Φίλε μου, επειδή και εγώ θα έσκαγα αν δεν εφτιαχνα το θέμα τον εμπλοκών, έκατσα ξέσφιξα εντελώς το ελατήριο του πιστονιού( χωρις να το βγαλω τέρμα) το καθάρισα, το λάδωσα, και το πηγα ακριβώς στο σημαδι στην εγκοπη. Πήρα τα πιο φθηνιάρικα και με χαμηλές πιέσεις (450 bar) 24 gram φυσίγγια που βρήκα. Και δοκίμαζα... Εριχνα τρεις τουφεκιες, εφερνα μισή στροφή τη βαλβίδα του πιστονιού... και πάει λέγοντας, μέχρι να μην παρουσιάσει ούτε μία εμπλοκή. Το σημείο αυτο στο δικό μου όπλο είναι 3 ολόκληρες περιστροφές της βαλβίδας, με σχεδόν κλειστά τα ενδιάμεσα κενά, και ελάχιστη διαφυγή αερίων. Σε αυτό το σημείο τα δούλευε "βούτυρο"...
Ξανατονίζω, αυτό είναι το σημείο για να δουλεύουν άριστα και τα πιο αδύναμα των φυσιγγίων στο ΔΙΚΟ μου όπλο, χωρίς να παρατρέπω κανέναν να το δοκιμάσει.
Ρίχνει και όλα τα υπολοιπα φυσσίγια σε αυτή την ρύθμιση (μέχρι 42γραμ ειχα μαζι μου να δοκιμαω) αλλά με πιο ζωιρό κλώτσιμα, πιθανός και μεγαλύτερη καταπόνηση στους μηχανισμούς του όπλου.. Δεν θα συνηστούσα να το άφηνε κάποιος σε αυτή την ρύθμιση για τα κανονικά φυσίγγια, πόσο μάλλον για τα Magnum.!!
Και μία παρατήρηση από μένα.. Ψάχνωντας να βρώ μια λύση στο νετ για το θέμα των εμπλοκών με την 153, και γενικά να μάθω περισσότερα για το συστημα αερίων της έπεσα σε μία διαπίστωση..
Στο εξωτερικό πολλοί κάτοχοι της 153 αναφέρουν ότι το όπλο τους, στην εσωτερική μεριά του πιστονιού ήρθε με το ελατήριο που βλέπετε, σε άλλους όχι.. Και μάλιστα δεν είναι σφάλμα της εταιρίας απ'ότι κατάλαβα, καθώς σε άλλες παρτίδες και άλλα εγχειρίδια το εμφανίζει στα "κομμάτια" του όπλου και σε άλλα όχι...
Το δικό μου προσωπικα δεν το έχει, αλλα υπάρχουν σκέψεις στο μυαλό μου ότι κάποτε το έβλεπα όταν καθάριζα το πιστόνι... .asking.
Αντιμετοπίζει κάποιος συνάδελφος κάτι ανάλογο.?(εξάρτημα 18 του πιστονιού, όχι το 18 της κάννης)