Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Στην δοκιμή στους -22 τα πήγαν καλούτσικα και οι δύο, ίσως η mbx32 ελάχιστα καλύτερα, η μεγάλη διαφορά φάνηκε στους +55 όπου η s4 ,αντίθετα από ότι θα περίμενε κανείς όχι μόνο δεν ανέβασε πιέσεις αλλά είχε και μια μικρή μείωση. Οι διβασικές όπως sipe. ,s4, είναι σταθεροτατες σε θερμοκρασίες έως. - 7. ,- 8 ° c, πιο κάτω αρχίζουν να παίρνουν το πάνω χέρι οι ποιοτικές μονοβασικες, οι οποίες χάνουν αισθητά σε απόδοση αλλά όχι όσο οι κλασικές διβασικές. Η μόνη εξαίρεση από όλες τις πυρίτιδες ( και μονοβασικες και διβασικές) είναι η IMR 800x ,η οποία μέχρι και τους -25 παράγει σχεδόν τις ίδιες πιέσεις και ταχύτητες.
Και που βρησκουμε τετια ??? Η σε πια φυσιγγια περιεχετε ???
 
Η κουβέντα ξεκίνησε για το συγκεκριμένο φυσίγγι.

Τα γενικά όλοι τα ξέρουμε.
Χοντραίνεις σκάγι, μικραίνεις ταχύτητες, χάνεις συγκέντρωση, μεγαλώνουν τα κενά, σημαδεύεις καλύτερα.
Η λύση θα μπορούσε να είναι στο κρύο να ρίχνουμε #3 στις φάσσες.
Μικραίνεις 2-3 νούμερα και το φυσίγγι που είναι ψοφίμι γίνεται καθαρόαιμο.

Ούτε ενασχολία με πυρίτιδες, σκάγια, καψούλια, βύσματα, ταχύτητες και τελικά ιδιογόμωση γιατί αν ψάξεις ελάχιστα θα βρεις φυσίγγι με νορμάλ κατανομή.

Η πολύ λεπτομέρεια τελικά βλάπτει σοβαρά την υγεία ...
 
Η κουβέντα ξεκίνησε για το συγκεκριμένο φυσίγγι.

Τα γενικά όλοι τα ξέρουμε.
Χοντραίνεις σκάγι, μικραίνεις ταχύτητες, χάνεις συγκέντρωση, μεγαλώνουν τα κενά, σημαδεύεις καλύτερα.
Η λύση θα μπορούσε να είναι στο κρύο να ρίχνουμε #3 στις φάσσες.
Μικραίνεις 2-3 νούμερα και το φυσίγγι που είναι ψοφίμι γίνεται καθαρόαιμο.

Ούτε ενασχολία με πυρίτιδες, σκάγια, καψούλια, βύσματα, ταχύτητες και τελικά ιδιογόμωση γιατί αν ψάξεις ελάχιστα θα βρεις φυσίγγι με νορμάλ κατανομή.

Η πολύ λεπτομέρεια τελικά βλάπτει σοβαρά την υγεία ...
Το 3 αρι εδω στα μερη μου δεν ειναι υπερβολη απλα πρεπει να ανεβεις σε γραμμαρια
 
η συνθεση είναι φτιαγμένη για να βγάζει περίπου τόσα (380 με 400) τον χειμώνα σε μονοψηφιες θερμοκρασίες


σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου αυτός είναι ο κανόνας
προτιμώ τα 380 μ/δ με 600 μπαρ από τα 430 μ/δ με 900 μπαρ

πλην όμως κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του και οι εξαιρέσεις είναι υπερβολικά πολλές

τουτέστιν αν έχω 2 φυσίγγια (380 και 420 μ/δ) που στην έξοδο από την κάννη τα σκάγια είναι ακριβώς ολόιδια και στα δύο, ασφαλώς το ταχύτερο θα είναι και πιο δραστικό
όταν λέω ολόιδια εννοώ με την ίδια - ελάχιστη - παραμόρφωση (στρογγυλάδα)
Καλημέρα Μάριε!:)

Χαίρομαι πολύ που γράφεις...

Αν υποθέσουμε ότι τα σκάγια με 420 μ/δλ και αυτά με τα 380 μ/δλ η και χαμηλότερα βγαίνουν ολοστρόγγυλα , τα πρώτα δεν θα χάσουν την ταχύτητα τους γρηγορότερα από τα δευτέρα μια και ..."Η αντίσταση του αέρα είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας, που σημαίνει ότι όταν η ταχύτητα των σκαγιών διπλασιάζεται, η αντίσταση του αέρα τετραπλασιάζεται"...

