Στέλιο, σωστα επισημαίνεις πως η επιτάχυνση στην εκκίνηση των σκαγιων είναι απίστευτα ψηλή, κάτι που δημιουργεί ακτινική πίεση ήδη στα πάνω σκάγια, το ίδιο όμως σαν αντίδραση στην κίνηση των εξωτερικών σκαγιων που σπρώχνουν το ρέλι συμβαίνει με την αντίσταση του ρελιου που αυξάνει κατακόρυφα η αδρανεια του.Πριν ανοίξει τελείως ο καλυκας φεύγουν αρκετά σκάγια προς τα εμπρός.
Όμως συμβαίνει το ίδιο κ σε μεγάλες ταχύτητες?
Κ με όλους τους τύπους βυσμάτων?