απο το κλειστροΗ φθορα στον εξωστηρα απο τι δημιουργηθηκε?
απο το κλειστροΗ φθορα στον εξωστηρα απο τι δημιουργηθηκε?
εδω σε εχω για πες?Ποιο οπλο είναι;
Η φθορά του εξωστηρα που παραθέτει ο Βαγγέλης οφείλεται σε λασκαρισμα των πειρων που τον συγκρατούν πάνω στην κάννη.Γρασο στο συστημα του κλειστρου καλο ειναι να μην βαζουμε ,δημιουργει προβληματα ΥΓ Ασχετο με την λιπανση αλλα επειδη ειναι στην φωτο το σχολιαζω, Προσεχτε την φθορα του εξωστηραView attachment 59934
Φράνκι;εδω σε εχω για πες?
αστα το κανει και στους νεου τυπου πειρους που ειναι μασιφ Την πατησα ετσι με φρανκι ευτυχως δεν εχει κανει ζημια ,ενω ο πισω ηταν ενταξει ο μπροστα δεν ειχε πριτσινωθει και εκανε εμπλοκεςΗ φθορά του εξωστηρα που παραθέτει ο Βαγγέλης οφείλεται σε λασκαρισμα των πειρων που τον συγκρατούν πάνω στην κάννη.
Το παρατήρησα σχετικά νωρίς σε μια Benelli Centro που έχω από το 2000 και διόρθωσα τα πειρακια με άλλα ιδιοκατασκευης και ο εξωστηρας είναι σαν καινούργιος.
Οπωσδήποτε στον οπλουργο μόλις δούμε ότι λασκάρει για τοποθέτηση σωστών πειρων.
ναι inertiaΦράνκι;
Δύο σταγόνες από το λάδι benelli πάνω στις βόλτες του τσοκ , σφίξιμο το πρωί της εξόδου και χαλαρωμα στην επιστροφή ,Σε κανένα όπλο μου αυτή τη στιγμή δεν είναι σφιγμένα τα τσοκ .Και φυσικά έλεγχος κατά τις βολές μην έχει χαλαρώσει κάποιο.Εχω καταληξει οτι στις καραμπινες μονο λαδι για οπλα (καλης ποιοτητας/μαρκας). Για τα τσοκ ακομα δεν εχω καταληξει τι ειναι καλυτερο. Τείνω προς το λαδι ομως.
Αυτό με το συνεχές σφίξιμο των τσοκ καταντάει νευρικό τικ, το άλλο με το λασκαρισμενο τσοκ αν μια φορά ξεχάσουμε και δεν το ξανασφιξουμε μπορεί να ψάχνουμε το τσοκ στο απέναντι βουνό (έχω δει και κατεστραμενο πάνω στην κάννη).Δύο σταγόνες από το λάδι benelli πάνω στις βόλτες του τσοκ , σφίξιμο το πρωί της εξόδου και χαλαρωμα στην επιστροφή ,Σε κανένα όπλο μου αυτή τη στιγμή δεν είναι σφιγμένα τα τσοκ .Και φυσικά έλεγχος κατά τις βολές μην έχει χαλαρώσει κάποιο.
Εδώ άλλους δεν τους πειράζει να καθαρίζουν αχρωμιωτες κάννες ακόμα και αν δεν ρίξουν φυσίγγι ,θα με πειράξει εμένα να ρίξω μισή στροφή με το τσοκοκλειδο;Αυτό με το συνεχές σφίξιμο των τσοκ καταντάει νευρικό τικ, το άλλο με το λασκαρισμενο τσοκ αν μια φορά ξεχάσουμε και δεν το ξανασφιξουμε μπορεί να ψάχνουμε το τσοκ στο απέναντι βουνό (έχω δει και κατεστραμενο πάνω στην κάννη).
Σωστό γρασσο + ελαφρύ σφίξιμο με το κλειδί και τα ξεχνάς αυτά, το τσοκ αν δεν το αλλάξεις μένει στην κάννη σφιγμενο όσο καιρό θες.
Αν είναι εξωτερικό και δεν έχει εγκοπές για κλειδί, τότε ένα κομματάκι από σαμπρελα ποδηλάτου είναι οκ.
Είμαι σίγουρος ότι είσαι προσεκτικός, το λέω για τα νέα παιδιά, όταν ελέγχουμε το τσοκ αν λασκαρισε η θαλάμη να είναι ΆΔΕΙΑ.Δύο σταγόνες από το λάδι benelli πάνω στις βόλτες του τσοκ , σφίξιμο το πρωί της εξόδου και χαλαρωμα στην επιστροφή ,Σε κανένα όπλο μου αυτή τη στιγμή δεν είναι σφιγμένα τα τσοκ .Και φυσικά έλεγχος κατά τις βολές μην έχει χαλαρώσει κάποιο.
ΠΑΝΤΑ!!!Είμαι σίγουρος ότι είσαι προσεκτικός, το λέω για τα νέα παιδιά, όταν ελέγχουμε το τσοκ αν λασκαρισε η θαλάμη να είναι ΆΔΕΙΑ.
https://www.skroutz.gr/s/26059920/H...ας-Hoppe-s-Gun-Bore-Cleaner-No9-59ml-902.htmlΚάποιο καθαριστικό ( κάνης, ποτηριού, τσοκ) χωρίς λάδι, έχετε να προτείνετε?
Σε τι σε ενοχλεί ακριβώς το λάδι;Κάποιο καθαριστικό ( κάνης, ποτηριού, τσοκ) χωρίς λάδι, έχετε να προτείνετε?
Απλά προτιμώ να μην μένουν λάδια, στα εξαρτήματα, γιατί μετά έχω την εντύπωση ότι τα μπαρούτια με λάδια που γίνονται ένα, και βγαίνουν πιο δυσκολαΣε τι σε ενοχλεί ακριβώς το λάδι;
Αν θες κάποιο μη ειδικό προιον τότε καθαρό πετρέλαιο η white spirit που έχουμε όλοι στο σπίτι.
Είναι αναγκαίο να λαδωθουν όλα μετά το καθάρισμα. Λάδωμα εννοείται και όταν αλείφεις το εξάρτημα και το σκουπίζεις τελείως μετά. Αν δεν έχει το εξάρτημα το λεπτό φιλμ λαδιού, τότε είναι που κολλάνε τα μπαρουτια πάνω.Απλά προτιμώ να μην μένουν λάδια, στα εξαρτήματα, γιατί μετά έχω την εντύπωση ότι τα μπαρούτια με λάδια που γίνονται ένα, και βγαίνουν πιο δυσκολα