Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Γιάννη από πού αυτά τα στοιχεία ;
Τάσος, τα αποτελέσματα ειναι από ελληνικό βλητικο σταθμο όταν τα είχε δοκιμασει ο Αιγινητης με σκοπό να γράψει ένα άρθρο για την κ&κ, από εκεί αντλησα τα στοιχεία....
Πριν δύο χρόνια ρώτησα την ιταλική τράπεζα δοκιμών πως μπορώ να μετρήσω φυσίγγια, και από περιέργεια ρώτησα αν κάποιος από Ελλάδα έχει ζητήσει περιοδική πιστοποίηση από αυτούς. Μου είπαν όχι. Το γράφω γιατί ο αισθητήρας σε ένα κανονάκι μπορεί να απορυθμιστει ακόμη και από ένα τρελό φυσίγγι, η αξιοπιστία του μετά είναι παρόμοια με τον ώμο μας.
Πιτσιρικάς που κυνηγουσα με το μονοκαννο είχα παρει τηλ σε μια βιοτεχνία φυσιγγιων(που με αυτα κυνηγουσε σχεδόν όλο το νησι) κ είχα ρωτήσει γιατί δεν γράφουν γραμμαρια κ πιεσεις στα κουτιά...
Και μου λέει έχεις δίκιο αλλά τα επόμενα χρόνια θα διορθωθεί αυτό γιατί θα μας αναγκάσουν να το κάνουμε (???? )...
Όταν ρώτησα τι πιεσεις έχουν για να δω αν ξεπερνάνε τα όρια στο μονοκαννο, κοίτα μου λέει έχουν κάποιες πιεσεις γιατί αν δεν είχαν θα έπεφταν τα σκάγια κάτω από την κάννη(εδώ γελάμε)..............

Τόσα χρόνια περασαν απο τοτε και......................
 
Νικο η γνωμη σου ειναι ποιημα . To the point που λετε στη Σαμο. Εχεις πιασει οχι μονο τη λεπτομερεια , την αναλογια και την ισορροπια , αλλα τη Φιλοσοφια του φυσιγγιου. Και φυσικα (χωρις να το θες) δινεις και την απλη απαντηση ,στο γιατι δεν φτιαχνονται καλα φυσιγγια στην Ελλαδα
ΥΓ 1. αν ο αμερικανος μπορουσε να στηριξει τα σκαγια με αερα κοπανιστο, ουτε ρελιασμα , αλλα ουτε κλεισιμο δεν θα εκανε
2. σημερα που η γνωση δεν εχει στεγανα , ολοι μπορουν να φτιαξουν ολα. Και οποιος δεν μπορει ο ιδιος , προσλαμβανει καποιον που μπορει. Η τιμη ειναι που καθοριζει τα παντα. The fucking market is always right Η αγορα ειναι η δυναμη και θα το δειτε τωρα στο ποιος θα κερδισει τον πολεμο στην Ουκρανια (μακροχρονια θα χασει αυτος που αποκλειστηκε απο τις αγορες).
3. η tecna ειναι πλεον ακριβη για 14 ευρω /25αδα του percorso. Δεν μπορει να το παει στα 20-25 ευρω (αλλα εκει σου εχει πχ prestige 37 me tecna) . Ετσι αλλαζει πυριτιδα. Στην τιμη παιζονται ολα. Το percorso δεν ηταν φοβερο φυσιγγι . . . γενικως . Ηταν φοβερο φυσιγγι που ειχε 14 ευρω
Λεω τον Οκτ σε κατασκευαστη φυσ που πηγα. Δεν δοκιμασα ποτε το 36αρι σου γιατι μου ειπανε οτι ειναι πολυ δυνατο , κλωτσαει. Γιατι δεν φτιαχνεις ενα να μοιαζει σαν το rotwaill . Βρες μου εσυ που να τα πουλησω με 30ευρω / 25 και γω θα στο εχω ετοιμο μου λεει.
Νίκο σε πιστεύω.
Το κακό είναι ότι κάποιοι αγοράζουμε φυσίγγια και δεν γεμίζουμε.
Μόνο που λες ΕΣΥ ότι το πεντασταδιακό δουλεύει το δέχομαι.
Δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι τα αμερικάνικα είναι καλύτερα.
Απλά θεωρώ ότι έχουν λιγότερες πιθανότητες να σε κρεμάσουν αγοράζοντας ένα καινούργιο κουτί.
Μιλάμε πάντα για σκάγια μιας και οι Αμερικάνοι χέστηκαν για τα γουρούνια.

