Beretta Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter tsakalos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Αν σπάει το κλείστρο θα φτάσει στα αυτιά τους και θα διορθωθεί με ισχυρότερη κόλληση,γιατί η κόλληση είναι κόλληση,κάτι να μην πάει καλά (πόροι να υπάρχουν), μπορεί στις μεγάλες πιέσεις να σπάσει,εξάλλου μηχανοποιημένα προϊόντα είναι φασον βγαίνουν από μηχανές όπου υπάρχει κόλληση ίσως μια στο τόσο να βγάλει και ελάττωμα.Γιατι να μην επιτρέπει κόλλημα,εδώ επιτρέπει τα πριτσίνια στους σιδηροδρόμους των κλειστρών .
 
Αν σπάει το κλείστρο θα φτάσει στα αυτιά τους και θα διορθωθεί με ισχυρότερη κόλληση,γιατί η κόλληση είναι κόλληση,κάτι να μην πάει καλά (πόροι να υπάρχουν), μπορεί στις μεγάλες πιέσεις να σπάσει,εξάλλου μηχανοποιημένα προϊόντα είναι φασον βγαίνουν από μηχανές όπου υπάρχει κόλληση ίσως μια στο τόσο να βγάλει και ελάττωμα.Γιατι να μην επιτρέπει κόλλημα,εδώ επιτρέπει τα πριτσίνια στους σιδηροδρόμους των κλειστρών .
Συνονόματε κ γνωστη πραγματικά πολλών πραγμάτων.ξανατονιζω το κόλλημα σε ΑΥΤΟΓΕΜΕΣ. γιατί στο ποζε βεβαίως επιτρέπεται ασημοκολληση η στα πιο ακριβά ποζε καλα'ι'
 
Συνονόματε κ γνωστη πραγματικά πολλών πραγμάτων.ξανατονιζω το κόλλημα σε ΑΥΤΟΓΕΜΕΣ. γιατί στο ποζε βεβαίως επιτρέπεται ασημοκολληση η στα πιο ακριβά ποζε καλα'ι'
Θα σου πω οι κολλήσεις δεν είναι ακριβώς ασημοκοληση αλλά ένα μίγμα με μεγάλο ποσοστό .Τι σου έγραψα, οι οδηγοί του εμβόλου που σπρώχνει τα κλείστρα σε όπλα αερίων λέω με πριτσίνια π χ(302 Μπερέτα) και λέω θα μπορούσε να είναι μονοκόμματο κομμάτι οδηγοί με κύλινδρο και δεν το έκαναν και έβαλαν πριτσίνια, άρα γιατί να μην επιτρέπετε να είναι οι οδηγοί κολλημένοι.Ασχετως αν είναι σωστό ή όχι .Εξάλλου δε γνωριζουμε αν εξέτασε κάποιο λεπτομερώς το όπλο αφού πέρασε τεστ δοκιμών ,για να αποφανθεί ότι απαγορεύεται ίσως ένα τέτοιου είδους δέσιμο οδηγών κλείστρου.
 
Θα σου πω οι κολλήσεις δεν είναι ακριβώς ασημοκοληση αλλά ένα μίγμα με μεγάλο ποσοστό .Τι σου έγραψα, οι οδηγοί του εμβόλου που σπρώχνει τα κλείστρα σε όπλα αερίων λέω με πριτσίνια π χ(302 Μπερέτα) και λέω θα μπορούσε να είναι μονοκόμματο κομμάτι οδηγοί με κύλινδρο και δεν το έκαναν και έβαλαν πριτσίνια, άρα γιατί να μην επιτρέπετε να είναι οι οδηγοί κολλημένοι.Ασχετως αν είναι σωστό ή όχι .Εξάλλου δε γνωριζουμε αν εξέτασε κάποιο λεπτομερώς το όπλο αφού πέρασε τεστ δοκιμών ,για να αποφανθεί ότι απαγορεύεται ίσως ένα τέτοιου είδους δέσιμο οδηγών κλείστρου.
Γιαννη για καποιους λογους δεν μπορω να αποκαλυψω την πηγη αλλα πηρε σφραγιδα CIP κατ εξαιρεση λογω κολληματος με λειζερ
 
Γιαννη για καποιους λογους δεν μπορω να αποκαλυψω την πηγη αλλα πηρε σφραγιδα CIP κατ εξαιρεση λογω κολληματος με λειζερ
Δε χρειάζεστε να αποκαλύψεις κάτι φίλε απλά είναι καλό να ξέρουμε τι μας γίνετε, το γιατί και το πώς είναι αλλού παπά ευαγγέλιο,ας ξέρουμε τι γίνετε για να ξέρουμε τι αγοράζουμε.
 
Δε χρειάζεστε να αποκαλύψεις κάτι φίλε απλά είναι καλό να ξέρουμε τι μας γίνετε, το γιατί και το πώς είναι αλλού παπά ευαγγέλιο,ας ξέρουμε τι γίνετε για να ξέρουμε τι αγοράζουμε.
Και επειδη την ειχα Γιαννη το ξαναλεω η βλητικη της ηταν σαφως καλη .
 
