Λογικά έχω μείνει πίσω.Εκτός αυτού, υπάρχουν για NIVA κι εργοστασιακά μπλοκέ. Το ένα δίνει 100% για extreme καταστάσεις και το άλλο 75-25% για νορμαλ συνθήκες σε κατσικότοπους εκτός δρόμου. Αυτό φοράω χρόνια τώρα κι είμαι άρμα.
Ανέκαθεν υπήρχαν. Ο εδώ αντιπρόσωπος είχε μια απέχθεια σε οτιδήποτε επιπλέον γιατί δεν ήθελε να <<φορτώνει>> κι άλλο την τιμή. Το δεύτερο το πήρα 21/04/2008. Γυμνό...μόνο υδραυλικό και το νέο ac. Για αυτό άλλαξα το πρώτο που ήταν του 2000. Αν δεις τι κυκλοφορεί ως βελτίωση θα πάθεις πλάκα. Αναβάθμίσεις κινητήρα χωρίς την αλλαγή του, φώτα, ταμπλό, καντραν, άξονες , πάρα πολλά για όλα τα μοντέλα. Απλά δεν τα έφερνε. Όλα τα είχαμε στο niva club και φοράω πάρα πολλά. Τώρα δυσκόλεψε η εισαγωγή λόγω πολέμου.....γιατί πρέπει να ταξιδέψουν από αλλού....Λογικά έχω μείνει πίσω.
Πρεπει να μιλάς για καινούρια μοντέλα.
Στα ποιό παλιά δεν έβγαζε από το εργοστασιο και οι μεγάλες aftermaket εταιρίες πχ ARBlocker δεν είχαν για τα niva.
Να υποθέσω ότι τα εργοστασιακά μπλοκέ είναι με κατεπιλογή κλείδωμα ή κουρδιστά.Ανέκαθεν υπήρχαν. Ο εδώ αντιπρόσωπος είχε μια απέχθεια σε οτιδήποτε επιπλέον γιατί δεν ήθελε να <<φορτώνει>> κι άλλο την τιμή. Το δεύτερο το πήρα 21/04/2008. Γυμνό...μόνο υδραυλικό και το νέο ac. Για αυτό άλλαξα το πρώτο που ήταν του 2000. Αν δεις τι κυκλοφορεί ως βελτίωση θα πάθεις πλάκα. Αναβάθμίσεις κινητήρα χωρίς την αλλαγή του, φώτα, ταμπλό, καντραν, άξονες , πάρα πολλά για όλα τα μοντέλα. Απλά δεν τα έφερνε. Όλα τα είχαμε στο niva club και φοράω πάρα πολλά. Τώρα δυσκόλεψε η εισαγωγή λόγω πολέμου.....γιατί πρέπει να ταξιδέψουν από αλλού....
Τα εργοστασιακά δεν είναι κατ επιλογήν όπως επιλέγεις κοντό ή καρο.Να υποθέσω ότι τα εργοστασιακά μπλοκέ είναι με κατεπιλογή κλείδωμα ή κουρδιστά.
Θυμάμαι οΑμοργιανος (protrack)έκανε εξαγωγή τότε κ στην ρωσία.
Αν υπήρχαν ίσως ήταν καλύτερα τα δικά του?
Απότι θυμάμαι όμως δεν υπηρχαν.
Σίγουρα ξέρεις παραπάνω γιατί το έχεις το αυτοκίνητο.
Α γειά σου.Τα εργοστασιακά δεν είναι κατ επιλογήν όπως επιλέγεις κοντό ή καρο.
Δεν είχα δει το ''πιο πάνω''.Σ΄ευχαριστώ για τη διευκρίνηση πάντως!Το έχουμε πεί ποιό πάνω.
Το niva έχει την δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό μεταξυ των 2 αξόνων( μπρός πίσω 50/50).
Δεν έχει την δυνατότητα κλειδώματος των πίσω τροχών μεταξύ τους 100%.
Γίνεται όμως κ στα niva με aftermarket παρέμβαση από έλληνα που τα εξάγει κιόλας να τοποθετηθεί πίσω και μπροστά μπλοκέ(κάρο) κατεπιλογή με αέρα.
Αμοργιανός λέγεται κ κάνει (αν ασχολειται ακόμα) τέλεια δουλειά.
Το προηγουμενο το 2,5λιτρο το εχουμε στην εταιρεια που εργαζομαι, τριμπουρδελο, το μετεπειτα εχω ακουσει αλλα δεν το ξερω, λενε οτι ειναι τετραμπουρδελο, καλο ειναι να το ψαξει καλα πριν το αγορασει για θεματα βλαβων.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/327098052-ford-ranger…….. για κάτι τέτοιο ενδιαφερεται
εχω του 14 το μοντελο απο εξω ειναι το ιδιο με του 18 το μονο που αλαζει ειναι η μασκα..Καμία γνώμη για ford raiger από το 18 και μετά ενδιαφέρεται φιλαρακι
Ψοφας για λάσπη καί λασπωμένο Duster....
βαλε και εναν εργατη τωρα για του χρονου μπροστα γιατι η τριτη ειναι και η φαρμακερη!Δύο φορές το έχω χρειαστεί τρία χρόνια τώρα το lock
Δεν πρόκειται να τα φορέσει. Η Renault αποσύρθηκε.Ειδα στο net το lada niva με μικρές μόνο αλλαγές στους προφυλακτηρες, διατηρεί το κοντό μεταξόνιο, αναρτήσεις κλπ, αν μπορεί να έχει τον κινητήρα ντίζελ 1,6 που φοράει το Dacia και τo aftermarket μπλοκε μπροστά-πίσω θα ήταν το καλύτερο 4x4 για βουνά.
Καλημέρα.Καλημέρα παιδιά, μήπως έχει κάποιος να προτείνει λάμπες led για αυτοκίνητο που να έχουν καλή απόδοση?