Baikal Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Τα επιχαλκωμένα/επινικελωμένα εξοστρακίζονται περισσότερο από τα σκέτα μολύβδινα ή όχι Λευτέρη;
Τα επιχαλκομενα δεν προσφερουν καμια διαφορα στην σκληροτητα το εχω πει πολλες φορες !! Τωρα τα νικελ μπορει να δινουν λιγο κατι !! Και μην ξεχναμε οτι μπορει να υπαρχουν και θραυσματα απο το μολυβι που μπορει να κανουν ζημιες !!
 
Τα επιχαλκομενα δεν προσφερουν καμια διαφορα στην σκληροτητα το εχω πει πολλες φορες !! Τωρα τα νικελ μπορει να δινουν λιγο κατι !! Και μην ξεχναμε οτι μπορει να υπαρχουν και θραυσματα απο το μολυβι που μπορει να κανουν ζημιες !!
Ποια θεωρείς καλύτερα από τα 2? Γενικά μιλάμε Όχι μόνο για γουρούνι.
 
Είναι ασήμαντη η διαφορά με τα κοινά, η σκληρότητα κάνει την διαφορά
Τα επιχαλκομενα δεν προσφερουν καμια διαφορα στην σκληροτητα το εχω πει πολλες φορες !! Τωρα τα νικελ μπορει να δινουν λιγο κατι !! Και μην ξεχναμε οτι μπορει να υπαρχουν και θραυσματα απο το μολυβι που μπορει να κανουν ζημιες !!

Ευχαριστώ και τους δύο.
Επειδή τα βλήματα των ραβδωτών πιστολιών, περιστρόφων και τυφεκίων σχεδόν πάντα είναι επενδυμένα με χαλκό (jacketed) νόμιζα ότι κάποια σκληρότητα παραπάνω θα πρέπει να έχουν τα επιχαλκωμένα δράμια. Από την άλλη, ο χαλκός δεν είναι σκληρό μέταλλο, ο μπρούντζος είναι, οπότε είχα τις αμφιβολίες μου.
Άρα γιατί βγαίνουν τα επιχαλκωμένα/επινικελομένα; Έχουν κάποιο πλεονέκτημα; Μήπως είναι λιγότερο παραμορφωμένα από το εργοστάσιο σε σχέση με τα σκέτα μολύβδινα που αν τα δεις προσεκτικά έχουν πολλές ατέλειες ;
 
Άρα γιατί βγαίνουν τα επιχαλκωμένα/επινικελομένα; Έχουν κάποιο πλεονέκτημα;
Τα επιχαλκωμένα κανένα πέρα από εμφάνιση.

Τα επινικελωμένα έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα στην σκληρότητα αλλά αν το κυρίως σώμα είναι πουρές πάλι δεν κάνουν τίποτα.

Τα ατσάλινα έχουν κάλυψη χαλκού ή ψευδάργυρου για να μην σκουριάζουν.

Αυτά είναι τα βασικά.
 
Τα επιχαλκωμένα κανένα πέρα από εμφάνιση.

Τα επινικελωμένα έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα στην σκληρότητα αλλά αν το κυρίως σώμα είναι πουρές πάλι δεν κάνουν τίποτα.

Τα ατσάλινα έχουν κάλυψη χαλκού ή ψευδάργυρου για να μην σκουριάζουν.

Αυτά είναι τα βασικά.
Ίσως κάποια καλύτερη ποιότητα γενικότερα και στην σφαιρικότητα και στην επιφάνεια τους να την έχουν καθώς επίσης ίσως επηρεάζονται λιγότερο από τις τριβές του αέρα λόγο ότι ο χαλκός και το νικέλιο είναι πιο σκληρό μέταλλο οπότε θα βοηθάει κάπως να μην αλλοιώνονται. Αλλά το πόσο σημαντική είναι η διαφορά αυτή και αν αξίζει τα παραπάνω χρήματα προσωπικά δεν ξέρω.

Επίσης ήθελα να ρωτήσω μήπως τα επιχαλκομένα και τα επινικελωμένα έχουν και πιο σκληρό μόλυβδο στο εσωτερικό τους ώστε να μπορέσει να αντέξει τις θερμοκρασίες χωρίς να λιώσουν κατα την επιμετάλλωση τους;

Το θέμα είναι ότι σκληρά μολύβδυνα σκάγια με 5% αντιμόνιο δεν βρίσκεις εύκολα.
 
