Benelli Team

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που δείχνεις στην εικόνα είναι λες και αντιγράφει τα brain του Σωτηροπούλου
Ο Σωτηρόπουλος βάζει το ένα τσοκ μέσα στο άλλο,εδώ η διεύρυνση είναι πριν.Στοχο έχει να πάρει ταχύτητα από αυτό το τμήμα.Το χρησιμοποιούν επισεις όταν θέλουν να κλέψουν σε συγκεντωση.Πχ αντί να διαβάζει το τσοκ ένα μεσαίο αυλό,διαβάζει ένα διευρυμένο αλλάζοντας την σύσφιξη.Αλλα εμφανισιακά είναι μια απλή κάννη Μπενελλι ασ πούμε .Τώρα η Μπενελλι θα πάει για την ταχύτητα μόνο λογικά,τα τσοκ θα είναι προσαρμοσμένα στην διεύρυνση που έχει κάνει.
 
Η πρώτη εταιρεία που έφτιαξε αυλό όπως αυτός τώρα της benelli, ήταν η mossberg, αν και στην Αμερική υπήρξαν δύο μικρές βιοτεχνίες custom μονοκαννων που είχαν προηγηθεί της mossberg .
Αυτές η βιοτεχνίες φτιάχνουν Κάννες ακόμα και στην εξωτερική διάμετρο του φυσσιγγιου στον αυλό.Εγω τα έχω δει σε δοκιμές,ότι δεν υπάρχη πρόβλημα για την διάτρηση ακόμα και έτσι.Σε ένα αυλό 18,3 έχω δει 16αρι φυσιγγι και 20αρι να δουλεύουν κανονικά,με το τελευταίο να δίνει μια τζουφια σε διάτρηση.Σιγουρα όμως θα παταγαν οποιοδήποτε κλασσικό αυλό σε 16 και 20 σε διάτρηση ασυζητητί.Καθαρη διάτρηση 12αριου,.
 
Η browning παλιότερα είχε πει ότι ο ιδανικότερος αυλός είναι ο 18,8 και οτι ο μεγαλύτερος έχει μειωμένη διάτρηση προφανώς λόγο μεγαλύτερης χωρητικότητας και μειωμένων πιέσεων. Το ίδιο ισχυρίζεται και η Fabarm όπου για να αυξήσει τις ταχύτητες εκμεταλλευόμενη το φαινόμενο venturi μειώνει πριν τα τσοκ τον αυλό από 18,7 σε 18,4. Την ίδια φιλοσοφία με την Fabarm έχει και η μαμά beretta με τα steelium όπου σταδιακά μειώνει την διάμετρο του αυλού με 3 κώνους. Αν η benelli στον δικό της αυλό δεν μειώνει την διάμετρο από το 19,8 κάποια στιγμή πριν τα τσοκ ώστε να αυξηθούν οι ταχύτητες (όπως κάνει η fabarm και η beretta στο steelium) τότε με απλά συμβατικά φυσιγγια όπου το βύσμα έχει μέγιστη διάμετρο 18,4 δεν νομίζω ότι θα έχει μεγαλύτερες ταχύτητες. Περισσότερο σαν ένα πείραμα της Beretta το βλέπω που το κάνει πάνω στα όπλα της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ώστε να μην έχει μεγάλο οικονομικό αντίκτυπο σε περίπτωση που αποτύχει γνωρίζοντας ότι στα Benelli δεν πρόκειται να πέσουν οι πωλήσεις μιας και οι πελάτες της την προτιμούν για τον μηχανισμό της και όχι για την κάννη της. Επίσης το βλέπω σαν ένα κόλπο marketing με το οποίο προσπαθούν να αυξήσουν ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις τους εφαρμόζοντας κάτι το οποίο έλειπε μέχρι τώρα στην Benelli. Όπως και να έχει μακάρι να πετύχει αυτό που κάνει η Benelli διότι ετσι θα λύσει το πρόβλημα όλων αυτών που θέλουν Benelli λόγο μηχανισμού αλλά δεν την προτιμούν λόγο υποτίθεται κακής κάννης.
 
