Δεν ειναι μονο οι καλυκες. Τον γαμημενο τον καφε και το νερο γιατι δεν το παιρνεις να το πεταξεις στα σκουπιδια???Γιατί ποτέ μάζεψε ο ελληναράς τα σκουπίδια για να μαζέψει και τους κάλυκες…
Δεν ειναι μονο οι καλυκες. Τον γαμημενο τον καφε και το νερο γιατι δεν το παιρνεις να το πεταξεις στα σκουπιδια???Γιατί ποτέ μάζεψε ο ελληναράς τα σκουπίδια για να μαζέψει και τους κάλυκες…
Φιεμ ακόμα.gt της nsi 8 ευρουλακια και τελειώνειςΤου Κένταυρου τα 28 είναι σε κάλυκα φιεμ η το έχει αλλάξει οποίος ξέρει ας απαντηση
Παίζει και να μην γνωρίζουν καν, πως ανοίγει ο κάδος ή να μην μπορούν να κατανοήσουν την διαδικασία. Μην τους βάζουμε και δύσκολα. Βρώμικα μυαλά, βρώμικες πράξεις.Δεν ειναι μονο οι καλυκες. Τον γαμημενο τον καφε και το νερο γιατι δεν το παιρνεις να το πεταξεις στα σκουπιδια???
Για τον ίδιο λόγο που κορνάρεις στον μεσηλικα που περνάει τον δρόμο,για τον ίδιο λόγο που δεν λες "καλημέρα"στο βουνό,για τον ίδιο λόγο που κανείς προσπέραση σε δρόμο με μικρή η μηδενική ορατότητα,για τον ίδιο λόγο που κοιτάς με πονηριά να κερδίσεις θέσεις στην "ουρά",για τον ίδιο λόγο που διαμαρτύρεσαι όταν σου κάνουν ότι κάνεις πρώτος στους άλλους,για τον ίδιο λόγο......Δεν ειναι μονο οι καλυκες. Τον γαμημενο τον καφε και το νερο γιατι δεν το παιρνεις να το πεταξεις στα σκουπιδια???
B&p ( χοντρινε τα σκάγια σφίξε τσοκ και ριχνε αυτά που ρίχνεις όπως ρίχνεις. ) derby pyrkalΚάποιο φυσίγγι που να τραβάει σε τέτοιο καιρό (υγρασία φουλ, βροχή κτλ)?
Λένε, είναι πολύ καλά, τα Ρίχνουμε και στα παπιά.Της nsi τα s4 λένε τίποτα? Ή να ασχοληθώ με super tordo με sipe?
Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Σε ν9 ή ν8 να τα πάρω? Τα Β&Ρ, τα F2 ειδικά, ενώ στο κρύο δουλεύουν πάρα πολύ καλά, στην αυξημένη υγρασία μου έκαναν ΠΟΛΛΆ νερά!!!Λένε, είναι πολύ καλά, τα Ρίχνουμε και στα παπιά.
Με λίγα λόγια παιδεία για τον π@@@@@Για τον ίδιο λόγο που κορνάρεις στον μεσηλικα που περνάει τον δρόμο,για τον ίδιο λόγο που δεν λες "καλημέρα"στο βουνό,για τον ίδιο λόγο που κανείς προσπέραση σε δρόμο με μικρή η μηδενική ορατότητα,για τον ίδιο λόγο που κοιτάς με πονηριά να κερδίσεις θέσεις στην "ουρά",για τον ίδιο λόγο που διαμαρτύρεσαι όταν σου κάνουν ότι κάνεις πρώτος στους άλλους,για τον ίδιο λόγο......
Σιπε της nsi απλά γ@@@@ και το τορντο32 της λαμπρο είναι εξερετικο με αυτούς τους καιρούς δοκιμασμένα με πολλά οπλαΚάποιο φυσίγγι που να τραβάει σε τέτοιο καιρό (υγρασία φουλ, βροχή κτλ)?
Αν τα θες, τα s4, για περπατητό, θα σου πρότεινα σε νούμερο 10. Για εμένα είναι τα καλύτερα φυσίγγια για φουλ υγρασία.Της nsi τα s4 λένε τίποτα? Ή να ασχοληθώ με super tordo με sipe?
Ναι Ηλία fiem, τουλάχιστον αυτά που πήρα το καλοκαίρι.Του Κένταυρου τα 28 είναι σε κάλυκα φιεμ η το έχει αλλάξει οποίος ξέρει ας απαντηση
Ν8Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Σε ν9 ή ν8 να τα πάρω? Τα Β&Ρ, τα F2 ειδικά, ενώ στο κρύο δουλεύουν πάρα πολύ καλά, στην αυξημένη υγρασία μου έκαναν ΠΟΛΛΆ νερά!!!
Τα είπες όλα με λίγα λόγια!Με λίγα λόγια παιδεία για τον π@@@@@
Στη πολλή υγρασία ή / και με κρύο εγώ ψηφίζω Nsi Sipe no 8 ή 9 ανάλογα με τη βαρύτητα των συνθηκών.Σιπε της nsi απλά γ@@@@ και το τορντο32 της λαμπρο είναι εξερετικο με αυτούς τους καιρούς δοκιμασμένα με πολλά οπλα
Για καρτέρι, άρα πάω σε 8-9! Πιο πολύ με ενδιαφέρει η σταθερή απόδοση, ειδικά υπό αυτές τις συνθήκες! Γιατί είναι κρίμα να φεύγουν γύρω στα 10 πουλιά, ξεπουπουλιασμενα και λαβωμέναΑν τα θες, τα s4, για περπατητό, θα σου πρότεινα σε νούμερο 10. Για εμένα είναι τα καλύτερα φυσίγγια για φουλ υγρασία.
Αυτό δεν είναι τίποτε σε κάτι καρτερία βόρειο Εύβοια παλιά και Αιδηψό παλιότερα έβαζαν φωτιά και έκαιγαν τους κάλυκες για να μη φαίνονται για τόσους πολλούς μιλάμε η μήπως δεν έχει στρώματα βενιζα ,πανακτο, δεν γράφω άλλα μέρη δε υπάρχει λόγος ,όσο και να τους μαζεύεις το κάνω συχνά δε γίνεται όλους μόνο με δικανακι με απλούς και χωρίς βιασύνη ,και μαγνήτη με ραβδάκι είχα.
Με προλαβε ο Γιαννης..Όποιο φυσίγγι (εταιρία) και να αγοράσουμε δεν έχει και πολλή σημασία αρκεί να μας κάνει σκοπευτικά και βλητικα.Σημασια πρέπει να δώσουμε στο γεγονός ότι μετά την βολή αποτελεί σκουπίδι και φτάνουμε στο σημείο αυτό.Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
View attachment 82230