Οι Έλληνες κατασκευαστές για εμένα χωρίζονται σε 2 κατηγορίες.
Σε μικρούς βιοτέχνες που παραγγέλνουν υλικά και γεμίζουν 5-6 συνταγές και στους μεγάλους που έχουν πλήρη επίγνωση του τι αγοράζουν, τι γεμίζουν και τι πουλάνε.

Να σου πω τι πιστεύω για τους μεγάλους ;
Τα φυσίγγια που φτιάχνουν, ούτε στο χαρτί τα δοκιμάζουν, ούτε αλλαγές κάνουν ούτε κάποια στάνταρντ έχουν σε συγκέντρωση, μένουσες κτλ, ... απλά τους ενδιαφέρει η πιστοποίηση cip.

Αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Η ταπεινή μου γνώμη λοιπόν και έμενα με τα λίγα που γνωρίζω ορμώμενος από αυτά που ειπώθηκαν από όλους, και από τον Κωστή και τον Βασίλη τελευταία , είναι αυτή ...

Ας πάμε σένα φυσίγγιο της Lambro ως παράδειγμα...


1647344853032.jpeg

Ο Χ. Χαντζιώτης το περιγράφει ως εξής...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lambro Royal λέγεται η νέα πρόταση της εταιρείας Lambro για τους κατόχους παραδοσιακών δίκαννων με 65άρες θαλάμες και όχι μόνο. Το Lambro Royal Classic γεμίζεται με τη διβασική πυρίτιδα S4N, με 29,5 γραμμάρια σκάγια, με παραδοσιακό κλείσιμο (ρελιαστό) που φέρει διάφανο πλαστικό δίσκο στο επάνω μέρος και οι αναγραφόμενες στο κουτί πιέσεις που αναπτύσσει είναι 550bar. Είναι ένα φυσίγγι που αλλάζει τις καθεστηκυίες αντιλήψεις για τις δυνατότητες των ελαφριών γομώσεων. Διατίθεται στο κατάστημά μας σε νούμερα σκαγιών 5, 8 και 9.

Χαρακτηριστικά φυσιγγίου
Διαμέτρημα: 12.
Ύψος κάλυκα: 65 χιλιοστά.
Ύψος μεταλλικού πάφυλα: 12 χιλιοστά.
Βυσμάτωση: Συγκεντρωτήρας.
Καψύλιο: Υψηλής ισχύος.
Συσκευασία: κουτί 25 φυσιγγίων.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η μικρότερη τιμή που το βρήκα είναι 9,9 ευρώ (11 το πουλά ο Χαντζιώτης)...

Τα σχόλια...

1.Ατυχως οι καθεστηκυίες αντιλήψεις δεν αλλάζουν έτσι εύκολα!;)
2.Η τιμή θεωρείται πολύ υψηλή από την πλειοψηφία των φίλων του παρόντος φόρουμ για φυσίγγιο 29,5 γ!...(για τσιχλοφύσιγγο, προσέξτε έχει σημασία!...);)

Κατ' έμενα είναι θέμα οπτικής και κυνηγητικής φιλοσοφίας και μόνον...:)

Ο Μπάμπης ο Αιγινήτης κυνηγούσε φάσσες στη βοσκή στα 30 μέτρα με σκοπευτικά φυσίγγια 28 γρ. με σκάγια Νο 7 1/2 (2,4 χιλ.) που έπεφταν ξερές με καλοκαιριά!...γιατί όχι πέρδικες και αλλά μεσαία θηράματα? οι κάτοχοι πλαγιοκάννων στην Ελλάδα δεν είναι και λίγοι...

