Dimitris benelli
Banned
ξερει κανεις γιατι δεν γραφει ο Λεωνιδας ?? απεριόριστες οι γνωσεις του
Προσπαθώ να είμαι διακριτικός και να μην φέρνω τον άλλον σε δύσκολη θέση, κάνοντάς του τέτοιες ερωτήσεις, γι'αυτό και έχω αποφύγει να τον ρωτήσω. Ωστόσο φαντάζομαι πως η επαγγελματική εξειδίκευση και η γνώση αποτελούν καμιά φορά παρεξηγήσιμους παράγοντες όσον αφορά την συμμετοχή σε δημόσια βήματα. Οι συμβουλές που καλούνται κάποιοι άνθρωποι να δώσουν μέσα από ένα πληκτρολόγιο δεν αφορά επαγγελματική αντιμετώπιση. Όπως ένας γιατρός δεν είναι σωστό να γνωματεύει εξ αποστάσεως, έτσι πιστεύω έχει να κάνει και σε αυτήν την περίπτωση. Ξαναλέω όμως ότι είναι καθαρά προσωπική γνώμη αυτή.ξερει κανεις γιατι δεν γραφει ο Λεωνιδας ?? απεριόριστες οι γνωσεις του
συμφωνώ Δημήτρη .. απλός έκανα το πείραμα για να ευθυγραμμιστώ και έριξα κέντρο . Δεν μου βγαίνει σαν φυσική κίνηση , για αυτό λέω οτι πρέπει να διορθώσω στα μέτρα ώστε η φυσική κίνηση μου να ειναι κέντρο .απαγορευεται δια ροπαλου να καβαλας το κοντακι και να γερνεις κεφαλι , όχι φυσικα εσυ μονο , ολοι οσοι ριχνουν με λειοκαννο οπλο σε κινουμενο στοχο , ακινητο το κεφαλι ισια και παραλληλα τα ματια , ερχεται και κουμπωνει το κοντακι στο ζυγωματικο πρωτα και μετα ερχεται ο ωμος και το κλειδωνει , αυτή είναι η επωμιση η σωστη , ερχεται το οπλο στο αφεντικο του , όχι το αφεντικο στο οπλο
η λαβη σου εχει το θεμα φιλεΑκολουθώντας την διαδικασία τελειοποίησης των μέτρων στο custom made κοντάκι και μετά από μεγάλη μελέτη και βιντεοσκοπήσεις των βολών, τόσο στον πίνακα, όσο και σε δίσκους, επισκεφθήκαμε εχθές τον Γιώργο, παρέα με τον Νίκο (NikosF). O Νίκος άλλαξε το μαμά πέλμα της Beretta στην "μπλε" και έβαλε ένα δερμάτινο Perazzi το οποίο έδωσε άλλη διάσταση στην επώμιση της... .
Η αλήθεια είναι ότι με το δικό μου κοντάκι, πέραν από την εφαρμογή κάποιων πελμάτων για χειμώνα και καλοκαίρι, δεν είχαμε ασχοληθεί ιδιαίτερα μετά την ολοκλήρωση του, εκτός από λίγο κατέβασμα που είχε κάνει ο Γιώργος την πρώτη φορά που το πήρα. Από την μία η έλλειψη sporting, από την άλλη η χρήση της καραμπίνας στα περπατητά κυνήγια, δεν μου είχαν δώσει την ευκαιρία να ασχοληθώ όσο ήθελα με το θέμα της τελικής ρυθμίσεως των μέτρων. Η χρήση του δίκαννου σε ένα κυνήγι τσίχλας καρτερίσιο πριν την λήξη του κυνηγιού αλλά και το skeet του σκοπευτηρίου της Καλαμάτας, δεν μου είχαν δώσει δείγματα ότι υπήρχαν θέματα για διόρθωση. Από την μια η πολύ μακρινές βολές σε εκείνο το καρτέρι και από την άλλη τα ανοιχτά τσοκ του skeet, έδειχναν επιτυχίες και μόνο.
