Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Σωστες όλες οι παρατηρήσεις, όπως έγραψα ο διευρυμένος χάνει σε ταχύτητα στην αρχή, κερδίζει στην συνέχεια, αν με μία συνταγή μια συγκεκριμένη κανη χάνει παραπάνω από ότι κερδίζει, λογικά θα βγάλει χαμηλότερη ταχύτητα από μία πιο στενή που κερδίζει περισσότερα από όσα χάνει. Στατιστικά με φυσίγγια ελαφριά έως μεσαία και μήκη κανων γύρω στα 70 εκατοστά υπερέχουν οι διευρυμένοι. Εκει που υπερέχουν πάντα οι διευρυμένοι είναι στην μικρότερη παραμόρφωση σκαγιων.
Χάνει στην αρχή γιατί δεν έχει ανηξει το Τούρμπο όταν ανηξει ψεκάζει καλητερα!!!!!
 
Το έχω ξαναπεί...
Σε δοκιμή που έγινε
με 5 διαφορετικά όπλα,ο διευρυμένος ήταν στην μέση και κάτω(4ος).
Τόσο σε συγκέντρωση όσο και σε διάτρηση.
Συγκεκριμένα όπλα,με συγκεκριμένο φυσιγγι!
Από μόνο του αυτό, ενδεχομένως,κάποια ευνοεισε,κάποια αδίκησε....
Θα έπρεπε να δοκιμαστούν με ικανό αριθμό ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ φυσιγγίων...
Δεν είναι όλλοι η δευρημενοι το ίδιο άλλοι έχουν μικρό κωννο άλλοι μεσεο άλλοι μεγάλο η διαφορά κάνη την διαφορα
 
Πολυ απλουστευτικη άποψη που ενώ έχει πολλά κοινά απλά δεν ισχύει γιατί ούτε ροή υγρών έχουμε ούτε η εξέλιξη του φαινόμενου είναι προδιαγεγραμμενη. Αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό στο τσοκ, όπου η καύση ή έχει ολοκληρωθεί ή γίνεται υποτονικα και δεν διαφοροποιεί το αποτέλεσμα.
Εδώ έχω αντίθετη άποψη. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η κίνηση των υγρων παρομοιάζεται με πάρα πολλά μικρά στερεά σφαιρίδια. Το ίδιο δηλαδή που συμβαίνει με τα σκάγια μέσα στην κάννη. Η μόνη διαφορά ότι τα σκάγια μέσα στην κάννη μπορεί να βρίσκονται μέσα σε ποτηράκι το οποίο όμως και αυτό ειναι συμπιέσιμο στο σημείο που βρίσκουνται τα σκάγια οποτε δεν αλλάζει σημαντικά κάτι. Και οι ομοιότητες με ένα σωλήνα όπου διέρχεται νερό με συγκεκριμένη σταθερή πίεση (δηλαδή με μία ώθηση στο υγρό) είναι μεγαλύτερες την στιγμή που η γόμωση ειναι στην αρχή της κάννης όπου και εκεί έχουμε ώθηση λόγο των πιέσεων. Οπότε προσωπικά θεωρώ ότι όσο πιο στενός είναι ο αυλός τόσο μεγαλύτερες ταχύτητες θα έχουμε. Όπως αναφέρει και στο άρθρο αυτός ειναι ο λόγος και η απόδειξη που στα μικρότερα διαμετρήματα παρόλο την μικρότερη ποσότητα πυρίτιδας και κατα συνέπεια μικρότερο έργο έχουμε πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες. Εκεί φαίνεται ξεκάθαρα ότι η μειωμένη χωρητικότητα και κατασυνέπεια η αύξηση της πίεσης επηρεάζει πολύ περισσότερο από ότι οι τριβές. Διαφορετικά στα μικρότερα διαμετρήματα θα είχαμε μικρότερες ταχύτητες.