Ίσως κάποια καλύτερη ποιότητα γενικότερα και στην σφαιρικότητα και στην επιφάνεια τους να την έχουν καθώς επίσης ίσως επηρεάζονται λιγότερο από τις τριβές του αέρα λόγο ότι ο χαλκός και το νικέλιο είναι πιο σκληρό μέταλλο οπότε θα βοηθάει κάπως να μην αλλοιώνονται. Αλλά το πόσο σημαντική είναι η διαφορά αυτή και αν αξίζει τα παραπάνω χρήματα προσωπικά δεν ξέρω.

Επίσης ήθελα να ρωτήσω μήπως τα επιχαλκομένα και τα επινικελωμένα έχουν και πιο σκληρό μόλυβδο στο εσωτερικό τους ώστε να μπορέσει να αντέξει τις θερμοκρασίες χωρίς να λιώσουν κατα την επιμετάλλωση τους;

Το θέμα είναι ότι σκληρά μολύβδυνα σκάγια με 5% αντιμόνιο δεν βρίσκεις εύκολα.
Η επιχαλκοση γινεται με ηλεκτρισμο οποτε ειναι κατι σαν βαψιμο !!! Και επιτα πανω στο χαλκο η νικελωση το μονο που μπορει να εχει καλητερο ενα επιμεταλομενο σκαι ειναι η λεια επιφανεια και αυτο ειναι που δινει καλητερες ταχυτητες - κατανομες και διατρηση , ας πουμε οτι το δινει λιγο καλητερη αεροδυναμικη !!
 
Ευχαριστώ και τους δύο.
Επειδή τα βλήματα των ραβδωτών πιστολιών, περιστρόφων και τυφεκίων σχεδόν πάντα είναι επενδυμένα με χαλκό (jacketed) νόμιζα ότι κάποια σκληρότητα παραπάνω θα πρέπει να έχουν τα επιχαλκωμένα δράμια. Από την άλλη, ο χαλκός δεν είναι σκληρό μέταλλο, ο μπρούντζος είναι, οπότε είχα τις αμφιβολίες μου.
Άρα γιατί βγαίνουν τα επιχαλκωμένα/επινικελομένα; Έχουν κάποιο πλεονέκτημα; Μήπως είναι λιγότερο παραμορφωμένα από το εργοστάσιο σε σχέση με τα σκέτα μολύβδινα που αν τα δεις προσεκτικά έχουν πολλές ατέλειες ;
Τα full metal jacket δεν ήταν μόνο θέμα σκληρότητας στον στόχο... Πριν τα fmj το βλήμα ήταν μολύβι με αποτέλεσμα να υφίστανται φθορές μετά από την τριβή με την κάννη με αποτέλεσμα λιγότερο ακριβείς βολές οπότε εφάρμοσαν αυτή την ιδέα
 
Ευχαριστώ και τους δύο.
Επειδή τα βλήματα των ραβδωτών πιστολιών, περιστρόφων και τυφεκίων σχεδόν πάντα είναι επενδυμένα με χαλκό (jacketed) νόμιζα ότι κάποια σκληρότητα παραπάνω θα πρέπει να έχουν τα επιχαλκωμένα δράμια. Από την άλλη, ο χαλκός δεν είναι σκληρό μέταλλο, ο μπρούντζος είναι, οπότε είχα τις αμφιβολίες μου.
Άρα γιατί βγαίνουν τα επιχαλκωμένα/επινικελομένα; Έχουν κάποιο πλεονέκτημα; Μήπως είναι λιγότερο παραμορφωμένα από το εργοστάσιο σε σχέση με τα σκέτα μολύβδινα που αν τα δεις προσεκτικά έχουν πολλές ατέλειες ;
Ο λόγος που ο Winchester είχε φτιάξει επιχαλκωμένα σκάγια ήταν για τη μείωση τριβών και κατ' επ'εκταση τις καλύτερες κατανομές. Ακόμη και σήμερα χρησιμοποιούνται με την εμπορική ονομασία Lubaloy (Lubricating Alloy).
https://en.wikipedia.org/wiki/Lubaloy_C41100

Όσον αφορά τα επενδυμένα (jacket) βλήματα η διαδικασία είναι διαφορετική.
Στα σκάγια - δράμια γίνεται ηλεκτρολυτικά. Στα βλήματα μηχανικά, φύλλο κράματος χαλκού επενδύεται στον μολύβδινο πυρήνα του βλήματος, κάτω από πίεση, με τη βοήθεια μηχανικής ή υδραυλικής πρέσας.
Κάποιοι από τους λόγους της χρήσης Jacket στα βλήματα, εξηγούνται εδώ:
https://en.wikipedia.org/wiki/Full_metal_jacket_(ammunition)#:~:text=A bullet jacket usually allows,or armor-piercing core materials.
 
