Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
 
Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
Παλι ξυνεις πληγες δασκαλε?
Χθες το ανεβασαν σε δυο θεματα το συγκεκριμενο βιντεο.
 
Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
https://www.hunterslife.gr/forums/t...-σε-super-slow-motion.4479/page-4#post-776629
 
Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
 
Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
Δεν με πείθει 100% αλλά το κρατάω
 
Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
Στο 100 μέτρι‼️ που πάνε μόνοβολο ‼️βλέπεις να χάνουν μενουσες?
Που πήγαν τα κόκκινα ερωτηματικά ρε γμτ‼️
 
Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
Δεν είναι λογικό ... για να διατηρήσεις ταχύτητα πρέπει να κρατήσεις τα σκάγια ενωμένα για όσο μεγαλύτερο χρόνο μπορείς (ενωμένα = σε απόσταση μικρότερη των 2-3 διαμέτρων).
Μετά από αυτή την απόσταση κινούνται ανεξάρτητα και δέχονται όλη την αντίσταση του αέρα.

Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Έτσι λοιπόν μετράς σε ένα κλασικό τσοκ σύσφιξη 0,5mm σε ένα "φρενάτο" πάλι 0,5mm και βλέπεις ότι το φρενάτο έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση με την "ίδια" σύσφιξη.
Η σύσφιξη (μετρούμενη με τον κλασικό τρόπο) μπορεί να είναι η ίδια αλλά η πραγματική σύσφιξη της στήλης των σκαγιών είναι μεγαλύτερη.

Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το τμήμα μάρκετινγκ να του δώσει φανταστικά χαρακτηριστικά.
 
Δεν είναι λογικό ... για να διατηρήσεις ταχύτητα πρέπει να κρατήσεις τα σκάγια ενωμένα για όσο μεγαλύτερο χρόνο μπορείς (ενωμένα = σε απόσταση μικρότερη των 2-3 διαμέτρων).
Μετά από αυτή την απόσταση κινούνται ανεξάρτητα και δέχονται όλη την αντίσταση του αέρα.

Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Έτσι λοιπόν μετράς σε ένα κλασικό τσοκ σύσφιξη 0,5mm σε ένα "φρενάτο" πάλι 0,5mm και βλέπεις ότι το φρενάτο έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση με την "ίδια" σύσφιξη.
Η σύσφιξη (μετρούμενη με τον κλασικό τρόπο) μπορεί να είναι η ίδια αλλά η πραγματική σύσφιξη της στήλης των σκαγιών είναι μεγαλύτερη.

Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το τμήμα μάρκετινγκ να του δώσει φανταστικά χαρακτηριστικά.
😂😂😂😂😂. δώσε πονοοοοοοοο
 
Να επαναλάβω ότι την θεωρία αυτή την διάβασα πρώτα από τον Λευτέρη @Xklefteris και την θεωρώ την μόνη λογική.
Αν δεν κάνω λάθος έχει δημοσιευτεί και σε Αμερικάνικο περιοδικό ...

Ο μύθος της ατράκτου δεν ευσταθούσε από την αρχή ... διότι οφείλεται βασικά στις παραμορφώσεις των σκαγιών.
Γι αυτό ατσάλια και tss έχουν την μικρότερη άτρακτο.
Αν δε, κατασκευαστούν απόλυτα σφαιρικά (tss και steel) και με ακριβώς την ίδια μάζα η άτρακτος θα μικρύνει κι άλλο.
 
Αυτό που δεν μας είπε ο Joel είναι ότι στην χειρότερη δυνατή περίπτωση τραβέρσας πρέπει να αφαιρέσουμε ένα 5% περίπου από την συγκέντρωση σε χαρτί για να πάρουμε την "φαινόμενη" συγκέντρωση στην τραβέρσα.
Πιάσε το αυγό και κούρευτο ... σιγά μην περιμένω να γυρίσει το θήραμα για να επωφεληθώ το 5%.

Κατά πόσο είσαι σιγουρος έχουμε μέτρηση από κάποιον.
Τι διαφορά έχει (σε ότι αφορά την ταχύτητα) ένα μονόβολο 28γρ από 28γρ σκάγια εγκλωβισμένα σε ανάποδο συγκεντρωτήρα που ταξιδεύουν όλα μαζί σαν ένα σώμα.
Σχεδόν καμία.
Οι όποιες μεταβολές θα οφείλονται μόνο στο σχήμα.
Τα μονόβολα δεν είναι και τα πιο αεροδυναμικά αντικείμενα του κόσμου.
Στα 400μ-500μ όμως σε ξαπλώνουν άνετα.
 
Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Για αυτό ο @Alex76 το έχει τρελάνει στο τρύπημα το kicks και όταν μια φορά το λείανε κλούβιασε.
Όσο μεγαλύτερη "ζημιά" κάνει στο βύσμα τόσο πιο πολύ το συμπιέζει και μαζί με αυτό και τα σκάγια.
 
Δεν είναι λογικό ... για να διατηρήσεις ταχύτητα πρέπει να κρατήσεις τα σκάγια ενωμένα για όσο μεγαλύτερο χρόνο μπορείς (ενωμένα = σε απόσταση μικρότερη των 2-3 διαμέτρων).
Μετά από αυτή την απόσταση κινούνται ανεξάρτητα και δέχονται όλη την αντίσταση του αέρα.

Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Έτσι λοιπόν μετράς σε ένα κλασικό τσοκ σύσφιξη 0,5mm σε ένα "φρενάτο" πάλι 0,5mm και βλέπεις ότι το φρενάτο έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση με την "ίδια" σύσφιξη.
Η σύσφιξη (μετρούμενη με τον κλασικό τρόπο) μπορεί να είναι η ίδια αλλά η πραγματική σύσφιξη της στήλης των σκαγιών είναι μεγαλύτερη.

Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το τμήμα μάρκετινγκ να του δώσει φανταστικά χαρακτηριστικά.
Σωστά... αλλλλλλα ,παραβλέπεις το σχολιο του Λέο ‼️ που κάνει κ αυτός λόγο για άλλα... σκότωματα‼️που μπορεί να οφείλονται?
 
Περάσαμε στο άλλο άκρο από την άτρακτο μιλώντας για σκακια στο μονοβολο.Μεγαλυτερη άτρακτος μπορεί να σημαινει καλύτερος σχηματισμός πιο αεροδυναμικός άρα καλύτερη πορεία μεγαλύτερη συγκέντρωση μεγαλύτερες μενουσες και αυτό ίσως να δημιουργεί το φρένου επειδή αποχωρίζει ελαφρώς πιο γρήγορα το συγκεντρωτηρα από τα σκάκια .Εξαλου το ίδιο δε συμβαίνει με απλό τσοκ 1* και 3* το 1*έχει μεγαλύτερη άτρακτο αφού συμπιεζει περισσότερο τη στήλη .
 
Back
Top