Η browning παλιότερα είχε πει ότι ο ιδανικότερος αυλός είναι ο 18,8 και οτι ο μεγαλύτερος έχει μειωμένη διάτρηση προφανώς λόγο μεγαλύτερης χωρητικότητας και μειωμένων πιέσεων. Το ίδιο ισχυρίζεται και η Fabarm όπου για να αυξήσει τις ταχύτητες εκμεταλλευόμενη το φαινόμενο venturi μειώνει πριν τα τσοκ τον αυλό από 18,7 σε 18,4. Την ίδια φιλοσοφία με την Fabarm έχει και η μαμά beretta με τα steelium όπου σταδιακά μειώνει την διάμετρο του αυλού με 3 κώνους. Αν η benelli στον δικό της αυλό δεν μειώνει την διάμετρο από το 19,8 κάποια στιγμή πριν τα τσοκ ώστε να αυξηθούν οι ταχύτητες (όπως κάνει η fabarm και η beretta στο steelium) τότε με απλά συμβατικά φυσιγγια όπου το βύσμα έχει μέγιστη διάμετρο 18,4 δεν νομίζω ότι θα έχει μεγαλύτερες ταχύτητες. Περισσότερο σαν ένα πείραμα της Beretta το βλέπω που το κάνει πάνω στα όπλα της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ώστε να μην έχει μεγάλο οικονομικό αντίκτυπο σε περίπτωση που αποτύχει γνωρίζοντας ότι στα Benelli δεν πρόκειται να πέσουν οι πωλήσεις μιας και οι πελάτες της την προτιμούν για τον μηχανισμό της και όχι για την κάννη της. Επίσης το βλέπω σαν ένα κόλπο marketing με το οποίο προσπαθούν να αυξήσουν ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις τους εφαρμόζοντας κάτι το οποίο έλειπε μέχρι τώρα στην Benelli. Όπως και να έχει μακάρι να πετύχει αυτό που κάνει η Benelli διότι ετσι θα λύσει το πρόβλημα όλων αυτών που θέλουν Benelli λόγο μηχανισμού αλλά δεν την προτιμούν λόγο υποτίθεται κακής κάννης.
Αυτό που με προβληματίζει είναι με 19.8 αυλό φυσίγγια από που θα περνούμε από Πάτρα η από Πύργο;;
 
Δεν σας πιάνουμε πουθενά πριν ήταν στενός τώρα που τον ανοίξαμε σας είναι μεγάλος τι θέτε τελικά αποφασίστε .yel. :p
Εσείς πρέπει να αποφασίζεται.........
Ο προ κωλοτουμπας είναι ο καλύτερος........
Η ο μετά κωλοτουμπας.........
Μόλις καταλήξετε ενημερώστε μας άμεσα για να γνωρίζουμε επί ποιας βάσεως μιλάμε........
 
Ότι και να φτιάξει μια εταιρία που αποσκοπεί στο ΚΕΡΔΟΣ,θα το παρουσιάζει σαν καινοτομία και βελτίωση.
Αν αναδιπλωθεί και επανέλθει στα προγενέστερα,πάλι σαν βελτίωση θα το παρουσιάσει.
Ο κριτής είναι ένας έκαστος εξ υμών και οι "ανάγκες"μας!
Καλό είναι να υπάρχουν επιλογές!
 