Τι πωλήσεις έχει αυτό το φυσίγγι στην Ελληνική αγορά?

Ας είμαστε ρεαλιστές...για τσιχλοφύσιγγο οχι!....ειναι πολλα τα λεφτα(Αρη!!!.sarcastic.)...αλλά μάλλον ο Ναυπλιώτης δεν το έφτιαξε για τσίχλες ( ξεκινά από Νο 8 και φτάνει ως το Νο 5!) ....Ποιος το πρόσεξε?

Αν και δεν είμαι κάτοχος Cal.12, και οι λοιποί γνωρίζετε καλυτέρα, νομίζω ότι καλά Ελληνικά Φυσίγγια υπάρχουν, και υπήρχαν και στο παρελθόν...για όλα τα θηράματα...και σ' όλους τους τύπους...

Τέλος , "μίζα" από τους κατασκευαστές δεν έχω, αλλά νομίζω ότι είναι εύκολο να σχολιάζουμε για κάποιον που κουμαντάρει ένα "μεγάλο καράβι", όντας "έξω από τον χορό" αλλά χωρίς να έχουμε καθίσει ποτέ στην καρέκλα που κάθεται αυτός...;)

Υ.Γ:...τέλος, δυστυχώς πρέπει να καταλήξω ....να κλείσω, και με το ότι κατά την σοφή λαϊκή παροιμία "τα φτηνά τα τρώνε οι σκύλοι"!:)
 
Η ταπεινή μου γνώμη λοιπόν και έμενα με τα λίγα που γνωρίζω ορμώμενος από αυτά που ειπώθηκαν από όλους, και από τον Κωστή και τον Βασίλη τελευταία , είναι αυτή ...

Ας πάμε σένα φυσίγγιο της Lambro ως παράδειγμα...


View attachment 44441

Ο Χ. Χαντζιώτης το περιγράφει ως εξής...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lambro Royal λέγεται η νέα πρόταση της εταιρείας Lambro για τους κατόχους παραδοσιακών δίκαννων με 65άρες θαλάμες και όχι μόνο. Το Lambro Royal Classic γεμίζεται με τη διβασική πυρίτιδα S4N, με 29,5 γραμμάρια σκάγια, με παραδοσιακό κλείσιμο (ρελιαστό) που φέρει διάφανο πλαστικό δίσκο στο επάνω μέρος και οι αναγραφόμενες στο κουτί πιέσεις που αναπτύσσει είναι 550bar. Είναι ένα φυσίγγι που αλλάζει τις καθεστηκυίες αντιλήψεις για τις δυνατότητες των ελαφριών γομώσεων. Διατίθεται στο κατάστημά μας σε νούμερα σκαγιών 5, 8 και 9.

Χαρακτηριστικά φυσιγγίου
Διαμέτρημα: 12.
Ύψος κάλυκα: 65 χιλιοστά.
Ύψος μεταλλικού πάφυλα: 12 χιλιοστά.
Βυσμάτωση: Συγκεντρωτήρας.
Καψύλιο: Υψηλής ισχύος.
Συσκευασία: κουτί 25 φυσιγγίων.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η μικρότερη τιμή που το βρήκα είναι 9,9 ευρώ (11 το πουλά ο Χαντζιώτης)...

Τα σχόλια...

