Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
έχω εκφράσει και την απορία γιατί δε παράγουν πια ελατηρίου. Θεωρώ ότι είναι αξιόπιστος μηχανισμός εφόσον στηρίζεται σε νόμους της φυσικής.
το μεγαλύτερο μείον είναι η οπισθοχωρηση της κάνης μέσα που κάνει όλο το σύστημα λίγο αργό.

Θα μπορούσε να βγάλει νέο μοντέλο άνετα δεν είχε κάποιο άλλο θέμα και ελαφρύ πιστεύω με τα σημερινά κράματα
 
το μεγαλύτερο μείον είναι η οπισθοχωρηση της κάνης μέσα που κάνει όλο το σύστημα λίγο αργό.
Νίκο, αν ποτέ πέσει στα χέρια σου καμιά Auto 5, βγάλε τον μειωτήρα (βγαίνει πανεύκολα μόλις ξεβιδώσεις την βίδα της πάπιας), βάλε 5 φυσίγγια μέσα και δοκίμασε να ρίξεις όσο πιο γρήγορα μπορεί να τραβήξει το δάχτυλο σου. Θα εκπλαγείς πόσο γρήγορα ρίχνει αυτό το όπλο. Από περιέργεια και μόνο, αν σου τύχει ποτέ, κάντο σαν πείραμα.
 
Νίκο, αν ποτέ πέσει στα χέρια σου καμιά Auto 5, βγάλε τον μειωτήρα (βγαίνει πανεύκολα μόλις ξεβιδώσεις την βίδα της πάπιας), βάλε 5 φυσίγγια μέσα και δοκίμασε να ρίξεις όσο πιο γρήγορα μπορεί να τραβήξει το δάχτυλο σου. Θα εκπλαγείς πόσο γρήγορα ρίχνει αυτό το όπλο. Από περιέργεια και μόνο, αν σου τύχει ποτέ, κάντο σαν πείραμα.
Το έχω κάνει πολλές φορές φίλε μου αφού μαζί της μεγάλωσα και έχω κάνει πολλά κυνήγια πέρδικας κουνέλι περιστέρια μέχρι που πήρα την μαξους ακόμα και μπεκάτσα με αυτήν πήγαινα

Έχει καλή σκανδάλη πράγματι μπορεί και Ρίχνει Γρήγορα αλλά όταν ρίχνεις 3 μαζί Και Η κανη είναι ήδη πίσω είναι λίγο παράξενο για το ευρύ κοινό

Αύριο αν έβγαζε θα πήγαινα να την πάρω δεν με χαλάει εμένα.


Πλάκα πλάκα θα την πακετάρω να πάει στον βαγγο για μια γενική τώρα που την γύρισα και πάνω μου.
 
το μεγαλύτερο μείον είναι η οπισθοχωρηση της κάνης μέσα που κάνει όλο το σύστημα λίγο αργό
Όπως λέει και ο Βασίλης αυτό είναι μεν αλήθεια αλλά και πάλι είναι πιο γρήγορο από την κίνηση του δακτύλου μας. Αυτή όμως η ελάχιστη καθυστέρηση στο άνοιγμα του κλεισίματος επιτρέπει στον μηχανισμό να μπορεί να λειτουργήσει τέλεια με κάθε είδους γόμωση και αυτό φαίνεται στα ραβδωτά όπου ο μηχανισμός αδράνειας είναι επικίνδυνος και δεν μπορεί να εφαρμοστεί, και ο μηχανισμός αεριων έχει περιορισμούς στην προοδευτικότητα των πυριτιδων που ανέχεται, ενώ ο μηχανισμός ελατηρίου, όπως το νέο cosmi, δεν επηρεάζεται καθόλου, ακόμη και με ανισορροπες γομώσεις.
 
και αυτό φαίνεται στα ραβδωτά όπου ο μηχανισμός αδράνειας είναι επικίνδυνος και δεν μπορεί να εφαρμοστεί,
Και τα όπλα της Heckler & Koch όπως το g3 ή το καινούριο m16 των αμερικάνων πως δουλεύουν τέλεια . Απλά δεν έχουν περιστροφικό κλείστρο αλλά μπίλιες αριστερά δεξιά.
 
