Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Εκτός αυτού, υπάρχουν για NIVA κι εργοστασιακά μπλοκέ. Το ένα δίνει 100% για extreme καταστάσεις και το άλλο 75-25% για νορμαλ συνθήκες σε κατσικότοπους εκτός δρόμου. Αυτό φοράω χρόνια τώρα κι είμαι άρμα.
Λογικά έχω μείνει πίσω.
Πρεπει να μιλάς για καινούρια μοντέλα.
Στα ποιό παλιά δεν έβγαζε από το εργοστασιο και οι μεγάλες aftermaket εταιρίες πχ ARBlocker δεν είχαν για τα niva.
 
Λογικά έχω μείνει πίσω.
Πρεπει να μιλάς για καινούρια μοντέλα.
Στα ποιό παλιά δεν έβγαζε από το εργοστασιο και οι μεγάλες aftermaket εταιρίες πχ ARBlocker δεν είχαν για τα niva.
Ανέκαθεν υπήρχαν. Ο εδώ αντιπρόσωπος είχε μια απέχθεια σε οτιδήποτε επιπλέον γιατί δεν ήθελε να <<φορτώνει>> κι άλλο την τιμή. Το δεύτερο το πήρα 21/04/2008. Γυμνό...μόνο υδραυλικό και το νέο ac. Για αυτό άλλαξα το πρώτο που ήταν του 2000. Αν δεις τι κυκλοφορεί ως βελτίωση θα πάθεις πλάκα. Αναβάθμίσεις κινητήρα χωρίς την αλλαγή του, φώτα, ταμπλό, καντραν, άξονες , πάρα πολλά για όλα τα μοντέλα. Απλά δεν τα έφερνε. Όλα τα είχαμε στο niva club και φοράω πάρα πολλά. Τώρα δυσκόλεψε η εισαγωγή λόγω πολέμου.....γιατί πρέπει να ταξιδέψουν από αλλού....
 
Ανέκαθεν υπήρχαν. Ο εδώ αντιπρόσωπος είχε μια απέχθεια σε οτιδήποτε επιπλέον γιατί δεν ήθελε να <<φορτώνει>> κι άλλο την τιμή. Το δεύτερο το πήρα 21/04/2008. Γυμνό...μόνο υδραυλικό και το νέο ac. Για αυτό άλλαξα το πρώτο που ήταν του 2000. Αν δεις τι κυκλοφορεί ως βελτίωση θα πάθεις πλάκα. Αναβάθμίσεις κινητήρα χωρίς την αλλαγή του, φώτα, ταμπλό, καντραν, άξονες , πάρα πολλά για όλα τα μοντέλα. Απλά δεν τα έφερνε. Όλα τα είχαμε στο niva club και φοράω πάρα πολλά. Τώρα δυσκόλεψε η εισαγωγή λόγω πολέμου.....γιατί πρέπει να ταξιδέψουν από αλλού....
Να υποθέσω ότι τα εργοστασιακά μπλοκέ είναι με κατεπιλογή κλείδωμα ή κουρδιστά.
Θυμάμαι οΑμοργιανος (protrack)έκανε εξαγωγή τότε κ στην ρωσία.
Αν υπήρχαν ίσως ήταν καλύτερα τα δικά του?
Απότι θυμάμαι όμως δεν υπηρχαν.
Σίγουρα ξέρεις παραπάνω γιατί το έχεις το αυτοκίνητο.
 
Να υποθέσω ότι τα εργοστασιακά μπλοκέ είναι με κατεπιλογή κλείδωμα ή κουρδιστά.
Θυμάμαι οΑμοργιανος (protrack)έκανε εξαγωγή τότε κ στην ρωσία.
Αν υπήρχαν ίσως ήταν καλύτερα τα δικά του?
Απότι θυμάμαι όμως δεν υπηρχαν.
Σίγουρα ξέρεις παραπάνω γιατί το έχεις το αυτοκίνητο.
Τα εργοστασιακά δεν είναι κατ επιλογήν όπως επιλέγεις κοντό ή καρο.
 
Τα εργοστασιακά δεν είναι κατ επιλογήν όπως επιλέγεις κοντό ή καρο.
Α γειά σου.
Είναι κουρδιστά ή lsd.
Αν είναι κουρδιστά δηλαδή όταν χάσει πρόσφυση ο ένας τροχός, κουρδίζει και λοκάρει 100%.
Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό δεν είναι καθόλου καλό.
Πχ Αν είσαι σε γλυστερό ταιρέν με πλάγια κλίση και κουρδίσει...χάνεις το πίσω μέρος και βγαίνεις εκτός δρόμου.
Αν σε ρίξει σε νεροφάγωμα καλά είναι..αν εχεις κανά ρέμα....χέστα.
Αν είναι με lsd ( δισκάκια) limited slip differential με πχ 50-60%μπλοκέ είναι αρκετά ευαισθητα θορυβώδες όταν στρίβεις επιτόπου και τρώγονται.
Το κατεπιλογή είναι ότι καλύτερο! Γιαυτό κ ποιό ακριβό.
 
