Προβληματικά όπλα (βλάβες,φθορές,κλπ)

Οι επαγγελματικές μηχανές συνήθως βγάζουν από 2000 ελάχιστο όριο φυσίγγια την ώρα χαλαρά .Θα αφήσω την απάντηση στη κρίση σας .Σε πόσες εταιρίες φυσιγγίων στην Ελλάδα είναι από πάνω άνθρωποι και επιβλέπουν τη μηχανή όταν δουλεύει και εννοείται ότι ανά κάποιες χιλιάδες που δεν είναι πολλές θέλουν ελενχο πόσο συχνά κάνουν τον ελενχο της μηχανής ? Αν επέβλεπαν και ελενχαν δεν θα υπήρχε λάθος σε φυσίγγι,όπως και όταν δε βρουν τον κάλυκα που βάζουν άλλον απλά να έχει το καψυλι την ίδια δυναμικη και το φυσίγγι δε πάει ούτε για δοκιμή σε κανονάκι που έχει τον άλλο κάλυκα ο οποίος μπορεί να είναι ελατωματικος .Τα προβλήματα συμβαίνουν λόγο ελλιπή ελενχου και για κανέναν άλλο λόγο.
 
εξαρταται αν εφαρμοζουν Διοικηση Ολικης Ποιοτητας...ενας κυκλος του Deming ή ενα διαγραμμα Ishikawa, η μεθοδος Benchmarking η αναλυση SWOT, σιγουρα θα τους παρειχε ανατροφοδοτηση και πληροφορηση για να ελαχιστοποιησουν αυτα τα προβληματα
 
Last edited:
Ο Αϊνστάιν είχε πει ...
Είναι τρελό να κάνεις τα ίδια πράγματα και να πιστεύεις πως θα βγάλεις διαφορετικά αποτελέσματα.

Στα φυσίγγια ισχύει το αντίθετο
Είναι τρελό να κάνεις διαφορετικά πράγματα και να πιστεύεις πως θα βγάλεις τα ίδια αποτελέσματα αχαχαχ

όταν δεν μπορούν να ελέγξουν τις πρώτες ύλες μην περιμένετε σταθερό φυσίγγι από παρτίδα σε παρτίδα ότι έλεγχο και να κάνουν.
 
εξαρταται αν εφαρμοζουν Διοικηση Ολικης Ποιοτητας...ενας κυκλος του Deming ή ενα διαγραμμα Ishikawa, η μεθοδος Benchmarking η αναλυση SWOT, σιγουρα θα τους παρειχε ανατροφοδοτηση και πληροφορηση για να ελαχιστοποιησουν αυτα τα προβληματα
πως τα καταφεραν εταιρειες ΚΟΛΟΣΣΟΙ κι έκαναν πατάτες; οεο;;;
και τα ριξανε στοον κόβιντ......
αφήστε τον Έλληνα βιοτέχνη... εδώ μιλάμε για Κολοσσούς.....
 
Προσωπικά δεν μου είχε τύχει ποτέ αφλογιστια, ποτέ δεν μου ήρθε ακαυτη πυρίτιδα στα μάτια και ας έριχνα πάντα με δεξιά όπλα επωμιζοντας αριστερά ( δόξα τω Θεό). Φέτος μόνο μου έτυχε πρόβλημα με φυσίγγι και ήταν ιταλικό μεγάλης εταιρείας. Συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες οικογένειες. Βέβαια τώρα, στις σπάνιες περιπτώσεις που θα χρησιμοποιήσω ημιαυτόματη δεξιά καραμπίνα φοράω γυαλιά προστασίας, δεν το ρισκάρω.
 
Εγώ πιστεύω ότι έπρεπε όλοι οι κατασκευαστές να γνωστοποιούν παραγόμενες πιέσεις και αρχικές ταχύτητες και τα υλικα. Αν δεν έχουν ιστοσελίδα πάνω στα κουτιά. Από Ελληνικά νομίζω μόνο η λαμπρο το κάνει και η γκοριλα και αυτές όχι αναλυτικά, όπως πχ η nobel sport. Για τα άλλα μαθαίνουμε τι έχουν από τους συναδέλφους ιδιογομωτες (να ναι καλά).
 