Παιδιά για εσωτερικά τσοκ Βaikal υπάρχει κάποια άποψη; Κάποια σταθερή και σταθερά αξιόπιστη εταιρεία που πάει καλά με τα όπλα; Ή έχουμε και εκεί χαμό και διαφορές ακόμη και στα τσοκ της ίδιας εταιρείας;
 
Παιδιά για εσωτερικά τσοκ Βaikal υπάρχει κάποια άποψη; Κάποια σταθερή και σταθερά αξιόπιστη εταιρεία που πάει καλά με τα όπλα; Ή έχουμε και εκεί χαμό και διαφορές ακόμη και στα τσοκ της ίδιας εταιρείας;
Κοίτα για Gemini
 
Μια σύντομη έρευνα αγοράς με στέλνει στα Carlsons, λόγω του ότι η εταιρεία φτιάχνει τις συσφίξεις βάσει του αυλού του όπλου. Για τα μονόβολα είναι πολύ σημαντικό αυτό.
Αμα ψάχνεις τσοκ για μονοβόλα, δοκιμασε μερικές μάρκες με το δικό του το 4* που στην πραγματικότητα είναι ποιο ανοιχτο!
Τωρα με τα Καρλσον τσοκ, αναγράφουν επάνω ιντζες κ απόδοση, π.χ LM 715 κάνεις την μετατροπή από ιντζες σε χιλιοστά κ βλέπεις ότι είναι 18,16χιλ δηλαδη 4* αλλά αποδίδει σαν 3,5*LM όσο γράφει, μαλλον γιατι έχει ποιο φαρδιά φούστα από τα μαμά μπαϊκαλ (έχω δοκιμάσει με ν8 σκαγια το συγκεκριμένο τσοκ με το μαμά 3* κ βγάζει ακριβώς την ίδια ντουφεκια)
 
Αμα ψάχνεις τσοκ για μονοβόλα, δοκιμασε μερικές μάρκες με το δικό του το 4* που στην πραγματικότητα είναι ποιο ανοιχτο!
Τωρα με τα Καρλσον τσοκ, αναγράφουν επάνω ιντζες κ απόδοση, π.χ LM 715 κάνεις την μετατροπή από ιντζες σε χιλιοστά κ βλέπεις ότι είναι 18,16χιλ δηλαδη 4* αλλά αποδίδει σαν 3,5*LM όσο γράφει, μαλλον γιατι έχει ποιο φαρδιά φούστα από τα μαμά μπαϊκαλ (έχω δοκιμάσει με ν8 σκαγια το συγκεκριμένο τσοκ με το μαμά 3* κ βγάζει ακριβώς την ίδια ντουφεκια)
Συνονόματε σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη πληροφορία!
 
Αμα ψάχνεις τσοκ για μονοβόλα, δοκιμασε μερικές μάρκες με το δικό του το 4* που στην πραγματικότητα είναι ποιο ανοιχτο!
Τωρα με τα Καρλσον τσοκ, αναγράφουν επάνω ιντζες κ απόδοση, π.χ LM 715 κάνεις την μετατροπή από ιντζες σε χιλιοστά κ βλέπεις ότι είναι 18,16χιλ δηλαδη 4* αλλά αποδίδει σαν 3,5*LM όσο γράφει, μαλλον γιατι έχει ποιο φαρδιά φούστα από τα μαμά μπαϊκαλ (έχω δοκιμάσει με ν8 σκαγια το συγκεκριμένο τσοκ με το μαμά 3* κ βγάζει ακριβώς την ίδια ντουφεκια)
Σύμφωνα με αυτό που είπες φίλε Κώστα, για αυλό 18.4 από τα Carsltons το καλύτερο για μονόβολα είναι το Skeet (το 0.725 ίντσες είναι 18.415 σε χιλιοστά).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top