Επετρεψε μου να πω οτι οι απαιτήσεις γαι δυνατότητες offroad suv ειτε 4*4 ειτε 4*2 θα πρεπει να είναι προσγειωμένες. Offroad με ολη την έννοια ΔΕΝ θα κανεις...
Απο κει και περα τωρα με το 4*2 suv το μοναδικο πλεονεκτημα σε σχεση με ενα απλο αυτοκίνητο (πχ το πουντακι που είχα), ειναι το υψος....Αλλα οι γωνίες προσέγγισης στα περισσότερα suv ειναι τραγελαφος για offroad ετσι κ αλλιως..ακομα και στου νταστερ που εχει τις μεγαλύτερες γωνιες προσεγγισης νομίζω..
Οποτε με λιγα λογια offroad δεν θα κανεις με suv, θα κανεις κατι σε επιπεδο οδηγηση εκτος δρομου με καμια κροκαλα και κανα νεροφαγωμα πιο έντονο...αντε και κανα ποταμακι..
Βεβαια θα μου πεις ρε φιλε εδω υπαρχει βιντεο με φιατ παντα δικινητο πρωτης γενιας που κάνει παπαδες...Ναι θα σου πω αν δε σε πειραζει να γυρνας σπιτι με σπασμενη μασκα, η ραγισμενο ψυγειο η σπασμενη εξατμιση και κοπανημενες γεφυρες, το κάνεις και εσυ..
Τωρα ακουω να λενε "τωρα τα 4*2 suv με τα συστηματα esp κτλ που διαθέτουν εχουν τις ίδιες δυνατοτητες με τα 4*4" "δε χρειάζεται το 4*4" και αλλα παρομοια, και καταληγουν κολλημενοι με το renegade στην αμμο της Βαρκιζας ή στο πρωτο χιονακι στην Παρνηθα...
Ολα αυτα τα λεω φιλικά πάντα οπως και ο Κωστας παραπανω, και ελπιζω μην παρεξηγηθω, απλα τα εχω δει..