Αλλά για να αναλύσουμε λίγο και τις τριβές. Η τριβή επηρεάζεται από τους εξής παράγοντες. Είναι ανάλογη του συντελεστή τριβής (δηλαδή το υλίκο της κάννης και η λείανση της και το υλικό της γόμωσης που έρχεται σε επαφή μεταξύ τους) ,του εμβαδού των δυο σωμάτων δηλαδή πόση επιφάνεια έρχεται σε επαφή μεταξύ της γόμωσης και της κάννης και από την κάθετη πίεση που δέχονται μεταξύ τους τα 2 υλικά που τρίβονται στην προκειμένη περίπτωση η κάννη με την γόμωση. Με δεδομένο ότι η σύγκριση γίνεται σε ίδιες κάννες με ίδιο υλικό και ίδια λείανση και ίδια γόμωση και με μόνο διαφορετικό την διάμετρο του αυλού το μόνο που αλλάζει σημαντικά και μπορεί να αυξάνει την τριβη είναι η κάθετη πίεση. Αλλά λόγο της συμπιεσιμότητας τις ατράκτου των σκαγίων (θυμίζω η άτρακτος των σκαγίων συμπεριφέρεται περίπου σαν υγρό όσο την συμπιέζεις μέσα στον κύλινδρο μεταβάλεται το σχήμα της αυξάνοντας το μήκος της ατράκτου και μειώνοντας την διαμετρο της) οι κάθετη πίεση στα τοιχώματα της κάννης δεν μεταβάλετε σημαντικά από τα σκάγια. Μόνο το βύσμα (και ειδικά στα σημεία που δεν συμπιέζονται περιμεμετρικά) που είναι εντελώς στέρεο και δεν συμπεριφέρεται σαν υγρό και άρα δεν μπορεί να μεταβληθεί το σχήμα του μπορεί να επηρεάσει την κάθετη δύναμη και άρα την τριβή. Οπότε δοκιμάστε να σπρώξετε ένα βύσμα σε έναν διευρυμένο αυλό και σε ένα απλό για να δείτε πόσο διαφορετική αντίσταση έχει και πόσο πολύ επηρεάζει την τριβή αυτή η μικρή αύξηση της διαμέτρου στον αυλό. Δεν το έχω κάνει αλλα δεν πιστεύω ότι η διαφορά στην αντίσταση στο βύσμα και άρα στην τριβή θα είναι τόσο σημαντική ώστε να επηρεάζει τόσο πολύ την ταχύτητα. Αυτή είναι η γνώμη μου.
Οπότε σε τεστ που έχουν γίνει και έχουν δώσει μεγαλύτερες ταχύτητες σε διευρυμένους αυλούς πιστεύω ότι κάποια άλλη παράμετρος είναι αυτή που έχει επηρεάσει τόσο θετικά την αύξηση της ταχύτητας. Πχ η λέιανση της κάννης, η διάμετρος της θαλάμης που και αυτή παίζει σημασία στις πιέσεις ,η ελαστικότητα του μετάλλου της κάννης και πόσο πολύ διογκώνεται την στιγμή της pmax , ο κώνος προσαρμογής η έμφραξη και διαφυγή αερίων , το βύσμα , η σταθετρότητα του φυσιγγίου κλπ κλπ. Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα που δεν μπορείς να είσαι σιγουρος από που προέρχεται η διαφορά.
Εγω άλλο καταλαβαίνω από το άρθρο, απορρίπτει τον διευρυμένο αυλό
Δεν τον απορρίπτει ακριβώς λέει ότι τα θετικά που σου δίνει ένας διευρυμένος αυλός μπορείς να τα πάρεις απλά μειώνοντας την πίεση και την γόμωση στο φυσίγγι σου. Οπότε ουσιαστικά αναφέρει ότι σε συγκεκριμένο φυσίγγι ο διευρυμένος αυλός συγκριτικά με έναν απλό θα σου δώσει κάποια θετικά στοιχεία στην τουφεκιά. Αλλάζοντας όμως το φυσίγγι μπορείς να πάρεις αυτά τα θετικά και από απλό αυλό. Οπότε ουσιαστικά αναφέρει ότι το φυσίγγι και καλύτερα το ταίριασμα φυσιγγίου κάννης έχει μεγαλύτερη σημασία όπως έχει μαλιάσει η γλώσσα μας να λέμε και κάποιοι επιμένουν ότι οι κάννες κάνουν την διαφορά.
 
