Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Καλύτερα μεταχειρισμένο 391
Συμφωνώ απόλυτα..ειδικά με optima κάνη ,ειναι ένα όπλο που πάντα μου άρεσε,και αμερόληπτα ειναι ένα πολυ πετυχημένο μοντέλο με πόλλους ευχαριστημένους κατόχους..για μένα η ναυαρχίδα ever των αυτογεμων της beretta με την κάνη optima..
 
Καλημερα σε ολους...μια γνωμη απο κατοχους Α300 θα ηθελα...ειχαν καποιου ειδους προβληματα....την βλεπω σε πολυ καλη τιμη....ευχαριστω
Και εγώ πριν μερικούς μηνες ήθελα να πάρω αυτό το όπλο αλλά με προβλημάτισε πολύ το γεγονός οτι ακουγα δυο απόψεις απο κατόχους του κυρίως . Οι μισοί το ανέβαζαν στον θεό και οι άλλοι μισοί μιλούσαν για συνεχόμενες εμπλοκές . Τελικά έκανα δική μια μια 391 tecknys και δεν το έχω μετανιώσει στιγμη απο την ωρα που την πήρα . Στα ίδια χρήματα που έχει η α300 θα βρεις και την εκδοση gold της 391 .
 
Για την 391 δεν το συζητάω, ρίχνει ατσάλινα. Για την 390 αν τα mobile chokes που φοράει γράφουν SP (Steel Proof), ρίχνει και αυτή αν δεν γράφουν SP δεν ρίχνει.
Απλά στην 390 μην βάλεις πιο στενό τσοκ από το 3 αν θες να ρίξεις ατσάλινα.
Και σε μενα γραφουν,βεβαια δεν εχω δοκιμασει να ρηξω ποτε.
Να πω οτι το ενα απο τα 5 μαμα τσοκ, ο κυλινδρος αντι για ***** γραφει ****C. Πρεπει να ναι μαμα σκιτ ετσι?
 
Δεν ξέρω φίλε μου. Αυτό που λες το έχω δει σε 391 φίλου, το τσοκ που αναγράφει C ,να έχει 5 εγκοπές στην κορυφή του αλλά να έχει τυπωμένα τέσσερα αστέρια στην σειρά. Με το παχυμετρο που το μέτρησα μου δείχνει 18,6mm ...άρα κύλινδρος, θεωρήσαμε ότι πρόκειται για λάθος στο τύπωμα.
 
Δεν ξέρω φίλε μου. Αυτό που λες το έχω δει σε 391 φίλου, το τσοκ που αναγράφει C ,να έχει 5 εγκοπές στην κορυφή του αλλά να έχει τυπωμένα τέσσερα αστέρια στην σειρά. Με το παχυμετρο που το μέτρησα μου δείχνει 18,6mm ...άρα κύλινδρος, θεωρήσαμε ότι πρόκειται για λάθος στο τύπωμα.
Ετσι ακριβως ειναι και το δικο μου. Μηπως το c αναφερει cylinder
 
Ετσι ακριβως ειναι και το δικο μου. Μηπως το c αναφερει cylinder
Εννοείται ότι το C είναι Cylinder.....δεν σε πιάνω.
Το θέμα είναι γιατί έχει 4 αστέρια τυπωμένα αντί για 5. Από την στιγμή που έχει 5 εγκοπές, μόνο σε τυπογραφικό λάθος το αποδίδω.
 
Είναι κύλινδρος παιδιά η ένδειξη C και οι 5 εγκοπές τα λένε όλα....κάποια εποχή έτσι τα έγραφε η beretta
αν ήταν τυπογραφικό λάθος θα έλειπε η το **** η το C,τα άλλα τσοκ γράφουν */**/***/**** χωρίς την ένδειξη F,IM,M,IC
Δηλαδή το C μετράει για ένα * ; .sarcastic.
Δεν θα έπρεπε να είχε την ένδειξη C *****;
 
Γνωρίζετε αν υπάρχει κάπου το manual του όπλου για την 391 teknys ( κατα προτίμηση στα ελληνικά ) ; Γιατί όταν αγορασα το όπλο το βιβλιαράκι το είχε χασει ο προηγούμενος κάτοχος .
Τι ψαχνεις Γιωργο?
Ανταλλακτικο?
 
Το έχω ψάξει στο google μονο απο urica έχω βρει ! Είναι το ίδιο ;
Τι ψαχνεις Γιωργο?
Ανταλλακτικο?
Όχι απλα μιας και έχω το όπλο περίπου 2 μηνες τώρα θυμηθηκα να διαβάσω το εγχειρίδιο .sarcastic..
 
Είναι κύλινδρος παιδιά η ένδειξη C και οι 5 εγκοπές τα λένε όλα....κάποια εποχή έτσι τα έγραφε η beretta
αν ήταν τυπογραφικό λάθος θα έλειπε η το **** η το C,τα άλλα τσοκ γράφουν */**/***/**** χωρίς την ένδειξη F,IM,M,IC
Λοιπόν συν Α 304 Έχει στο 4αρι PB- IC - SP**** και στο 5αρι PB-CL-SP ****που σημαίνει κυλνδρος για κανονικά 4 αρι για ατσάλινα φωτο θα σου στείλω Μακη αν μπορείς ανεβάσετε γιατί δεν μπορώ. Διορθώστε αν έχω λαθος
 

Αυτα ειναι απο την 391
Το τριάρι λείπει γιατί είναι βαμμένο με cerakote και δεν φαίνονται τα γράμματα .
Παρατήρησα το εξής :ολα έχουν πανω την ένδειξη " SP " που αν δεν κάνω λάθος σημαίνει steel proof δηλαδή οτι μπορεί να ρίξει ατσάλινα σκάγια . Επομένως δηλαδή αφού αυτή την ένδειξη την έχει και το 1*& τα 2* μπορώ να ρίξω με αυτά ατσάλινα σκάγια ; Δεν έχω σκοπό να το κάνω μιας και έχω ακούσει πως τα ατσάλινα είναι πιο συγκεντρωτικα απο τα μολύβδινα οπότε δεν χρειάζομαι κάτι πιο σφιχτό απο τα 3* απλά για να ξέρω .
 
Λοιπόν συν Α 304 Έχει στο 4αρι PB- IC - SP**** και στο 5αρι PB-CL-SP ****που σημαίνει κυλνδρος για κανονικά 4 αρι για ατσάλινα φωτο θα σου στείλω Μακη αν μπορείς ανεβάσετε γιατί δεν μπορώ. Διορθώστε αν έχω λαθος


αυτές είναι του Νικου :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top