Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Αυτό που έχει γούστο είναι καμιά φορά όταν ρωτάς κάποιον υποτίθεται γνωστή για ατσάλινα, στην αρχή σου απαντά με έναν τρόπο απαξιωτικό ίσως του τύπου έλα μωρέ με το μαλακά τώρα. Όταν συνεχίσεις να ρωτάς όμως όλα αυτά που έχουμε πει παραπάνω, αποκαλύπτεται η άγνοια του και γίνεται αυτομάτως αυτός ο μαλακας της υπόθεσης.
 
Η πιστοποιηση αντοχης πιεσεων δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ μα καμμια σχεση με το υλικο της γομωσης. Οτι ισχυει για το μολυβι , ισχυει για ολα, 900 - 1200 - 1370 bar . Το θεμα ειναι η πιστοποιηση των τσοκ. Και αυτο γιατι για τα ατσαλια πρεπει να ειναι παχυτερο το χρωμιο , για να μη φυγει, οχι γιατι θα ανοιξει η κανη.
Στα αυτογεμη το παχος της κανης ειναι τετοιο που ποτε δεν θα ανοιξει μπροστα .
Υπαρχει ενα θεμα μονο στα δικανα λογω συνδυασμου - λεπτης κανης με στενα τσοκ 1ή 2* με πολυ χοντρα σκαγια
Θα βαλω λοιπον ενα steel τσοκ στην 303 (1985)- 1200 bar και θα ριξω οτι ριχνω και σε μολυβι , απλα 70, και HP 1050 ( που και τωρα ριχνω Percorso, PM 40 και δραμια NSI ). Magnum 70 και 76 ετσι κι αλλιως δεν ριχνω ποτε.
ΥΓ Στα αχρωμιωτα αυτογεμη με σταθερο τσοκ , παλι δεν υπαρχει κανενα προβλημα .:) Τα ατσαλια θα διαμορφωσουν με τον καιρο το τσοκ που θελουν αυτα .:rolleyes: Βεβαια τα περισσοτερα θα καταληξουν κυλινδροι . . . αλλα μεχρι τοτε !!!!!!!!
 
Κάννη Μπενέλι κατασκευή 1989, μάγκνουμ θαλάμη, 1200 πιέσεις δοκιμασμένη, τα μαμά μομπιλ τσοκς 3* και 4* γράφουν πάνω steel shot OK. (Του πατέρα μου)
Σε μία εποχή που δεν υπήρχε Fleur de Lis κλπ
Αυτό λέει πολλά νομίζω
Για τα ατσάλινα high perfomance γίνεται το πανηγυρακι
 
Για τα ατσάλινα high perfomance γίνεται το πανηγυρακι
balaouras.jpg

:cool::cool::cool:.big smile..big smile..big smile.
 
Μήπως αυτή είναι και η απάντηση γιατί οι εταιρίες αυξάνουν το μήκος των τσοκ ... απλά γιατί έρχονται στην ζωή μας τα ατσάλια.
Λέω εγώ τώρα ....
Βασιλη θυμασαι που ρωτησαμε για τους αυλους στον Κυργια οσο αφορα τα Μ2 που εχουμε; Ε λοιπον η δικη μου κανη πηγε Ψυλλακη και μετρηθηκε ακριβως 18.36 απο τον Κυργια και το μητρωο της Βενελλι μας ειπαν ακριβως 18.30.Αντε βγαλε ακρη.
 
Βασιλη θυμασαι που ρωτησαμε για τους αυλους στον Κυργια οσο αφορα τα Μ2 που εχουμε; Ε λοιπον η δικη μου κανη πηγε Ψυλλακη και μετρηθηκε ακριβως 18.36 απο τον Κυργια και το μητρωο της Βενελλι μας ειπαν ακριβως 18.30.Αντε βγαλε ακρη.
Το 18.36 δεν θα μπορούσες να το χαρακτηρισεις και 18.3 και 18,4 ; Η για το 18.4 πρέπει να είναι 18.4+
 
Συμφωνα με τον Κυπρίδημο, Οι κατασκευαστές και οι τραπεζες δεν κάθονται να μετρησουν με αυλόμετρα. Εχουν μεζούρες go-no go και το μεγαλύτερο που χωρα στην καννη χτυπάνε το νουμερο του. Απ τη στιγμή που ο αυλός ειναι 18.36, αυτοι λογικα χώρεσαν το 18.3 και αυτό χτύπησαν στη κάννη.
 
Η πιστοποιηση αντοχης πιεσεων δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ μα καμμια σχεση με το υλικο της γομωσης. Οτι ισχυει για το μολυβι , ισχυει για ολα, 900 - 1200 - 1370 bar . Το θεμα ειναι η πιστοποιηση των τσοκ.
Σωστά.
Και αυτο γιατι για τα ατσαλια πρεπει να ειναι παχυτερο το χρωμιο , για να μη φυγει, οχι γιατι θα ανοιξει η κανη.
Στα αυτογεμη το παχος της κανης ειναι τετοιο που ποτε δεν θα ανοιξει μπροστα .
Λάθος.
 
