SUV

Πόσοι θ' αγοράζατε ένα τέτοιο Lada Niva????

Πολύ όμορφο και λουσάτο ρε φίλε . Αυτό είναι για αυτοκινητόδρομους .
.Δέν κάνει για χρήση σε χωματόδρομους με ασπάλαθους και πουρνάρια .
Δέν βάζεις μια γκόμενα να σου μαζεύει κάππαρη .Πάνε τα χεράκια .
Πόσο κοστίζει αν γνωρίζεις ;
 
Πολύ όμορφο και λουσάτο ρε φίλε . Αυτό είναι για αυτοκινητόδρομους .
.Δέν κάνει για χρήση σε χωματόδρομους με ασπάλαθους και πουρνάρια .
Δέν βάζεις μια γκόμενα να σου μαζεύει κάππαρη .Πάνε τα χεράκια .
Πόσο κοστίζει αν γνωρίζεις ;

Πρωτότυπο είναι...άγνωστο εάν το βγάλουν στην παραγωγή.
 


Το πεντάθυρο Suzuki Jimny περνά στην παραγωγή!
Η SUZUKI ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΘΥΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ JIMNY, Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ.
  • 30/3/2020
Μια ανάσα από τη γραμμή παραγωγής βρίσκεται η πεντάθυρη έκδοση του Suzuki Jimny κάνοντας πραγματικότητα το όνειρο όλων των φίλων του εμβληματικού offroader.
Πρόθεση της ιαπωνικής φίρμας είναι το πεντάθυρο Suzuki Jimny να βρίσκεται στις προθήκες της πριν το τέλος του έτους, επιλέγοντας την αγορά της Ινδίας για τα πρώτα του βήματα.


Πέρα από το επιμηκυμένο μεταξόνιο και την παρουσία των δύο επιπλέον θυρών, το πεντάθυρο Suzuki Jimny δεν πρόκειται να διαφοροποιηθεί ουσιαστικό από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του.




Το αυξημένο μήκος δεν πρόκειται να μεταβάλλει τον σχεδιασμό του αμαξώματος, ούτε φυσικά και τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, το οποίο θα διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου κάτω από το καπό του.
Τα παραπάνω δεδομένα, βέβαια, αφορούν την ινδική αγορά και όλες εκείνες που δεν διέπονται από αυστηρούς κανονισμούς εκπομπής ρύπων.
Μάθετε τα πάντα για το νέο Audi A3. Πότε έρχεται στην Ελλάδα
Συνεπώς αν η Suzuki θελήσει να δώσει συνέχεια στην πορεία του τρίθυρου Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά και να εμπλουτίσει την γκάμα της με το πεντάθυρο και σαφώς πιο χρηστικό offroader τότε θα πρέπει να αναζητήσει μια διαφορετική λύση, πιθανόν μικρο-υβριδική.




Μένει, λοιπόν, να επιβεβαιωθεί αν το πεντάθυρο Suzuki Jimny θα αποκτήσει ευρωπαϊκό διαβατήριο ή αν η παρουσία του θα περιοριστεί σε αναπτυσσόμενες αγορές και δη στην Ινδία όπου η Suzuki-Maruti διαθέτει ισχυρή παρουσία.
Πολύ ωραίο
 
Καλημέρα ήθελα να ρωτήσω έχει κάποιος το Daihatsu Terios το 1300 να μου πει κάποιες λεπτομέρειες και αν άξιζει τον κόπο η αγορά του??
Καλημέρα φίλε μου και χρόνια πολλά. Πριν από όλα να μάθεις αν υπάρχει αντιπροσωπεία.
 
Καλημέρα ήθελα να ρωτήσω έχει κάποιος το Daihatsu Terios το 1300 να μου πει κάποιες λεπτομέρειες και αν άξιζει τον κόπο η αγορά του??

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Η αντιπροσωπεία υπάρχει για κάλυψη ανταλλακτικών και service μόνο. Μιλάς για το πρώτο terios (είχα και τα δύο στο παρελθόν). Η θέση οδήγησης είναι περίεργη με τα πεντάλ όχι ακριβώς στην καλύτερη θέση με περιορισμένο χώρο..Εάν είσαι ψηλός (όπως και εγώ) δεν θα στο συνιστούσα καθόλου όμως, εάν δεν είσαι τότε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που με ένα λάστιχο 50/50 θα κάνεις πράγματα που δεν θα τα πίστευες.. κλειδώνει και το διαφορικό και σκάβει....το μόνο που χρειαζόταν είναι αμορτισέρ άλλα, διότι αυτά που είχε από το εργοστάσιο ήταν πολύ μαλακά. Το terios το 1500 από την άλλη ήταν άλλο αυτοκίνητο με χώρους καλύτερους πιο άνετο στο ταξίδι και εκτός δρόμου πολύ καλό όπως και το πρώτο.
 
