Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Όλα είναι σχετικά γιατί είναι πολύ μεγάλου όγκου και θα έρθει η στιγμή που θα τους κάνεις ζημιά.
Ολλα θα βγάλουν ζημιές αν είσαι όλοι μέρα στο βουνό και στης πέτρες....τα ποιο παλιά αγροτικά είναι ποιο μικρού όγκου πχ Isuzu εγώ έχω ναβαρα του 06 αυτόματο το πήρα μεταχειρισμένο κάθε χρόνο τα σέρβις του στην ώρα του και σωστά λάδια όχι 10/40 που βάζουν διάφοροι καγκουρομαστορες σε ολλα τα 4*4???? Και τα έχουν καταστρέψει... . Και σωστά πετρέλαια...δυστυχώς πέφτει μεγάλη ασχετοσηνη στα πετρέλαια ο θείος μου είναι μηχανικός της νισσαν στο εξωτερικό (ΗΠΑ) εκεί έχουν κινητήρες v6 τα περισσότερα...όταν ήρθε εδώ και του έλεγα την κάνουν στα αμάξια έβαζε τα γέλια....είναι ανεπίτρεπτο να βγάζουν μεγάλες ζημιές στης μηχανές αυτοκηνιτα αγροτικά με λιγότερα από 200.000 χιλιόμετρα .....το κάθε αυτοκηνιτο πρέπει να βάζει αυτα που ορίζει ο κατασκευαστής όχι ο μάστορας
 
Τι δεν σου κολλάει Σταύρο.
Να το κανουμε φραγγοδίφραγγα.
Για πραγματικό offroad μιλάμε.
Οχι για φλαταδούρες.
Υπαρχουν κομμάτια που αντιμετωπίζουμε στο βουνο που είναι δυσκολα κ άλλα επικίνδυνα.
Το δυσκολο από το κώλυμα επί τόπου.. απέχει μία τρίχα.
Το επικίνδυνο δεν σηκώνει κουβέντα.
Δεν αναφερομουν στο offroad… .my man.
 
Ολλα θα βγάλουν ζημιές αν είσαι όλοι μέρα στο βουνό και στης πέτρες....
Δεν υπάρχει αυτοκίνητο να μην σκορπίσει κάποια στιγμή.
Ακόμα κ το gwagon (με τούς άκαμπτους άξονες κ τους θηριώδης μπιλιοφόρους)που έχει περάσει το δυσκολότερο τεστ σε σαμαράκια σταδιακά κλπ κάποια στιγμή χαρχαλεύει κ αυτό.
 
Δε ξέρω για αυτοκίνητα, το raptor πάντως του έχω πιει το αίμα κυριολεκτικά σε κοτρόνια, βράχια, πέτρες, άμμους, δάση, με πολύ σκληρή χρήση και δεν έχει βγάλει ποτέ την παραμικρή ζημιά. Μόνο βενζίνη, λάδια και λάστιχα θέλει, τίποτα άλλο. Αθάνατο τόσα χρόνια.
 
Δε ξέρω για αυτοκίνητα, το raptor πάντως του έχω πιει το αίμα κυριολεκτικά σε κοτρόνια, βράχια, πέτρες, άμμους, δάση, με πολύ σκληρή χρήση και δεν έχει βγάλει ποτέ την παραμικρή ζημιά. Μόνο βενζίνη, λάδια και λάστιχα θέλει, τίποτα άλλο. Αθάνατο τόσα χρόνια.
Τα καταπίνει όλα αυτό.
Διπλά ψαλίδια μπροστά με ωραία ανάρτηση κ πολύ καλή συμπεριφορά.
Το 700 είναι?
Οχι το 660.
Πινακιδάτο το έχεις?
 
Το νέο μου όχημα..... παλικάρι βγήκε το pandaki στο 3ημερο στην Ήπειρο, εννοείται με σύνεση και λογική γιατί δεν είναι σαμουράι. Φυσικά diesel και μικρές διαστάσεις, ο λόγος που το επέλεξα; Έχω θέμα χώρου στο πάρκινγκ στο χωριό και μ'εχει βολεψει πολλή. Οικονομικό, ευέλικτο και με το μπλοκέ που βοηθάει λίγο αν χρειαστεί. Στην Εγνατία με 120-130 πήγαινα άνετα και ξεκούραστα για το αμάξι, ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, ας φτάσω και μισή ώρα αργότερα. View attachment 93282
Καλοτάξιδο. Για εξορμήσεις είναι ότι πρέπει.
 
Πρώτη φορά προχθές δοκίμασα την τετρακίνηση του εικονιζόμενου οχήματος. Έπρεπε να ανεβώ σε χωματόδρομο περίπου 200 μέτρα με λάσπη πηλό και λάστιχα δρόμου. Είχα μία αγωνία, κυρίως γιατί στο κατέβασμα το πρωί (που δεν είχα βάλει τετρακίνηση) το αυτοκίνητο πήγαινε σχεδόν ανεξέλεγκτα αλλά μπορώ να πω ότι το 4wd με lock και γύρισμα του μοχλού στην ένδειξη sand/mud, αποδείχθηκε πολύ καλή! Πιστεύω ότι αν τα λάστιχα ήταν για λάσπες/χιόνια και το αυτοκίνητο 2-3 πόντους ψηλότερο θα αποδεικνυόταν σε φοβερό εργαλείο.

Δυστυχώς η αναγκαιότητα κίνησης σε άσφαλτο και εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες φέρνει συμβιβασμούς στο off roading.

