Για να μεταβληθεί το σχήμα,πρέπει να πιεστεί.....όχι?Η συμπίεση είναι η μεταβολή του όγκου ενός σώματος και όχι η μεταβολή σχήματος.
Για να μεταβληθεί το σχήμα,πρέπει να πιεστεί.....όχι?Η συμπίεση είναι η μεταβολή του όγκου ενός σώματος και όχι η μεταβολή σχήματος.
Η απάντηση βρίσκεται στο εμφρακτικο κύπελλο ή couvette. Εσωτερικα ο κάλυκας έχει διάμετρο 19 χιλιοστά η αρχή του κωνου 20,3 με 20,4, ο αυλός από 18,2 έως 19,0. Για να γίνεται τέλεια εμφραξη οι φούστες (couvette) των βυσμάτων έχουν κατά μέσο όρο 18,5 χιλιοστά διάμετρο, αν δοκιμάσεις να σπρώξεις ένα άδειο βύσμα σε μια κάνη 18,2 και το ίδιο σε μία ελάχιστα φαρδύτερη από το βύσμα, θα δεις μεγάλη διαφορά στην αντίσταση. Αν συνυπολογισεις την τεράστια επιτάχυνση που δέχεται η στήλη με αποτέλεσμαι σχυρές ακτινικές πιέσεις και μείωση της πλαστικοτητας του συνόλου, τότε όλα τα μεγέθη πολλαπλασιαζονται.Δεν νομίζω ότι η μικρή αυτή αύξηση της διαμέτρου του αυλού επιδρά και μειώνει τόσο πολύ στις τριβές. Γιατί η αύξηση της χωριτηκότητας του αυλού δεν νομίζω ότι μειώνει αναλογικά και την κάθετη πίεση που δέχεται η γόμωση από τα τοιχώματα της κάννης.
δεν είπα πως οφείλεται μόνο στον αυλό, οι διαστάσεις της θαλαμης και του κώνου επηρεάζουν περισσότερο.Πιστεύω ότι σε ότι μετρήσεις και συγκρίσεις έχουν γίνει η όποια διαφορά στην ταχύτητα λόγο διαφορετικής διαμέτρο του αυλού ωφείλεται κάπου αλλού
αν κάνουμε αυτό το πείραμα πχ με 12αρι και 36αρι θα πρέπει να κρυφτουμε πρώτα καμιά 50αρια μέτρα μακριά.Ναι αλλα την σύγκριση με τα μικρότερα διαμετρήματα θα πρέπει να την κάνεις κανονικά διατηρώντας την ποσότητα της πυρίτιδας και της γόμωσης ίδια
Ααααα γεια σου!!Απλά η beretta σου δίνει επιλογές για όλα τα Βαλάντια.Σου λέει υπάρχουν αυτοί των συμβατικών αυλών κτλ και οι διευρυμένου!
Υπό την κατοχή της έχει τόσες εταιρίες.
Πάρτε κόσμε ότι θέλετε από όλα έχω, έτσι και αλλιώς στην τσέπη μου θα μπουν.
Δεν θα σπρώξουμε άδειο βισμα όταν ρίχνουμε ένα γεμάτο φυσιγγι!αν δοκιμάσεις να σπρώξεις ένα άδειο βύσμα σε μια κάνη 18,2
Κοίτα, μια εικόνα χίλιες λέξεις λέει μια αρχαία αλβανική παροιμία. Λοιπόν έχουμε και λέμε: Benelli Remington:Τουρκικο λειοκαννο:Η μαμα Remington από ότι έχω καταλάβει απλά άφησε μία αχρωμίωτη κάννη για να επιτευχθεί και με την πάροδο του χρόνου καλύτερη λείανση στα τοιχώματα της από την πατίνα που δημιουργείται, να έχει και καλύτερη ελαστικότητα η κάννη της και απλά έκανε και ένα μεγάλο κώνο προσαρμογής για να μειώσει λάκτισμα και παραμόρφωση σκαγίων και τέλος πλασάρωντας σου μία σουπερ ντούπερ κάννη. Τοσο απλά τα πράγματα.