Και επειδη την ειχα Γιαννη το ξαναλεω η βλητικη της ηταν σαφως καλη .
Στην τράπεζα δοκιμών ρίχνουν φυσίγγια με μεγάλες πιέσεις και μετά ελέγχουν το όπλο αν έχει ραγίσει, παραμορφωθεί κλπ. Δεν ρίχνουν πολλά, μπορεί και ένα μόνο. Η Α400 δε θα πάθει ζημιά έτσι. Με συχνή χρήση μπορεί να πάθει. Το έψαξα λίγο και δεν έχει θέμα μόνο στο σιδηρόδρομο, αλλά και στη σκανδαλοθήκη. Αρκετές περιπτώσεις δυστυχώς.
 
Αν σπάει το κλείστρο θα φτάσει στα αυτιά τους και θα διορθωθεί με ισχυρότερη κόλληση,γιατί η κόλληση είναι κόλληση,κάτι να μην πάει καλά (πόροι να υπάρχουν), μπορεί στις μεγάλες πιέσεις να σπάσει,εξάλλου μηχανοποιημένα προϊόντα είναι φασον βγαίνουν από μηχανές όπου υπάρχει κόλληση ίσως μια στο τόσο να βγάλει και ελάττωμα.Γιατι να μην επιτρέπει κόλλημα,εδώ επιτρέπει τα πριτσίνια στους σιδηροδρόμους των κλειστρών .
ποιος σου ειπε Γιαννη οτι εχουν αυτια ,στην franchi 612 εκαναν χρονια για να μαζεψουν το σιδηροδρομο στην ουσια οταν εβγαλαν το νεο συστημα το μοντελο ειχε σταματησει να παραγεται
 
Τώρα βέβαια στο ιντερνετ μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει και να ανβάζει και στημένες φωτο. Αν κάποιος την έχει και κάνει βαριά χρήση (πολλά φυσίγγια), ας μας πεί πως πάει.
Ο χατζιωτης λέει στο βίντεο όσο περισσότερο χρίσει έχει κάνει τόσο το καλύτερο για την κάννη
 
Και επειδη την ειχα Γιαννη το ξαναλεω η βλητικη της ηταν σαφως καλη .
Το γνωρίζω την έχουν δυο φίλοι αν και ο ένας την έχει πάρει δύο φορές στο χρηστακο για εμπλοκές βέβαια πάει και σκόπια και τη ξετιναζει στις ντουφέκιες αλλα οκ.Ξερεις όμως τι σκέφτομαι στην extreme plus τη ναυαρχίδα με ένα σκασμό λεφτά να παθαίνει τέτοια βλάβη, γιατί να παραπονιέμαι για ρεμινγκτον του 1960/70/80 η ακόμη τις πρώτες v3 που είχαν 1200€ αν θυμάμαι , που βρίσκω με ένα 400 Άρι /500αρι (1100), και που είναι καλύτερη βλητικα για μένα ,για εμπλοκές η άλλη βγήκε το 22 και σπάει ρε φίλε και έχει το μεγαλύτερο όνομα στην Ευρώπη.Η μήπως οι πρώτες 391 παρόλο την τρομερή κανη δεν έβγαζαν ζημιά στη γλώσσα.
 
ποιος σου ειπε Γιαννη οτι εχουν αυτια ,στην franchi 612 εκαναν χρονια για να μαζεψουν το σιδηροδρομο στην ουσια οταν εβγαλαν το νεο συστημα το μοντελο ειχε σταματησει να παραγεται
Έχεις δίκιο και ξέρεις και περισσότερα,άρα φίλε το διαταυτα είναι μη σου κάτσει τελικά στη μεγάλη πλειοψηφία των όπλων δυστυχώς οποιασδήποτε εταιρίας.Διότι η ποιότητα έχει πάει κατά διαόλου.
 
Έχεις δίκιο και ξέρεις και περισσότερα,άρα φίλε το διαταυτα είναι μη σου κάτσει τελικά στη μεγάλη πλειοψηφία των όπλων δυστυχώς οποιασδήποτε εταιρίας.Διότι η ποιότητα έχει πάει κατά διαόλου.

Μήπως πρέπει να κοιτάμε τα παλιά καλά και δοκιμασμένα; Ρε φίλε WTF όλα τα καινούργια πράγματα είναι ΓΤΠ
 
Όχι ρε φίλε. Εξάλλου αν πάθει τίποτα θα το τακτοποιήσουν στην εγγύηση. Η μεγαλύτερη εταιρεία του κόσμου είναι
Αν κάτι βγει ελαττώματικο λογικά θα το ξαναβγάλει.Ελοιζω να το έχουν διορθώσει το θέμα.Εμενα είναι κατασκευής του 22.Αλλιως πάει για ανακύκλωση το εργαλείο.
Και μετά λέμε όπλα από το πάνω ράφι.
Ρε es 100 μέχρι να παγωσει η κόλαση.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top