Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Φανταστική φωτογραφία! Πάντα τέτοια Κώστα! Μία ερώτηση. Στα 120 - 130 χιλιόμετρα, διατηρεί χαμηλή κατανάλωση στο πετρέλαιο;
Ναι Δημήτρη γύρω στα 6.5 λίτρα στα 100χλμ είσαι με αυτή την ταχύτητα με 2-3 άτομα μέσα και μέτρια φορτωμενο. Με νορμάλ οδήγηση σε μεικτή διαδρομή βγάζω γύρω στα 700-750χλμ με κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ (50 λίτρων).
 
Δεν έχω γνωρίσει καλύτερο. Στα δύσκολα πάντα με αυτο πηγαινουμε. Το έχει ο κολλητός μου και κάνει παπάδες το αμάξι.
Όσο για την κατανάλωση πολύ καλή, φέτος στο Σουφλί 4 άτομα, 1 σκυλος, φουλ φόρτωμα για 8 μέρες κυνηγι και μπαγκαζιέρα από πανω μας έκαψε 7.1 λίτρα τα 100 χλμ.
 
Ρε παιδιά αφού αυτή τη στιγμή ο καλύτερος πετρελαιοκινητήρας είναι της Ρενό και αυτόν φοράει και ανταποκρίνεται πολύ ωραία στο συγκεκριμένο με διαφορικο νισσαν κασκαι που συνεργάζονται ωραιότατα .Τίμιο αυτοκίνητο
 
Για το μιτσουμπισι ο κινητήρας φτιάχνεται από τη μιτσουμπισι μοτορ και είναι Ιάπωνας μετά από ψάξιμο στο Ίντερνετ
Καλημέρα αν εννοειτε το asx, το παλιό 1,8 diesel ηταν mitsubishi. Το τελευταίο 2015 και μετά ήταν peugeot 1,6 diesel. Και όπως αποδείχθηκε σε forum κλπ βγήκε καλύτερο! Τα 1,8 εμφάνιζαν θεματα με το dpf, πραγμα που βελτιώθηκε στο νέο. Το επιβεβαιώνω καθώς το αγόρασα το 2015 έχω ήδη 90000 χλμ και είναι όπως ήταν. Ειναι 4χ4 κιόλας με επιλογή ηλεκτρονική και είναι πολυ οικονομικό και στο ταξίδι τρομερά άνετο, η ανάρτηση του ειναι εξαιρετική. Δυστυχώς σταμάτησε και το diesel και το 4χ4...Το καινούριο είναι όλο renault καθώς η mitsubishi αγοράστηκε απο τον όμιλο nissan-renault.
 
Καλημέρα αν εννοειτε το asx, το παλιό 1,8 diesel ηταν mitsubishi. Το τελευταίο 2015 και μετά ήταν peugeot 1,6 diesel. Και όπως αποδείχθηκε σε forum κλπ βγήκε καλύτερο! Τα 1,8 εμφάνιζαν θεματα με το dpf, πραγμα που βελτιώθηκε στο νέο. Το επιβεβαιώνω καθώς το αγόρασα το 2015 έχω ήδη 90000 χλμ και είναι όπως ήταν. Ειναι 4χ4 κιόλας με επιλογή ηλεκτρονική και είναι πολυ οικονομικό και στο ταξίδι τρομερά άνετο, η ανάρτηση του ειναι εξαιρετική. Δυστυχώς σταμάτησε και το diesel και το 4χ4...Το καινούριο είναι όλο renault καθώς η mitsubishi αγοράστηκε απο τον όμιλο nissan-renault.
το καινουριο ASX ειναι το Capture με σημα Mitsubishi.... Οσο για το 1.8 απ οτι φαίνεται δεν είναι το dpf το πρόβλημα. Αλλα γενικά πολλά προβληματα τα χτυπάει ως πρόβλημα στο dpf και τώρα εχει αρχίσει ο κόσμος και ψάχνεται.. Όπως η αστοχία στην κόλληση της πολλαπλής εξαγωγής.
 
Last edited:
Χθες το πρωί πήγα να μπλέξω σαν τον παπά στα βάτα... Ψιχάλα το πρωί και βροχή από το βράδυ, είχε λασπώσει ο τόπος αρκετά. Ξεκίνησα να ανέβω σε ένα ύψωμα για τσίχλες και ενώ υπολόγιζα ότι έβγαινα σε μια ανηφόρα ... δεν. Έλα που δεν υπήρχε σε εκείνο το σημείο μέρος για στροφή και αναγκάστηκα να βάλω όπισθεν. Σε μια στροφή με έδιωξε και η μία ρόδα πίσω πέφτει σε νεροφαγωμα και η άλλη καβαλάει έναν όχθο και πατάει σε φρεζαρισμένο... Βάζω τα αργά... που να κουνηθεί... Δύο τόνοι το navara και ανηφόρα... Λέω τελευταία κίνηση που μένει είναι να βάλω το "κάρο" γιατί μετά θα άρχιζα τα τηλέφωνα... Το έβαλα λοιπόν και ως δια μαγείας λες και με τράβηξε κάποιος ξεκόλλησα. 16 χρόνια με το αυτοκίνητο πρώτη φορά αναγκάστηκα να το χρησιμοποιήσω αλλά αποδείχτηκε σωτήριο...
 
Χθες το πρωί πήγα να μπλέξω σαν τον παπά στα βάτα... Ψιχάλα το πρωί και βροχή από το βράδυ, είχε λασπώσει ο τόπος αρκετά. Ξεκίνησα να ανέβω σε ένα ύψωμα για τσίχλες και ενώ υπολόγιζα ότι έβγαινα σε μια ανηφόρα ... δεν. Έλα που δεν υπήρχε σε εκείνο το σημείο μέρος για στροφή και αναγκάστηκα να βάλω όπισθεν. Σε μια στροφή με έδιωξε και η μία ρόδα πίσω πέφτει σε νεροφαγωμα και η άλλη καβαλάει έναν όχθο και πατάει σε φρεζαρισμένο... Βάζω τα αργά... που να κουνηθεί... Δύο τόνοι το navara και ανηφόρα... Λέω τελευταία κίνηση που μένει είναι να βάλω το "κάρο" γιατί μετά θα άρχιζα τα τηλέφωνα... Το έβαλα λοιπόν και ως δια μαγείας λες και με τράβηξε κάποιος ξεκόλλησα. 16 χρόνια με το αυτοκίνητο πρώτη φορά αναγκάστηκα να το χρησιμοποιήσω αλλά αποδείχτηκε σωτήριο...
Να υποθέσω ότι μιλάς για το κατεπιλογή κλείδωμα του πίσω διαφορικού.
Rear diff lock.
 
Back
Top