1.Ατυχως οι καθεστηκυίες αντιλήψεις δεν αλλάζουν έτσι εύκολα!;)
2.Η τιμή θεωρείται πολύ υψηλή από την πλειοψηφία των φίλων του παρόντος φόρουμ για φυσίγγιο 29,5 γ!...(για τσιχλοφύσιγγο, προσέξτε έχει σημασία!...);)

Κατ' έμενα είναι θέμα οπτικής και κυνηγητικής φιλοσοφίας και μόνον...:)

Ο Μπάμπης ο Αιγινήτης κυνηγούσε φάσσες στη βοσκή στα 30 μέτρα με σκοπευτικά φυσίγγια 28 γρ. με σκάγια Νο 7 1/2 (2,4 χιλ.) που έπεφταν ξερές με καλοκαιριά!...γιατί όχι πέρδικες και αλλά μεσαία θηράματα? οι κάτοχοι πλαγιοκάννων στην Ελλάδα δεν είναι και λίγοι...

Τι πωλήσεις έχει αυτό το φυσίγγι στην Ελληνική αγορά?

Ας είμαστε ρεαλιστές...για τσιχλοφύσιγγο οχι!....ειναι πολλα τα λεφτα(Αρη!!!.sarcastic.)...αλλά μάλλον ο Ναυπλιώτης δεν το έφτιαξε για τσίχλες ( ξεκινά από Νο 8 και φτάνει ως το Νο 5!) ....Ποιος το πρόσεξε?

Αν και δεν είμαι κάτοχος Cal.12, και οι λοιποί γνωρίζετε καλυτέρα, νομίζω ότι καλά Ελληνικά Φυσίγγια υπάρχουν, και υπήρχαν και στο παρελθόν...για όλα τα θηράματα...και σ' όλους τους τύπους...

Τέλος , "μίζα" από τους κατασκευαστές δεν έχω, αλλά νομίζω ότι είναι εύκολο να σχολιάζουμε για κάποιον που κουμαντάρει ένα "μεγάλο καράβι", όντας "έξω από τον χορό" αλλά χωρίς να έχουμε καθίσει ποτέ στην καρέκλα που κάθεται αυτός...;)

Υ.Γ:...τέλος, δυστυχώς πρέπει να καταλήξω ....να κλείσω, και με το ότι κατά την σοφή λαϊκή παροιμία "τα φτηνά τα τρώνε οι σκύλοι"!:)
Θα συμφωνησω...φτιαχνουν καλα φυσιγγια και ο συγκεκριμενος κανει και εξαγωγες σε μια δυσκολη περιοδο! Και προσπαθει να καλυπτει ολη την γκαμα με ποικιλια! Οχι οτι δεν μπορει να κανει περισσοτερα αλλα ηδη σε σχεση με τους αλλους προσφερει αρκετα!
 
Τοτε αυτο το φυσιγγι είχε τα εξής χαρακτηριστικά, καψουλι μεσης ισχυος 209,πυριτιδα hi skor 800x 1,72γρ, συγκεντρωτηρας power piston, σκάγια 35,5γρ και κλείσιμο 58,5mm...
Τα αποτελέσματα του βλητικου σταθμου έδωσαν
V1 402 m/s, V10 341 m/s, μεσο όρο πιεσης 691 bar χωρίς η ανάκρουση του να είναι σκληρή κ ανάλογη αυτων των πιεσεων...
Έχει κάνει "όνομα" γιατί "σκοτώνει" λένε....
Και γιατί "σκοτώνει" Ο,Ε,Ο;;;;;

V10 341 m/s
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,

ΑΕΙΜΝΗΣΤΕ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΕ ΝΑ 'ΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΠΑΖΕΙ!!!!!


υ.γ. η ανάκρουση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με τις πιέσεις....
 
Το μόνο που ξέρω κ έχω δει είναι ότι ο Αμερικανός δεν θέλει να ασκει πιεση στην πυριτιδα κ κατ επέκταση στον συγκεντρωτηρα.....

Επειδή δεν ξέρω με τα καινουργια rem express τι γίνεται θα παω αρκετά χρόνια πισω στο 2002 που έχω κάποια στοιχεία....