Συμφωνα με τον Κυπρίδημο, Οι κατασκευαστές και οι τραπεζες δεν κάθονται να μετρησουν με αυλόμετρα. Εχουν μεζούρες go-no go και το μεγαλύτερο που χωρα στην καννη χτυπάνε το νουμερο του. Απ τη στιγμή που ο αυλός ειναι 18.36, αυτοι λογικα χώρεσαν το 18.3 και αυτό χτύπησαν στη κάννη.
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη διευκρίνιση!
 
Το χρώμιο ειναι εύκολο να φύγει όταν έρχεται σε επαφή με σκάγια, ιδιαίτερα σε επιφάνειες με κλίση όπως οι κώνοι, και όσο αυξάνει η γωνία τόσο μεγαλύτερες οι τριβές. Τα ατσάλινα περιέχονται όλα στο κυαθιο και λογικά δεν έρχονται σε επαφή με τα τοιχώματα όπως τα μολυβδινα. Το πρώτο που θα συμβεί στην κάννη από την χρήση ατσαλινων ειναι η διόγκωση της περιοχής στην αρχή του τσοκ ή και η ρήξη του τσόκ. Σωστά έγραψε ο Βασίλης ότι η γενικευμένη τάση για επιμήκυνση των κωνων, και της θαλαμης και του τσόκ, οφείλεται στις απαιτήσεις των ατσαλινων και όχι στην βλητική υπεροχή.
 
Η απάντηση που με έχει ικανοποιήσει είναι της Αγγλικής BASC. Έλα όμως που η benelli δε τη συμμερίζεται.
Κ@ριόλα Benelli 🤣

Βασιλη θυμασαι που ρωτησαμε για τους αυλους στον Κυργια οσο αφορα τα Μ2 που εχουμε; Ε λοιπον η δικη μου κανη πηγε Ψυλλακη και μετρηθηκε ακριβως 18.36 απο τον Κυργια και το μητρωο της Βενελλι μας ειπαν ακριβως 18.30.Αντε βγαλε ακρη.
Απ ότι ξέρω μόνο ένας έχει διακριβωμένο αυλόμετρο στην Ελλάδα ...
Παναγιώτη το μητρώο της Benelli ανά 0,05 καταγράφει τους αυλούς ή κατά 0,10 ?

Σωστό αυτό που είπε φίλος παραπάνω για το go-nogo gauge.
Εμένα θεωρητικά είναι 18,4 και μετρήθηκε 18,42
 
Η πιστοποιηση αντοχης πιεσεων δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ μα καμμια σχεση με το υλικο της γομωσης. Οτι ισχυει για το μολυβι , ισχυει για ολα, 900 - 1200 - 1370 bar . Το θεμα ειναι η πιστοποιηση των τσοκ. Και αυτο γιατι για τα ατσαλια πρεπει να ειναι παχυτερο το χρωμιο , για να μη φυγει, οχι γιατι θα ανοιξει η κανη.
Στα αυτογεμη το παχος της κανης ειναι τετοιο που ποτε δεν θα ανοιξει μπροστα .
Υπαρχει ενα θεμα μονο στα δικανα λογω συνδυασμου - λεπτης κανης με στενα τσοκ 1ή 2* με πολυ χοντρα σκαγια
Θα βαλω λοιπον ενα steel τσοκ στην 303 (1985)- 1200 bar και θα ριξω οτι ριχνω και σε μολυβι , απλα 70, και HP 1050 ( που και τωρα ριχνω Percorso, PM 40 και δραμια NSI ). Magnum 70 και 76 ετσι κι αλλιως δεν ριχνω ποτε.
ΥΓ Στα αχρωμιωτα αυτογεμη με σταθερο τσοκ , παλι δεν υπαρχει κανενα προβλημα .:) Τα ατσαλια θα διαμορφωσουν με τον καιρο το τσοκ που θελουν αυτα .:rolleyes: Βεβαια τα περισσοτερα θα καταληξουν κυλινδροι . . . αλλα μεχρι τοτε !!!!!!!!
Κ@ριόλα Benelli 🤣


Απ ότι ξέρω μόνο ένας έχει διακριβωμένο αυλόμετρο στην Ελλάδα ...
Παναγιώτη το μητρώο της Benelli ανά 0,05 καταγράφει τους αυλούς ή κατά 0,10 ?

Σωστό αυτό που είπε φίλος παραπάνω για το go-nogo gauge.
Εμένα θεωρητικά είναι 18,4 και μετρήθηκε 18,42
Φιλε μου δεν γνωριζω τι λεει το μητρωο της Βενελλι προφανως ομως η ποιο λογικη εξηγηση που αποδυκνειει στην περιπτωση μας ειναι η αποψη που αναφερε ποιο πανω ο συναδελφος.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top