Είχα την εντύπωση ότι αλλάζουν ακόμα κ τα μπαρ- ταχυτητες
Δεν ξέρω αν παίζει σημασία πόσο δυνατά θα χτυπηθεί το καψούλι. Πιστεύω ότι δεν παίζει σημασία η δύναμη κρούσης. Ακόμη και αν έχει διαφορά θα είναι αμελητέα. Αλλά όπως είπες υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τις πιέσεις και άρα την ταχύτητα που είναι πολύ δύσκολο έως απίθανο να τους σταθεροποιήσεις όλους και να αλλάζεις μόνο την διάμετρο του αυλού ώστε να βγάλεις ακριβή συμπεράσματα.
 
Το βισμα (πολυαιθυλενιο)είναι συμπιεσιμο.
Αν δεν ήταν...."μαύροι που είμαστε"σε ότι αφορά τις πιέσεις!
Τα σκάγια δεν είναι συμπιεσιμα όσο κάποιο υγρό.
Σε ότι αφορά την συνοχή,δεν συγκρίνεται το υγρό με τα σκάγια,επειδή δεν είναι τα δεύτερα ένα ρευστό σώμα λόγω των κενων μεταξύ των.
Μοιάζουν αρκετά σαν συμπεριφορά,πλην όμως έχουν διαφορά!
 
Τα σκάγια δεν είναι συμπιεσιμα όσο κάποιο υγρό
Μπερδεύεις την σκληρότητα με την συμπιεση. Ούτε τα υγρά είναι συμπιέσιμα. Και μάλιστα υπάρχουν υγρά όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στα υδραυλικά συστήματα φρένων που η συμπιεσημοτητα τους είναι σχεδόν μηδενική . Στα υγρά απλά αλλάζει το σχήμα τους με την συμπίεση που κάνεις στο δοχείο που τα περιέχει αλλά δεν συμπιέζονται. Το ίδιο που συμβαίνει στην άτρακτο των σκαγίων καθώς αλλάζει το σχήμα του δοχείου που τα περιέχει δηλαδή η κάννη και το βύσμα κατα την διέλευση τους απο το τσοκ και τον κώνο προσαρμογής. Δεν θυμάμαι βαθμό συμπιεσημότητας αλλά νομίζω ο μόλυβδος και το πλαστικό του βύσματος είναι πολύ περισσότερο συμπιέσιμα από τα περισσότερα υγρά.
"μαύροι που είμαστε"σε ότι αφορά τις πιέσεις!

Σχετικά με τις πιέσεις και την ασφάλεια που γραφεις παραπανω δεν παίζει ρόλο μόνο η συμπιεσημότητα αλλά η αλλαγή-διαμόρφωση σχήματος που παθαίνουν τα σκάγια και το βύσμα λόγο σκληρότητας. Για αυτό και στα ατσάλινα σκάγια που είναι πιο σκληρά απαγορεύεται σε σφικτά τσοκ. Αλλιώς όντως ζήτω που καήμαμε ειδικά στα μονόβολα και τα άλλα βλήματα.
 
Last edited:
Ούτε τα υγρά είναι συμπιέσιμα. Και μάλιστα υπάρχουν υγρά όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στα υδραυλικά συστήματα φρένων που η συμπιεσημοτητα τους είναι σχεδόν μηδενική .
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό!
Η διαφορά είναι ότι στο υγρό η συμπίεση θα μοιραστεί παντού,λόγω συνέχειας του "σώματος".
Κάτι που δεν θα γίνει στα σκάγια(μολύβδινα,σιδερένια η από άλλο υλικό)λόγω ύπαρξης κενών.
Εννοείται ότι παίζει ρόλο η συμπιεσιμοτητα η μη των σκαγιων.
Αναλόγως του υλικού κατασκευής των.
 
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό!
Η διαφορά είναι ότι στο υγρό η συμπίεση θα μοιραστεί παντού,λόγω συνέχειας του "σώματος".
Κάτι που δεν θα γίνει στα σκάγια(μολύβδινα,σιδερένια η από άλλο υλικό)λόγω ύπαρξης κενών.
Εννοείται ότι παίζει ρόλο η συμπιεσιμοτητα η μη των σκαγιων.
Αναλόγως του υλικού κατασκευής των.
Δεν διαφέρουν πολύ τα σκάγια από ένα υγρό. Απλά σκέψου τα σκάγια σαν ένα πολύ παχύρεστο υγρό με μπουρμπουλήθρες μέσα που είναι τα κενά αέρος. Και επίσης μην μπερδεύεις την συμπιεσιμότητα με την σκληρότητα. Ούτε τα σκάγια συμπιέζονται όπως ούτε τα υγρά. Απλά αλλάζουν σχήμα λόγο σκληρότητας με τα σκάγια να αλλάζουν πιο δύσκολα σχήμα όπως θα συνέβαινε όπως σου είπα σε ένα παχύρεστο υγρό.
 
