Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Πρώτη φορά προχθές δοκίμασα την τετρακίνηση του εικονιζόμενου οχήματος. Έπρεπε να ανεβώ σε χωματόδρομο περίπου 200 μέτρα με λάσπη πηλό και λάστιχα δρόμου. Είχα μία αγωνία, κυρίως γιατί στο κατέβασμα το πρωί (που δεν είχα βάλει τετρακίνηση) το αυτοκίνητο πήγαινε σχεδόν ανεξέλεγκτα αλλά μπορώ να πω ότι το 4wd με lock και γύρισμα του μοχλού στην ένδειξη sand/mud, αποδείχθηκε πολύ καλή! Πιστεύω ότι αν τα λάστιχα ήταν για λάσπες/χιόνια και το αυτοκίνητο 2-3 πόντους ψηλότερο θα αποδεικνυόταν σε φοβερό εργαλείο.

Δυστυχώς η αναγκαιότητα κίνησης σε άσφαλτο και εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες φέρνει συμβιβασμούς στο off roading.

View attachment 93619
Κ λάστιχο να είχες για εκτός δρόμου με 17 ζάντα που φαντάζομαι φοράει δεν θα έκανες τίποτα περισσότερο... Στα μέρη που ήσουν κ με τη λάσπη σαν πυλος που κολλάει στο λάστιχο κ το κάνει slick πάλι με τις πόρτες θα προχωράγες... Στο λέω γιατί έχω λάστιχο 50-50 με 17 ζάντα... Μια χαρά είναι, αλλά για εκείνη τη λάσπη δεν... Με τις πόρτες πήγαινα το μεσημέρι που έλιωνε ο πάγος... Εκεί θέλει μικρότερη ζάντα κ λάστιχο με μεγαλύτερο προφίλ...
Κατά τα άλλα μπράβο που σε έβγαλε άσπρο πρόσωπο...
 
Τι λάδι προτείνει ο κατασκευαστής στο Navara Ηλία;
5w30...στο δικό μου που είναι αυτόματο και με dpf και να σου πουν στην αντιπροσωπεία ότι δεν έχει ανάγκη και το 10w40...μην τους πιστέψεις
 
Κ λάστιχο να είχες για εκτός δρόμου με 17 ζάντα που φαντάζομαι φοράει δεν θα έκανες τίποτα περισσότερο... Στα μέρη που ήσουν κ με τη λάσπη σαν πυλος που κολλάει στο λάστιχο κ το κάνει slick πάλι με τις πόρτες θα προχωράγες... Στο λέω γιατί έχω λάστιχο 50-50 με 17 ζάντα... Μια χαρά είναι, αλλά για εκείνη τη λάσπη δεν... Με τις πόρτες πήγαινα το μεσημέρι που έλιωνε ο πάγος... Εκεί θέλει μικρότερη ζάντα κ λάστιχο με μεγαλύτερο προφίλ...
Κατά τα άλλα μπράβο που σε έβγαλε άσπρο πρόσωπο...
Περνω πασα να πω λιγο για την λασπη πυλο σαν τεραιν

Το αργυλωδες χωμα το λεγομενο εδω κωννος που οταν βραχει γινεται κυριολεκτηκα κατι σαν γρασο και κολλαει παντου ακομη και σε αρκετα mud ελαστικα κανοντας τα σαν δρομου
ειναι ενα παρα πολυ δυσκολο τεραιν και επικινδυνο

στην κατηφορα ειναι χειροτερο απο παγωμενο χιονι και στην ανηφορα μηδενιζει εντελως την προσφυση

Ειδικα σε μεγαλες κλισεις η σε λαθος γωνια αμεβασματος πας τουμπες για πλακα

Εχω δει αυτοκινητα καθαρα για ofroad σωληνωμενα ψηλωμενα με καθαροαιμα ελαστικα γιαυατο το σκοπο κλπ(καθαρα αγωνων) να κολλανε και να μενουν μεχρι να στεγνωσει το χωμα για να μπορεσουν να βγουν ( σε ισαδα) με τρακτερ η απ εξω με τρακτερ η να ανατρεπονται ψηλοτερα στις κλισεις των βουνων της περιοχης μου

οποταν υο αυτοκινητο ειναι αυτοκινητο και υπαρχουν φορες που πρεπει να λεμε οχι δεν περναω αλλιως κινδυνευω ειτε να γινει ζημια ειτε να ταλαιπωρηθω

Εχω παρα πολλες φορες βγαλει ατομα που κολλησαν οταν μου το επετρεπε το τεραιν και αλλες τοσες αρνηθει να βγαλω γιατι θα εμενα και εγω και βρισκαμε τρακτερ απο το χωριο για να δει αν μπορει να τους βγαλει
Αυτα τα ατομα ειτε λογο αγνοιας ειτε λογο βλακειας τους κολλησαν επειδη θεωρησαν οτι μπορουν να πανε παντου

Δεν παει παντου ενα αυτοκινητο οσο και να το πειραξουμε

Ενα αυτοκινητο παει σχεδον παντου!
Παντου οχι!
 
