SUV

Καλημέρα γνωρίζει κάποιος αν το Fiat panda cross 4x4 αξίζουν τον κοπο??
Από οδική συμπεριφορά σκίζει. Αν και όλα τα νέα αυτοκίνητα από συμπεριφορά είναι πολύ μπροστά. Κανονική έως μικρή κατανάλωση. Πάει παντού , έχω ανέβει στην κορυφή στο όρος Λιχάδα και δεν το πίστευα πως σκαρφάλωνε. Η μόνη παρατήρηση που είχα κάνει ήταν ότι είναι πολύ ογκώδη η μάσκα μπροστά και στο κατέβασμα από το βουνό έβρισκε εύκολα με φόβο να γίνει ζημιά, κατά τα άλλα μόνο θετικά. Τους χώρους και το πορτ μπαγκάζ δεν το σχολιάζω γιατί έχει να κάνει με τις ανάγκες του καθενός.
 
Από οδική συμπεριφορά σκίζει. Αν και όλα τα νέα αυτοκίνητα από συμπεριφορά είναι πολύ μπροστά. Κανονική έως μικρή κατανάλωση. Πάει παντού , έχω ανέβει στην κορυφή στο όρος Λιχάδα και δεν το πίστευα πως σκαρφάλωνε. Η μόνη παρατήρηση που είχα κάνει ήταν ότι είναι πολύ ογκώδη η μάσκα μπροστά και στο κατέβασμα από το βουνό έβρισκε εύκολα με φόβο να γίνει ζημιά, κατά τα άλλα μόνο θετικά. Τους χώρους και το πορτ μπαγκάζ δεν το σχολιάζω γιατί έχει να κάνει με τις ανάγκες του καθενός.
Από θέματα προβλημάτων και να είσαι συνέχεια συνεργείο??
 
Σαν προβλήματα τι λέει βγάζει τπτ γτ είναι και μια μάρκα που δεν εμπιστευομαι
Πόσα χλμ έγραψε το αμάξι και αν επιτρέπετε τι τιμή σου ζητούν ?? Αυτό που είχα ήταν ευκολοσυντήρητο με πολύ φθηνά σερβίς και ανταλλακτικά . Το μόνο πρόβλημα που μούβγαλε ήταν στην αντλία καυσίμων ,όπου θερμαινόταν πολύ κι'έκοβε παροχή σχετικά καινούργιο .Την αντικατέστησα και λύθηκε
 
Πόσα χλμ έγραψε το αμάξι και αν επιτρέπετε τι τιμή σου ζητούν ?? Αυτό που είχα ήταν ευκολοσυντήρητο με πολύ φθηνά σερβίς και ανταλλακτικά . Το μόνο πρόβλημα που μούβγαλε ήταν στην αντλία καυσίμων ,όπου θερμαινόταν πολύ κι'έκοβε παροχή σχετικά καινούργιο .Την αντικατέστησα και λύθηκε
95.000 έχει ζητάει 7000
 
Καλημέρα γνωρίζει κάποιος αν το Fiat panda cross 4x4 αξίζουν τον κοπο??
Τόσα χρόνια στα ενοικιαζόμενα που δούλευα γενικά τα πάντα δεν βγάζανε τρελά προβλήματα.
Και τραβάνε και χίλια μύρια από τουρίστες

Αν δεν θέλεις τρελους χώρους και θέλεις ένα όχημα για όλα νομίζω είναι καλή επιλογή.

Δεν έχω εμπειρία από αυτόν τον κινητήρα 1300 diesel αλλά τους ιταλικούς diesel γενικά δεν τους φοβάμαι ο 1600 με τα 120 άλογα έχει βγεί πολύ καλός
 
Από θέματα προβλημάτων και να είσαι συνέχεια συνεργείο??
Εχω το απλο παντα με το βενζινοκινητηρα στην προηγουμενη εκδοση του(2004-2010),εχει δε αισιως συμπληρωσει 303.240 χλμ.Με λιγα λογια παει σχεδόν παντου σε σχεση με αλλα τετρακίνητα τυπου SUV,η αξιοπιστια του είναι εξαιρετικη ,η δε οδηγικη συμπεριφορα του ξεπερνα τον ογκο του θυμιζοντας μεγαλυτερο αυτοκινητο.Η εκδοση αυτή εχει τσιμπιμενη καταναλωση, αργες επιδοσεις με καλους εως αριστους για την κατηγορια του χωρους!Επισης για να εχεις ένα μετρο σύγκρισης με λάστιχα mud and snow στη λασπη του Γουλεμιου και της ευρυτερης περιοχης της ορεινης Λοκριδος(Καρυα-Αγναντι),παει καλυτερα από το jimny -μη με κραξετε πριν το δειτε-λαμβανομενου υποψη ότι εχω επισης και ένα Kia sportaze 2001 .Tελος αυτό με τον κινητηρα πετρελαιου εμφανιζει καλυτερες επιδοσεις με αριστη καταναλωση και λογω ροπης ακομη καλυτερο ταξιδι προτιμησε δε εάν καταληξεις στην εκδοση με το κλειδωμα της τετρακινησης.
 