Jeep-Compass-4xe-240-HP-21.jpg
 
Πρώτη φορά προχθές δοκίμασα την τετρακίνηση του εικονιζόμενου οχήματος. Έπρεπε να ανεβώ σε χωματόδρομο περίπου 200 μέτρα με λάσπη πηλό και λάστιχα δρόμου. Είχα μία αγωνία, κυρίως γιατί στο κατέβασμα το πρωί (που δεν είχα βάλει τετρακίνηση) το αυτοκίνητο πήγαινε σχεδόν ανεξέλεγκτα αλλά μπορώ να πω ότι το 4wd με lock και γύρισμα του μοχλού στην ένδειξη sand/mud, αποδείχθηκε πολύ καλή! Πιστεύω ότι αν τα λάστιχα ήταν για λάσπες/χιόνια και το αυτοκίνητο 2-3 πόντους ψηλότερο θα αποδεικνυόταν σε φοβερό εργαλείο.

Δυστυχώς η αναγκαιότητα κίνησης σε άσφαλτο και εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες φέρνει συμβιβασμούς στο off roading.

View attachment 93619
Λεωνίδα, τι αποσταση έχει από το έδαφος?
 
21εκ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές (δεν το έχω μετρήσει ο ίδιος)
Λεωνίδα δες αν μπορείς να αφαιρέσεις την μικρή πλαστική πόδια κάτω από την μάσκα. Βρίσκει με το παραμικρό αυτή η μαλακία.

Κατά τ' άλλα είναι όντως ικανότατο εκτός δρόμου.
 
Λεωνίδα δες αν μπορείς να αφαιρέσεις την μικρή πλαστική πόδια κάτω από την μάσκα. Βρίσκει με το παραμικρό αυτή η μαλακία.

Κατά τ' άλλα είναι όντως ικανότατο εκτός δρόμου.
Έχεις δίκιο, μου το έχουν πει και άλλοι και το ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Λοιπόν, επειδή είναι leasing, δεν μπορούν να το κάνουν αυτοί χωρίς έγκριση της εταιρείας leasing, εκτός αν το κάνω σε δικό μου μάστορα και αυτοί "δεν ξέρουν τίποτα".

Ωστόσο, με συμβούλεψαν να μην το κάνω διότι αυτό το "φρύδι", όπως το λένε, σου δίνει μία αίσθηση "μέχρι πού μπορείς να φτάσεις", ώστε να μην προξενήσεις χειρότερη ζημία σε όργανα και εξαρτήματα, αν χτυπήσει πιο ψηλά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Σημειωτέον ότι, σύμφωνα με το συμβόλαιο ασφάλισης, ζημιές στο κάτω μέρος του οχήματος δεν καλύπτονται από την ασφαλιστική, ακόμα και με μεικτό συμβόλαιο, που έχω. Είναι δηλαδή αυτό το "φρύδι" το μέτρο το πού μπορείς να πας με ασφάλεια, που αφαιρείται μεν αλλά με τα ανάλογα ρίσκα.
 
Έχεις δίκιο, μου το έχουν πει και άλλοι και το ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Λοιπόν, επειδή είναι leasing, δεν μπορούν να το κάνουν αυτοί χωρίς έγκριση της εταιρείας leasing, εκτός αν το κάνω σε δικό μου μάστορα και αυτοί "δεν ξέρουν τίποτα".

Ωστόσο, με συμβούλεψαν να μην το κάνω διότι αυτό το "φρύδι", όπως το λένε, σου δίνει μία αίσθηση "μέχρι πού μπορείς να φτάσεις", ώστε να μην προξενήσεις χειρότερη ζημία σε όργανα και εξαρτήματα, αν χτυπήσει πιο ψηλά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Σημειωτέον ότι, σύμφωνα με το συμβόλαιο ασφάλισης, ζημιές στο κάτω μέρος του οχήματος δεν καλύπτονται από την ασφαλιστική, ακόμα και με μεικτό συμβόλαιο, που έχω. Είναι δηλαδή αυτό το "φρύδι" το μέτρο το πού μπορείς να πας με ασφάλεια, που αφαιρείται μεν αλλά με τα ανάλογα ρίσκα.
Ύψος μπορείς να πάρεις από ένα άλλο σετ ζαντολαστιχα με κάποιους συμβιβασμούς .
 
Έχεις δίκιο, μου το έχουν πει και άλλοι και το ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Λοιπόν, επειδή είναι leasing, δεν μπορούν να το κάνουν αυτοί χωρίς έγκριση της εταιρείας leasing, εκτός αν το κάνω σε δικό μου μάστορα και αυτοί "δεν ξέρουν τίποτα".

Ωστόσο, με συμβούλεψαν να μην το κάνω διότι αυτό το "φρύδι", όπως το λένε, σου δίνει μία αίσθηση "μέχρι πού μπορείς να φτάσεις", ώστε να μην προξενήσεις χειρότερη ζημία σε όργανα και εξαρτήματα, αν χτυπήσει πιο ψηλά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Σημειωτέον ότι, σύμφωνα με το συμβόλαιο ασφάλισης, ζημιές στο κάτω μέρος του οχήματος δεν καλύπτονται από την ασφαλιστική, ακόμα και με μεικτό συμβόλαιο, που έχω. Είναι δηλαδή αυτό το "φρύδι" το μέτρο το πού μπορείς να πας με ασφάλεια, που αφαιρείται μεν αλλά με τα ανάλογα ρίσκα.
Ριχτου μια αναρτηση κ πέστους "εγώ δεν ξέρω τπτ" ετσι μου το δώσατε....ή ψηλωσε μόνο του...

https://rocky-road.com/shop/jeep-co...XfifoRic4ydiQg7vk_Zz330DKmhJkQ6VC-_uIU7PtJ8LK
 
Back
Top