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Η αντιπροσωπεία υπάρχει για κάλυψη ανταλλακτικών και service μόνο. Μιλάς για το πρώτο terios (είχα και τα δύο στο παρελθόν). Η θέση οδήγησης είναι περίεργη με τα πεντάλ όχι ακριβώς στην καλύτερη θέση με περιορισμένο χώρο..Εάν είσαι ψηλός (όπως και εγώ) δεν θα στο συνιστούσα καθόλου όμως, εάν δεν είσαι τότε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που με ένα λάστιχο 50/50 θα κάνεις πράγματα που δεν θα τα πίστευες.. κλειδώνει και το διαφορικό και σκάβει....το μόνο που χρειαζόταν είναι αμορτισέρ άλλα, διότι αυτά που είχε από το εργοστάσιο ήταν πολύ μαλακά. Το terios το 1500 από την άλλη ήταν άλλο αυτοκίνητο με χώρους καλύτερους πιο άνετο στο ταξίδι και εκτός δρόμου πολύ καλό όπως και το πρώτο.
Ψηλός βέβαια είμαι αυτό που βρηκα είναι του 2001 μοντέλο αλλά δεν ξέρω για το 4χ4 αν είναι άξιο γτ είχα ένα feroza και πήγαινα παντού με αυτό το αμάξι απλά αυτό με ανχωνει το 4χ4 μην μείνω πουθενά πάνω στα βουνά και να βρίσκω φουλ ανταλλακτικά
 
Ψηλός βέβαια είμαι αυτό που βρηκα είναι του 2001 μοντέλο αλλά δεν ξέρω για το 4χ4 αν είναι άξιο γτ είχα ένα feroza και πήγαινα παντού με αυτό το αμάξι απλά αυτό με ανχωνει το 4χ4 μην μείνω πουθενά πάνω στα βουνά και να βρίσκω φουλ ανταλλακτικά

Εάν είσαι πάνω από 1.85 θα έχεις θέμα με την θέση οδήγησης.....Ειναι από τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά και γενικά σαν μάρκα στον κόσμο σύμφωνα με επίσημες έρευνες....και δεν θα έχεις κανένα θέμα αρκεί να είναι καλοσυντηρημένο το αυτοκίνητο
 
Εάν είσαι πάνω από 1.85 θα έχεις θέμα με την θέση οδήγησης.....Ειναι από τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα αλλά και γενικά σαν μάρκα στον κόσμο σύμφωνα με επίσημες έρευνες....και δεν θα έχεις κανένα θέμα αρκεί να είναι καλοσυντηρημένο το αυτοκίνητο
Αυτό διαβάζω και γω
 
Εάν ψάχνεις για τέτοια χρονολογία κοιτάς και το Vitara. Θα σου βγάλει όλα τα γούστα στο βουνό
Το κοίταξα και αυτό αλλά τα φοβάμαι γτ έχω φίλους που τα έχουν και κάθε τρεις και λίγο αλλάζουν καπακια
 
Το κοίταξα και αυτό αλλά τα φοβάμαι γτ έχω φίλους που τα έχουν και κάθε τρεις και λίγο αλλάζουν καπακια
Το μόνο τους πρόβλημα είναι ότι θέλουν αλλαγή ψυγείο γιατί τα μαμά δεν........ Από εκεί την πατάνε. Το δικό μου του 92. Το πούλησα το 17 και χρήση με υγραέριο από το 06. Δεν ξέρω πόσες φορές μηδένισε το κοντέρ!!!!! Έχω πάρει το ngv του 07 2000 cc,και πίστεψε με δεν του έχω τόση εμπιστοσύνη
 
Επίσης είναι ευπαθη στο αέριο αν σκέφτεσαι να κάνεις μια τέτοια επέμβαση
Όχι για αέριο δεν το σκέφτομαι για αυτό πήγα και σε αυτό που είναι 1300 και όχι 1600 Αέριο είχα στο φεροζα και από τότε έχω πει δεν θα ξαναβάλω αέριο σε αμαξι
 
Το μόνο τους πρόβλημα είναι ότι θέλουν αλλαγή ψυγείο γιατί τα μαμά δεν........ Από εκεί την πατάνε. Το δικό μου του 92. Το πούλησα το 17 και χρήση με υγραέριο από το 06. Δεν ξέρω πόσες φορές μηδένισε το κοντέρ!!!!! Έχω πάρει το ngv του 07 2000 cc,και πίστεψε με δεν του έχω τόση εμπιστοσύνη
Γτ 2000 cc και δεν του έχεις, πιστευω πρέπει να είναι λίγο ποιο θετικό από τι τα αλλα
 
Επίσης είναι ευπαθη στο αέριο αν σκέφτεσαι να κάνεις μια τέτοια επέμβαση
Σύμφωνα με αρχιμηχανικό της Daihatsu που είχα μιλήσει..ίσως έναν από τους καλύτερους για terios στα 1300 δεν έπρεπε να τα μετατρέπουν σε αέριο...στα 1500 γινόταν με κιτ που ήταν σύνθεση της daihatsu
 
Back
Top