Μια μάτια που έριξα στους πινάκες της βλητικής με 1200 πόδια/δλ (365 μ/δλ) τα σκάγια Νο 5 εχουν στις 60 γιάρδες 2,23 ποδολίβρες ενέργεια, και με 1330 πόδια/δλ(405 μ/δλ) έχουν 2,49 ποδολίβρες...

Νομίζεις αξίζει τον κόπο , τον κλώτσο, και το παίδεμα ...?

Αλλα έστω οτι αξίζει, μπορούμε να έχουμε τα ίδια και καλυτέρα αποτελέσματα με ένα και μόνο νούμερο σκαγιού παραπάνω...το Νο 4 θα βγάλει με 365 μ/δλ 3,04 ποδολίβρες ενέργεια...

Προσωπικά για μένα οι παραπάνω υπολογισμοί είναι εκ του περισσού , και αισθάνομαι γελοίος.....ίσως και να είμαι!:(

Υ.Γ… μήπως εν κατακλείδι για να μην το αμελούμε και αυτο το φυσίγγιο με τα 380 μ/δλ έχει καλύτερες κατανομές , συγκεντρώσεις και λιγότερα κενά από αυτό με τα 430 μ/δλ?...γιατί νομίζω ότι πρέπει να το βλέπουμε και ως σύνολο

Μήπως θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τον ορισμό της "αρκετής ταχύτητας" που λένε οι βλητικοί?

Υ.Γ....μην μπλέξεις σε παρακαλώ με απόλυτα νούμερα γιατί νομίζω άλλο είναι το ζουμί...άσε να γίνομαι εγώ γελοίος:( και σου το λέω φιλικά, με σεβασμό...
 
Η κουβέντα ξεκίνησε για το συγκεκριμένο φυσίγγι.

Τα γενικά όλοι τα ξέρουμε.
Χοντραίνεις σκάγι, μικραίνεις ταχύτητες, χάνεις συγκέντρωση, μεγαλώνουν τα κενά, σημαδεύεις καλύτερα.
Η λύση θα μπορούσε να είναι στο κρύο να ρίχνουμε #3 στις φάσσες.
Μικραίνεις 2-3 νούμερα και το φυσίγγι που είναι ψοφίμι γίνεται καθαρόαιμο.

Ούτε ενασχολία με πυρίτιδες, σκάγια, καψούλια, βύσματα, ταχύτητες και τελικά ιδιογόμωση γιατί αν ψάξεις ελάχιστα θα βρεις φυσίγγι με νορμάλ κατανομή.

Η πολύ λεπτομέρεια τελικά βλάπτει σοβαρά την υγεία ...
κι αυτο οι Αμερικανοι το λυσανε, με τα μαγγνουμ. Πολλα χοντρα σκαγια και μικρες ταχυτητες. Ετοιμη η μακρυνη
 
Στα μολυβδινα η ισορροπία ανάμεσα σε αρχική ταχύτητα και παραμορφωσεις είναι το ζητούμενο. Η ταχύτητα σκοτώνει, όχι το ακίνητο σκαγι, αλλά η αρχική ταχύτητα από μόνη της δεν εγγυάται ψηλές μένουσες και είναι συχνό φαινόμενο πιο χαμηλές αρχικές να αφήνουν πιο ψηλές μένουσες.
 
αυτο οι Αμερικανοι το λυσανε, με τα μαγγνουμ. Πολλα χοντρα σκαγια και μικρες ταχυτητες. Ετοιμη η μακρυνη
Και οι Άγγλοι το λυσανε, το κατάλληλο μέγεθος σκαγιων, ελαφριά γόμωση, και μέση ταχύτητα για μεσαίες αποστάσεις ή ψηλή για μακρινές.
 
Αχαχα
Δεν έχει χαμόγελο, οπότε σου γράφω.
Οκ, δεκτή η φάπα αχαχα

Ξερεις οτι σεβομαι ολες τις αποψεις....Ωστοσο εχω την δικη μου ''γραμμη και πορεια''... :)
Και πανω απ'ολα για ΤΙΠΟΤΑ στον κοσμο δεν θα χαλαγα την φιλια μου ....οχι μονο για το αλευρι η
για ενα κωλοφυσιγγιο... αλλα γενικοτερα για ολη την ιδιογομωση....!!!
Να πανε να .sex hard. αυτα.....Η φιλια και ο σεβασμος....ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ !!!!:cool:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top