Η Benelli σου δίνει απλά μία χρωμιωμένη κάννη με απλό κώνο και απλό αυλό συν κρυογεννή επεξεργασία συν βαφή best συν ποιότητα κατασκευής δηλαδή σου δίνει μία από τις πιο αξιόπιστες ανθεκτικές και πιο εύκολες στην συντήρηση κάννες που είναι και αυτό που αντιπροσωπεύει γενικότερα την benelli. Δηλαδή η αξιοπιστία η ποιότητα κατασκευής, η εύκολη έως και σχεδόν μηδαμινή συντήρηση , η απροβλημάτιστη λειτουργία και η σταθερότητα της στο πέρασμα του χρόνου. Σου δίνει και μία εγγύηση 10 χρόνια σε όλο το όπλο και 25 χρόνια στην βαβή εγγυόντας σου και έμπρακτα για όλα τα παραπάνω και μετά σου λέει διάλεξε τι θέλεις. Θέλεις αξιοπιστία και εγγύηση ή θέλεις ελάχιστα καλύτερες τουφεκιές που ίσως να μην σε ωφελείσουν πουθενά ή να μην καταλάβεις και καμία διαφορά και λιγότερο αξιόπιστο όπλο που θα σου βγαίνει η ψυχή να το καθαρίσεις. Και η αγορά έχει αποδείξει ότι θέλει αξιοπιστία και ευκολία και μάλιστα το πληρώνει και πιο ακριβά για αυτό και πουλάει περισσότερο. Διαφορετικά εφόσον ανήκει η benelli στην beretta θα μπορούσε άνετα με εντολή της μαμα εταιρίας να φοράει κάννες beretta να τελειώνει το παραμύθι. Αλλά κάποιο λόγο θα έχει. Το σίγουρο είναι ότι αν το έκανε θα ανταγωνιζόταν τις άλλες εταιρίες του ομίλου της που δεν έχει νόημα.
Άλλο πίεση και άλλο συμπίεση. Για να αλλάξει σχήμα αρκεί να το πιέσεις ή να το χτυπίσεις. Για να του αλλάξεις όμως τον όγκο πρέπει να το συμπιέσεις. Όπως γίνεται με το μείγμα καυσίμου αέρα μέσα στον κινητήρα όπου πριν την καύση του πρέπει να το συμπιέσεις για να του μειώσεις τον όγκο και να γίνει η ανάφλεξη.Για να μεταβληθεί το σχήμα,πρέπει να πιεστεί.....όχι?
Κοίτα, μια εικόνα χίλιες λέξεις λέει μια αρχαία αλβανική παροιμία. Λοιπόν έχουμε και λέμε: Benelli View attachment 64747Remington:View attachment 64748Τουρκικο λειοκαννο:View attachment 64749
Δεν το έχω κάνει πιστεύω όμως ότι δεν θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά γιατί μιλαμε για δέκατα του χιλιοστού διαφορά στην διάμετρο. Θα το δοκιμάσω σε 18,2 και 18,4 αυλό που έχω.αν δοκιμάσεις να σπρώξεις ένα άδειο βύσμα σε μια κάνη 18,2 και το ίδιο σε μία ελάχιστα φαρδύτερη από το βύσμα, θα δεις μεγάλη διαφορά στην αντίσταση.
Ναι αλλα μεγάλες ακτινικές πιέσεις δεν δέχεται μόνο ο απλό αυλός αλλά και ο διευρυμένος. Οπότε και πάλι δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.Αν συνυπολογισεις την τεράστια επιτάχυνση που δέχεται η στήλη με αποτέλεσμαι σχυρές ακτινικές πιέσεις και μείωση της πλαστικοτητας του συνόλου, τότε όλα τα μεγέθη πολλαπλασιαζονται.
Εντάξει τώρα βάζεις τριπλοποδιές σε κάποιον που ίσως δεν ξέρει.αν κάνουμε αυτό το πείραμα πχ με 12αρι και 36αρι θα πρέπει να κρυφτουμε πρώτα καμιά 50αρια μέτρα μακριά.
Θα σου έλεγα ότι θα προτιμούσα το baikal αλλα φοβάμαι μην μου πετάξεις κάνα γκορμπατσοφ και ψάχνομαιΚοίτα, μια εικόνα χίλιες λέξεις λέει μια αρχαία αλβανική παροιμία. Λοιπόν έχουμε και λέμε: Benelli View attachment 64747Remington:View attachment 64748Τουρκικο λειοκαννο:View attachment 64749
Φίλε Μανώλη μην το ψάχνεις τόσο θεωρητικά.Δεν το έχω κάνει πιστεύω όμως ότι δεν θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά γιατί μιλαμε για δέκατα του χιλιοστού διαφορά στην διάμετρο. Θα το δοκιμάσω σε 18,2 και 18,4 αυλό που έχω.
