Το 206 33γρ να το συγκρίνεις με το άλλο 33άρι το speed .Για ανακρουση δεν ειμαι και ο καταλληλος Κωστα γιατι με την Ρεμι 3.600 αεριων δεν καταλαβαινω και πολλα...
Συγκεντρωση θελω να δω σε σχεση με το classica
Μοιάζουν σε συμπεριφορά
Το 206 33γρ να το συγκρίνεις με το άλλο 33άρι το speed .Για ανακρουση δεν ειμαι και ο καταλληλος Κωστα γιατι με την Ρεμι 3.600 αεριων δεν καταλαβαινω και πολλα...
Συγκεντρωση θελω να δω σε σχεση με το classica
Το speed ειναι 34αρι Λαμπη αλλα το classica μου δινει καλυτερη συγκεντρωση, μαλλον λογω σκαγιων, πιο σφαιρικα και γυαλιστερα απ το speedΤο 206 33γρ να το συγκρίνεις με το άλλο 33άρι το speed .
Μοιάζουν σε συμπεριφορά
Φιλος μου ειπε που το εχει δοκιμασει οτι μπορει να κανει overkilling γιατι ειναι δυνατο φυσιγγι, οταν με το καλο το δοκιμασω θα εχω αποψηθα κανει δουλεια αυτο για την εναρξη στο τρυγονι λετε?
σε ν7 θα κανει.θα κανει δουλεια αυτο για την εναρξη στο τρυγονι λετε?
GT απάτητο βλέπωΤελικα παιδια το 206 33γρ δεν εχει αποσπομενου πατου συγκεντρωτηρα αλλα κανονικο
View attachment 2534
Μπορει να ειναι και καλο Λαμπη δεν ξερω...οταν το ριξω σε χαρτονι θα εχω αποψη, παντως του Ρουμελ το psb1 34 που το θεωρω κορυφη δεν εχει αποσπωμενο συγκεντρωτηρα.GT απάτητο βλέπω
Τόσο υπερβολικό πάτημα στον GT έδιδε στην NSI GM3 32 GR καί μόλις ζέσταινε λίγο η ώρα γάζωνε σε ν9 τσίχλαΜπορει να ειναι και καλο Λαμπη δεν ξερω...οταν το ριξω σε χαρτονι θα εχω αποψη, παντως του Ρουμελ το psb1 34 που το θεωρω κορυφη δεν εχει αποσπωμενο συγκεντρωτηρα.
Δοκίμασε και το speed της nsi με 34γρ και αν θες λίγο χαμηλότερα σε γρ το classica σε 32......Φέτος σκέφτομαι εκτός από το περκορσο που έχω ως βασικό φυσιγγιο στις γαλάζιες να εντάξω ακόμα 2-3 τύπους που θα μου ταιριάξουν σε 34-36γρ. Ζητουμενα η υψηλή συγκέντρωση και τα ακαριαία σκότωματα. Όποιος έχει άποψη για κάποιο/α εξ αυτών ή και κάποια δοκιμη θα μου ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμη. Λοιπόν από τα 34αρια σκέφτομαι τα: 1)bp 34 f2 classic, 2)ρουμελιωτη 34 με csb, 3)gorilla 34 και τελευταίο τα R12 του δορκα. Για τα 36αρια λέω να δοκιμάσω τα: 1)alectoris speed 36, 2)gorilla 36, 3)winner 36(Αγγελοπουλου), 4)R35 plus. Όπλο Beretta 391 18.3.
Δοκίμασε το speed nsi σε 34γρ και το classica σε 32γρ έχουν και τα δύο αποσπώμενο πάτο και βγάζουν μακρύνεις,σφιχτές ντουφεκιες...... Σε 35 ειδικα αν έχεις benelli το rc 4 siere oro και σε 36 το rio royal pichon...,Φέτος σκέφτομαι εκτός από το περκορσο που έχω ως βασικό φυσιγγιο στις γαλάζιες να εντάξω ακόμα 2-3 τύπους που θα μου ταιριάξουν σε 34-36γρ. Ζητουμενα η υψηλή συγκέντρωση και τα ακαριαία σκότωματα. Όποιος έχει άποψη για κάποιο/α εξ αυτών ή και κάποια δοκιμη θα μου ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμη. Λοιπόν από τα 34αρια σκέφτομαι τα: 1)bp 34 f2 classic, 2)ρουμελιωτη 34 με csb, 3)gorilla 34 και τελευταίο τα R12 του δορκα. Για τα 36αρια λέω να δοκιμάσω τα: 1)alectoris speed 36, 2)gorilla 36, 3)winner 36(Αγγελοπουλου), 4)R35 plus. Όπλο Beretta 391 18.3.