Mangelasakis ,για να αντιληφθούμε το φαινόμενο χρειάζεται ολιστική προσέγγιση, για να γίνει όμως πιο εύκολο προσπαθούμε να εξετάζουμε μία μόνο μεταβλητή κάθε φορά κρατώντας όλες τις άλλες σταθερές. Τώρα μιλάμε μόνο για τον αυλό. Αυτό που λέει το άρθρο και υποστηρίζεις και εσύ θα ίσχυε σε μεγάλο βαθμό αν είχαμε εξαρχής όλα τα αέρια της καύσης (δηλαδή να είχε καεί πλήρως όλη η ποσότητα της πυριτιδας μέσα στην θαλάμη) συμπιεσμένα στον χώρο της θαλαμης και στον αυλό να ακολουθούσε αδιαβατικη εκτόνωση . Στην δική μας περίπτωση για όσο διάστημα διαρκεί η καύση οι παράγοντες που εμποδίζουν την αύξηση του χώρου καύσης, δηλαδή η αδράνεια της μάζας που τίθεται σε κίνηση (βύσμα +σκάγια) και οι τριβές καθορίζουν τον ρυθμό του φαινόμενου σε συνδυασμό με την θερμοκρασία. Οταν και εάν καεί πλήρως η πυρίτιδα, ακολουθεί η αδιαβατικη πρακτικά εκτόνωση και εδώ αντίθετα με την πρώτη φάση οι τριβές λειτουργούν μόνο επιβραδυντικα.
Διαφορετικά στα μικρότερα διαμετρήματα θα είχαμε μικρότερες ταχύτητες
Στα μικρότερα διαμετρηματα σε αναλογικά βάρη γομωσεων έχουμε μικρότερες ταχύτητες.
Είχα την εντύπωση ότι αλλάζουν ακόμα κ τα μπαρ- ταχυτητες
Σιγουρα αλλάζουν, το πόσο ποικίλει.
 