Τοτε αυτο το φυσιγγι είχε τα εξής χαρακτηριστικά, καψουλι μεσης ισχυος 209,πυριτιδα hi skor 800x 1,72γρ, συγκεντρωτηρας power piston, σκάγια 35,5γρ και κλείσιμο 58,5mm...
Τα αποτελέσματα του βλητικου σταθμου έδωσαν
V1 402 m/s, V10 341 m/s, μεσο όρο πιεσης 691 bar χωρίς η ανάκρουση του να είναι σκληρή κ ανάλογη αυτων των πιεσεων...

Kαι εδώ είναι η δοσολογίες της πυρίτιδας με την οποία είχε γεμιστει...


View attachment 44431

Έτσι για την ιστορία......
Τώρα, αν αυτό το φυσιγγι κλεινοταν πιο χαμηλά κλπ δεν ξέρω τι αποτελέσματα θα έδινε, παντως δυσκολευομαι να πιστεψω ότι θα υπήρχε θέμα ασφάλειας...
Τάσο, μήπως παρ' ελπίδα υπάρχει το Νο των σκαγιών για το οποίο βγήκαν τα αποτελέσματα που αναφέρεις?
 
Τάσο, μήπως παρ' ελπίδα υπάρχει το Νο των σκαγιών για το οποίο βγήκαν τα αποτελέσματα που αναφέρεις?
;h 6ari ;h 7ari αλλά και 4αρι να είναι πάλι καλή V10 είναι

μην κοιτάς το εξελάκι σου και απορείς κατεπάνω μου.............
αλλο μενουσα στα 18 κι άλλο στα 10
 
υ.γ. η ανάκρουση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με τις πιέσεις....
https://www.kynigesia.gr/stin-anazitisi-tou-idanikoy-fysiggiou/

Ωστόσο....
Τα σκοπευτικα φυσίγγια που παραγουν χαμηλές πιεσεις δεν παρουσιαζουν ανάκρουση..
Τα ενισχυμενα φυσίγγια που παραγουν μεγαλυτερες πιεσεις, έχουν ανάκρουση....


Ένα φυσίγγι που το νιώθουμε μαλακό κ δεν μας κουραζει υπάρχει περιπτωση να δωσει υψηλές πιεσεις και το αντίθετο?

Τάσο, μήπως παρ' ελπίδα υπάρχει το Νο των σκαγιών για το οποίο βγήκαν τα αποτελέσματα που αναφέρεις?
Γιάννη θα το ειχα γράψει, αλλά δεν το αναφέρει....
 
Ένα φυσίγγι που το νιώθουμε μαλακό κ δεν μας κουραζει υπάρχει περιπτωση να δωσει υψηλές πιεσεις και το αντίθετο?
ΝΑΙ
παλαιότερα ο μακαρίτης ο Neil Winston το είχε αποδείξει, είχε ανεβάσει αλλού ο Leo και το κείμενο - άρθρο
 
;h 6ari ;h 7ari αλλά και 4αρι να είναι πάλι καλή V10 είναι

μην κοιτάς το εξελάκι σου και απορείς κατεπάνω μου.............
αλλο μενουσα στα 18 κι άλλο στα 10
Για
;h 6ari ;h 7ari αλλά και 4αρι να είναι πάλι καλή V10 είναι

μην κοιτάς το εξελάκι σου και απορείς κατεπάνω μου.............
αλλο μενουσα στα 18 κι άλλο στα 10
Για νο7 κ νο6 στα 10 μέτρα από το στόμιο θα ήταν τέλειο να είχαμε 340μ/δ???
 