Εσείς πρέπει να αποφασίζεται.........
Ο προ κωλοτουμπας είναι ο καλύτερος........
Η ο μετά κωλοτουμπας.........
Μόλις καταλήξετε ενημερώστε μας άμεσα για να γνωρίζουμε επί ποιας βάσεως μιλάμε........
Όσοι το έχουν ψάξει στην πράξη γνωρίζουν χρόνια πριν κάνουν την κολοτουμπα οι εταιρίες την αλήθεια.Εμεις απλά περιμέναμε να πάρουν το σωστό δρόμο,για τους υπόλοιπους αστούς να ψάχνονται.Για να αποφασίσεις σωστα μόνο μέσα από δοκιμές δυστυχώς γίνεται.
 
Το έχουμε ξανασυζητησει, το φαινόμενο venturi δεν έχει πρακτικο όφελος όταν αναφερόμαστε σε προώθηση στερεών υλικών όπου οι τριβές παίζουν σημαντικότερο ρόλο από την αύξηση κατά 10 με 12% των πιέσεων στον αυλό, στον οποίο έτσι και αλλιώς παράγεται μονο το 1/3 του συνολικού έργου. Έχει επανειλημμένα αποδειχθεί πειραματικά ότι με ΊΔΙΑ την θαλαμη και τον κώνο, ένας αυλός 19+ βγάζει μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα από έναν 18,.... και μάλιστα με λιγότερο παραμορφωμένα σκάγια. Οι λόγοι που καθυστέρησε τόσα χρόνια η μετάβαση σε αυλούς γύρω από τα 19 χιλιοστά, είναι η ασυμβατότητα τους με τα παραδοσιακά υλικά εμφραξης ( απουσία πλαστικής φουστας ή couvette), και η ανάγκη να παράγουν κάννες που να μπορούν να αποδίδουν εξίσου και με παραδοσιακή και με πλαστική βυσμάτωση, με αποτέλεσμα να υιοθετούν συμβιβαστικες λύσεις ανάμεσα στα 18,2 με 18, 7 και σε όλα αυτά προσθέστε και το αναγκαίο μάρκετινγκ. Οι τριμπορ της fabarm και οι κάννες της beretta με τους πολύ υπερβολικά επιμηκεις κώνους, ( και οι δύο φιλοσοφίες κατωτερες βλητικα), αποσκοπούν μόνο στην μείωση του λάκτισματος . Ο λόγος που εταιρίες όπως οι browning, beretta κλπ, μειώνουν την διάμετρο του αυλού σε κάποιο σημείο και για ένα ορισμένο τμήμα, είναι οι κανονισμοί των cip, saami, που επιβάλλουν μέγιστη διάμετρο 18,9 , αλλά και αυτό νομίζω θα αναθεωρηθεί σύντομα.
 