Mangelasakis ,για να αντιληφθούμε το φαινόμενο χρειάζεται ολιστική προσέγγιση, για να γίνει όμως πιο εύκολο προσπαθούμε να εξετάζουμε μία μόνο μεταβλητή κάθε φορά κρατώντας όλες τις άλλες σταθερές. Τώρα μιλάμε μόνο για τον αυλό. Αυτό που λέει το άρθρο και υποστηρίζεις και εσύ θα ίσχυε σε μεγάλο βαθμό αν είχαμε εξαρχής όλα τα αέρια της καύσης (δηλαδή να είχε καεί πλήρως όλη η ποσότητα της πυριτιδας μέσα στην θαλάμη) συμπιεσμένα στον χώρο της θαλαμης και στον αυλό να ακολουθούσε αδιαβατικη εκτόνωση . Στην δική μας περίπτωση για όσο διάστημα διαρκεί η καύση οι παράγοντες που εμποδίζουν την αύξηση του χώρου καύσης, δηλαδή η αδράνεια της μάζας που τίθεται σε κίνηση (βύσμα +σκάγια) και οι τριβές καθορίζουν τον ρυθμό του φαινόμενου σε συνδυασμό με την θερμοκρασία. Οταν και εάν καεί πλήρως η πυρίτιδα, ακολουθεί η αδιαβατικη πρακτικά εκτόνωση και εδώ αντίθετα με την πρώτη φάση οι τριβές λειτουργούν μόνο επιβραδυντικα.
Σε αυτό δεν διαφωνώ κάπου. Για τις τριβές σου έγραψα τι πιστεύω. Δεν νομίζω ότι η μικρή αυτή αύξηση της διαμέτρου του αυλού επιδρά και μειώνει τόσο πολύ στις τριβές. Γιατί η αύξηση της χωριτηκότητας του αυλού δεν νομίζω ότι μειώνει αναλογικά και την κάθετη πίεση που δέχεται η γόμωση από τα τοιχώματα της κάννης. Αυτή είναι η άποψη μου. Πιστεύω ότι σε ότι μετρήσεις και συγκρίσεις έχουν γίνει η όποια διαφορά στην ταχύτητα λόγο διαφορετικής διαμέτρο του αυλού ωφείλεται κάπου αλλού.
Στα μικρότερα διαμετρηματα σε αναλογικά βάρη γομωσεων έχουμε μικρότερες ταχύτητες
Ναι αλλα την σύγκριση με τα μικρότερα διαμετρήματα θα πρέπει να την κάνεις κανονικά διατηρώντας την ποσότητα της πυρίτιδας και της γόμωσης ίδια ώστε να δούμε πως επηρεάζει τις ταχύτητες μόνο η διαφορά στην διάμετρο της κάννης. Αυτό δηλαδή που είπες πιο πάνω ότι κρατάς όλες τις παραμέτρους ίδιες και απλά αλλάζεις μόνο τον αυλό. Σε τέτοιο πείραμα ασφαλώς οι ταχύτητες στο μικρότερο διαμέτρημα είναι όπως γράφει και στο άρθρο πολύ μεγαλύτερες ακόμη και αν μειώσεις αρκετά την πυρίτιδα δηλαδή το παραγόμενο έργο αφήνοντας το βάρος της γόμωσης το ίδιο. Και ο λόγος ειναι ότι λόγο μειωμένης χωρητικότητας θα έχεις πολύ μεγαλύτερες πιέσεις που είναι το ζουμί του άρθρου και ολόκληρης της συζήτησης μέχρι τώρα. Και αυτό ισχύει όχι μόνο για τον αυλό αλλά και για τον κώνο προσαρμογής και ότιδηποτε στην κάννη μειώνει την χωρητικότητα της με αποτέλεσμα την αύξηση των πιέσεων. Γιατί ούτε το άρθρο αλλά ούτε εγώ αναφέρουμε αποκλειστικά μόνο για τον αυλό αλλά σαν σύνολο ολόκληρη την κάννη. Αυτό λέω τόση ώρα. Ότι δηλαδή σωστά τα λέει ο Κυπριδημος. Ισως με κάποιες ελείψεις και όχι και τόσο αναλυτικά και ίσως και με κάποια λαθάκια αλλά στο σύνολο του το άρθρο και το συμπέρασμα που βγαίνει απο αυτό είναι σωστό.
 
Η μαμά Remington μαγειρεύει ( τα σκάγια) καλύτερα από τις δικές σας .yel. View attachment 64745
Η μαμα Remington από ότι έχω καταλάβει απλά άφησε μία αχρωμίωτη κάννη για να επιτευχθεί και με την πάροδο του χρόνου καλύτερη λείανση στα τοιχώματα της από την πατίνα που δημιουργείται, να έχει και καλύτερη ελαστικότητα η κάννη της και απλά έκανε και ένα μεγάλο κώνο προσαρμογής για να μειώσει λάκτισμα και παραμόρφωση σκαγίων και τέλος πλασάρωντας σου μία σουπερ ντούπερ κάννη. Τοσο απλά τα πράγματα.
Η Benelli σου δίνει απλά μία χρωμιωμένη κάννη με απλό κώνο και απλό αυλό συν κρυογεννή επεξεργασία συν βαφή best συν ποιότητα κατασκευής δηλαδή σου δίνει μία από τις πιο αξιόπιστες ανθεκτικές και πιο εύκολες στην συντήρηση κάννες που είναι και αυτό που αντιπροσωπεύει γενικότερα την benelli. Δηλαδή η αξιοπιστία η ποιότητα κατασκευής, η εύκολη έως και σχεδόν μηδαμινή συντήρηση , η απροβλημάτιστη λειτουργία και η σταθερότητα της στο πέρασμα του χρόνου. Σου δίνει και μία εγγύηση 10 χρόνια σε όλο το όπλο και 25 χρόνια στην βαβή εγγυόντας σου και έμπρακτα για όλα τα παραπάνω και μετά σου λέει διάλεξε τι θέλεις. Θέλεις αξιοπιστία και εγγύηση ή θέλεις ελάχιστα καλύτερες τουφεκιές που ίσως να μην σε ωφελείσουν πουθενά ή να μην καταλάβεις και καμία διαφορά και λιγότερο αξιόπιστο όπλο που θα σου βγαίνει η ψυχή να το καθαρίσεις. Και η αγορά έχει αποδείξει ότι θέλει αξιοπιστία και ευκολία και μάλιστα το πληρώνει και πιο ακριβά για αυτό και πουλάει περισσότερο. Διαφορετικά εφόσον ανήκει η benelli στην beretta θα μπορούσε άνετα με εντολή της μαμα εταιρίας να φοράει κάννες beretta να τελειώνει το παραμύθι. Αλλά κάποιο λόγο θα έχει. Το σίγουρο είναι ότι αν το έκανε θα ανταγωνιζόταν τις άλλες εταιρίες του ομίλου της που δεν έχει νόημα.
 