;h 6ari ;h 7ari αλλά και 4αρι να είναι πάλι καλή V10 είναι

μην κοιτάς το εξελάκι σου και απορείς κατεπάνω μου.............
αλλο μενουσα στα 18 κι άλλο στα 10
...δεν απορώ Μάριε άλλο κοιτάζω...:)


δες το φυλλάδιο,


…για σκάγι Νο 71/2...με 365 μ/δλ αρχική στις 10 υάρδες (~10 μέτρα) 316 μ/δλ= διαφορά 49 μ/δλ


…για 402 μ/δλ αρχική στα 10 μέτρα 340 μ/δλ= διαφορά 62 μ/δλ


...περίπου , γιατί δεν ξέρουμε το Νο του σκαγιού , για αυτό ρώτησα...όπως και να έχει η διαφορά φαίνεται και στην V10 νομίζω...

Υ.Γ...."Η αντίσταση του αέρα είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας, που σημαίνει ότι όταν η ταχύτητα των σκαγιών διπλασιάζεται, η αντίσταση του αέρα τετραπλασιάζεται. Ετσι τα σκάγια που ξεκινούν με μεγάλη ταχύτητα από το στόμα του όπλου, επιβραδύνονται πολύ περισσότερο από αυτά με τη μικρότερη αρχική ταχύτητα, με αποτέλεσμα οι τελικές τους ταχύτητες να μη διαφέρουν πολύ."
 

Attachments

Μιλούμε για ένα φυσίγγιο με αρχική 402 μ/δλ....και τη αντίστοιχη V10....:)


Νομίζω ότι άλλου πρέπει να επικεντρωθούμε (μια και την V10 δεν μπορούμε να την μετρήσουμε)...

Ως παράδειγμα...

Ένα φυσίγγιο Νο 7 1/2 (2,40 χιλ. αμερικανικό σκάγι) αρχική 405 μ/δλ δίνει ενεργεία στα 35 μετρά 1,42 ποδολίβρες.

Ένα φυσίγγιο Νο 6 (2,78 αμερικανικό σκάγι) αρχική 345 μ/δλ(!) δίνει ενεργεία στα 35 μέτρα 2,08(!) ποδολίβρες.

Περιττό να σχολιάσω το δεύτερο ποσό υπερτερεί, σε κατανομές, συγκέντρωση , βλητική ανωτερότητα εν γένει...;)

Ταχυτητολαγνεία φίλοι μου....;)
 
Κ γιατί ο Νίκος φτιάχνει φυσιγγαρες❓❓❓❓❓μη μου πεις ότι του βγαίνει κάνα 25€...τα 25‼️
δεν ειναι ποτε θεμα κοστους (σκετο). Ειναι θεμα κοστους -τελικης τιμης στο ραφι.
η τιμη ΦΑΙΝΕΤΑΙ να διαμορφωνεται απο ,κοστος, brand name, marketing, διαφημιση, φορους (τα αμερικανικα τρωνε μεγαλο φορο , τα ευρωπαικα μηδεν , μονο ΦΠΑ) , τεστ CIP ,ασφαλειες , πυρασφαλειες , κλπ κλπ κλπ .
Λεω ΦΑΙΝΕΤΑΙ , γιατι τελικα ενα μονο πραγμα διαμορφωνει την τιμη σε ΚΑΘΕ προιον . Ποσο ειναι διατεθημενος να δωσει ο πελατης
Ωραια τα φυσιγγια του Νικου, αλλα ποιος ειπε οτι θα ειχαν ΕΜΠΟΡΙΚΗ επιτυχια. Στην Ελλαδα λογω ελλειψης οικονομικης εκπαιδευσης απο το Δημοτικο, δεν κατανοουμε βασικους ορους , οπως τα ειδη αξιων (κατασκευης, ποιοτητας , εμπορικη, κλπ). Ετσι δεν καταλαβαινουμε πχ οτι οι Τουρκοι δεν βρηκαν τροπο να κατασκευασουν όπλα (ολοι βρισκουμε ευκολα), βρηκαν τροπο να τα πουλησουν
Αντιστοιχα (ξεφυγα τωρα :) ) και ανθρωποι με προσοντα και ποιοτητες , δεν βρισκουν τροπο στη ζωη να πουλησουν τον εαυτο τους
 
Έχει κάνει "όνομα" γιατί "σκοτώνει" λένε....
Και γιατί "σκοτώνει" Ο,Ε,Ο;;;;;

V10 341 m/s
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,

ΑΕΙΜΝΗΣΤΕ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΕ ΝΑ 'ΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΠΑΖΕΙ!!!!!


