Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Άμα σου πω τώρα ότι κι εγώ έχω αρχίσει να τη συμπαθώ.... Ίδιως κάποιες δίχρωμες (νομίζω με αλουμινένια βάση). Δε τις ξέρω καθόλου πάντως, ούτε καν την έχω πιάσει στα χέρια μου.
Αυτή και την AL48.
Αν τη λύσεις πρόσεξε τι κατσαβίδια θα χρησιμοποιήσεις. Αν δεν έχεις οπλουργικά ίσια, τρόχισε κανονικά.
Σωστά . Θέλει πολύ λεπτές άκρες
 
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, η auto 5 το σημείο υπεροχής που έχει και δεν το αντέγραψε κανένα άλλο αυτογεμές, ούτε η νέα Α5, είναι που το πάνω μέρος της λαβής του κοντακίου εφάπτεται με τον σωλήνα του ελατηρίου. Αυτό επιτρέπει στην λαβή να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται σε σχέση με την ευθεία της κάννης, και αυτό κάνει την επωμιση πιο φυσική. Όλα τα υπόλοιπα, όπως η ορθή γωνία πίσω της βάσης, ( επειδή δεν προέκυψαν γιατί ο σχεδιαστής είχε καλλιτεχνικες ανησυχίες, αλλά γιατί το σχήμα ακολούθησε την λειτουργία του μηχανισμού, ) φτιάχτηκαν έτσι για λόγους χρηστηκοτητας, και όπως λέγανε οι αρχαίοι, ότι είναι χρηστικο είναι και ωραίο.
 
Κώστα σήμερα χάιδευα μια Auto5 light twelve.
Ξέρεις ότι την σιχαινόμουνα σαν σουλούπι.
Έχω αρχίσει να την ερωτεύομαι.
Το λέω με κάθε σοβαρότητα.
ΟΠΛΑΡΑ.
Κοίταζα λεπτομέρειες.
Οι άνθρωποι δεν τσιγκουνεύονταν το ατσάλι.
Αν κάνει εμπλοκές δεν ξέρω, ο τύπος δεν την καθαρίζει ποτέ, αλλά δεν ρίχνει και πολλά φυσίγγια.
Γουρουνάς.
Βαρύ όπλο όμως, είναι και η light ...
Στην Auto5 κάνουμε κριτική με βάση το σήμερα, αλλά ξεχνάμε ότι είναι ένα όπλο που σχεδιάστηκε το 1898
Και μιλάμε για αυτογεμές όχι δίκαννο, πώς περιμέναμε να είναι, με λίγα εξαρτήματα;
Εμπλοκές εάν κάποιος γνώριζε ορισμένα στοιχειώδη γενικά δεν έκανε
Και σε πολλούς που δεν ήξεραν ούτε τα στοιχειώδη πάλι δεν έκανε
Επίσης ορισμένοι πέφτουν στο λάθος να την συγκρίνουν με την σειρά 300 της beretta ή τις πρώτες benelli, παλιά όπλα σου λένε είναι και αυτά
Αλλά και πάλι η Auto5 σαν σχεδίαση είναι 70-80 χρόνια πιό πρίν από αυτά τα <<παλιά>> όπλα
 
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, η auto 5 το σημείο υπεροχής που έχει και δεν το αντέγραψε κανένα άλλο αυτογεμές, ούτε η νέα Α5, είναι που το πάνω μέρος της λαβής του κοντακίου εφάπτεται με τον σωλήνα του ελατηρίου. Αυτό επιτρέπει στην λαβή να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται σε σχέση με την ευθεία της κάννης, και αυτό κάνει την επωμιση πιο φυσική. Όλα τα υπόλοιπα, όπως η ορθή γωνία πίσω της βάσης, ( επειδή δεν προέκυψαν γιατί ο σχεδιαστής είχε καλλιτεχνικες ανησυχίες, αλλά γιατί το σχήμα ακολούθησε την λειτουργία του μηχανισμού, ) φτιάχτηκαν έτσι για λόγους χρηστηκοτητας, και όπως λέγανε οι αρχαίοι, ότι είναι χρηστικο είναι και ωραίο.
Δεν αντιγράφηκε επειδή τα μεταγενέστερα αυτογεμη είχαν σύνδεση με τζαβετα κι όχι με εγκάρσια βίδα,όπως η auto 5.
Χρειαζόταν υλικό(ξύλο) γύρω από την τζαβετα, οπότε...
Η αλήθεια είναι ότι σ'αυτο το σημείο έχει θεματακι η μπραου...😕
Ξεχειλωνει η τρύπα της βίδας κι αρχίζει να έχει τζογους.
Διορθώνεται με φύτεμα και κόλλημα σωλήνα στο ξύλο, με εσωτερική διάμετρο ισο της διαμέτρου της εγκάρσιας.
 
Quiz: Ντεμί πιστολέ, ή prince of walles ή Γιαννέϊκο?

