Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Ενα οποιοδηποτε με κανη 71 εκ τουλαχιστον και εναλλασομενα τσοκ
Αν μπορεις να βρεις με αυλο 18.6 και τσοκ οπτιμα ακομα καλυτερα.
Σε αυτά τα χαρακτηρίστηκα είναι το silver pigeon sporting μόνο νομίζω αν θυμάμαι καλά
 
Βίκτορα αφού λέει μόνο για καρτέρι θα έλεγα και 76εκ τουλάχιστον...

Θα συμφωνησω εν μερει, μεχρι στιγμης με το 71 εκ δεν εχω δει διαφορες και προβλημα στα καρτερια, αλλα το 76αρι οδηγαει πιο ωραια ομολογουμενως
 
Το 71 ρε παιδια δεν ειναι λιγο, μη τρελλαθουμε. Αν δεν σταματας κινηση ακομα και με 66 ποντους μπορεις ανετα να κατσεις καρτερι. Τωρα αν πας σε καινουριο και οχι μεταχειρισμενο, εννοειται πως θα κοιταξεις προδιαγραφες σωστες απο την αρχη, οποτε ναι, εκει κοιτας απο 76.
 
Το 71 ρε παιδια δεν ειναι λιγο, μη τρελλαθουμε. Αν δεν σταματας κινηση ακομα και με 66 ποντους μπορεις ανετα να κατσεις καρτερι. Τωρα αν πας σε καινουριο και οχι μεταχειρισμενο, εννοειται πως θα κοιταξεις προδιαγραφες σωστες απο την αρχη, οποτε ναι, εκει κοιτας απο 76.
Εγω καθομαι και με 55 αλλα το σωστο λεμε πιο ειναι
 
Εγω καθομαι και με 55 αλλα το σωστο λεμε πιο ειναι

Κωστα, σωστο ειναι αυτο που σε βολευει τελικα. Ουτε με το 67αρι ειδα να υστερει καπου, ουτε με το 71. Αν αγοραζα τωρα για καρτερι, σε 76αρι θα πηγαινα, ασχετως πως το 687 δεν το αλλαζω
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top