υ.γ. η ανάκρουση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με τις πιέσεις....
Εξωφρενική η 341 !!!!
 
Μιλούμε για ένα φυσίγγιο με αρχική 402 μ/δλ....και τη αντίστοιχη V10....:)


Νομίζω ότι άλλου πρέπει να επικεντρωθούμε (μια και την V10 δεν μπορούμε να την μετρήσουμε)...

Ως παράδειγμα...

Ένα φυσίγγιο Νο 7 1/2 (2,40 χιλ. αμερικανικό σκάγι) αρχική 405 μ/δλ δίνει ενεργεία στα 35 μετρά 1,42 ποδολίβρες.

Ένα φυσίγγιο Νο 6 (2,78 αμερικανικό σκάγι) αρχική 345 μ/δλ(!) δίνει ενεργεία στα 35 μέτρα 2,08(!) ποδολίβρες.

Περιττό να σχολιάσω το δεύτερο ποσό υπερτερεί, σε κατανομές, συγκέντρωση , βλητική ανωτερότητα εν γένει...;)

Ταχυτητολαγνεία φίλοι μου....;)
Το μέγεθος δεν παίζεται με τίποτα Γιάννη σε διατρήσεις και ενέργειες αρκεί το σκάγι να μην γίνει πλακέ ...
Νομίζω το έχουν καταλάβει όλοι αυτό.
Το ίδιο και η μεγάλη πυκνότητα (πχ βολφράμιο) ...

Δεν ξέρω καν αν πρέπει να μπαίνουμε στην λογική των ταχυτήτων 400+ όταν με ένα νούμερο χοντρότερα έχουμε εγγυημένα μεγαλύτερες διατρήσεις με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες.
Το μόνο που πρέπει να φτιάξουμε είναι μια ικανοποιητική κατανομή.

πχ τυχαία νούμερα
ρίχνω φάσσα με #6 και αρχική 380 και δεν "τρυπάει" σε μεγάλες αποστάσεις.
Σκέψη 1η. Κάνω την ταχύτητα 420+
Σκέψη 2η. Ρίχνω με #5 πάλι με 380

Δεν ξέρω τι είναι πιο εύκολα υλοποιήσιμο ... θεωρώ το 2ο μιας και αλλάζεις μόνο σκάγια.
Σφίγγεις λίγο το τσοκ και τελειώνεις.

"Χαζή" σκέψη δική μου ... αφού φάγαμε το φούμαρο των ψιλών σκαγιών στο κυνήγι (+1,+2,+3 νούμερα) και των πολλαπλών τραυμάτων , ξανατρώμε το φούμαρο των υψηλών αρχικών ταχυτήτων για να κάνουμε τα ψιλά σκάγια να σκοτώνουν ... αλλά πάλι δεν σκοτώνουν γιατί ξεμένουν από τελικές !!!
 
Φυσικά θερμοκρασίες, αποστάσεις παίζουν μεγάλο ρόλο (μην αρχίσουν να ωρύονται οι υπέρμαχοι των ψιλών) αλλά γιατί να μην παίζεις με λιγότερα φυσίγγια και περισσότερα νούμερα αντί με περισσότερα φυσίγγια στο ίδιο νούμερο ;;;
 
Το μέγεθος δεν παίζεται με τίποτα Γιάννη σε διατρήσεις και ενέργειες αρκεί το σκάγι να μην γίνει πλακέ ...
Νομίζω το έχουν καταλάβει όλοι αυτό.
Το ίδιο και η μεγάλη πυκνότητα (πχ βολφράμιο) ...

