Δεν χρειάζεται ρε,μικρό διαφορες.Να τα πάρει και τα δυο τσιγκουνιες θα κάνουμε ?
Δεν χρειάζεται ρε,μικρό διαφορες.Να τα πάρει και τα δυο τσιγκουνιες θα κάνουμε ?
Στο βίντεο αυτό φαίνεται χονδρικά η λειτουργία του μηχανισμού του g3, είναι το σχέδιο Β στο βίντεο. Αν και πολύ απλουστευτικη, δείχνει( και πιο σημαντικό για τον Στέφανο ), εξηγεί εν συντομία πως δουλεύει. Συγκρίνετε την επεξήγηση του βίντεο, με αυτά που έγραψε ο ειδήμων Καραμπατζακης και υπερασπιστηκε ο Στέφανος.Roller Locking vs Roller Delay
Μπορούμε να το συζητήσουμε ... αν και τα λέει αρκετά καλά.
Κατά την εκπυρσοκροτηση όλα τα μέρη του κλείστρου παραμένουν αρχικά ενωμένα και το ήμισυ της επιφάνειας των δύο σφαιριδιων ή πιο συχνά σήμερα κυλινδρων, (αυτό που προεξέχει στα πλάγια και έχει φωλιασει σε αντίστοιχες εσοχές), συγκρατεί το κλείστρο - κάννη ενωμένα. Η αδράνεια της μάζας των κυλινδρων και του < πίσω μέρους > του κλείστρου, και οι τριβές με τις αντίστοιχες εσοχές του κλείστρου από την εσωτερική πλευρά και της βάσης από την εξωτερική, μπλοκάρουν στιγμιαία την κίνηση προς το εσωτερικό του κλείστρου των κυλινδρων, αλλα αμέσως μόλις πέφτει απότομα ή πίεση στο εσωτερικό της κάννης αλλάζει η ισορροπία δυνάμεων και τριβών και το κλείσιμο υποχωρεί
η αδράνεια μαζί με τις τριβές συγκρατούν το <πίσω μέρος > ενωμένο με το υπόλοιπο κλείστρο ,καθώς και τις μπίλιες κατά το ήμισυ εντός των πλευρών του κλείστρου και το άλλο μισό στις εγκοπές της βάσης
Αυτά τα είχα γράψει εδώ πριν μέρες. Βλέπετε έστω και μία διαφορά με αυτά που λέει στο βίντεο ;το κυρίως κλείστρο πιέζει τις μπίλιες, αυτές με την σειρά τους το πίσω μέρος το οποίο και οπισθοχωρει λίγα χιλιοστά αφήνοντας χώρο στις μπίλιες να εισχωρήσουν στο κλείστρο, ξεκλειδωνοντας το
Ήταν πολύ καλά . Για Remington που είχα . Εγώ. Το mod είχα πανω μόνιμα . Αλλά αν μπορείς παρτα και τα δυοΟι γνώμες σας σχετικά για τα τσοκάκια της Seminole.Γνωστός δίνει δυο έσω-έξω το ένα IC και το άλλο MOD σε σπείρωμα Rem Choke.Δεν τα έχει καν χρησιμοποιήσει.
Έχω το Mod στη 1100.Οι γνώμες σας σχετικά για τα τσοκάκια της Seminole.Γνωστός δίνει δυο έσω-έξω το ένα IC και το άλλο MOD σε σπείρωμα Rem Choke.Δεν τα έχει καν χρησιμοποιήσει.
Παντως εγω θα συμφωνησω με τον @Στέφανος, αυτο που λες εσυ" αλλα αμέσως μόλις πέφτει απότομα ή πίεση στο εσωτερικό της κάννης αλλάζει η ισορροπία δυνάμεων και τριβών και το κλείσιμο υποχωρεί" δεν πιστευω οτι ισχυει, η πιεση στο εσωτερικο της καννης δεν παιζει κανενα ρολο, το ξεκλειδωμα γινεται απο την αδρανεια οταν οπισθοχωρει το κεντρικο τμημα του κλειστρου και εκει που ειναι κωνικο επιτρεπει στα δυο κυλινδρακια να μπουν προς τα μεσα και να ξεκλειδωσει το υπολοιπο κλειστρο και να παει προς τα πισω...αποψη μου...δεν το εχω πιασει στα χερια μου να το λυσω αλλα απο τα δυο βιντεακια που ανεβηκαν ενα απο μενα και ενα απο τον Βασιλη @gvp9000 εγω αυτο καταλαβα...Επισημαίνω το σημείο στο 4:50 λεπτά, όπου λέει τον ορισμό του για τον μηχανισμό: <... it is basically a way of increasing the friction, also effectively multiplying the inertia...> , δηλαδή < είναι βασικά ένας τρόπος να αυξάνεται η τριβή, επίσης έχοντας ως αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμο της αδράνειας >.