Ναι αλλα μεγάλες ακτινικές πιέσεις δεν δέχεται μόνο ο απλό αυλός αλλά και ο διευρυμένος. Οπότε και πάλι δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.
Εντάξει τώρα βάζεις τριπλοποδιές σε κάποιον που ίσως δεν ξέρει.
Δεν ειπα να κάνεις τέτοιο παραδειγμα. Δεν έχω ασχοληθεί με μικρότερα διαμετρήματα αλλά αν δεν κάνω λάθος σε ένα 16αρι διαμέτρημα μπορείς να ρίξεις περίπου 26 γράμμαρια γόμωση ίσως και παραπάνω όπως και στο 20αρι μπορείς να ρίξεις 24 γρ. Οπότε εκεί μπορείς να κάνεις σύγκριση. Αυτό αναφέρει και στο άρθρο ο Κυπρίδημος.
Αν και έχω χρονογράφο γεμίζω και φυσίγγια αλλά δεν έχω όπλο με διευρυμένο αυλό για να το δοκιμάσω. Αλλά και να είχα δύσκολα θα ήταν και οι άλλοι παράμετροι ίδιοι όπως πχ κώνος προσαρμογής ώστε να κάνω πειράματα. Οπότε θεωρητικά και μόνο το ψάχνω.Φίλε Μανώλη μην το ψάχνεις τόσο θεωρητικά.
Οι διευρυμένοι ρίχνουν με μεγαλύτερη ταχύτητα σχεδόν πάντα.
Δεν ""σκοτώνουν"" όμως πάντα καλύτερα.
Σωστός ο όγκος αλλά σωστή και η τριβή.
Δεν μπορεί τόσοι όσοι έχουν κάνει πραγματικές δοκιμές με χρονογράφους να κάνουν λάθος.
Το πείραμα έχει πάντα προτεραιότητα έναντι της θεωρίας.
Τα "σκοτώματα" που αναφέρονται συχνά δεν τους δίνω και πολύ σημασία (εκτός του @leo).
Το μοναδικό που λέει την αλήθεια είναι η συγκέντρωση και η διάτρηση με ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ φυσίγγι.
Για την διάτρηση είμαι πεπεισμένος ότι αλλάζει μόνο με το φυσίγγι.
Όποιος έχει όπλο με στενό και διευρυμένο αυλό και είναι και ιδιογομωτής ας κάνει μια δοκιμή με οποιοδήποτε φυσίγγι με μαλακά σκάγια και αυξημένες σχετικά πιέσεις για να ευνοήσουμε τον διευρυμένο και να δούμε την μέγιστη διαφορά.
Αν δεν δούμε, δεν χρειάζεται ανάπτυξη καμιάς θεωρίας.
Κατά πόσον ο διευρυμένος ευνοεί την συγκέντρωση ... χρειάζονται πολλές δοκιμές με πολλά όπλα και το αποτέλεσμα για μένα θα είναι ότι όλα τα όπλα θα βρίσκονται μέσα σε ένα εύρος 5% αν δοκιμαστούν 5 φυσίγγια από το κάθε είδος, με διάφορες γομώσεις και # σκαγιών.
Ο διευρυμένος ίσως υπερτερεί περισσότερο στα ψιλά, αλλά ποιός νοιάζεται για αυτά ;;;
Η κάθε κάνη θέλει το φυσίγγι της.
Μέχρι και του Άλεξ θέλει το φυσίγγι της γιατί αρκετές φορές έχει πει ότι το Χ φυσίγγι δεν του άρεσε.