Δεν ξέρω καν αν πρέπει να μπαίνουμε στην λογική των ταχυτήτων 400+ όταν με ένα νούμερο χοντρότερα έχουμε εγγυημένα μεγαλύτερες διατρήσεις με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες.
Το μόνο που πρέπει να φτιάξουμε είναι μια ικανοποιητική κατανομή.

πχ τυχαία νούμερα
ρίχνω φάσσα με #6 και αρχική 380 και δεν "τρυπάει" σε μεγάλες αποστάσεις.
Σκέψη 1η. Κάνω την ταχύτητα 420+
Σκέψη 2η. Ρίχνω με #5 πάλι με 380

Δεν ξέρω τι είναι πιο εύκολα υλοποιήσιμο ... θεωρώ το 2ο μιας και αλλάζεις μόνο σκάγια.
Σφίγγεις λίγο το τσοκ και τελειώνεις.

"Χαζή" σκέψη δική μου ... αφού φάγαμε το φούμαρο των ψιλών σκαγιών στο κυνήγι (+1,+2,+3 νούμερα) και των πολλαπλών τραυμάτων , ξανατρώμε το φούμαρο των υψηλών αρχικών ταχυτήτων για να κάνουμε τα ψιλά σκάγια να σκοτώνουν ... αλλά πάλι δεν σκοτώνουν γιατί ξεμένουν από τελικές !!!
Φυσικά θερμοκρασίες, αποστάσεις παίζουν μεγάλο ρόλο (μην αρχίσουν να ωρύονται οι υπέρμαχοι των ψιλών) αλλά γιατί να μην παίζεις με λιγότερα φυσίγγια και περισσότερα νούμερα αντί με περισσότερα φυσίγγια στο ίδιο νούμερο ;;;
Για να μην πηγαίνουμε στα άκρα, εγώ νομίζω....:)

O Dr. Mauro Miragli (δόκτορας?)...έγραφε το 1975...

... Ένα καλό φυσίγγιο μέσης ταχύτητας, δηλαδή ικανό να παρέχει 380 μέτρα αρχικής ταχύτητας, μπορεί να κάνει πολύ καλά τη δουλεία του στη θάλασσα και στο βουνό, χωρίς να χρειάζεται να χαθεί στον λαβύρινθο των υποτιθέμενων ιδιαιτεροτήτων....

Προσωπικά πιστεύω οτι για τα συμβατικά φυσίγγια, μέχρι και τα 35-40 μέτρα, με το κατάλληλο νούμερο σκάγια για τα περισσότερα κυνήγια, είναι ένας καλός συμβιβασμός...
 
Ρε μην σηνκρινετε της αμερικανηκες με της ευροπαικες,καμια σχεση αλη φηλοσοφια και αλες σημπεριφορες τεραστιες σε σχεση με της ευροπαικες.τεραστιες διαφορες σε σταθεροτιτα και βλιτηκη σημπερηφορα.οπιος δεν της εχει δουλεψη δεν βγαζη τουφεκια με τα στανταρ που ξερουμε με τηποτα.θα δουλεψη μια μετρια μπαρουτη,σταθερη βεβεα αλα μετρια.αν ξερει που να την πηραξη,βγαζη ρουκετες σταθες με κατανομες και σκοτωματα που θα τρηβη τα ματια του.τελιος διαφορετικα πραγματα η σηνκρηση τους
 
Έχει κάνει "όνομα" γιατί "σκοτώνει" λένε....
Και γιατί "σκοτώνει" Ο,Ε,Ο;;;;;

V10 341 m/s
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,
V10 341 m/s,

ΑΕΙΜΝΗΣΤΕ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΕ ΝΑ 'ΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΠΑΖΕΙ!!!!!


υ.γ. η ανάκρουση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με τις πιέσεις....
Άτιμες μενουσες‼️
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top