Αυτά τα είχα γράψει εδώ πριν μέρες. Βλέπετε έστω και μία διαφορά με αυτά που λέει στο βίντεο ;
Aυτο ακριβως καταλαβαινω και'γω.Αν δεν υποχωρισει το κεντρικο κλειστρο, οση πιεση και να δεχτει η κεφαλη του κλειστρου, δεν προκειται να ξεκλειδωσει.Τωρα για τα λειοκαννα αδρανειας, εχουμε αλλα μεγεθη πιεσεων και προφανως γι'αυτο χρειαζεται και το ελατηριο, ισως χωρις ελατηριο να ''εβγαινε'' το κλειστρο πολυ βαρυ.Παντως εγω θα συμφωνησω με τον @Στέφανος, αυτο που λες εσυ" αλλα αμέσως μόλις πέφτει απότομα ή πίεση στο εσωτερικό της κάννης αλλάζει η ισορροπία δυνάμεων και τριβών και το κλείσιμο υποχωρεί" δεν πιστευω οτι ισχυει, η πιεση στο εσωτερικο της καννης δεν παιζει κανενα ρολο, το ξεκλειδωμα γινεται απο την αδρανεια οταν οπισθοχωρει το κεντρικο τμημα του κλειστρου και εκει που ειναι κωνικο επιτρεπει στα δυο κυλινδρακια να μπουν προς τα μεσα και να ξεκλειδωσει το υπολοιπο κλειστρο και να παει προς τα πισω...αποψη μου...δεν το εχω πιασει στα χερια μου να το λυσω αλλα απο τα δυο βιντεακια που ανεβηκαν ενα απο μενα και ενα απο τον Βασιλη @gvp9000 εγω αυτο καταλαβα...
Ακριβώς αυτός είναι ο μηχανισμός κλειδώματος του G3. Όπως φαίνεται στο σχέδιο "Β".Στο βίντεο αυτό φαίνεται χονδρικά η λειτουργία του μηχανισμού του g3, είναι το σχέδιο Β στο βίντεο.
Αν εννοεις κεφαλη κλειστρου το κομματι που ερχεται σε επαφη με τη σφαιρα, αυτο δεν γινεται.Η κίνηση στον κορμό του κλείστρου γίνεται όταν τον σπρώξει η κινούμενη προς τα πίσω κεφαλή. Η κεφαλή του κλείστρου είναι αγκιστρωμένη από ένα μοχλουδάκι που βρίσκεται στην αριστερή πλευρα του κορμού του κλείστρου, όπως τι κοιτάμε από πίσω. Το άγκιστρο από το μοχλουδάκι αυτό πατάει στην αντίστοιχη εσοχή της κεφαλής με τάση ενός ελατηρίου. Για να μπορέσει η κεφαλή να κινηθεί προς το πίσω, να παρασύρει τον κορμό του κλείστρου και να πάει όλο το συγκρότημα κορμού και κεφαλής κλείστρου προς τα πίσω, πρέπει να υπερνικηθεί η τάση του ελατηρίου και να απαγκιστρωθεί η κεφαλή. Το σύστημα είναι χρονισμένο έτσι ώστε η κεφαλή να απαγκιστρωθεί όταν η βολίδα εξέλθει απο την κάννη.
Αν δεν ξεκλειδωσει πως θα παει πισω?Αυτό λέω
View attachment 83461
Το team είναι φιλόξενο. Το αγαπάμε όλοι και το παιδεύουμενομίζω οτι με το G3 έχουμε χαλάσει το θέμα
Για εμένα, όλα παίζουν ρόλο ... και η αδράνεια και η πίεση στο εσωτερικό της κάνης και οι τριβές.Παντως εγω θα συμφωνησω με τον @Στέφανος, αυτο που λες εσυ" αλλα αμέσως μόλις πέφτει απότομα ή πίεση στο εσωτερικό της κάννης αλλάζει η ισορροπία δυνάμεων και τριβών και το κλείσιμο υποχωρεί" δεν πιστευω οτι ισχυει, η πιεση στο εσωτερικο της καννης δεν παιζει κανενα ρολο, το ξεκλειδωμα γινεται απο την αδρανεια οταν οπισθοχωρει το κεντρικο τμημα του κλειστρου και εκει που ειναι κωνικο επιτρεπει στα δυο κυλινδρακια να μπουν προς τα μεσα και να ξεκλειδωσει το υπολοιπο κλειστρο και να παει προς τα πισω...αποψη μου...δεν το εχω πιασει στα χερια μου να το λυσω αλλα απο τα δυο βιντεακια που ανεβηκαν ενα απο μενα και ενα απο τον Βασιλη @gvp9000 εγω αυτο καταλαβα...
Μιλαμε για το ξεκλειδωμα του κλειστρου πως γινεται ,οχι για την ολοκληρωση του κυκλου...δες και τα μην και θα καταλαβεις...Για εμένα, όλα παίζουν ρόλο ... και η αδράνεια και η πίεση στο εσωτερικό της κάνης και οι τριβές.
Για παράδειγμα αν η πίεση στο εσωτερικό της κάνης ήταν 2000bar θα ήθελες τεράστια μάζα από πίσω ώστε με την αδράνειά της να καταφέρει να τραβήξει το κεντρικό μέρος.
Αν ήταν 500bar, προφανώς μικρότερη.
Μην ξεχνάς κάτι βασικό ... ότι η κίνηση του όπλου προς τα πίσω δεν ξεκινάει στην εκπυρσοκρότηση ούτε εκεί που εμφανίζεται στην Pmax !!!! ξεκινάει όταν το βλήμα αποκτά σχετικά μεγάλη ταχύτητα άρα προς το τέλος της διαδρομής την κάνης !!!
Κανένα σύστημα αδράνειας δεν θα δουλέψει πριν το όπλο οπισθοδρομήσει.
Έχει λογική αυτό που λέει ο Λευτέρης (δεν έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα μηνύματα).
Μην ξεχνάς επίσης ότι δεν έχει κανένα νόημα να ξεκλειδώσει το κλείστρο πριν το βλήμα βγεί από την κάνη ή είναι στο τέλος της διαδρομής της.
Αυτό εξ' ορισμού σημαίνει μειωμένες πιέσεις.