Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα σε ολους θέλω γνομες για την beretta 390 71 ποντους κανη εσωτερικά τσοκ μαγγνουμ
Γενικά η 390 ίσως να ειναι το πιο επιτυχημένο μοντελο της beretta. Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για οποιοδήποτε προβλημα σε 390.και στην 391 όταν δημιουργείται προβλημα εμπλοκών λογω γλώσσας μπαίνει γλώσσα απο 390 για να λυθει
 
Ωραίο τουφέκι, για κάποιους βαρύ, για μένα όχι, ειδικά αν πρόκειται και καρτέρι. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κάννη του, που ξεφεύγει από την σταθερή γεωμετρία των προηγούμενων μοντέλων της εταιρίας και αποτελεί το μεταίχμιο για την επόμενη γεννιά των 391. Αυτό εστιάζεται στον κώνο της 390, που είναι σαφώς πιο μακρύς από τους μέχρι τότε. Το μόνο που θα έκανα εγώ είναι να τον γυαλίσω σε κάποιον μάστορα που θα μπορεί να του δώσει φινίρισμα καθρέφτη, καθώς είναι αχρωμίωτος.
Για μένα πάντα, το πιο στιβαρό μοντέλο από τα αυτογεμή της Beretta, όταν το κρατάς καταλαβαίνεις ότι αυτό...δεν χαλάει. Δεν είναι τυχαίο που σε αυτό το μοντέλο στρέφονται οι κάτοχοι άλλων σειρών για να βρουν ανταλλακτικά να τους λύσουν προβλήματα που μπορεί να έχουν.
Τέλος για να τα λέμε και όλα, αν όντως το 390 είναι το τελευταίο μοντέλων που κατασκευάστηκε στην Ιταλία, αξίζει να το πάρει κάποιος.
 
Γενικά η 390 ίσως να ειναι το πιο επιτυχημένο μοντελο της beretta. Προσωπικά δεν έχω ακούσει ποτέ για οποιοδήποτε προβλημα σε 390.και στην 391 όταν δημιουργείται προβλημα εμπλοκών λογω γλώσσας μπαίνει γλώσσα απο 390 για να λυθει
Εγώ την πείρα πιο πόλη για καρτέρη και στα παπια ....χρειαζετε να βάλω κάποιο τσοκ ?πιο εξιδεκευμενοε
 
Ωραίο τουφέκι, για κάποιους βαρύ, για μένα όχι, ειδικά αν πρόκειται και καρτέρι. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κάννη του, που ξεφεύγει από την σταθερή γεωμετρία των προηγούμενων μοντέλων της εταιρίας και αποτελεί το μεταίχμιο για την επόμενη γεννιά των 391. Αυτό εστιάζεται στον κώνο της 390, που είναι σαφώς πιο μακρύς από τους μέχρι τότε. Το μόνο που θα έκανα εγώ είναι να τον γυαλίσω σε κάποιον μάστορα που θα μπορεί να του δώσει φινίρισμα καθρέφτη, καθώς είναι αχρωμίωτος.
Για μένα πάντα, το πιο στιβαρό μοντέλο από τα αυτογεμή της Beretta, όταν το κρατάς καταλαβαίνεις ότι αυτό...δεν χαλάει. Δεν είναι τυχαίο που σε αυτό το μοντέλο στρέφονται οι κάτοχοι άλλων σειρών για να βρουν ανταλλακτικά να τους λύσουν προβλήματα που μπορεί να έχουν.
Τέλος για να τα λέμε και όλα, αν όντως το 390 είναι το τελευταίο μοντέλων που κατασκευάστηκε στην Ιταλία, αξίζει να το πάρει κάποιος.
Σε ευχαριστώ πολύ δοκίμασα την 391 και την 390 είναι πιο όπλο να το πούμε έτσι απλά σαν νεος κάτοχος σε beretta καραμπίνα ειθελα της γνώμες σάς έχω και στην κστοκα μου ένα beretta sp s55 σταθερα τσοκ 1-3
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top