πως τα καταφεραν εταιρειες ΚΟΛΟΣΣΟΙ κι έκαναν πατάτες; οεο;;;
και τα ριξανε στοον κόβιντ......
αφήστε τον Έλληνα βιοτέχνη... εδώ μιλάμε για Κολοσσούς.....
Γιατί θεωρούν όλοι δεδομένο ότι η ανθρωπότητα θα βρίσκεται πάντα στην ίδια κατάσταση και αυτοί κάνοντας σχέδια και σωστούς υπολογισμούς με στόχους πάντα θα κερδοφόρουν .Στο μυαλό κανενός δεν πάει ότι μπορεί να έχω χασουρα .Τα ρίσκα κυνδυνου που υπολογιζουν και καλά είναι για γέλια και για κλάματα γι'αυτό στο τέλος αρχιζουν τα δεύτερα (κλάματα).
 
παντως παιδες σοβαρα τωρα, τα παραπανω που αναφερθηκαν για Διοικηση ολικης ποιοτητας κλπ ειναι παρα πολυ βασικα εργαλεια για να μπορει μια εταιρεια να λαμβανει το απαραιτητο feedback..και να βελτιωνεται διαρκως
Η κονομα ενδιαφέρει όχι η βελτίωση που προϋποθέτει και ένα μέρος του κέρδους να πάει εκεί.
 
πως τα καταφεραν εταιρειες ΚΟΛΟΣΣΟΙ κι έκαναν πατάτες; οεο;;;
και τα ριξανε στοον κόβιντ......
αφήστε τον Έλληνα βιοτέχνη... εδώ μιλάμε για Κολοσσούς.....
Μάριε μεγάλες, σε σχετικά μεγέθη με βάση την αγορά τους και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους μπορεί να είναι, αλλά σύγχρονες και σοβαρές σε νοοτροπία και διοίκηση με τίποτα... Από τα site τους αδυνατείς να βρεις ουσιαστικές πληροφορίες για όραμα, αποστολή ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ουσίας διοικησης, ακόμα και επί του αντικειμένου τους μόνο υπερβολές και ευχολόγια λες και μιλάνε για παιχνίδια σε 5χρονα...

NSI, Κολοσσός όπως λες κοίτα νούμερα που δηλώνει ότι έχει πετύχει... 0 δυσαρεστημένοι πελάτες; Με έπεισαν... 95% Ποιότητα και αξιοπιστία; Αυτό είναι το θεωρητικό με βάση τη στατιστική προφανώς... Χαίρω πολύ...
1652340598199.png

και επίσης μετά testimonianls ικανοποιημένων πελατών...
1652340677820.png
Ο Τουρίς και οι εισαγωγείς/μεταπωλητές, όχι οι καταναλωτές και χρήστες των προϊόντων της... Καληνύχτα...
 
Δυστυχως ετσι ειναι ..οπως τα περιγραφει ο Τσακαλος...ελλειψη οραματος, φοβος για το καινουριο, για αλλαγες και διαρθωτικες παρεμβασεις, ελλειψη αρμονικης συνεργασιας ακομη και μεταξυ τμηματων των επιχειρησεων...απο την αλλη το κοστος σε μια επιχειρηση διακρινεται σε εσωτερικο (πριν το προιον φτασει στον καταναλωτη), εξωτερικο (αφου το προιον φτασει στον καταναλωτη και ειναι ελλαττωματικό καταστρεφοντας την καλη φημη της), αλλα και το παρα πολυ σημαντικο, προληπτικο κοστος, που εξασφαλιζει οτι το προιον δεν θα φτασει στον καταναλωτη σε λανθανουσα μορφη...εφαρμόζεται άραγε τίποτα από τα παραπάνω;
 
Last edited:
Back
Top