Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Evri15metri
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
:Ddrive car.congrats.
Αρκετά δυνατά τα Jb διασποράς 33γρ με το ανάλογο λάκτισμα..
Δεν μου έκανε εντύπωση βέβαια,εδώ τα 30αρια του κ πάλι είναι λίγο ζωηρά,πόσο μάλλον τα 33γρ κ μάλιστα διασποράς..
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οι ριγμένοι κάλυκες,δεν αναφέρομαι στο ότι τα χείλια ήταν σιδερωμενα,αλλά στο γεγονός ότι ήταν "μασημενα"..
Αυτό πρώτη φορά το βλέπω..
αυτοί είναι μια χαρά..εγώ έριχνα 42γρ J&B με το δίκανο,και εκτός το σιδέρωμα, έλλειπαν ολόκληρα κομμάτια από το μπροστινό μέρος του κάλυκα..:D
 
Με το Baikal τα έριξες Τάσο; Δεν έβαλες και καμιά φωτό ένα γεμάτο φυσίγγι να δούμε πως είναι ... Μήπως είναι πολύ βαθιά ρελιασμένα; Πάντως αυτό το φαινόμενο δεν συνάδει με τα στοιχεία που δίνει στο site του: 650 bar, 405 m/sec !!! .xm.
Ξέρεις τι διασπορέα έχουν; Ελικοειδή χωρίς πτερύγια; Αν είναι έτσι, μπορεί να οφείλεται στο ότι τα (απροστάτευτα περιφερειακά) σκάγια τρίβονται έντονα στα χείλη του κάλυκα ... Βλέπεις, ο σταυρός που παρεμβάλλεται ανάμεσα στα σκάγια εμποδίζει όσο νάναι την "ροή" τους, την ολίσθηση και μετατόπιση μεταξύ τους, και δυσκολεύεται να στενέψει η στήλη και να περάσει από τον κώνο, με αποτέλεσμα να πιέζονται στην περιφέρεια του κάλυκα, περισσότερο από ότι σε ένα απλό φυσίγγι χωρίς διασπορέα. Έτσι, και αυξάνεται η πίεση, και διατηρείται στο peak της λίγο παραπάνω χρόνο νομίζω, μέχρι "να καταφέρει" η γόμωση να περάσει στον αυλό, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται ο κάλυκας και, ανάλογα με την ποιότητα του και αν είναι και πολύ φρεζαρισμένος (πολύ λεπτό χείλος) η τριβή των σκαγιών μπορεί να προκαλέσει αυτό το μάσημα-φάγωμα στα χείλη... Δεν ξέρω κι εγώ, προσπαθώ να βρω μια εξήγηση .... .xm.
Εμένα αυτό το φαινόμενο, μασημένα-μισοφαγωμένα χείλη, μου έχει τύχει μόνο σε 36άρια φυσιγγάκια, (με τον κοντό κάλυκα 65 χιλ. και το κοντό μέταλλο 8 χιλ.), αν θυμάμαι καλά 3ΑΑΑ πρέπει να ήταν ...
Ρίξε τα και με την Mossberg που έχει φαρδύτερο αυλό και κώνο, να δούμε αν τα κάνει το ίδιο !!! ;)
Αυτο γινευαι στα φυσηγγια οταν εχουν μεγαλες πηεσεις με μαληνη ταπα
 
Με το Baikal τα έριξες Τάσο; Δεν έβαλες και καμιά φωτό ένα γεμάτο φυσίγγι να δούμε πως είναι ...
Ναι με το baikal, αυριο θα βαλω φωτο..
Πάντως αυτό το φαινόμενο δεν συνάδει με τα στοιχεία που δίνει στο site του: 650 bar, 405 m/sec !!! .xm.
Σιγουρα οχι.....
μπορεί να οφείλεται στο ότι τα (απροστάτευτα περιφερειακά) σκάγια τρίβονται έντονα στα χείλη του κάλυκα ...
Ηταν το πρωτο που σκεφτηκα,αλλα δεν μου εχει ξανασυμβει ποτε σε αλλο διασπορας με ελικοειδη..
Ρίξε τα και με την Mossberg που έχει φαρδύτερο αυλό και κώνο, να δούμε αν τα κάνει το ίδιο !!! ;)
Λες να παιζει ρολο????οπως κ να εχει ειναι αφυσικο..
 