Οι τριμπορ της fabarm και οι κάννες της beretta με τους πολύ υπερβολικά επιμηκεις κώνους, ( και οι δύο φιλοσοφίες κατωτερες βλητικα), αποσκοπούν μόνο στην μείωση του λάκτισματος .
Και οι δύο εταιρείες βγάζουν αερίων όπλα που σε λάκτισμα είναι πολύ πιο γλυκά από όλα τα αδράνειας και δικαννα. Δεν νομίζω ότι σκοπός τους ήταν το λάκτισμα. Πάντως για τις fabarm κάννες αλλά και για τις Beretta είσαι ο πρώτος που άκουω να τις αναφέρει σαν κατώτερες βλητικα. Αλλά από ποιες είναι κατώτερες; Από τις Browning; Γιατί η ίδια η Browning το αναφέρει ότι από πειράματα που εκανε διαπίστωσε ότι πάνω από 18,8 είχε μείωση στην διάτρηση που ασφαλώς είναι αποτέλεσμα μειωμένων πιέσεων και ταχυτητων. Το ίδιο που υποστηρίζει και η Fabarm δηλαδή.
Έχει επανειλημμένα αποδειχθεί πειραματικά ότι με ΊΔΙΑ την θαλαμη και τον κώνο, ένας αυλός 19+ βγάζει μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα από έναν 18,.... και μάλιστα με λιγότερο παραμορφωμένα σκάγια.
Που είναι τα αποτελέσματα αυτών των πειραμάτων να τα δω; Γιατι οσες φορές και αν έχουμε συζητήσει το συγκεκριμένο θέμα αποδείξεις ότι μειώνονται οι τριβές σε διευρυμένο αυλό δεν έχω δει. Και ξαναλέω αν δεν υπάρχει επαφή του βύσματος με τα τοιχώματα της κάννης θα έχουμε διαφυγή αερίων αλλιώς θα έχουμε τριβές. Δεν γίνεται να μην έχεις τίποτα από τα δυο. Και δεν διογκώνεται μόνο η φούστα από τα αέρια αλλά και το ποτήρι με τα σκάγια τα οποία συμπεριφέρονται σαν παχύρευστο υγρό. Και όσο τα συμπιεζεις στον οριζόντιο τόσο διογκώνονται στον κατακόρυφο ως προς την καννη αυξάνοντας την διάμετρο της ατράκτου όσο του αυλού και άρα και τις τριβές με τα τοιχώματα της κάννης.Για αυτό έχει εφαρμογή και το φαινόμενο venturi και για αυτό όσο πιο στενό τσοκ βάλεις τόσο μεγαλύτερες ταχύτητες θα πάρεις. Τριβές έχεις και σε στενό αυλό και διευρυμένο και είναι σχεδόν οι ίδιες γιατί τα σκάγια δέχονται τόσο μεγάλες δυνάμεις για την προώθησή τους με αποτέλεσμα να διογκώνεται η ατρακτος τους μαζί με το ποτηράκι όσο είναι και ο αυλός σε κάθε περίπτωση. Και αν δεν ειναι σε ποτηρι αλλά σε μεσοταπα θα έχεις και μολυβδοσεις και τότε οι τριβές αυξάνονται πολύ περισσότερο γιατί ο συντελεστής τριβής του μολύβδου είναι πολύ μεγαλύτερος από το πλαστικό του βύσματος και για αυτό στις μεσοταπες αυξάνουμε την πυρίτιδα οι ιδιογομωτες για να ανακτήσουμε τις χαμένες ταχυτητες από τις αυξημένες τριβές ανεξάρτητα από την διάμετρο του αυλού γιατί ακόμη και σε διευρυμένο όπως είπα έχουμε τριβες. Και αυτά είναι κατά κάποιο τρόπο η απόδειξη σε αυτό που λεω. Στο μονο σημειο όπως είχες πει και εσύ @Xklefteris που δεν μεταβάλλεται η διάμετρος του βύσματος όσο του αυλού της κάννης είναι στο μασιφ δισκίο στην βάση του ποτηριού που δεν συμπιέζεται αλλά δεν έχει διάμετρο μεγαλύτερη από 18,3mm στην πλειοψηφία των βυσμάτων . Οπότε αυξημένες τριβές σε αυτό το σημείο θα έχουμε μόνο σε αυλούς κάτω από 18,3 που πλέον δύσκολα βρίσκεις σε όπλο. Οι τριβές υπάρχουν κυρίως από την διόγκωση των σκαγιων μαζί με το ποτηράκι που προσαρμόζονται σε διάμετρο όσο αυτή της κάννης. Οι λιγότερες παραμορφώσεις στα σκάγια προερχονται από την μικρότερη συμπιεσιμοτητα τους από τον κώνο προσαρμογής και από τις μειωμένες πιέσεις όταν έχεις διευρυμένο αυλό. Αλλά χάνεις σε πίεση και άρα σε ταχύτητα. Δεν γίνεται να τα έχεις όλα αλλιώς το πρόβλημα θα είχε λυθεί πριν δεκαετίες. Το κάθενα έχει τα συν και τα κατά του. Αλλιώς το μόνο εύκολο για τις εταιρείες θα ήταν να φτιάξουν ένα υπερδιευρημενο αυλό όχι μόνο 19,8 mm αλλά και 25 ώστε να μειωθεί εντελώς το ενδεχόμενο τριβών. Να δούμε τώρα με τον υπερδιευρημενο αυλό της Benelli τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που θα βγουν . Γιατί αν όντως ισχύει αυτό που λέτε όλες οι κάννες των άλλων εταιριών θα πάνε στον κάδο των αχρήστων.
 