Ένα από τα καλύτερα φυσίγγια που έχω δοκιμάσει....... Το έριχνα πολλά χρόνια . Απροβληματιστο παντού.......είχε όμως αποσπώμενο πάτο το γνωστό ως antigello. Τώρα θα δοκιμαστεί εκ νέου........ Ελπίζω να είναι αντάξιο του προκατόχου του.....Επομενο φυσιγγακι για δοκιμη ειναι το 206 Formula 33gr no6 που οσοι το εχετε δοκιμασει λετε τα καλυτερα
Ο Μένιος που πήρε και εσφαξε ενα τον ειδαμε.. Κάντε καμιά δοκιμή ναδούμε .Τελικα παιδια το 206 33γρ δεν εχει αποσπομενου πατου συγκεντρωτηρα αλλα κανονικο
View attachment 2534
To speed 34 της nsi ήθελα να το δοκιμάσω αλλά ένα πουλάκι από εδώ μέσα μου είπε ότι είχε μάπα σκάγια μέσα και έτσι το απέριψα. Αντίθετα μου πρότεινε και αυτός το classica 32. Βέβαια ψιλοκολλαω να πω την αλήθεια να ρίξω 32γρ στη φασσα. Είπα φέτος να δοκιμάσω και 34αρια στα γαλάζια, ε μην το παρακανουμε σιγά σιγά να κατεβαίνουμε. Ξέρουμε τι πυριτιδα έχει το classica και αν δουλεύει καλά και τον χειμώνα σε λογικές θερμοκρασίες (θετικά πρόσημα)???Δοκίμασε το speed nsi σε 34γρ και το classica σε 32γρ έχουν και τα δύο αποσπώμενο πάτο και βγάζουν μακρύνεις,σφιχτές ντουφεκιες...... Σε 35 ειδικα αν έχεις benelli το rc 4 siere oro και σε 36 το rio royal pichon...,
Ανάμεσα σε speed και classica τι θα πρότεινες για φασσα σε νορμάλ καιρό? C7 έχουν μέσα και τα δύο? Ξέρουμε σε τι καιρους δουλεύει καλά η συγκεκριμένη?Φυσιγγάρα το speed 34 ριχτο
Ξέρεις πόσα φυσίγγια με μάπα σκάγια έχεις ρίξει ; Άστο.....
Το classica όπως και το speed είναι γεμισμένα με c7. Κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις με το κρύο ακόμα και σε αρνητικές κάτω του μηδενός θερμοκρασίες. Να σου πω την αλήθεια το classica προτιμώ..... Βέβαια για να μην αδικήσω το speed ....δεν το έχω δοκιμάσει.εκτεταμενα......ενω το classica κατά κόρον.......σε πέρδικα και φασα! Στα φθινοπωρινά μπασίστα φασας δοκίμασε τα και σε νο 7 & 7,5 .......θα με θυμηθείς..... Ακόμη ένα της nsi το formula 206 που είχε σταματήσει τώρα ξαναβγαίνει..... Αν είναι όπως το παλιό με 33γρ σκάγια και 206 πυρίτιδα είναι το καλύτερο όλων!To speed 34 της nsi ήθελα να το δοκιμάσω αλλά ένα πουλάκι από εδώ μέσα μου είπε ότι είχε μάπα σκάγια μέσα και έτσι το απέριψα. Αντίθετα μου πρότεινε και αυτός το classica 32. Βέβαια ψιλοκολλαω να πω την αλήθεια να ρίξω 32γρ στη φασσα. Είπα φέτος να δοκιμάσω και 34αρια στα γαλάζια, ε μην το παρακανουμε σιγά σιγά να κατεβαίνουμε. Ξέρουμε τι πυριτιδα έχει το classica και αν δουλεύει καλά και τον χειμώνα σε λογικές θερμοκρασίες (θετικά πρόσημα)???
Λάμπη η μέρα με τη νύχτα είναι αυτά τα 2 φυσίγγια.το speed είναι 34 γραμμάρια με c7 στη ζέστη έχει αρκετή ανάκρουση και είναι αρκετά αργό.το 206 είναι ταχύτατο και μαλακό.αν το καινούργιο είναι ίδιο με το παλιό δεν έχει ανταγωνιστη.περιμενω και τη παλιά καλή 10αδα των 36 γραμμαρίων που όσοι τα είχαν ρίξει ελπίζω να θυμούνται τι εκανανΤο 206 33γρ να το συγκρίνεις με το άλλο 33άρι το speed .
Μοιάζουν σε συμπεριφορά
Δε μπορώ να καταλάβω τι σ' άρεσε σε αυτό το φυσιγγι.γενικα η rc μπορεί να είναι και απ' τις χειρότερες εταιρείες που υπάρχουν.ειδικα το πράσινο των 32 γραμμαριων σε κάνει άριστο δρομέα ταχυτηταςΑν τύχει δες κ το rc35 serie oro... Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι τα τελευταία χρόνια αλλά παλιότερα ήταν φωτιά...
Μήπως είναι το 32 αυτό?γιατί το 33 έχει αποσπώμενο πατοΤελικα παιδια το 206 33γρ δεν εχει αποσπομενου πατου συγκεντρωτηρα αλλα κανονικο
View attachment 2534