Στελιο δεν φαίνεται να είναι πολύ βαθύ το ρελιάσμα,έχω δει κ βαθυτερα..
Το καλύτερο βέβαια είναι να σφαχτουν κλπ από κάποιον έμπειρο ιδιογωμοτη που είναι σε θέση να αξιολογεί ένα φυσίγγι..
μια θεωρία,μπορεί και εντελώς άσχετη, αν περάσουν πολλά φυσίγγια από το στροφείο της μηχανής, θερμαίνεται υπερβολικά και καίγεται ο κάλυκας , ξεραίνεται και χάνει την ελαστικότητα για να ανοίξει όπως πρέπει...????
 
μια θεωρία,μπορεί και εντελώς άσχετη, αν περάσουν πολλά φυσίγγια από το στροφείο της μηχανής, θερμαίνεται υπερβολικά και καίγεται ο κάλυκας , ξεραίνεται και χάνει την ελαστικότητα για να ανοίξει όπως πρέπει...????
Σωστο κ αυτο,αλλά αν ήταν έτσι θα το βλέπαμε κ σε αλλά φυσιγγια..κάτι που δεν γινεται,κάτι άλλο συμβαίνει..
 
Δειχνει πολλές πιέσεις.
Οχι τοσο απο το "σιδερωμα".
Μπορει να το προξενει ο διασπορεας...
Ειναι το ροκανισμα των χειλιων του καλυκα και το εμφανες ξεχειλωμα του παφυλα.
Οσο γι'αυτο που λεει ο Πετρος,τα στροφεια χρειαζονται λιπανση!
Διαφορετικα,αλλαζει η δομη του πλαστικου λογω θερμοκρασιας,γινεται σκληρο με αναλογες επιπτώσεις στο ξερελιασμα.
Το μεγαλο προβλημα ειναι πως δεν "καιγονται"ολοι οι κάλυκες στον ιδιο βαθμο!
Με αποτελεσμα το γραφημα των πιεσεων να γινεται....σαν καρδιογραφημα:)
 
Εγώ θα περιμένω να δω και μερικούς κάλυκες ριγμένους από τη Mossberg. :) Κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι έτσι φαγωμένα τα χείλη ... ;)
Η μακρύτερη θαλάμη και ο πιο ευρύχωρος κώνος και αυλός πιστεύω θα αφήνουν μεγαλύτερη "άνεση" στη γόμωση να φύγει από τον κάλυκα, χωρίς η υψηλή πίεση να αναγκάσει τα σκάγια (τις κατώτερες στιβάδες) να τρίψουν έντονα και να "φάνε" τα χείλη του ... Θα δούμε ... .xm.
 
Σήμερα το πρωί στο περπατητο με 6 βαθμούς κ όλα μούσκεμα από υγρασία είπα να ξεκινήσω με F2 8αρι όπως όλα μου τα χρόνια. Η φόλα που έφαγα ΔΕΝ περιγράφεται!!!! Λες κ έριχνα ασφαιρα!! Τα πουλιά εμφανώς την έτρωγαν...αλλά τσίου!!! Πήρα 4 πουλιά στο κουτί... που έπρεπε ναχα 10!! Γυρίζω σε ΜΒ32 9αρι....κ ΚΗΔΕΊΕΣ!!!!!!
Το είχε ξαναγράψει φίλος ότι κάτι δεν πάει καλά φέτος με αυτά....τι να πω!! Ήταν το αγαπημένο μου για τα πρωινά με υγρασία
 
Το ποστ είναι για λογαριασμό του φίλου Δημήτρη (@Black eagle).
Έσφαξε ένα Winchester 15βολο super magnum και θα ήθελε τις γνώμες όσων το έχουν ρίξει, με τι τσοκ και ποιες οι εντυπώσεις για συγκέντρωση και διάτρηση.

Φωτογραφία μόλις έκοψε το φυσίγγιο και πριν βγάλει τα υλικά έχει Χρηστάρα?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top