Όταν πριν από κάνα-δύο εβδομάδες άρχισα να πηγαίνω τακτικά στην Μαλακάσσα γιατί πήρα απόφαση να τελειοποιήσω το κοντάκι, τώρα που μπορώ λόγο ελεύθερου χρόνου, με σκοπό να του κάνω και το τελικό φινίρισμα, διαπίστωσα ότι με πολύ σφικτά τσοκ και σχετικά κοντινές βολές, υπήρχε θεματάκι. Αστοχίες και "μίζερα" σπασίματα. Τότε έβαλα την κάμερα επάνω, βίδωσα το φουλ και άρχισα να τουφεκάω τον πίνακα από τα δεκαπέντε μέτρα, το αποτέλεσμα ήταν, αυτό ....
Αυτό που φαίνεται στο βίντεο κατά την επόμιση εγώ δεν το έβλεπα την στιγμή της τουφεκιάς, εγώ έβλεπα να είμαι απόλυτα ευθεία. Το πάνω δεν με προβλημάτιζε αφού υπήρχε εν γνώση και εμένα και του Γιώργου, αυτό που με προβλημάτιζε ήταν το αριστερά. Όσες φορές και να επόμιζα, όποιος και να με κοίταζε, ακόμα και εγώ στον καθρέφτη πιο ευθεία δεν γινόταν να είμαι. Η κατάσταση ήταν λίγο δύσκολη από την μια ο "ρουφιάνος" η κάμερα έδειχνε την μόνη αλήθεια και από την άλλη εγώ έπεφτα από τα σύννεφα όταν με εβλεπα να ευθυγραμμίζομαι απόλυτα με την κάννη και τον στόχο και να βλέπεις την τουφεκιά να πηγαίνει αριστερά. Άρχισα να σκέφτομαι ιστορίες με δράκους, για στραβά τσοκ, στραβές κάννες κτλ. Από την άλλη όμως έλεγα ότι αυτά δεν γίνονται, τι διάολο όλα μαζί στράβωσαν και προς την ίδια κατεύθυνση;
Ο Ζωρζ ωστόσο δεν άργησε να βρει την λύση. Αφού είδαμε μαζί τα video και κατάλαβε τι γινόταν, μου ζήτησε να επομίσω μερικές φορές στο μάτι του. Όλα έδειχναν τέλεια ... έλα όμως που δεν ήταν. Το πρόβλημα λοιπόν έγκειται ότι δεν έχω απόλυτη κυριαρχία 100% στο δεξί μάτι αλλά παλεύει να κλέψει λίγο το αριστερό. Αυτό δεν φαίνεται όταν σημαδεύεις κάτι στους δέκα πόντους από το στόμιο της κάννης αλλά φαίνεται όταν απομακρυνθείς περισσότερο. Δεν ξέρω αν το είχα πάντα ή το απέκτησα με την πάροδο των ετών. Η αλήθεια είναι ότι τόσο εξονυχιστικά δεν είχα ασχοληθεί άλλη φορά.
Ο Γιώργος το κατέβασε και το γύρισε δεξιά, η βελτίωση μεγάλη ...
.... ωστόσο ένα τσιμπιματάκι ακόμα κάτω και δεξιά ίσως το θέλει. Θα το αφήσω όμως για την ώρα γιατί μιλάμε για μισό χιλιοστό και επειδή οι μετρήσεις από τον οριζόντιο άξονα σε σχέση με την κυνηγητική χρήση σε γωνίες μεγαλύτερες των παράλληλων τροχιών διαφέρουν, θα δείξει πως θα πάει και στο κυνήγι.
Μετά και από αυτή την εμπειρία σκέφτομαι πολλούς που λένε "το επόμισα και μου έρχεται καρφί" και με πιάνει σύγκρυο ... Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά τον Γιώργο για την υπομονή του και το μεράκι που τον διακρίνει στην δουλειά του.
