Λοιπον. Οπως σου υποσχεθηκα, εκατσα το βραδι και γεμισα μερικα φυσιγγια. Η διαδικασια ειναι η ακολουθη στις φωτογραφιες

1) Καταρχιν ξεκιναμε με τον καλυκα. Στο πρωτο σταδιο της MEC, γινεται το ξεκαψουλωμα, και το καλυμπραρισμα του μεταλλικου μερους.

2) Ξεκαψουλωμενος ο καλυκας, περναει στο δευτερο σταδιο. Εδω μπαινει το καψουλι. Διακρινεται ηδη στην εσοχη (CX2000)

3)Στο τριτο σταδιο μπαινουν τα υλικα και η βυσματωση. Εδω μπορουμε να εμπιστευτουμε τα ογκομετρικα, ή οπως κανω εγω, να ζυγιζουμε σε εξωτερικη ζυγαρια.

4) Εδω βλεπουμε το βυσμα, λιγο πριν πατηθει να κατσει στη θεση του

5) Στο επομενο σταδιο εχουμε τη χαραξη του καλυκα. Αν δουλεουμε με ριγμενους προσεχουμε οι εγκοπες να συμπεσουν με τις υπαρχουσες, αλλιως το κλεισιμο γινεται χαλια.

6) Μολις εχει γινει το χαραγμα. Ειναι λιγο πιο ψηλα απ'οτι συνηθως γιατι εκανα ρυθμισεις σε κατι αλλους καλυκες. Συνηθως το χαραγμενο ειναι πιο κλειστο.

7) Τελευταιο σταδιο. Εδω πιεζεται το αστερι ωστε να κλεισει το φυσιγγι.


8) Το φυσιγγι μολις εχει κλεισει. Προσεξε οτι κανει γωνιτσες εκει που ειναι οι εγκοπες του αστεριου. Σε δικανο δεν υπαρχει θεμα, σε αυτογεμες ισως παρουσιασει εμπλοκες.

9) Το δραπανο με τη βαση του καλυκα.

10) Ετοιμο το φυσιγγι μολις εχει ρελιαστει. Αριστερα ειναι μια βαση σαν ταμπον σφραγιδας, με λιγο λαδι, για να μην υπερθερμαινεται το στροφειο.

11) Το τελικο αποτελεσμα με ρελιασμενα φυσιγγια. Τα μαυρα ειναι καινουριοι καλυκες με το πλαστικο μαχαιρακι της MEC, οι κοκκινοι ειναι ξαναριγμενοι.
Για την ιστορια, να σου πω οτι οι μηχανες απλου σταδιου, οπως ειναι η MEC 600 ή η LEE σε αφηνουν να κανεις και ενα ενα σταδιο τη φορα. Πχ, πριν κανα διμηνο, ξεκαψουλωσα και καλυμπραρισα περιπου 1500 καλυκες. Μπορεις να ξεκινησεις να καψουλωνεις, ή να γεμιζεις κουτι κουτι, βαζοντας πρωτα σε ολα πυριτιδα, επειτα σε ολα βυσμα, και μετα σκαγια, και τελος κλεινοντας τα ολα μαζι. Προσωπικα με βολευει αφανταστα, γιατι εχω το χουι να ζυγιζω καθε δοση ξεχωριστα.
Αυτα. Ελπιζω να λυθηκαν καποιες αποριες, αν χρειαστει κατι αλλο, μη διστασεις να ρωτησεις.

1) Καταρχιν ξεκιναμε με τον καλυκα. Στο πρωτο σταδιο της MEC, γινεται το ξεκαψουλωμα, και το καλυμπραρισμα του μεταλλικου μερους.

2) Ξεκαψουλωμενος ο καλυκας, περναει στο δευτερο σταδιο. Εδω μπαινει το καψουλι. Διακρινεται ηδη στην εσοχη (CX2000)

3)Στο τριτο σταδιο μπαινουν τα υλικα και η βυσματωση. Εδω μπορουμε να εμπιστευτουμε τα ογκομετρικα, ή οπως κανω εγω, να ζυγιζουμε σε εξωτερικη ζυγαρια.

4) Εδω βλεπουμε το βυσμα, λιγο πριν πατηθει να κατσει στη θεση του

5) Στο επομενο σταδιο εχουμε τη χαραξη του καλυκα. Αν δουλεουμε με ριγμενους προσεχουμε οι εγκοπες να συμπεσουν με τις υπαρχουσες, αλλιως το κλεισιμο γινεται χαλια.

6) Μολις εχει γινει το χαραγμα. Ειναι λιγο πιο ψηλα απ'οτι συνηθως γιατι εκανα ρυθμισεις σε κατι αλλους καλυκες. Συνηθως το χαραγμενο ειναι πιο κλειστο.

7) Τελευταιο σταδιο. Εδω πιεζεται το αστερι ωστε να κλεισει το φυσιγγι.


8) Το φυσιγγι μολις εχει κλεισει. Προσεξε οτι κανει γωνιτσες εκει που ειναι οι εγκοπες του αστεριου. Σε δικανο δεν υπαρχει θεμα, σε αυτογεμες ισως παρουσιασει εμπλοκες.

9) Το δραπανο με τη βαση του καλυκα.

10) Ετοιμο το φυσιγγι μολις εχει ρελιαστει. Αριστερα ειναι μια βαση σαν ταμπον σφραγιδας, με λιγο λαδι, για να μην υπερθερμαινεται το στροφειο.

11) Το τελικο αποτελεσμα με ρελιασμενα φυσιγγια. Τα μαυρα ειναι καινουριοι καλυκες με το πλαστικο μαχαιρακι της MEC, οι κοκκινοι ειναι ξαναριγμενοι.
Για την ιστορια, να σου πω οτι οι μηχανες απλου σταδιου, οπως ειναι η MEC 600 ή η LEE σε αφηνουν να κανεις και ενα ενα σταδιο τη φορα. Πχ, πριν κανα διμηνο, ξεκαψουλωσα και καλυμπραρισα περιπου 1500 καλυκες. Μπορεις να ξεκινησεις να καψουλωνεις, ή να γεμιζεις κουτι κουτι, βαζοντας πρωτα σε ολα πυριτιδα, επειτα σε ολα βυσμα, και μετα σκαγια, και τελος κλεινοντας τα ολα μαζι. Προσωπικα με βολευει αφανταστα, γιατι εχω το χουι να ζυγιζω καθε δοση ξεχωριστα.
Αυτα. Ελπιζω να λυθηκαν καποιες αποριες, αν χρειαστει κατι αλλο, μη διστασεις να ρωτησεις.