Από όλα τα 4x4 που βρίσκεις σήμερα το πιο ικανό για βουνά είναι το jimny, στο χιόνι θέλει πιο πολύ βάρος και ροπή, εκεί τα αγροτικά υπερέχουν.
Το βάρος ποτέ δεν είναι καλό.Από όλα τα 4x4 που βρίσκεις σήμερα το πιο ικανό για βουνά είναι το jimny, στο χιόνι θέλει πιο πολύ βάρος και ροπή, εκεί τα αγροτικά υπερέχουν.
Φιλε μου το έχεις ψυλωμενο?Εμένα με βόλεψε πολύ,δεν έχει τους χώρους που θα ήθελες αλλά τα κυνήγια σου τα κάνεις άνετα, παίρνεις και ένα σετ ζαντολαστιχα.Πολυ τίμιο αμαξάκι..
View attachment 41068
Τι εννοεις κεντρικο διαφορικο?????Παιδιά τα οχήματα άμα μπορείς να τα έχεις είναι καλά .Τώρα έχοντας κούρσα αλλά επειδή έχω αλλάξει τετρακίνητα για να πεις ότι έχεις τετρακίνητο που να ανταπεξέλθει σε διάφορες συνθήκες δύσκολες θέλεις αμάξι οποιαδήποτε με κοντές σχέσεις αν είναι δυνατόν και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και με ελάχιστη υποδυμαμη150 ίππων .
Κεντρικο διαφορικο εχουν τα jeep και τα mitsubishi( σουπερ σελεκτ)Κεντρικο διαφορικο εχουν μονο τα μονιμα τετρακινητα, και στα μονιμα τετρακινητα παντα κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο.
Ναι το έχω ένα κιτ 5 cm όταν βάζω το χειμερινό λάστιχο μου δίνει άλλους 4-5 πόντους χωρίς αποστάτες βάζω το χειμερινό λάστιχο γιατί μετά βρίσκει θολους και γεμίζει το αμάξι λασπουραΦιλε μου το έχεις ψυλωμενο?
Ενα "ανοιχτο" κεντρικο-μεσαιο-τριτο (οπως θελεις πεστο), δεν εχει περιορισμο στη ταχυτητα ή στο ποσοστο ροπης που θα μεταφερει στο μπροστα και το πισω διαφορικο. Ενα μονιμο τετρακινητο οχημα με τρια διαφορικα, οταν το κεντρικο δεν ειναι κλειδωμενο, με μια ροδα στον αερα, δεν προκειταινα κουνηθει ρουπι στον αιωνα τον απαντα.Κεντρικο διαφορικο εχουν τα jeep και τα mitsubishi( σουπερ σελεκτ)
Με το οποιο επιλεγουν τετρακινηση ´´ασφαλτού´´
Δηλαδη για για χρηση σε ασφαλτοδρομο μεχρι τα 100 χλ ταχυτητα
Η επιλογη μπορει να γινει και εν κινηση εφοσον πας με κιγοτερα απο 40χλα
Ναι αλλα εσυ λες για αυτοκινητα με μονιμη τετρακινηση που εχουν και τριτο διαφορικοΕνα "ανοιχτο" κεντρικο-μεσαιο-τριτο (οπως θελεις πεστο), δεν εχει περιορισμο στη ταχυτητα ή στο ποσοστο ροπης που θα μεταφερει στο μπροστα και το πισω διαφορικο. Ενα μονιμο τετρακινητο οχημα με τρια διαφορικα, οταν το κεντρικο δεν ειναι κλειδωμενο, με μια ροδα στον αερα, δεν προκειταινα κουνηθει ρουπι στον αιωνα τον απαντα.
Διαβαστε το αρθρο που επισυναψα παραπανω, λυνει πολλες αποριες, και λανθασμενες γνωμες που ενδεχομενος να εχουμε.
Γτ σκεφτομαι και γω τωρα για 6 πόντους ...Τι λάστιχο φοράς σε διάσταση και πέρνεις αλλους 4-5 ποντουςΝαι το έχω ένα κιτ 5 cm όταν βάζω το χειμερινό λάστιχο μου δίνει άλλους 4-5 πόντους χωρίς αποστάτες βάζω το χειμερινό λάστιχο γιατί μετά βρίσκει θολους και γεμίζει το αμάξι λασπουρα
Το λάστιχο είναι αυτό,αλλά κοίτα να μη έχει θέμα με τα σωληνάκια τον φρένο χειρόφρενο και όλα τα σχετικά γιατί όσο το σηκώνεις τόσο μεγαλώνεις την απόσταση τουςΓτ σκεφτομαι και γω τωρα για 6 πόντους ...Τι λάστιχο φοράς σε διάσταση και πέρνεις αλλους 4-5 ποντους
Δεν ειναι μονο αυτα που πολυ σωστα αναφερειςΤο λάστιχο είναι αυτό,αλλά κοίτα να μη έχει θέμα με τα σωληνάκια τον φρένο χειρόφρενο και όλα τα σχετικά γιατί όσο το σηκώνεις τόσο μεγαλώνεις την απόσταση τους
Αυτό είναι αυτονόητο μετά τα 75-80 τα jimny πονάνε εκεί και χωρίς μετατροπές το αμαξι δεν έχει καλή συμπεριφορά με αυτές τις μετατροπές και θέλει προσοχήΔεν ειναι μονο αυτα που πολυ σωστα αναφερεις
Ειναι και η γενικη ισοροπια του αυτοκινητου οπως και η σχεση των διαφορικων στην μεταδοση
Οι υπερβολες στα ψηλωματα χωρις την σωστη δουλεια για να μειωθει το κοστος αποφερουν ζημιες