Και τα όπλα της Heckler & Koch όπως το g3 ή το καινούριο m16 των αμερικάνων πως δουλεύουν τέλεια . Απλά δεν έχουν περιστροφικό κλείστρο αλλά μπίλιες αριστερά δεξιά.
Αυτά δηλαδή μπορούν να ρίξουν πληθώρα γομώσεων στο κάθε διαμέτρημα για κυνηγετική χρήση;
 
Για ραβδωτά όπλα έγραψα που φέρουν συγκεκριμένο φυσίγγι.
Ρωτάς άσχετο θέμα που δεν μπορεί να απαντηθεί.
Αυτά δηλαδή μπορούν να ρίξουν πληθώρα γομώσεων στο κάθε διαμέτρημα για κυνηγετική χρήση;
1701805607077.gif
 
Και τα όπλα της Heckler & Koch όπως το g3 ή το καινούριο m16 των αμερικάνων πως δουλεύουν τέλεια . Απλά δεν έχουν περιστροφικό κλείστρο αλλά μπίλιες αριστερά δεξιά.
Το σύστημα heckler - koch , το είχα αναφέρει εδώ πριν πολύ καιρό, εκμεταλλευεται και αυτό το λάκτισμα, όπως το σύστημα benelli, αλλά με εντελώς διαφορετικό τρόπο . Το benelli αποθηκεύει ενέργεια συμπιεζοντας το ελατηριο του κλείστρου με την αδράνεια της μάζας του κελύφους του κλείστρου, ενώ το heckler - koch δεν έχει ελατηριο, και το κλείστρο είναι κατά την εκπυρσοκροτηση ένα σώμα με το υπόλοιπο όπλο και κινείται στην ίδια κατεύθυνση κατά το λάκτισμα. Η όλη λειτουργία του στηρίζεται στην τριβή ανάμεσα σε σφαιρίδια από ιδιαίτερα σκληρό ατσάλι που είναι ελεύθερα να κυλάνε μπρος - πίσω στα πλευρά του κλείστρου, και σωστά όπως λες, είναι η αδράνεια της μάζας των σφαιριδιων που τα σφηνωνει κατά το λάκτισμα ανάμεσα στα πλευρά του κλείστρου και τα τοιχώματα της βάσης του όπλου και είναι υπεύθυνα για την αρχική συγκράτηση του κλείστρου ( κάνουν δηλαδή ότι και τα αυτάκια της κεφαλής του περιστροφικου κλείστρου της benelli). Όταν η πίεση εντός της κάννης πέφτει απότομα, και αυτό συμβαίνει ακριβώς την στιγμή που το βλήμα βγαίνει από το στόμιο, η σφηνωση των σφαιριδιων χαλαρώνει στιγμιαία και η εναπομεινασα πίεση εντός της κάννης νικάει τις μειωμένες τριβές σπρώχνοντας το κλείστρο μέχρι αυτό να τερματίσει. Ο μηχανισμός του benelli ( του B.Civollani), έχει τέτοιο χρονισμό που δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε ραβδωτά, και διότι θα ανοίγει πρόωρα το κλείσιμο, και διότι θα απαιτούσε πολύ μεγαλύτερο λάκτισμα και ανάλογα ισχυρότερο ελατηριο και μεγαλύτερη μάζα κελύφους, που όλα αυτά μαζί δεν συνδυάζονται. Αντίστοιχα ο μηχανισμός heckler - koch είναι αδύνατο να εφαρμοστεί σε λειοκαννα διότι απαιτεί πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα λάκτισματος ( όχι απαραίτητα ενέργεια λάκτισματος), και πολύ ψηλότερες πιέσεις σε όλες τις φάσεις του κύκλου. Δηλαδή με μία φράση, και τα δύο συστήματα θεωρούνται αδράνειας, αλλά η λειτουργία τους είναι εντελώς διαφορετική.
 
Η Cosmi Rigato είναι ολίγον πανάκριβη απ' ότι είδα μόλις τώρα στο site της. :oops:
Συν το ότι λόγω της σωληνοειδούς αποθήκης δεν μπορεί να πάρει όλα τα διαμετρήματα με βλήματα τύπου spitzer.
Άν έβγαινε από άλλη εταιρεία με κλασσικό γεμιστήρα από κάτω δεν θα ήταν πιό βολική και ίσως φθηνότερη;
 
