Ίσως να είναι έτσι - με τρώει η περιέργεια να μάθω όμως.Δε νομίζω να υπάρχει οπλουργός να αναλάβει τέτοια εργασία για πελάτη. Για τον εαυτό του ίσως, για να δοκιμάσει τις ικανότητες του.
Ίσως να είναι έτσι - με τρώει η περιέργεια να μάθω όμως.Δε νομίζω να υπάρχει οπλουργός να αναλάβει τέτοια εργασία για πελάτη. Για τον εαυτό του ίσως, για να δοκιμάσει τις ικανότητες του.
Άσε που θα έχει και διαδικασία για την άδεια.Ίσως να είναι έτσι - με τρώει η περιέργεια να μάθω όμως.
Έχεις βρει καμιά κάννη από Auto5 κοντή και χωρίς ρίγα και θές να την προσαρμόσεις σε αερίων ή καμία 81 πόντους,έβγαζε και τέτοιαΊσως να είναι έτσι - με τρώει η περιέργεια να μάθω όμως.
Πρίν γίνει οτιδήποτε θέλω να διερευνήσω τις πιθανότητες.Έχεις βρει καμιά κάννη από Auto5 κοντή και χωρίς ρίγα και θές να την προσαρμόσεις σε αερίων ή καμία 81 πόντους,έβγαζε και τέτοια
Δεν σε τρώει χωρίς λόγο,κάτι είδες και το θέλεις και σου μπαίνουν τέτοιες ιδέες
Ούτε αυτά προσφέρουν ασφάλεια ... περνάνε από δοκιμή για να παρέχουν ασφάλεια.Θα παρέχει ασφάλεια όπως ένα εργοστασιακά κατασκευασμένο προϊόν;
Δε μου αρέσει έτσι κι αλλιώς..!Ότι θες γίνεται,εκτός από νέα ταρταρούγα!
Καμία απολύτως! Αλλά ως "γυμνό" ατσάλι θα θέλει λίγο φροντίδα παραπάνω για την αποφυγή της οξείδωσης. μπορείς να προχωρήσεις σε βαφή ή Coin Finish( τρίψιμο με κετσέ που αφήνει ένα απαλό ασημί χρώμα). Ξεκινά με κετσέ ή ατσαλομαλο ψιλό,όσο μπορείς πιο "μαλακά" υλικά,μη πας αν δεν είναι ανάγκη στα σμυρίδια!Δε μου αρέσει έτσι κι αλλιώς..!
Το να κατέβει η βάση (με τρίψιμο)κάποια δέκατα του χιλιοστού δε θα του προκαλέσει ζημιά έτσι?
Μόνο κετσε πιστεύω ότι θα φτάνει.Δε μου αρέσει έτσι κι αλλιώς..!
Το να κατέβει η βάση (με τρίψιμο)κάποια δέκατα του χιλιοστού δε θα του προκαλέσει ζημιά έτσι?
Και εγώ το ίδιο θα κάνω Νίκο με το aya που θα πάρω σε λίγες μέρες. Ανοιγμα τσοκ από 1-3 σε 2-4 , τοποθέτηση πελματος και θα αφαιρέσω την αυτόματη ασφάλεια ( αν γίνεται ).Συνάδελφοι καλημέρα!!
Σε λίγες μέρες θα έρθει στα χέρια μου ένα πλαγιοκανο aya και θα δεχθεί μερικές βελτιώσεις να ξαναβρεί τη ζωντάνια του και να έρθει στα κυνηγετικα μου γούστα (άνοιγμα σταθερών τσόκ,βαφή, συντήρησηστα ξυλα, νέο πελμα..)
Η ερώτηση μου είναι..:
Έχει φθαρεί η ταρταρουγα στη βάση του και μαζί με αυτή κομμάτια της απαλής χάραξης που έχει ,γιατί σκάλισμα δεν έχει..
Μπορεί να αφαιρεθεί με τρίψιμο με ψιλά γυαλόχαρτα και να βάφει από πάνω εκ νέου..
Να αφαιρεθεί η ταρταρουγα και η χαραξη εν ολίγοις χωρίς να έχει λειτουργικό πρόβλημα το όπλο..;
Πόσο μισώ τις αυτόματες ασφάλειες???!!! Γενικά δε συμπαθώ την ασφάλεια.... Ή αδειο- σπασμένο ή σκοτώνει!Και εγώ το ίδιο θα κάνω Νίκο με το aya που θα πάρω σε λίγες μέρες. Ανοιγμα τσοκ από 1-3 σε 2-4 , τοποθέτηση πελματος και θα αφαιρέσω την αυτόματη ασφάλεια ( αν γίνεται ).
τι βιδα εχει βαλει με σπειρωμα η την πολυ ψιλη λαμαρινοβιδα?Οταν αγόρασα το αλληλεπίθετο browning 325 ο προηγούμενος κάτοχος είχε τρυπήσει τις πλαινές ρίγες για τοποθέτηση αορτηριούχου. Επειδή δεν μπορούσα να το βλέπω τον έβγαλα αλλά οι τρύπες έμειναν στις ρίγες. Εχει κάποιος υπόψιν του πως μπορώ να τις καλύψω εκτός του να βιδώσω σκέτες τις βίδες?
εκατοστα του δεκατου ναι μπορεις να το κατεβασεις αν και δεν στο προτεινω Δεκατα του χιλιοστου οχιΔε μου αρέσει έτσι κι αλλιώς..!
Το να κατέβει η βάση (με τρίψιμο)κάποια δέκατα του χιλιοστού δε θα του προκαλέσει ζημιά έτσι?