Σαράντο και σε μένα οι φλάντζες δεν εκα
Περισσότερο συντασομαι με τα λεγόμενα του Παύλου περι προσαρμογής της τιμής σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Οι πρώτες ήταν αχρωμίωτες, με επένδυση τιτανίου εξωτερικά για αντοχή σε χτυπήματα και διάβρωση και στο βαλιτσάκι υπήρχαν :6 φλάντζες παρέκλισης,2 πρόσθετα επιμήκυνσης ,6τσοκ και κλειδαριά σκανδάλης.
Με όλα αυτά η τιμή επιανε και ξεπερνούσε τα 1500€
Σαράντο και σε μένα οι φλάντζες δεν έκαναν πολύτως τίποτα και κατέληξα σε γύρισμα του συνθετικού.Ομως θεωρώ πως δεν ειναι ο κανόνας αυτός.Σε κάποιους όμως που θέλουν μια μικρή διόρθωση είναι χρήσιμες.Και στο κατω κάτω απο κει αρχίζει η νεα θεωρία περι διόρθωσης της παρέκλισης η όχι ,τόσο της win όσο και των αλλων εταιρειών ;Πεστα Μακη,και εμενα τα ιδια,τι και αν ειχε η sx3 φλατζες,αλλα και στο επομενο κατοχο τα ιδια,το μονο καλο ειναι που εριχνε κεντρο χωρις αυστηρη επωμιση σαν Αμερικανα.
Περισσότερο συντασομαι με τα λεγόμενα του Παύλου περι προσαρμογής της τιμής σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Οι πρώτες ήταν αχρωμίωτες, με επένδυση τιτανίου εξωτερικά για αντοχή σε χτυπήματα και διάβρωση και στο βαλιτσάκι υπήρχαν :6 φλάντζες παρέκλισης,2 πρόσθετα επιμήκυνσης ,6τσοκ και κλειδαριά σκανδάλης.
Με όλα αυτά η τιμή επιανε και ξεπερνούσε τα 1500€