Το σύστημα heckler - koch , το είχα αναφέρει εδώ πριν πολύ καιρό, εκμεταλλευεται και αυτό το λάκτισμα, όπως το σύστημα benelli, αλλά με εντελώς διαφορετικό τρόπο . ενώ το heckler - koch δεν έχει ελατηριο, και το κλείστρο είναι κατά την εκπυρσοκροτηση ένα σώμα με το υπόλοιπο όπλο και κινείται στην ίδια κατεύθυνση κατά το λάκτισμα. Η όλη λειτουργία του στηρίζεται στην τριβή ανάμεσα σε σφαιρίδια από ιδιαίτερα σκληρό ατσάλι που είναι ελεύθερα να κυλάνε μπρος - πίσω στα πλευρά του κλείστρου, και σωστά όπως λες, είναι η αδράνεια της μάζας των σφαιριδιων που τα σφηνωνει κατά το λάκτισμα ανάμεσα στα πλευρά του κλείστρου και τα τοιχώματα της βάσης του όπλου και είναι υπεύθυνα για την αρχική συγκράτηση του κλείστρου ( κάνουν δηλαδή ότι και τα αυτάκια της κεφαλής του περιστροφικου κλείστρου της benelli). Όταν η πίεση εντός της κάννης πέφτει απότομα, και αυτό συμβαίνει ακριβώς την στιγμή που το βλήμα βγαίνει από το στόμιο, η σφηνωση των σφαιριδιων χαλαρώνει στιγμιαία και η εναπομεινασα πίεση εντός της κάννης νικάει τις μειωμένες τριβές σπρώχνοντας το κλείστρο μέχρι αυτό να τερματίσει.
Μάλλον δεν γνωρίζεις πως δουλεύει το κλείστρο της Heckler & Koch.
Το κλείστρο της χωρίζεται σε δύο μέρη.
Όταν κουμπώσει στη θαλάμη είναι ενιαίο και οι μπίλιες ασφαλίζουν προς τα έξω.
Με την πυροδότηση κινείται το πίσω μέρος προς το κοντάκι και έτσι απασφαλίζει το μπροστά, το οποίο έχει το ελεύθερο να πάνε οι μπίλιες μέσα.
Έχοντας ακόμη πιέσεις στην κάννη στέλνει όλο το κλείστρο πίσω .
Όταν τερματίσει αλλά και στη συνέχεια που κινείται μπροστά με την βοήθεια του ελατηρίου, δεν μπορεί να "κουμπώσει" γιατί δεν το αφήνουν οι πλαϊνές εσωτερικά αυλακώσεις (εκεί που συρταρώνουν οι βέργες από το κοντάκι στο Α4).
Μόνο στο τέλος προς τη θαλάμη σταματάνε οι εσωτερικές αυλακώσεις και κουμπώνει πάλι το κλείστρο.

.tired.
 
Με την πυροδότηση κινείται το πίσω μέρος προς το κοντάκι και έτσι απασφαλίζει το μπροστά, το οποίο έχει το ελεύθερο να πάνε οι μπίλιες μέσα
Μάλλον εσύ Στέφανε δεν κατάλαβες πως λειτουργεί το σύστημα της heckler- koch. Εγώ προσπάθησα να το γράψω απλουστευτικα για να δείξω την διαφορά με το σύστημα benelli. Το <πίσω μέρος > που αναφέρεις κάνει ακριβώς την αντίθετη κίνηση. Κινείται μπροστά ΠΡΙΝ την πυροδοτηση και ωθεί προς τα έξω τις μπίλιες ( ή τα κυλινδρακια στις σύγχρονες εκδοχές), και έτσι ασφαλίζει το δέσιμο κλείστρου - κάννης, και ταυτόχρονα επιτρέπει στον επικρουστηρα να τερματίσει την διαδρομή του στο καψυλιο ( όπως ακριβώς συμβαίνει σε όλα σχεδόν τα αυτογεμη, και είναι η κύρια μορφή ασφάλειας για αποφυγή εκπυρσοκροτησης πριν το κλείστρο κλειδώσει στην προέκταση της κάννης). Κατά την εκπυρσοκροτηση όλα τα μέρη του κλείστρου παραμένουν αρχικά ενωμένα και το ήμισυ της επιφάνειας των δύο σφαιριδιων ή πιο συχνά σήμερα κυλινδρων, (αυτό που προεξέχει στα πλάγια και έχει φωλιασει σε αντίστοιχες εσοχές), συγκρατεί το κλείστρο - κάννη ενωμένα. Η αδράνεια της μάζας των κυλινδρων και του < πίσω μέρους > του κλείστρου, και οι τριβές με τις αντίστοιχες εσοχές του κλείστρου από την εσωτερική πλευρά και της βάσης από την εξωτερική, μπλοκάρουν στιγμιαία την κίνηση προς το εσωτερικό του κλείστρου των κυλινδρων, αλλα αμέσως μόλις πέφτει απότομα ή πίεση στο εσωτερικό της κάννης αλλάζει η ισορροπία δυνάμεων και τριβών και το κλείσιμο υποχωρεί. Ολο αυτό γίνεται σε ελάχιστο χρόνο γιαυτό και το σύστημα ενδείκνυται τέλεια όχι μόνο για ημιαυτόματα ραβδωτά αλλά και για αυτόματα. Η ισορροπία δυνάμεων και τριβών που ανέφερα δεν έχει μεγάλο εύρος και γιαυτό έχει περιορισμούς ως προς την εφαρμογή σε πολύ διαφορετικά διαμετρηματα. Η ευφυΐα όμως του μηχανισμού είναι αξιέπαινη.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top