Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Και στις δύο benelli που έχω το άδειασμα πατώντας το λαμακι που συγκρατεί τα φυσίγγια στην αποθήκη ήταν δύσκολο η καμία φορά φρακαρε το μισό φυσιγγι και δεν έβγαινε.Μπορει τον τρόπο αυτό αδειασματος να τον προτείνει η benelli στο μανουαλ , αλλά θα συμβουλευα τους κατόχους να μην τον χρησιμοποιούν . Άδειασμα πατώντας τον απελευθερωτή φυσιγγιων (κουμπί με κόκκινη βούλα πλάγια σκανδαλοθηκης )και τραβώντας το κλείστρο μέχρι να αδειάσει.
Όντως, ενώ στη Mossberg και τη Remington το άδειασμα από κάτω είναι παιχνιδάκι, στη M1 είναι τόσο δύσκολο που προτιμώ να το αδειάζω όπως περιγράφεις.
 
Όντως, ενώ στη Mossberg και τη Remington το άδειασμα από κάτω είναι παιχνιδάκι, στη M1 είναι τόσο δύσκολο που προτιμώ να το αδειάζω όπως περιγράφεις.
Καλημέρες,εμένα που δεν αδειάζει καθόλου από κάτω τι να πω?παπάρες της μπραου‼️
 
Ας είναι σωστά τα όπλα να παίρνεις ότι πληρωνεις με σωστά τσοκ χωρίς εμπλοκές καλή και σταθερή βλητικη απόδοση που δεν το έχουν τα περισσότερα και το άδειασμα και το γέμισμα είναι τα τελευταία να ασχοληθεί κάποιος .
 
Στην black eagle που το έχουν βελτιώσει το έχουν κάνει ποιο μεγάλο είναι πολύ εύκολο δεν είχα κανένα πρόβλημα έβγαιναν πολύ εύκολα
σε πολλα οπλα γινεται μερικες φορες αυτο Παναγιωτη.....στα συγχρονα οπλα της benelli με το easy loading το θεμα αυτο εχει εξαφανιστει...μπαινουν και βγαινουν απο κατω αερας...
Έτσι είναι στα καινούργια το βελτίωσαν ,μην ξεχνάμε ότι βάσεις στα προηγούμενα είναι πάνω από είκοσι χρόνια .Κάποιοι στο εξωτερικό που ασχολούνται με τη κυνηγετική σκοποβολή τροποποίησαν τη κάτω θυρίδα με άλλη γλώσσα κλπ.Παντως με τον τρόπο που έγραψα παραπάνω δεν δημιουργούνται προβλήματα
 
Πάντα!
Δεν είναι ασφαλές να περνάς το κάθε φυσίγγι από την θαλάμη για να αδειάσεις!
Γιατί ; Η κάννη θα κοιτάει σε ασφαλές σημείο βάζεις ασφάλεια και αδειάζεις .Το λαμακι λίγο να στραβωσει η να ξεχειλωσουν οι τρύπες που περνά ο πείρος και το συγκρατεί ,αρχιζουν οι ανεξήγητες εμπλοκές .
 
Γιατί ; Η κάννη θα κοιτάει σε ασφαλές σημείο βάζεις ασφάλεια και αδειάζεις .Το λαμακι λίγο να στραβωσει η να ξεχειλωσουν οι τρύπες που περνά ο πείρος και το συγκρατεί ,αρχιζουν οι ανεξήγητες εμπλοκές .
Γιατί με φυσίγγι στην θαλάμη αν πάει κάτι στραβά μπορεί να υπάρξει ατύχημα, ενώ με το φυσίγγι στην αποθήκη και κάτι να πάει στραβά, είναι λιγότερο πιθανό να υπάρξει ατύχημα!
Safety first! που λένε και στο χωριο!
 
Γιατί με φυσίγγι στην θαλάμη αν πάει κάτι στραβά μπορεί να υπάρξει ατύχημα, ενώ με το φυσίγγι στην αποθήκη και κάτι να πάει στραβά, είναι λιγότερο πιθανό να υπάρξει ατύχημα!
Safety first!
Οι δύο τρόποι απογεμισης , δυστυχώς ο ένας δημιουργεί θέματα IMG_20221018_142218~2.jpg
 
Εμένα στην μπενελι ακόμα και σήμερα δεν έχει μαλακώσει. Πάντα την άδειαζα από κάτω και έλεγα που θα πάει θα μαλακώσει. Αλλά ακόμα και σήμερα είναι το ίδιο. Στην μπραου ήταν από την μάνα της πολύ μαλακό και αδειάζει ποιο εύκολα.
 
Από κάτω βγαίνουν τα φυσίγγια αλλά θέλει υπομονή και σωστές κινήσεις (όχι βεβιασμένες).

Άν το κλείστρο είναι έστω και κατ' ελάχιστο πρός τα πίσω (μή κλειδωμένη τελείως η περιστροφική κεφαλή) τα φυσίγγια ΔΕΝ βγαίνουν - αυτές οι παρατηρήσεις σε όπλο κατασκευής του 2001 (σφραγίδα κάννης BP) .
Για τα νεότερα ξέρουν καλύτερα αυτοί που τα έχουν .
 
Είχα στείλει δυο email στην benelli το ένα για αν ταιριάζουν η κάνες με την Μ2 και το άλλο για τα στοιχεία της κανης με τον αριθμό της και μου έστειλαν αυτά!
 

Attachments

  • 8439FA89-7A86-4D45-BC2C-0AC6EA4AD0AE.jpeg
    8439FA89-7A86-4D45-BC2C-0AC6EA4AD0AE.jpeg
    354,2 KB · Προβολές: 27
  • BE3F8250-4798-4B54-822B-97B84C5A10F0.jpeg
    BE3F8250-4798-4B54-822B-97B84C5A10F0.jpeg
    357,1 KB · Προβολές: 27
Το θέμα είναι ότι εγω δεν έχω super black Eagle έχω black Eagle πως είναι δυνατών να μου λένε ότι βάση αριθμού κανης είναι από μοντέλο super black Eagle με Θαλάμη 3’ !
Κατι λεει για 76 οποτε μαλλον κατα λαθος εγραψε το super....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top