Benelli Team

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ρε σεις πέρα από την πλάκα, είχα 870 και 1100. Τίποτα δεν έπαθαν. Στη 1100 που την πήρα μεταχ. άλλαξα προληπτικά ελατήρια αποθήκης και επανάταξης, το συνθετικό buffer το κλέιστρου και το ο ρινγκ. Ο ρινγκ είχα παραγγείλει καμιά δεκαριά να έχω, αλλά δεν χρειάστηκα άλλο.
Την 870 της ήπια το αίμα και παρακαλούσε για κακοποίηση. Είχε γίνει τόσο βούτυρο που αν την κράταγες όρθια και πάταγες τον αναστολέα η πάπια πήγαινε κάτω με τη βαρύτητα.
Και οι δύο πάνβαριες. Τα ξύλα της 1100 και το μελάνισμα ήταν απίστευτα. Η 870 ήταν η εξπρές με λαμινειτ ξύλα (πολύ ανθεκτικά) και βαφή parkerized (του κώλου). Και οι δύο έρχονταν στο μάτι καρφί.
 
Ρε σεις πέρα από την πλάκα, είχα 870 και 1100. Τίποτα δεν έπαθαν. Στη 1100 που την πήρα μεταχ. άλλαξα προληπτικά ελατήρια αποθήκης και επανάταξης, το συνθετικό buffer το κλέιστρου και το ο ρινγκ. Ο ρινγκ είχα παραγγείλει καμιά δεκαριά να έχω, αλλά δεν χρειάστηκα άλλο.
Την 870 της ήπια το αίμα και παρακαλούσε για κακοποίηση. Είχε γίνει τόσο βούτυρο που αν την κράταγες όρθια και πάταγες τον αναστολέα η πάπια πήγαινε κάτω με τη βαρύτητα.
Και οι δύο πάνβαριες. Τα ξύλα της 1100 και το μελάνισμα ήταν απίστευτα. Η 870 ήταν η εξπρές με λαμινειτ ξύλα (πολύ ανθεκτικά) και βαφή parkerized (του κώλου). Και οι δύο έρχονταν στο μάτι καρφί.
Για τη v3 και τη versamax λεμε, για να λυσεις και να καθαρισεις τα εμβολακια.
 
Ρε σεις πέρα από την πλάκα, είχα 870 και 1100. Τίποτα δεν έπαθαν. Στη 1100 που την πήρα μεταχ. άλλαξα προληπτικά ελατήρια αποθήκης και επανάταξης, το συνθετικό buffer το κλέιστρου και το ο ρινγκ. Ο ρινγκ είχα παραγγείλει καμιά δεκαριά να έχω, αλλά δεν χρειάστηκα άλλο.
Την 870 της ήπια το αίμα και παρακαλούσε για κακοποίηση. Είχε γίνει τόσο βούτυρο που αν την κράταγες όρθια και πάταγες τον αναστολέα η πάπια πήγαινε κάτω με τη βαρύτητα.
Και οι δύο πάνβαριες. Τα ξύλα της 1100 και το μελάνισμα ήταν απίστευτα. Η 870 ήταν η εξπρές με λαμινειτ ξύλα (πολύ ανθεκτικά) και βαφή parkerized (του κώλου). Και οι δύο έρχονταν στο μάτι καρφί.
Εμ τι να πάθει αφού την έκανες γενική επισκευή πριν την δουλέψεις :D σαν να παίρνεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να το πηγαίνεις στον μάστορα και να λες άλλαξε τα όλα και κανε και επισκευή χαλάει μετά δεν χαλάει .yel.
 
Ρε σεις πέρα από την πλάκα, είχα 870 και 1100. Τίποτα δεν έπαθαν. Στη 1100 που την πήρα μεταχ. άλλαξα προληπτικά ελατήρια αποθήκης και επανάταξης, το συνθετικό buffer το κλέιστρου και το ο ρινγκ. Ο ρινγκ είχα παραγγείλει καμιά δεκαριά να έχω, αλλά δεν χρειάστηκα άλλο.
Την 870 της ήπια το αίμα και παρακαλούσε για κακοποίηση. Είχε γίνει τόσο βούτυρο που αν την κράταγες όρθια και πάταγες τον αναστολέα η πάπια πήγαινε κάτω με τη βαρύτητα.
Και οι δύο πάνβαριες. Τα ξύλα της 1100 και το μελάνισμα ήταν απίστευτα. Η 870 ήταν η εξπρές με λαμινειτ ξύλα (πολύ ανθεκτικά) και βαφή parkerized (του κώλου). Και οι δύο έρχονταν στο μάτι καρφί.
Δεν μας είπες πόσες μέρες τα κράτησες.
 
Δεν μας είπες πόσες μέρες τα κράτησες.
Τα κράτησα αρκετά χρόνια αυτά. Η 870 έπαιζε και πρακτική. Τη 1100 τη χάρισα σε ένα φίλο που κυνηγούσαμε μαζί και είχε οικονομικό πρόβλημα και δεν μπορούσε να αγοράσει καραμπίνα, ενώ εγώ είχα και και μια vitoria. Δε θα την έδινα αλλιώς, μου άρεσε πολύ
 
Με τι όρεξη να γράψω εδώ αφού κανένας δεν "βρίζει" πλέον τις Benelli ?
Χρειάστηκαν 21.269 μηνύματα για να το καταλάβετε ... κάτι είναι και αυτό.
Με τι όρεξη να γράψω εδώ αφού κανένας δεν "βρίζει" πλέον τις Benelli ?
Χρειάστηκαν 21.269 μηνύματα για να το καταλάβετε ... κάτι είναι και αυτό.
Βασίλη μου δεν υπάρχει κανένας λόγος να την βρίζουμε πλέον............
Μάθαμε τη σωστή χρήση της..........
Πραγματικά για τέτοια δουλειά είναι θησαυρός.........IMG-409ad4283128d58613384171059db119-V.jpg
 
Γιατί το κοντακι είναι σαν κουπί?
Για να κοπανάω τα ζωντανά 😂.

Χωρίς πλάκα, πειραματιζομουν στην κατασκευή και στο ξεχονδρισμα είδα ότι σκότωνα και έτσι και το σταμάτησα.
Και το περίεργο είναι ότι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι λίγο αργό για περπατητο αλλά στο καρτέρι είναι αρκετά βολικό.
 
Back
Top