Last edited:
Ούτε τα σκάγια συμπιέζονται όπως ούτε τα υγρά. Απλά αλλάζουν σχήμα λόγο σκληρότητας με τα σκάγια να αλλάζουν πιο δύσκολα σχήμα
Τώρα να πω ότι δεν με μπέρδεψες,θα πω ψέματα!🤔
επίσης μην μπερδεύεις την συμπιεσιμότητα με την σκληρότητα.
Δηλαδή,που ακριβώς μπερδεύτηκα?

Αν δεν κάνω λάθος,όσο πιο σκληρό ένα σώμα,τόσο πιο δύσκολα συμπιέζεται....
 
Διαφορετικά εφόσον ανήκει η benelli στην beretta θα μπορούσε άνετα με εντολή της μαμα εταιρίας να φοράει κάννες beretta να τελειώνει το παραμύθι. Αλλά κάποιο λόγο θα έχει.
Η μαμά Μπερέτα είναι πολύτεκνη!
Φροντίζει όλα της τα παιδιά...😇
 
Τώρα να πω ότι δεν με μπέρδεψες,θα πω ψέματα!🤔

Δηλαδή,που ακριβώς μπερδεύτηκα?

Αν δεν κάνω λάθος,όσο πιο σκληρό ένα σώμα,τόσο πιο δύσκολα συμπιέζεται....
Η συμπίεση είναι η μεταβολή του όγκου ενός σώματος και όχι η μεταβολή σχήματος. Εκεί νομίζω μπερδεύεσαι. Τα σκάγια μπορεί να αλλάζουν σχήμα εύκολα και απο σφαιρικά να γίνονται αυγοειδές ή σαν φακές αλλά δεν αλλάζει ο όγκος τους ούτε το βάρος τους. Το ίδιο και τα υγρά. Για παράδειγμα το ατσάλι με τον μόλυβδο ίσως και να έχουν σχεδόν την ίδια συμπιεσιμότητα σαν υλικά και μάλιστα λόγο πυκνότητας και αναλογίας όγκου και βάρους ο μόλυβδος ίσως να ειναι και λιγότερο συμπιέσιμος από ότι το ατσάλι αλλά δεν έχουν την ίδια σκληρότητα. Ο μόλυβδος είναι πολύ πιο μαλακός με αποτέλεσμα να αλλάζει πολύ πιο εύκολα σχήμα από ότι το ατσάλι. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.
 
Διαφορετικά εφόσον ανήκει η benelli στην beretta θα μπορούσε άνετα με εντολή της μαμα εταιρίας να φοράει κάννες beretta να τελειώνει το παραμύθι. Αλλά κάποιο λόγο θα έχει. Το σίγουρο είναι ότι αν το έκανε θα ανταγωνιζόταν τις άλλες εταιρίες του ομίλου της που δεν έχει νόημα.
Απλά η beretta σου δίνει επιλογές για όλα τα Βαλάντια.Σου λέει υπάρχουν αυτοί των συμβατικών αυλών κτλ και οι διευρυμένου!
Υπό την κατοχή της έχει τόσες εταιρίες.
Πάρτε κόσμε ότι θέλετε από όλα έχω, έτσι και αλλιώς στην τσέπη μου θα μπουν.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top