Παλαιότερα μου αρεσαν τα πορτοκαλι tordo , biturbo,καφε, κίτρινο διασπορας...
Αλλά έχω να τα παρω κατι χρόνια, τελευταία αγορά έκανα προπερσι κ ήταν τα skeet 24γρ κ series 2 24γρ τα οποία ήταν εξαιρετικά...
Όταν είχαν κυκλοφορήσει τα vendetta 34 και feltro 34 δεν μπορεσα να τα βρω με τίποτα μαζί τους, αλλά δεν λέει κάτι αυτό...
Απαγορευτικες κ για τα.....τότε δεδομένα δεν ήταν.........
Δηλαδή ο χρήστης δεν κινδυνευε να παθει κάτι αλλά μικροζημιες η κουνηματα στα δικαννα υπήρξαν....
Πχ Λάμπρου Καφέ στα χοντρά 800- 850 bar συμφωνα με τον κατασκευαστη, δεν είναι κ λίγα για 33γρ κ συγκριτικά με τα σημερινά..
Αφοι Λάμπρου biturbo 36γρ ν4 βρήκα την tecna 2,06γρ...
Το μπλε 34γρ που ήταν κ το "ορίτζιναλ" βαλτοφυσιγγο θεωρουνταν ακόμη πιο ισχυρό...
Υπήρχε κ κάτι αλλο που μου κίνησε την περιεργεια........
Δεν μπορώ όμως να το αποδείξω κ ετσι μόνο υποθέτω..........
Σε παλια δοκιμή στη Κ&Κ δοκίμασαν το Λάμπρου biturdo 36γρ με σκάγια ν9(!!).......
Κάτι πρωτοφανες για τις δοκιμές των κυνηγετικών έντυπων, που αυτά τα δοκίμασαν σε χοντρά σκάγια έτσι όπως θα ήταν κ το σωστο....
Γιατί άραγε,για τους μπεκατσαδες? Η δεν βρήκαν στο κατάστημα χοντρά? Ποιος ο λόγος?
Είναι γνωστό ότι οι Λάμπρου είχαν χαμηλότερες πιεσεις στα ψιλά σκάγια, κ πιο αυξημένες στα χοντρά......
Όσοι τα προλαβαν κ τα νοσταλγουν είναι μια ακόμα ένδειξη ότι ο Έλληνας κυνηγός είχε μια κλίση στα ισχυρά φυσίγγια κ ήθελε να τα νιώθει στο...σωμα του κ στο οπλο του......
Το έχω ξαναπεί,
Ότι στην χώρα μας τα Ελληνικα φυσίγγια που άφησαν εποχή ήταν δυναμιτακια, κ όσα εισαγωμενα πετυχαν το ίδιο ήταν νορμαλ..........