Δηλαδή κόβουν την άκρη της κάννης μέχρι να πετύχουν τη συσφιξη; Αν είναι έτσι τότε στα δικανα δεν θα έχουν οι κάννες το ίδιο μήκος;
η διαδικασία στα δίκαννα είναι:
1 μετράνε τις διαμέτρους των στομίων των καννών ανά 1-2 χιλ
2 διαπιστώνουν εαν είναι κωνικό παράλληλο ή σκέτο κωνικό το τσοκ
3 αν ειναι σκέτο κωνικό το τσοκ έχει καλώς
4 εαν είναι κωνικό παράλληλο μετράνε μέχρι να βρουν το κωνικό τμήμα
5 ρωτάνε τον πελάτη τι τσοκαρίσματα θέλει πχ 1/10 και 6,5/10
6 μετράνε την δεξιά κάννη μέχρι να βρουν το 1/10 πχ. στα 16,38 χιλ βάθος
7 μόνο που η αριστερή δεν βγαίνει 6,5/10 στα 16,38 χιλ αλλά 3/10
8 αν είναι σωστοί το λένε στον πελάτη αν δεν είναι προχωράνε στο κοψιμο
9 αν είναι σωστοί κόβουν την κάννη με σωστό εργαλείο στα πχ 16,45 χιλ μετρανε και ξανακόβουν μέχρι να βγει το 1/10 στην δεξιά και όσο βγει στην άλλη κι ενημερώνουν τον πελάτη
10 αν δεν είναι σωστοί πάνε να κόψουν στα 16,38 αλλά επειδή ο κόφτης τους έχει ακρίβεια για γκαραζόπορτες τους βγαίνει +- 1χιλ δηλ 17,38 ή 15,38 (και λίγο λέω)
11 μόνο που τα τσοκαρίσματα αντι 1/10 & 6,5/10 που ζήτησε το κοροιδ...ε,εε,ε, ο πελάτης στην μια περίπτωση βγαίνουν 0/10 με 1/10 ενώ στην άλλη 3/10 με 5/10
12 αν το κοροιδ...ε,εε,ε, ο πελάτης παραπονεθεί για ανοιχτά τσοκ του λένε ότι δεν τα μέτρησε σωστά και να ......αφήνει ακαθάριστο το σημείο των τσοκ να μαζέψει κατάλοιπα... να σφίξει
13 αν το κοροιδ...ε,εε,ε, ο πελάτης παραπονεθεί για κλειστα τσοκ του λένε, ρε κοροίδο επίτηδες τα άφησα λίγο κλειστά για..... να ξεχειλώσουν με τον καιρό
πέραν της πλάκας γίνεται εαν ο μάστορας είναι καλός
θα σΕ πει:
θα στο φέρω στο 1/10 +- 0,5/10 στην δεξιά και όσο βγει στην αριστερή 3/10 +- 1/10
η καλύτερη όμως λύση είναι να σου ανοίξει τα τσοκ με ειδικό κοπτικό ακριβώς όσο τα θέλεις
(γίνεται και "κλείσιμο" των τσοκ με χονινγκ του αυλού αλλά είναι άλλο κεφάλαιο)
κι αν βέβαια ο μάστορας είναι ΠΟΛΥ καλός θα έχει τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να μην κόψει την κάννη