η λαβη σου εχει το θεμα φιλε
Η κάμερα ότι έχει να δείξει, το έδειξε και είναι τα παραπάνω. Μην νομίζεις ότι η κάμερα κάνει θαύματα, τα σκάγια δεν τα δείχνει πάντα. Πρέπει να βοηθάει ο φωτισμός και να μπορέσεις να βρεις το καρέ που φαίνονται κτλ. Τώρα για το "προβλημα" δεν νομίζω ότι είναι η λαβή. Αντίθετα την λαβή την είδε άνθρωπος που είναι πάντα μεταξύ των πρώτων θέσεων των αγώνων και ζήτησε να κάνει την ίδια. Το "πρόβλημα" για την τάση να τσιμπάει λίγο αριστερά είναι στα μάτια μου. Αν σηκώσω το δάχτυλο και με ανοιχτά τα μάτια σημαδέψω ένα αντικείμενο στο κέντρο και κλείσω μετά το αριστερό μάτι, φαίνεται το δάχτυλο μου να σημαδεύει την αριστερή άκρη του αντικειμένου.2 μερες η καμερα για να σου λυσω το πρόβλημα
Πολυ σωστα Γιωργο....ετσι πρεπει να ειναι ενας επαγγελματιας !!!Προσπαθώ να είμαι διακριτικός και να μην φέρνω τον άλλον σε δύσκολη θέση, κάνοντάς του τέτοιες ερωτήσεις, γι'αυτό και έχω αποφύγει να τον ρωτήσω. Ωστόσο φαντάζομαι πως η επαγγελματική εξειδίκευση και η γνώση αποτελούν καμιά φορά παρεξηγήσιμους παράγοντες όσον αφορά την συμμετοχή σε δημόσια βήματα. Οι συμβουλές που καλούνται κάποιοι άνθρωποι να δώσουν μέσα από ένα πληκτρολόγιο δεν αφορά επαγγελματική αντιμετώπιση. Όπως ένας γιατρός δεν είναι σωστό να γνωματεύει εξ αποστάσεως, έτσι πιστεύω έχει να κάνει και σε αυτήν την περίπτωση. Ξαναλέω όμως ότι είναι καθαρά προσωπική γνώμη αυτή.
Τον κύριο Μητσιάλη μπορεί εύκολα να τον βρει όποιος θέλει, με ένα απλό τηλεφώνημα στην εταιρια Max Gear με την οποία συνεργάζεται επαγγελματικά.
Ακολουθώντας την διαδικασία τελειοποίησης των μέτρων στο custom made κοντάκι και μετά από μεγάλη μελέτη και βιντεοσκοπήσεις των βολών, τόσο στον πίνακα, όσο και σε δίσκους, επισκεφθήκαμε εχθές τον Γιώργο, παρέα με τον Νίκο (NikosF). O Νίκος άλλαξε το μαμά πέλμα της Beretta στην "μπλε" και έβαλε ένα δερμάτινο Perazzi το οποίο έδωσε άλλη διάσταση στην επώμιση της... .
Η αλήθεια είναι ότι με το δικό μου κοντάκι, πέραν από την εφαρμογή κάποιων πελμάτων για χειμώνα και καλοκαίρι, δεν είχαμε ασχοληθεί ιδιαίτερα μετά την ολοκλήρωση του, εκτός από λίγο κατέβασμα που είχε κάνει ο Γιώργος την πρώτη φορά που το πήρα. Από την μία η έλλειψη sporting, από την άλλη η χρήση της καραμπίνας στα περπατητά κυνήγια, δεν μου είχαν δώσει την ευκαιρία να ασχοληθώ όσο ήθελα με το θέμα της τελικής ρυθμίσεως των μέτρων. Η χρήση του δίκαννου σε ένα κυνήγι τσίχλας καρτερίσιο πριν την λήξη του κυνηγιού αλλά και το skeet του σκοπευτηρίου της Καλαμάτας, δεν μου είχαν δώσει δείγματα ότι υπήρχαν θέματα για διόρθωση. Από την μια η πολύ μακρινές βολές σε εκείνο το καρτέρι και από την άλλη τα ανοιχτά τσοκ του skeet, έδειχναν επιτυχίες και μόνο.
