ΤΣΟΚ (CHOKE) Παρουσιάσεις – Κριτικές – Εντυπώσεις

Βαλε και τις δοκιμές με τον κώνο τώρα που έμαθες να βάζεις φωτογραφίες 😅
Σεν μπορώ να καταλάβω την έκανα screenshot και ανέβηκε κανονικά Ε η φωτο δεν ανεβαίνει με τίποτα 😡με έχει σκάσει 😂😂😂
 
Καλησπέρα, υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει το mid range της ανακόντα σε winchester; Αν ναι παρακαλώ να μου πει εντυπώσεις
Καλησπέρα φίλε μου, εγώ σε sx4 σαν το δικό της το 2 είναι μόνο που έχει ποιο "καθαρά" σκοτώματα!
*δεν είμαι ιδιαίτερα λάτρης της δοκιμής του χαρτονιού το συμπέρασμα είναι από τουφεκιές σε θηράματα...
 
Καλησπέρα, υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει το mid range της ανακόντα σε winchester; Αν ναι παρακαλώ να μου πει εντυπώσεις
το εχω για την sx3. Βγάζει καλές τουφεκιες με ωραια κατανομη.
 
Ερώτηση.θα φτιαξο τα έξω τσοκ με τρύπες .big smile. της τρύπες λοιπόν λέτε να τής ανηζω στην αρχή??η στο τελιοσα και πιο καλή απόδοση??? Εδώ μερικές φωτό από παιδιά που τα έχουν κάννη εδώ στο φόρουμ.τα φώτα σαςςς.και τη κερδίζω???
 
Η πίεση στην άκρη της κάνης έχει μειωθεί δραματικά!
Καμιά σχέση με τις μέγιστες τιμές στη θαλαμη και στα πρώτα εκατοστά του αυλού!
Άρα Γιάννο "εκτόνωση" πίεσης από τις τρύπες,για να μη σου έρθει το κλείστρο στη κουτέλα... δε παίζει!

Στη θεωρία του porting,είναι λίγες και κυρίως είναι γύρω γύρω (όχι μόνο πάνω όπως στο porting),οπότε ούτε αναπήδηση ιδιαίτερα θα μειώσεις!

Το μόνο που θα κερδίσεις είναι ένα μικρό- μεγάλο (αναλόγως) φρενάρισμα του συγκεντρωτήρα ώστε να εμβολίζει λιγότερο τα σκάγια στην έξοδο!
Εγώ θα κόπιαρα ένα φρένου... Τρύπες δηλαδή, με φορά "κόντρα" στη κίνηση των σκαγιων!
Μιλάμε όμως για μηχανουργική δουλειά,σε φρεζοδράπανο,με διαιρέτη για να μοιράσεις ίσα τις τρύπες!
 
Η πίεση στην άκρη της κάνης έχει μειωθεί δραματικά!
Καμιά σχέση με τις μέγιστες τιμές στη θαλαμη και στα πρώτα εκατοστά του αυλού!
Άρα Γιάννο "εκτόνωση" πίεσης από τις τρύπες,για να μη σου έρθει το κλείστρο στη κουτέλα... δε παίζει!

Στη θεωρία του porting,είναι λίγες και κυρίως είναι γύρω γύρω (όχι μόνο πάνω όπως στο porting),οπότε ούτε αναπήδηση ιδιαίτερα θα μειώσεις!

Το μόνο που θα κερδίσεις είναι ένα μικρό- μεγάλο (αναλόγως) φρενάρισμα του συγκεντρωτήρα ώστε να εμβολίζει λιγότερο τα σκάγια στην έξοδο!
Εγώ θα κόπιαρα ένα φρένου... Τρύπες δηλαδή, με φορά "κόντρα" στη κίνηση των σκαγιων!
Μιλάμε όμως για μηχανουργική δουλειά,σε φρεζοδράπανο,με διαιρέτη για να μοιράσεις ίσα τις τρύπες!
Αυτο σκεφτηκα και 'γω, γι'αυτο και το ερωτημα πως να γινουν οι τρυπες.
 
Back
Top