Η τελευταία φωτογραφία με το Vitara είναι αν θυμάμαι καλά το1996 κάπου στα Οινόφυτα. Την λασπουρια που βλέπεις στο βάθος έκανα αμάν να την βγάλω και με αργά . Είναι από τις περιπτώσεις που ξεγελιεσαι και αν το αμάξι δεν....,ε τότε δεν.............Το παλιο βιτάρα στο μοντέλο 2000 κυβικα V6 ήταν φοβερο. Το είχε συγγενής μου και είχα μπει και ταξιδέψει πολλές φορές.
Ακριβώς έτσι είναι.... Τετοια αυτοκίνητα δυστυχώς δεν θα ξαναβγούνεΠαναγιώτη στο κυνήγι ήταν light καταστάσεις ο τύπος το είχε και για την δουλειά πήγαινε σε κεραίες κινητής τηλεφωνίας συντήρηση
Στη μέση του πουθενά αλυσίδες και στους τέσσερις τροχούς και κοτσαρισμενο το snowmobile άγριες καταστάσεις φουλ χιόνι και το ξεπατωμενο δεν έλεγε όχι
Συμφωνω. Παντως το καινουργιο jimny που το καταργησανε λογω ρυπων τωρα και θα συνεχισει μονο η επαγγελματικη έκδοση, έχει τετρακίνηση allgrip PRO με δευτερο λεβιε και κοντές σχέσεις. Δεν ξερω δυνατότητες αλλα φαίνεται σπαρτιάτικο που λέμε ειδικά με τα αναλογα ελαστικά.Ακριβώς έτσι είναι.... Τετοια αυτοκίνητα δυστυχώς δεν θα ξαναβγούνε
Πραγματικά αυτό ήταν τέλειο αυτοκίνητο και με κυβισμό στα 1500 και δεύτερο λεβιέ για γρήγορο αργό αλλά πάει η δουλειά τουφεκισε κρίμα πολύ κρίμαΣυμφωνω. Παντως το καινουργιο jimny που το καταργησανε λογω ρυπων τωρα και θα συνεχισει μονο η επαγγελματικη έκδοση, έχει τετρακίνηση allgrip PRO με δευτερο λεβιε και κοντές σχέσεις. Δεν ξερω δυνατότητες αλλα φαίνεται σπαρτιάτικο που λέμε ειδικά με τα αναλογα ελαστικά.
Αρκεί που το έχει Λευτέρη έστω για το ψυχολογικόΕγώ ρε παιδιά με το terios 1,5 μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα ,βέβαια δεν ριψοκινδυνευω ,όμως οπότε έχω πατήσει αυτό το ρημαδοκουμπακι στα αριστερά δεν μου προσφέρει τίποτα το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα οπότε έβαλα το 50 50 το αμάξι είχε μια περίεργη συμπεριφορά σαν να μην είχε δύναμη ,τελικά το έβγαζα και τσουκου τσουκου χρησιμοποιωντας το γκάζι ποιο σωστά έβγαινα .
Σ΄αυτές τις περιπτώσεις, πριν αρχίσει να σκάβει το αυτοκίνητο, σωτήριο ρόλο παίζουν τα πλαστικά πατάκια που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα. Τοποθετώντας τα στους τροχούς που παίρνουν την μεγαλύτερη ροπή βγαίνουμε από την δύσκολη θέση εύκολα και γρήγορα. Ειδικά στο χιόνι. Την επόμενη φορά, πριν αρχίσουμε να γκαζώνουμε, ας το θυμηθούμε.Μια μέρα για τσιχλοκυνηγι στην Αταλάντη, είχε χιόνι κατά τόπους και πολύ παγωνιά το πρωί με ξαστεριά ήταν όλα παγωμένα. Παρκάρω το αυτόκινητο σε μια ανηφοριτσα ανάμεσα από ελιές. Είχε πολλά πουλιά εκείνη την ημέρα και κάτσαμε αρκετά, όταν πήγα στο αυτοκίνητο είχε λιώσει το χιόνι και το έδαφος είχε γίνει πυλός. Έβαλα το 4χ4 auto και δεν έβγαινε. Έβαλα το lock και βγήκε με το ζόρι. Αν ήταν δικινητο θα έψαχνα τρακτέρ. Για αυτή τη μια δύο άντε 5 φορές προσωπικά επέλεξα το τετρακίνητο. Αλλά σε σώζει απ την ταλαιπωρία και το άγχος θα βγω δε θα βγω.