Last edited:
Πάντως για τις fabarm κάννες αλλά και για τις Beretta είσαι ο πρώτος που άκουω να τις αναφέρει σαν κατώτερες βλητικα. Αλλά από ποιες είναι κατώτερες; Από τις Browning; Γιατί η ίδια η Browning το αναφέρει ότι από πειράματα που εκανε διαπίστωσε ότι πάνω από 18,8 είχε μείωση στην διάτρηση που ασφαλώς είναι αποτέλεσμα μειωμένων πιέσεων και ταχυτητων. Το ίδιο που υποστηρίζει και η Fabarm δηλαδή.
Μανωλη είχα αναρτήσει κάτι αμερικανικά διαγράμματα πιέσεων και ταχυτήτων όπου φαίνεται η συμβολή του κώνου στην παραγωγή έργου πόσο σημαντική είναι. Οι κώνοι των 7, 8 ή και περισσοτέρων εκατοστών, μειώνουν αισθητά την παραγωγή έργου, ενώ αντίθετα όπως προείπα οι διευρυμενοι αυλοι , σε συγκριτικες μετρήσεις που μπορείς να δεις σε φόρουμ αμερικανικά, ιταλικά κλπ , αποδίδουν μεγαλύτερες ταχύτητες από τους στενούς. Ο συνδυασμός υπερβολικά μακρύ κώνου με διευρυμένο αυλό ακυρώνει το βλητικό πλεονέκτημα του αυλού , με όφελος την μειωμένη ανάκρουση. Το αν η browning είδε σε δοκιμές ότι πέραν του 18 ,8 αρχίζει να εμφανίζεται διαφυγή αεριων, εγώ το αποδίδω στην διαφορετική γεωμετρία των αμερικανικών καλυκων, που είναι κωνικοι εσωτερικά και γιαυτό τα αμερικανικά βύσματα έχουν στενότερη φούστα κατά 1 χιλιοστό σε σχέση με τα ευρωπαικα ( κατά μέσον όρο 17,5 τα αμερικανικά και 18,5 τα ευρωπαικα). Η τελευταία φορά που είδα συγκριτικες μετρήσεις και μάλιστα με πληθώρα καννών και συμμετοχή ατόμων με αντικρουομενες πεποιθήσεις, ήταν στο ιταλικό φόρουμ polveri dosi e cartuccie, με την επιστασια του G. Paci που έως τότε πίστευε περίπου αυτά που ισχυρίζεσαι , και στο τέλος όλοι συμπέραναν ότι οι διευρυμενοι βγάζουν μεγαλύτερες ταχύτητες, αποδίδοντας το αποτέλεσμα στις μειωμένες τριβές.
 
Τον όποιον έδιωξαν μερικά ατομα από εδώ !!!!!!
Ήθελε να φύγει.Με το παραμικρό αρπαζόταν δεν τολμούσες να μην σού αρέσει κάτι.Εσυ εδώ και λίγες μέρες τι έχεις γράψει για τα Λαμπρό, βγήκε ο Ναυπλιώτης να σου πει τι είναι αυτά που γράφεις;
 
Ήθελε να φύγει.Με το παραμικρό αρπαζόταν δεν τολμούσες να μην σού αρέσει κάτι.Εσυ εδώ και λίγες μέρες τι έχεις γράψει για τα Λαμπρό, βγήκε ο Ναυπλιώτης να σου πει τι είναι αυτά που γράφεις;
Όποιος έχει τη μύγα....
 
Back
Top