Πολυ σωστό, πρόσεξε όμως ότι γράφω επίσης πως λόγω συμπίεσης μειώνεται η πλαστικοτητα, δηλαδή η δυνατότητα πλαστικής παραμόρφωσης, αυτό κάνει τα μέρη του βύσματος όπου είναι συμπαγές πλαστικό πιο σκληρά και ανένδοτα, η τριβή εκεί είναι πολύ διαφορετική σε έναν αυλό πχ 18,3 από ότι σε έναν 18,6 που ίσως χωράει να περάσει οριακά. όλα αυτά να τα σκεφτόμαστε πόσο μεταβαλλονται όταν η κίνηση είναι τόσο έντονα επιταχυνομενη, δηλαδή ενώ ένα βάρος 32 γραμμαρίων είναι ασήμαντο ως αντίσταση στην κίνησή όταν δέχεται στην βάση του δύναμη που ισούται με εκατοντάδες κιλά, το ίδιο βάρος όταν τίθεται σε κίνηση επιταχυνομενη με 1000+ g έχει αδράνεια τεράστια ,γιαυτό και λίγα γραμμάρια κάνουν τεράστια διαφορα στο ισοζύγιο των πιέσεων.Ναι αλλα μεγάλες ακτινικές πιέσεις δεν δέχεται μόνο ο απλό αυλός αλλά και ο διευρυμένος. Οπότε και πάλι δεν ξέρω αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.
Κ εγώ με το 725 σταθερά σε όλα τα φυσίγγια, το έχω αναφέρει ξανά.... Βέβαια όλα τα υπόλοιπα είχαν 71 πόντους κάνη κ δεν ξέρω αν οφείλεται εκεί...Εγώ αυτό που μπορώ να καταθέσω από προσωπική εμπειρία ήταν όταν είχα αγοράσει ταχογραφο, μία μέρα στο σκοπευτήριο είχαμε ρίξει το ίδιο φυσίγγι 28 γραμμαρίων με διάφορα όπλα και τις μεγαλύτερες αρχικές τις έβγαζε επανειλημμένα ένα Miroku με αυλούς 18,7.
Όλα τα άλλα όπλα είχαν 18,3 - 18,4. Beretta, Perazzi κλπ.
Στη ρουλέτα οποίο αριθμό (παιδί)και να διαλέξεις στο τέλος πάντα κερδίζει η μάνα!!Η μαμά Μπερέτα είναι πολύτεκνη!
Φροντίζει όλα της τα παιδιά...
Έχει μία λογική αλλά όπως είπες και εσύ περισσότερο το επηρεάζει ο κώνος προσαρμογής γιατί εκεί έχεις μεγαλύτερη επιτάχυνση. Ενώ στον αυλό θα έχει μειωθεί αρκετά η επιτάχυνση ίσως να έχουμε και επιβράδυνση. Αυτό πρέπει να το ψάξω περισσότερο για να δω πως μεταβάλεται η ταχύτητα μέσα στην κάννη πότε μηδενίζεται η επιτάχυνση και πότε ξεκινάει η επιβράδυνση για να μπορέσω να το αναλύσω περισσότερο.Πολυ σωστό, πρόσεξε όμως ότι γράφω επίσης πως λόγω συμπίεσης μειώνεται η πλαστικοτητα, δηλαδή η δυνατότητα πλαστικής παραμόρφωσης, αυτό κάνει τα μέρη του βύσματος όπου είναι συμπαγές πλαστικό πιο σκληρά και ανένδοτα, η τριβή εκεί είναι πολύ διαφορετική σε έναν αυλό πχ 18,3 από ότι σε έναν 18,6 που ίσως χωράει να περάσει οριακά. όλα αυτά να τα σκεφτόμαστε πόσο μεταβαλλονται όταν η κίνηση είναι τόσο έντονα επιταχυνομενη, δηλαδή ενώ ένα βάρος 32 γραμμαρίων είναι ασήμαντο ως αντίσταση στην κίνησή όταν δέχεται στην βάση του δύναμη που ισούται με εκατοντάδες κιλά, το ίδιο βάρος όταν τίθεται σε κίνηση επιταχυνομενη με 1000+ g έχει αδράνεια τεράστια ,γιαυτό και λίγα γραμμάρια κάνουν τεράστια διαφορα στο ισοζύγιο των πιέσεων.
Και η πορσε μπήκε στον όμιλο VW AudiΗ μαμά Μπερέτα είναι πολύτεκνη!
Φροντίζει όλα της τα παιδιά...
Η μαμά Μπερέτα είναι πολύτεκνη!
Φροντίζει όλα της τα παιδιά...
Το "καλύτερο "είναι σχετικό...Και η πορσε μπήκε στον όμιλο VW Audi
Αλλά καλύτερο αυτοκίνητο δε βγάζουν απο την πορσε έτσι είναι και η μπενελι