Όταν πριν από κάνα-δύο εβδομάδες άρχισα να πηγαίνω τακτικά στην Μαλακάσσα γιατί πήρα απόφαση να τελειοποιήσω το κοντάκι, τώρα που μπορώ λόγο ελεύθερου χρόνου, με σκοπό να του κάνω και το τελικό φινίρισμα, διαπίστωσα ότι με πολύ σφικτά τσοκ και σχετικά κοντινές βολές, υπήρχε θεματάκι. Αστοχίες και "μίζερα" σπασίματα. Τότε έβαλα την κάμερα επάνω, βίδωσα το φουλ και άρχισα να τουφεκάω τον πίνακα από τα δεκαπέντε μέτρα, το αποτέλεσμα ήταν, αυτό ....
Αυτό που φαίνεται στο βίντεο κατά την επόμιση εγώ δεν το έβλεπα την στιγμή της τουφεκιάς, εγώ έβλεπα να είμαι απόλυτα ευθεία. Το πάνω δεν με προβλημάτιζε αφού υπήρχε εν γνώση και εμένα και του Γιώργου, αυτό που με προβλημάτιζε ήταν το αριστερά. Όσες φορές και να επόμιζα, όποιος και να με κοίταζε, ακόμα και εγώ στον καθρέφτη πιο ευθεία δεν γινόταν να είμαι. Η κατάσταση ήταν λίγο δύσκολη από την μια ο "ρουφιάνος" η κάμερα έδειχνε την μόνη αλήθεια και από την άλλη εγώ έπεφτα από τα σύννεφα όταν με εβλεπα να ευθυγραμμίζομαι απόλυτα με την κάννη και τον στόχο και να βλέπεις την τουφεκιά να πηγαίνει αριστερά. Άρχισα να σκέφτομαι ιστορίες με δράκους, για στραβά τσοκ, στραβές κάννες κτλ. Από την άλλη όμως έλεγα ότι αυτά δεν γίνονται, τι διάολο όλα μαζί στράβωσαν και προς την ίδια κατεύθυνση;
Ο Ζωρζ ωστόσο δεν άργησε να βρει την λύση. Αφού είδαμε μαζί τα video και κατάλαβε τι γινόταν, μου ζήτησε να επομίσω μερικές φορές στο μάτι του. Όλα έδειχναν τέλεια ... έλα όμως που δεν ήταν. Το πρόβλημα λοιπόν έγκειται ότι δεν έχω απόλυτη κυριαρχία 100% στο δεξί μάτι αλλά παλεύει να κλέψει λίγο το αριστερό. Αυτό δεν φαίνεται όταν σημαδεύεις κάτι στους δέκα πόντους από το στόμιο της κάννης αλλά φαίνεται όταν απομακρυνθείς περισσότερο. Δεν ξέρω αν το είχα πάντα ή το απέκτησα με την πάροδο των ετών. Η αλήθεια είναι ότι τόσο εξονυχιστικά δεν είχα ασχοληθεί άλλη φορά.
Ο Γιώργος το κατέβασε και το γύρισε δεξιά, η βελτίωση μεγάλη ...
.... ωστόσο ένα τσιμπιματάκι ακόμα κάτω και δεξιά ίσως το θέλει. Θα το αφήσω όμως για την ώρα γιατί μιλάμε για μισό χιλιοστό και επειδή οι μετρήσεις από τον οριζόντιο άξονα σε σχέση με την κυνηγητική χρήση σε γωνίες μεγαλύτερες των παράλληλων τροχιών διαφέρουν, θα δείξει πως θα πάει και στο κυνήγι.