Ταπεινη μου αποψη, κριτηριο αγορας για ενα off-road αυτοκινητο δεν πρεπει να ειναι μονο η ικανοτητα να σε παει παντου.
Βασικοτατο κριτηριο θα πρεπει να ειναι και η ικανοτητα του να σε σωζει παντου, η ποιοτητα κατασκευης του δηλαδη, σε ολα
τα καιρια σημεια. Κλασσικη περιπτωση ο χαμος του Νιτσιακου, μην το προσπερνατε ευκολα το ζητημα αυτο.
 
Εχω το απλο παντα με το βενζινοκινητηρα στην προηγουμενη εκδοση του(2004-2010),εχει δε αισιως συμπληρωσει 303.240 χλμ.Με λιγα λογια παει σχεδόν παντου σε σχεση με αλλα τετρακίνητα τυπου SUV,η αξιοπιστια του είναι εξαιρετικη ,η δε οδηγικη συμπεριφορα του ξεπερνα τον ογκο του θυμιζοντας μεγαλυτερο αυτοκινητο.Η εκδοση αυτή εχει τσιμπιμενη καταναλωση, αργες επιδοσεις με καλους εως αριστους για την κατηγορια του χωρους!Επισης για να εχεις ένα μετρο σύγκρισης με λάστιχα mud and snow στη λασπη του Γουλεμιου και της ευρυτερης περιοχης της ορεινης Λοκριδος(Καρυα-Αγναντι),παει καλυτερα από το jimny -μη με κραξετε πριν το δειτε-λαμβανομενου υποψη ότι εχω επισης και ένα Kia sportaze 2001 .Tελος αυτό με τον κινητηρα πετρελαιου εμφανιζει καλυτερες επιδοσεις με αριστη καταναλωση και λογω ροπης ακομη καλυτερο ταξιδι προτιμησε δε εάν καταληξεις στην εκδοση με το κλειδωμα της τετρακινησης.
Εγώ επιβεβαιώνω αυτά που γράφεις για το απλό διότι είχα ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ......o_Oo_Oo_Oo_Oo_O
Υπήρξα ενα διάστημα φανατικός pandaτζης ......Στο απλό είχα προσθέσει μια ντουραλουμίνιο προστατευτική ποδιά απο κάτω κοιλιάς και το πήγαινα συνέχεια τέρμα στους χωματόδρομους .....sarcastic.
 
Εχω το απλο παντα με το βενζινοκινητηρα στην προηγουμενη εκδοση του(2004-2010),εχει δε αισιως συμπληρωσει 303.240 χλμ.Με λιγα λογια παει σχεδόν παντου σε σχεση με αλλα τετρακίνητα τυπου SUV,η αξιοπιστια του είναι εξαιρετικη ,η δε οδηγικη συμπεριφορα του ξεπερνα τον ογκο του θυμιζοντας μεγαλυτερο αυτοκινητο.Η εκδοση αυτή εχει τσιμπιμενη καταναλωση, αργες επιδοσεις με καλους εως αριστους για την κατηγορια του χωρους!Επισης για να εχεις ένα μετρο σύγκρισης με λάστιχα mud and snow στη λασπη του Γουλεμιου και της ευρυτερης περιοχης της ορεινης Λοκριδος(Καρυα-Αγναντι),παει καλυτερα από το jimny -μη με κραξετε πριν το δειτε-λαμβανομενου υποψη ότι εχω επισης και ένα Kia sportaze 2001 .Tελος αυτό με τον κινητηρα πετρελαιου εμφανιζει καλυτερες επιδοσεις με αριστη καταναλωση και λογω ροπης ακομη καλυτερο ταξιδι προτιμησε δε εάν καταληξεις στην εκδοση με το κλειδωμα της τετρακινησης.
Γιατί να σε κραξουμε οι Ρόδες του είναι κοντά ελαφρύ σώμα με το κατάλληλο λάστιχο πάει παντού
 
Γιατί να σε κραξουμε οι Ρόδες του είναι κοντά ελαφρύ σώμα με το κατάλληλο λάστιχο πάει παντού


Έχω δει φίλο παλιά κάτοχο του Panda 4x4 (του παλαιού μοντέλου) που ήταν σαν το Seat Marbela (όποιος δεν το γνωρίζει απλά μου θυμίζει οτι μεγαλώνουμε..) να πηγαίνει σε μέρη που νόμιζα οτι το αυτοκίνητο θα έσπαγε ...και όμως ...και όμως....

 
Back
Top