Το χει ο πατέρας μου το τεριος, κάνει διαφορά το κουμπάκι σε χοντρό κόλλημα και κυρίως σε χιόνι, το χω δουλέψει αρκετά πριν πάρω το μιτσουμπισι. Καλό αυτοκινητο...Εγώ ρε παιδιά με το terios 1,5 μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα ,βέβαια δεν ριψοκινδυνευω ,όμως οπότε έχω πατήσει αυτό το ρημαδοκουμπακι στα αριστερά δεν μου προσφέρει τίποτα το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα οπότε έβαλα το 50 50 το αμάξι είχε μια περίεργη συμπεριφορά σαν να μην είχε δύναμη ,τελικά το έβγαζα και τσουκου τσουκου χρησιμοποιωντας το γκάζι ποιο σωστά έβγαινα .
Το τεριος 1.5 το χει και ο πατερας μου 13 χρονια τωρα και πραγματικα τον παει παντου..ακομα και στο κυνηγι στα γουρουνια με αυτο πηγαινει με λασπες χιονια με τα παντα και ποτε δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα ή να κολλησει βεβαια παντα με το καταλληλο ελαστικο..θυμαμαι μια χρονια το ειχα παρει σε γουρουνοκυνηγι για να τρεξω να πιασω τα σκυλια που κοντευαν να αλλαξουν νομο και το περασα απο σημεια με νεροφαγωματα λασπες σαμαρια και δεν δυσκολευτηκε πουθενα..οταν δε ειδε ο πατερας απο που το περασα μου πηρε τα κλειδια και δεν με αφησε να το οδηγησω αλλο εκεινη την μεραΕγώ ρε παιδιά με το terios 1,5 μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα ,βέβαια δεν ριψοκινδυνευω ,όμως οπότε έχω πατήσει αυτό το ρημαδοκουμπακι στα αριστερά δεν μου προσφέρει τίποτα το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα οπότε έβαλα το 50 50 το αμάξι είχε μια περίεργη συμπεριφορά σαν να μην είχε δύναμη ,τελικά το έβγαζα και τσουκου τσουκου χρησιμοποιωντας το γκάζι ποιο σωστά έβγαινα .
Όπως και να το κάνουμε φίλε στο γουρονοκυνηγι αμάξι δεν μένει ποτέ το δυαλιεις όλη μέρα το χειρότερο κυνήγι για το αμάξι....Καλά έκανε ο πατέρας σου το ήθελε και για το άλλο Σαββατοκύριακο το αμάξιΤο τεριος 1.5 το χει και ο πατερας μου 13 χρονια τωρα και πραγματικα τον παει παντου..ακομα και στο κυνηγι στα γουρουνια με αυτο πηγαινει με λασπες χιονια με τα παντα και ποτε δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα ή να κολλησει βεβαια παντα με το καταλληλο ελαστικο..θυμαμαι μια χρονια το ειχα παρει σε γουρουνοκυνηγι για να τρεξω να πιασω τα σκυλια που κοντευαν να αλλαξουν νομο και το περασα απο σημεια με νεροφαγωματα λασπες σαμαρια και δεν δυσκολευτηκε πουθενα..οταν δε ειδε ο πατερας απο που το περασα μου πηρε τα κλειδια και δεν με αφησε να το οδηγησω αλλο εκεινη την μερα
Οντως με το τρεξιμο περα δωθε δεν μενει τιποτα..τα μονα αμαξια που ειναι σκυλια για εκτος δρομου καταστασεις ειναι για μενα lada niva κλασσικα και τα samurai..αυτα τα 2 σε προδιαθετουν να τους πιεις το αιμαΌπως και να το κάνουμε φίλε στο γουρονοκυνηγι αμάξι δεν μένει ποτέ το δυαλιεις όλη μέρα το χειρότερο κυνήγι για το αμάξι....Καλά έκανε ο πατέρας σου το ήθελε και για το άλλο Σαββατοκύριακο το αμάξι
Εννοείται αυτά τα δύο αλλά και πάλι έτσι όπως πάμε εμείς όλο συνεργείο είμαστε μια το ένα μια το άλλο μην αφήσουμε και άνεργα τα συνεργείαΟντως με το τρεξιμο περα δωθε δεν μενει τιποτα..τα μονα αμαξια που ειναι σκυλια για εκτος δρομου καταστασεις ειναι για μενα lada niva κλασσικα και τα samurai
Ε ναι η οδηγηση σε τετοιο κυνηγι ειναι σαν τα wrc..εχω εναν ξαδερφο που καθε σεζον κοβει μια φορα τουλαχιστον σταυρο στο lada ετσι οπως παει..εγω γενικα δεν το τρεχω στο βουνο αν δεν εχω καθαρο λαστιχο για εκτος δρομουΕννοείται αυτά τα δύο αλλά και πάλι έτσι όπως πάμε εμείς όλο συνεργείο είμαστε μια το ένα μια το άλλο μην αφήσουμε και άνεργα τα συνεργεία