Μετά και από αυτή την εμπειρία σκέφτομαι πολλούς που λένε "το επόμισα και μου έρχεται καρφί" και με πιάνει σύγκρυο ... Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά τον Γιώργο για την υπομονή του και το μεράκι που τον διακρίνει στην δουλειά του.
Τι μας ειπες τωρα....πολυ καλο μαθημα για ολουςΑκολουθώντας την διαδικασία τελειοποίησης των μέτρων στο custom made κοντάκι και μετά από μεγάλη μελέτη και βιντεοσκοπήσεις των βολών, τόσο στον πίνακα, όσο και σε δίσκους, επισκεφθήκαμε εχθές τον Γιώργο, παρέα με τον Νίκο (NikosF). O Νίκος άλλαξε το μαμά πέλμα της Beretta στην "μπλε" και έβαλε ένα δερμάτινο Perazzi το οποίο έδωσε άλλη διάσταση στην επώμιση της... .
Η αλήθεια είναι ότι με το δικό μου κοντάκι, πέραν από την εφαρμογή κάποιων πελμάτων για χειμώνα και καλοκαίρι, δεν είχαμε ασχοληθεί ιδιαίτερα μετά την ολοκλήρωση του, εκτός από λίγο κατέβασμα που είχε κάνει ο Γιώργος την πρώτη φορά που το πήρα. Από την μία η έλλειψη sporting, από την άλλη η χρήση της καραμπίνας στα περπατητά κυνήγια, δεν μου είχαν δώσει την ευκαιρία να ασχοληθώ όσο ήθελα με το θέμα της τελικής ρυθμίσεως των μέτρων. Η χρήση του δίκαννου σε ένα κυνήγι τσίχλας καρτερίσιο πριν την λήξη του κυνηγιού αλλά και το skeet του σκοπευτηρίου της Καλαμάτας, δεν μου είχαν δώσει δείγματα ότι υπήρχαν θέματα για διόρθωση. Από την μια η πολύ μακρινές βολές σε εκείνο το καρτέρι και από την άλλη τα ανοιχτά τσοκ του skeet, έδειχναν επιτυχίες και μόνο.
Όταν πριν από κάνα-δύο εβδομάδες άρχισα να πηγαίνω τακτικά στην Μαλακάσσα γιατί πήρα απόφαση να τελειοποιήσω το κοντάκι, τώρα που μπορώ λόγο ελεύθερου χρόνου, με σκοπό να του κάνω και το τελικό φινίρισμα, διαπίστωσα ότι με πολύ σφικτά τσοκ και σχετικά κοντινές βολές, υπήρχε θεματάκι. Αστοχίες και "μίζερα" σπασίματα. Τότε έβαλα την κάμερα επάνω, βίδωσα το φουλ και άρχισα να τουφεκάω τον πίνακα από τα δεκαπέντε μέτρα, το αποτέλεσμα ήταν, αυτό ....
