούν τα συστήματα απόσβεσης comfort στα αδράνειας και παροτρύνω να δοκιμάσετε το comfort 3 θα δείτε ότι έχει πλησιάσει αρκετά τα αερίων σε πολύ μεγάλο βαθμό και σε βάζει ποιο εύκολα στην δεύτερη τουφεκιά.
Δεν εχει ελατηριο το κλειστρο της maxus......Σε σχέση με το browning αλλά και από το πιο απλό κλείστρο που υπάρχει σε αερίων έχει 2 παραπάνω μέρη το κλείστρο μιας Benelli προηγούμενων μοντέλων και όχι αυτό με το αντικλικ που έχουν τα πιο καινούργια που δεν το ξέρω γιατί δεν το έχω λύσει από κοντα για να σου πω. Τα προηγούμενα μοντέλα λοιπόν έχουν παραπάνω το ελατήριο αδράνειας και το κυλινδράκι που μπαίνει σαν οδηγός και περιστρέφει την κεφαλή. 2 παραπανω μέρη έχουν και τα παλιά χωρίς περιστροφική κεφαλή όπως η sl80 που είναι το ελατήριο αδράνειας ξανά συν η κεφαλή που δεν είναι πάνω στο κύριο σώμα του κλειστρου όπως στο browning. Κατά τα άλλα και των αερίων έχουν το κύριο σώμα και το σώμα που κλειδώνει είτε περιστροφικά είτε στο πάνω μέρος της προέκτασης της κάννης, και τα δύο έχουν τον εξολκεα του κάλυκα με έναν πυρο και ένα ελατήριο, και τα δύο έχουν την βελόνα με το ελατήριο της και τον πυρο που την συγκρατει και την ουρά του κλείστρου αν το επανατατικο είναι στο κοντάκι όπως είναι στα browning και στα περισσότερα Benelli. Για πρόσθεσε λοιπόν τα εξαρτήματα που αποτελείται το πιστόνι στα αερίων τον μαστό στην κάννη καθώς και τον σιδηρόδρομο από το πιστόνι μέχρι το κλείστρο και κάνε την σούμα να μου πεις ποιος μηχανισμός έχει τα περισσότερα μέρη και την μεγαλύτερη πολυπλοκότητα.
Σίγουρα θα έχει μικρότερη από ένα με στενό αυλο και κοντό κωνο. Αλλα τα συστήματα comfort ειδικά το τελευταίο είναι πολύ αποδοτικό και κάνει πολύ καλή δουλειά και το ξέρω γιατί έτυχε να έχω και τα 3 αλλά και χωρίς comfort. Κάθε επόμενο είναι καλύτερο από το προηγούμενο αυτό έχω παρατηρήσει comfort,comfort plus, comfort 3Δεν γνωριζω αν ενα αδρανειας με διευρημενο αυλο, εχει αντιστοιχη ανακρουση με ενα αεριων με ιδιο αυλο, π.χ. brow A5 vs maxus.
Αν τα ειχε καποιος δοκιμασει και τα δυο, θα μας λυνοταν η απορια.
Γενικά, σε ένα μηχανολογικό σύνολο, τα λιγότερα κινούμενα μέρη προσδίδουν στο όλο σύνολο μεγαλύτερη αντοχή στο χρονοΝαι αλλά δουλεύουν απροβλημάτιστα και ακαθάριστα για χρόνια