Κ λάστιχο να είχες για εκτός δρόμου με 17 ζάντα που φαντάζομαι φοράει δεν θα έκανες τίποτα περισσότερο... Στα μέρη που ήσουν κ με τη λάσπη σαν πυλος που κολλάει στο λάστιχο κ το κάνει slick πάλι με τις πόρτες θα προχωράγες... Στο λέω γιατί έχω λάστιχο 50-50 με 17 ζάντα... Μια χαρά είναι, αλλά για εκείνη τη λάσπη δεν... Με τις πόρτες πήγαινα το μεσημέρι που έλιωνε ο πάγος... Εκεί θέλει μικρότερη ζάντα κ λάστιχο με μεγαλύτερο προφίλ...
Κατά τα άλλα μπράβο που σε έβγαλε άσπρο πρόσωπο...
18'' είναι η ζάντα. Δεν είμαι σίγουρος ούτε για το 50-50, χρειάζονται μάλλον ειδικά ελαστικά αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο, γιατί κατά 90% κινούμαι σε άσφαλτο. Τέτοια φορά ένας γνωστός μου σε ένα KIA Sportage του 2000 και δεν έχω αισθανθεί ποτέ να γλιστρά ούτε στο ελάχιστο σε απίθανα τερέν. Βέβαια στην εθνική δεν πάει πάνω από 130 και δεν είναι καθόλου σταθερό σε κλίσεις. Δεν ξέρω, θέλει πολύ ψάξιμο αυτό το κεφάλαιο και προς το παρόν ψάχνω τις φάσσες :)
 
18'' είναι η ζάντα. Δεν είμαι σίγουρος ούτε για το 50-50, χρειάζονται μάλλον ειδικά ελαστικά αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο, γιατί κατά 90% κινούμαι σε άσφαλτο. Τέτοια φορά ένας γνωστός μου σε ένα KIA Sportage του 2000 και δεν έχω αισθανθεί ποτέ να γλιστρά ούτε στο ελάχιστο σε απίθανα τερέν. Βέβαια στην εθνική δεν πάει πάνω από 130 και δεν είναι καθόλου σταθερό σε κλίσεις. Δεν ξέρω, θέλει πολύ ψάξιμο αυτό το κεφάλαιο και προς το παρόν ψάχνω τις φάσσες :)
Μονο αν ειχες αεραναρτηση θα σου προσεφερε ενα ασφαλες «σηκωμα» 3 ποντων για να περασεις σιγα σιγα απο το δυσκολο σημειο και κατοπιν, στην ασφαλτο, επαναφορα στο κανονικο υψος για ασφαλες ταξιδι.
Αποψη μου Λεο μην το πειραξεις καθολου,
εχει καλη τετρακινηση, δεν χρειαζεται κατι παραπανω!!!
 
18'' είναι η ζάντα. Δεν είμαι σίγουρος ούτε για το 50-50, χρειάζονται μάλλον ειδικά ελαστικά αλλά δεν το έχω ψάξει περισσότερο, γιατί κατά 90% κινούμαι σε άσφαλτο. Τέτοια φορά ένας γνωστός μου σε ένα KIA Sportage του 2000 και δεν έχω αισθανθεί ποτέ να γλιστρά ούτε στο ελάχιστο σε απίθανα τερέν. Βέβαια στην εθνική δεν πάει πάνω από 130 και δεν είναι καθόλου σταθερό σε κλίσεις. Δεν ξέρω, θέλει πολύ ψάξιμο αυτό το κεφάλαιο και προς το παρόν ψάχνω τις φάσσες :)
Αν θέλεις κάτι ουσιαστικό θα πρέπει να βρεις σιδερένιες ζάντες μέχρι 16 ίντσες και να βάλεις λάστιχα ,αλλά να ξέρεις ότι η συμπεριφορά ενός 4χ4 αν θεωρήσεις ότι είναι ένα σχοινί, που στη μία άκρη είναι η καλή εντός και στην άλλη η εκτός δρομου , όσο θα πλησιάζεις τη μια θα απομακρυνεσαι από την άλλη.
 
Από τα πολύ τίμια, αλλά κανείς συμβιβασμούς όσο αφορά τους χώρους. Εκτός και αν πας μονάχος.
φιλεμου γιαννη εαν βαλω την κλουβα πισω, με 3 ατωμα και πραγματα πας στο κυνηγι,,,εγω πρωσοπικα εβγαλα τα πισω καθισματα διωτι δεν καθεται σχεδων κανης και με βολευη και σαν χωρος για εργαλια της δουλιας και βαζω πισω χιμααα τα σκυλιαααα,,,δυνατα τζιπακια και σχετικα οικωνομικαααα ;)
 
Back
Top