Αυτό που φαίνεται στο βίντεο κατά την επόμιση εγώ δεν το έβλεπα την στιγμή της τουφεκιάς, εγώ έβλεπα να είμαι απόλυτα ευθεία. Το πάνω δεν με προβλημάτιζε αφού υπήρχε εν γνώση και εμένα και του Γιώργου, αυτό που με προβλημάτιζε ήταν το αριστερά. Όσες φορές και να επόμιζα, όποιος και να με κοίταζε, ακόμα και εγώ στον καθρέφτη πιο ευθεία δεν γινόταν να είμαι. Η κατάσταση ήταν λίγο δύσκολη από την μια ο "ρουφιάνος" η κάμερα έδειχνε την μόνη αλήθεια και από την άλλη εγώ έπεφτα από τα σύννεφα όταν με εβλεπα να ευθυγραμμίζομαι απόλυτα με την κάννη και τον στόχο και να βλέπεις την τουφεκιά να πηγαίνει αριστερά. Άρχισα να σκέφτομαι ιστορίες με δράκους, για στραβά τσοκ, στραβές κάννες κτλ. Από την άλλη όμως έλεγα ότι αυτά δεν γίνονται, τι διάολο όλα μαζί στράβωσαν και προς την ίδια κατεύθυνση;
Ο Ζωρζ ωστόσο δεν άργησε να βρει την λύση. Αφού είδαμε μαζί τα video και κατάλαβε τι γινόταν, μου ζήτησε να επομίσω μερικές φορές στο μάτι του. Όλα έδειχναν τέλεια ... έλα όμως που δεν ήταν. Το πρόβλημα λοιπόν έγκειται ότι δεν έχω απόλυτη κυριαρχία 100% στο δεξί μάτι αλλά παλεύει να κλέψει λίγο το αριστερό. Αυτό δεν φαίνεται όταν σημαδεύεις κάτι στους δέκα πόντους από το στόμιο της κάννης αλλά φαίνεται όταν απομακρυνθείς περισσότερο. Δεν ξέρω αν το είχα πάντα ή το απέκτησα με την πάροδο των ετών. Η αλήθεια είναι ότι τόσο εξονυχιστικά δεν είχα ασχοληθεί άλλη φορά.
Ο Γιώργος το κατέβασε και το γύρισε δεξιά, η βελτίωση μεγάλη ...
.... ωστόσο ένα τσιμπιματάκι ακόμα κάτω και δεξιά ίσως το θέλει. Θα το αφήσω όμως για την ώρα γιατί μιλάμε για μισό χιλιοστό και επειδή οι μετρήσεις από τον οριζόντιο άξονα σε σχέση με την κυνηγητική χρήση σε γωνίες μεγαλύτερες των παράλληλων τροχιών διαφέρουν, θα δείξει πως θα πάει και στο κυνήγι.
Μετά και από αυτή την εμπειρία σκέφτομαι πολλούς που λένε "το επόμισα και μου έρχεται καρφί" και με πιάνει σύγκρυο ... Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά τον Γιώργο για την υπομονή του και το μεράκι που τον διακρίνει στην δουλειά του.
Ναι πες το κι έτσι αλλά όχι στο μέγεθος που ακούγεται. Εγώ αυτό να φανταστείς δεν το καταλαβαίνω..δηλαδη τωρα για να εισαι κεντρο οπως το καταλαβαινω,σε επωμισεις θα ειναι το ματι σου ελαφρα δεξια στη ριγα;; Ετσι ειναι;
Όχι δεν χρειάζεται να το δοκιμάσω αυτό, ξέρω την απάντηση, κέντρο.Μια ερωτηση Γιωργο!Εαν, πριν το φτιαξιμο του κοντακιου εριχνες μονο με το δεξι ματι και το αριστερο κλειστο, οι βολες θα πηγαιναν παλι λιγο αριστερα η κεντρο?
Το δοκιμασατε?
Η εικόνα ανταποκρίνεται απόλυτα στην πραγματικότητα, η κάμερα δεν λέει ψέματα, η κάμερα είναι βιδωμένη μετά τις οποιεσδήποτε κλίσεις (πάνω στην κάννη) και ρυθμισμένο το σταυρόνημα στο κέντρο, αυτό μπορείς να το δεις στις τουφεκιές στον πίνακα που η τουφεκιά πάει ακριβώς εκεί που δείχνει η κάμερα. Το ότι σπάει καλά το δισκάκι είναι γιατί η απόσταση είναι περίπου 20 μέτρα και το τσοκ είναι το U2. Είναι ότι έχει ανοίξει το κέντρο της τουφεκιάς περίπου 30 πόντους διάμετρο και βρέθηκε ο δίσκος εκεί μέσα.Επισης στο δισκακι που ερχεται απο πισω σου αν η εικονα ανταποκρινεται στην πργαματικοτητα, σπαει καλα μεν αλλα το οπλο ειναι απο κατω του και λιγο δεξια... .xm.