Το έχουμε πεί ποιό πάνω.
Το niva έχει την δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό μεταξυ των 2 αξόνων( μπρός πίσω 50/50).
Δεν έχει την δυνατότητα κλειδώματος των πίσω τροχών μεταξύ τους 100%.
Γίνεται όμως κ στα niva με aftermarket παρέμβαση από έλληνα που τα εξάγει κιόλας να τοποθετηθεί πίσω και μπροστά μπλοκέ(κάρο) κατεπιλογή με αέρα.
Αμοργιανός λέγεται κ κάνει (αν ασχολειται ακόμα) τέλεια δουλειά.
Δεν είχα δει το ''πιο πάνω''.Σ΄ευχαριστώ για τη διευκρίνηση πάντως!
 
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/327098052-ford-ranger…….. για κάτι τέτοιο ενδιαφερεται
Το προηγουμενο το 2,5λιτρο το εχουμε στην εταιρεια που εργαζομαι, τριμπουρδελο, το μετεπειτα εχω ακουσει αλλα δεν το ξερω, λενε οτι ειναι τετραμπουρδελο, καλο ειναι να το ψαξει καλα πριν το αγορασει για θεματα βλαβων.
 
Καμία γνώμη για ford raiger από το 18 και μετά ενδιαφέρεται φιλαρακι
εχω του 14 το μοντελο απο εξω ειναι το ιδιο με του 18 το μονο που αλαζει ειναι η μασκα..
πολυ ομορφο και μεσα και εξω πολυ καλο ταξηδι και αρκετα οικονομικο ...
τωρα στα κακα..
εμενα ζημιες δοξα το θεο εκτος ενα ραγισμα ψυγειου δεν ειχα αλες..
βεβαια το σκίζω στους καροδρομους διοτη περδικα μπεκατσα ειμαι για καμια ωρα πανω σε πετρες με το αμαξι και να πω την αληθεια δεν παω και πολυ σηγα....
απλα εχω αρκετα τριξιματα μεσα τα πλαστικα δυλαδη τριζουν
αυτο και μονο..ατριο θα μουν και τα φρθδια στους τροχους γιατη τα λαστιχα πεταναι τις λασπες μεχρι τον ουρανο1675238463866.jpg
 
Last edited by a moderator:
Κ μιας κ λέγαμε για λασπωματα,
, πήγαινα εχθές να ανέβω σε μια κουρνια για φάσσες, έβρεχε κ γενικά έχει βρέξει τις τελευταίες μέρες, οι λάσπες είναι πολλές... Περνάω ένα καλό κομμάτι με λάσπες κ είχε κ ακόμα ένα μικρότερο ανηφορικό που όμως δεν μπορούσα νά τό κλέψω από την άκρη γιατί είχε γράνα... Μπαίνω από το πιο βατό σημείο κ λίγο πριν βγω η ανηφορική κλίση με πλαγιάζει κ με γυρνάει πλάι... Ωραία λέω... Μπρος, πίσω δεν κουνιόταν, ούτε που έβλεπα από τη λάσπη στο παρμπρίζ... Αφού όπως πλατσουριζα στη λάσπη σαν το γουρούνι βρήκα λίγο πάτημα με το πλαϊνό από τα λάστιχα, έβαλα το 4x4 lock κ με έβγαλε παλικάρι... Γλίτωσα το τράβηγμα...
Δύο φορές το έχω χρειαστεί τρία χρόνια τώρα το lock, μια σε άμμο με ασφάλτινα λάστιχα κ μια σε πολύ λάσπη εχτές κ με έβγαλε παλικάρι το dusterακι...
 
Ειδα στο net το lada niva με μικρές μόνο αλλαγές στους προφυλακτηρες, διατηρεί το κοντό μεταξόνιο, αναρτήσεις κλπ, αν μπορεί να έχει τον κινητήρα ντίζελ 1,6 που φοράει το Dacia και τo aftermarket μπλοκε μπροστά-πίσω θα ήταν το καλύτερο 4x4 για βουνά.
 
Ειδα στο net το lada niva με μικρές μόνο αλλαγές στους προφυλακτηρες, διατηρεί το κοντό μεταξόνιο, αναρτήσεις κλπ, αν μπορεί να έχει τον κινητήρα ντίζελ 1,6 που φοράει το Dacia και τo aftermarket μπλοκε μπροστά-πίσω θα ήταν το καλύτερο 4x4 για βουνά.
Δεν πρόκειται να τα φορέσει. Η Renault αποσύρθηκε.
 
Back
Top