Εγώ ψηφίζω γιαννέϊκο γιατί σε κουβέντα που είχαμε με τον Γιάννη μου είχε πει ότι το κάνει ποιο φιλικό. Και εμένα μου αρέσουν αυτά τα φιλικά. Στα φιλικά μπαίνουν τα καλύτερα γκολ 🤣
 
Δεν αντιγράφηκε επειδή τα μεταγενέστερα αυτογεμη είχαν σύνδεση με τζαβετα κι όχι με εγκάρσια βίδα,όπως η auto 5.
Χρειαζόταν υλικό(ξύλο) γύρω από την τζαβετα, οπότε...
Η αλήθεια είναι ότι σ'αυτο το σημείο έχει θεματακι η μπραου...😕
Ξεχειλωνει η τρύπα της βίδας κι αρχίζει να έχει τζογους.
Διορθώνεται με φύτεμα και κόλλημα σωλήνα στο ξύλο, με εσωτερική διάμετρο ισο της διαμέτρου της εγκάρσιας.
Αναφέρθηκα μόνο στην αίσθηση που δίνει στο πιάσιμο της λαβής και στην ευκολία που φωλιαζει στον ώμο, παρά το μεγάλο βάρος και την μέτρια προς κακή κατανομή βάρους. Την ίδια αίσθηση έχει όποιος επωμιζει ένα ραβδωτό bolt action ή ακόμα και στα κουτάκια thumphole. Για να δεις την διαφορά στην οποία αναφέρομαι πιάσε μία σκούπα και επωμισε, επειδή η λαβή είναι στην ευθεία της < κάννης > είναι ότι πιο άβολο, σε σύγκριση με λαβές που είναι πολύ πιο χαμηλά.
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που έχει πιάσει auto 5 και δεν έχει νιώσει όμορφα εγώ έπιασα μια πριν λίγους μήνες φίλου από τον πατέρα του σε πολύ καλή κατάσταση θέλει να την δώσει κιόλας lite έκδοση και ακόμη σκέφτομαι ότι εάν μπορούσα θα την αγόραζα χθές και ας έκανε και εμπλοκή.
 
Τα ελατηρια της χ3 που εσπαγαν εφταιγε το υλικο και η κατεργασια Τα ελατηρια που εφτιαξα σε σοβαρη εταιρια δεν σπανε με τιποτα του λαχιστον αυτα 180 πιστονια που επισκευασα
Μα ξερουν οι αλλοι(και μαλιστα Ελληνες.....) να τα φτιαχνουν καλυτερα απο την μαμα εταιρεια(Winchester....)?.....τι να πω...
Το σχολιο μου εχει μια δοση ειρωνειας οχι ως προς τον γραφων το σχολιο αλλα σε σχεση με καποιες συζητησεις που εγιναν εδω μεσα και καποιοι θεωρουσαν οτι οι εταιρειες εχουν το αλανθαστο και ολοι οι υπολοιποι εξωεργοστασιακοι μαστορες και τεχνιτες(ο μπαρμπα μητσος...) δεν γινεται να ειναι καλυτεροι ή τουλαχιστον ισαξιοι με τους "φωστηρες" των εταιρειων...Εχω δει πατατες απο εταιρειες και μοντελα που ηταν για πεταμα που με κανουν πολυ επιφυλακτικο σχετικα με το αλανθαστο των εταιρειων Ολοι και ολα δοκιμαζονται ξανα και ξανα και κρινονται εκ του αποτελεσματος το "αλανθαστο" το εχει μονο ο Πάπας...τουλαχιστον ετσι λενε...Benelli :"Ολοι στον 18,3 θα γυρισουν...." και τσουπ παρε ενα 19,6 να 'χεις γιατι εμεις οταν τον μεγαλωνουμε τον μεγαλωνουμε για τα καλα....
 
Καλή η auto 5, κι εμένα μου αρέσει και μου κεντρίζει το ενδιαφέρον και ίσως να αγοράσω μία, έτσι για να την έχω (αυτή τη δίχρωμη). Όμως αν είναι τόσο καλή, γιατί δεν τις χρησιμοποιούν και τόσο πολύ? Δεν τις ξέρω, αλλά μου φαίνεται ότι είναι δύσχρηστο όπλο.
 
Καλή η auto 5, κι εμένα μου αρέσει και μου κεντρίζει το ενδιαφέρον και ίσως να αγοράσω μία, έτσι για να την έχω (αυτή τη δίχρωμη). Όμως αν είναι τόσο καλή, γιατί δεν τις χρησιμοποιούν και τόσο πολύ? Δεν τις ξέρω, αλλά μου φαίνεται ότι είναι δύσχρηστο όπλο.
Γιατί αυτοί που τις πρωτοπήραν πέθαναν ή γέρασαν, και οι επόμενοι όπως είναι φυσικό κοιτάνε για κάτι πιό εύκολο,άνετο και απλό
Υπάρχουν και εξαιρέσεις που το γουστάρουν σαν όπλο και συνεχίζουν να πηγαίνουν για κυνήγι παρόλο την πολυπλοκότητά του
Ποιά λές δίχρωμη;
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top