Αν υποθέσουμε ότι τα σκάγια με 420 μ/δλ και αυτά με τα 380 μ/δλ η και χαμηλότερα βγαίνουν ολοστρόγγυλα , τα πρώτα δεν θα χάσουν την ταχύτητα τους γρηγορότερα από τα δευτέρα μια και ..."Η αντίσταση του αέρα είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας, που σημαίνει ότι όταν η ταχύτητα των σκαγιών διπλασιάζεται, η αντίσταση του αέρα τετραπλασιάζεται"...
Ναι θα χάσουν την ταχύτητα τους γρηγορότερα
αλλά εφόσον έχουν το ίδιο στρογγυλό σχήμα τα πρώτα θα είναι πάντα γρηγορότερα από τα δευτερα
θα τείνουν να πέσουν στην ταχύτητα των δευτέρων αλλά δεν θα πέφτουν τόσο χαμηλά ποτέ!
διότι και τα "αργά" θα χάνουν ταχύτητα
Μια μάτια που έριξα στους πινάκες της βλητικής με 1200 πόδια/δλ (365 μ/δλ) τα σκάγια Νο 5 εχουν στις 60 γιάρδες 2,23 ποδολίβρες ενέργεια, και με 1330 πόδια/δλ(405 μ/δλ) έχουν 2,49 ποδολίβρες...
Νομίζεις αξίζει τον κόπο , τον κλώτσο, και το παίδεμα ...?
προσωπικά θα έλεγα όχι
ίσως αξίζει τον κόπο σε ακραίες βολές
Αλλα έστω οτι αξίζει, μπορούμε να έχουμε τα ίδια και καλυτέρα αποτελέσματα με ένα και μόνο νούμερο σκαγιού παραπάνω...το Νο 4 θα βγάλει με 365 μ/δλ 3,04 ποδολίβρες ενέργεια...
αρκεί να έχουμε την απαραίτητη πυκνότητα
Προσωπικά για μένα οι παραπάνω υπολογισμοί
είναι εκ του περισσού , και
αισθάνομαι γελοίος.....ίσως και
να είμαι!
ώπα πάτα φρένο κάπτεν
δεν μπορώ να διαβάζω τέτοια από σενα
είσαι από τα πλέον ΣΟΒΑΡΑ άτομα εδώ μέσα
αλίμονο αν αρχίσουμε να στεναχωριόμαστε επειδή διαφωνούμε με τους άλλους
διάλογο κάνουμε και δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα
ειδικά όταν αυτοί με τους οποίους διαφωνούμε είναι πρόσωπα με
αποδεδειγμένο ήθος!
Υ.Γ… μήπως εν κατακλείδι για να μην το αμελούμε και αυτο το φυσίγγιο με τα 380 μ/δλ έχει καλύτερες κατανομές , συγκεντρώσεις και λιγότερα κενά από αυτό με τα 430 μ/δλ?...γιατί νομίζω ότι πρέπει να το βλέπουμε και ως σύνολο…
Προσωπικά τείνω να συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά τα "κοινά" εμπορικά φυσίγγια πλην ομως υπάρχουν τόσες πολλές εξαιρέσεις που καταργούν τον κανόνα.
Αυτό που λες πριν 30-40 χρόνια, ίσχυε ως κανόνας.
Ισχύει και σήμερα όσον αφορά τα "οικονομικά" εμπορικά, το τσιχλοφύσιγγο των 380 μ/δ είναι πιο
αποτελεσματικό και πιο γρήγορο από αυτό των 420-430 μ/δ και αυτό διότι το φαινομενικά γρήγορο είναι κακοκατασκευασμένο....
Μήπως θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τον ορισμό της "αρκετής ταχύτητας" που λένε οι βλητικοί?
η επαρκής ταχύτητα σε συνδυασμό με την όσο λιγότερη παραμόρφωση των σκαγίων είναι η χρυσή τομή
αυτή μπορεί να είναι 340 μ/δ!!!! σε ένα φυσίγγι και 440 μ/δ σε ένα άλλο.....
Υ.Γ....μην μπλέξεις σε παρακαλώ με απόλυτα νούμερα γιατί νομίζω
άλλο είναι το ζουμί...άσε
να γίνομαι εγώ γελοίος και σου το λέω
φιλικά, με
σεβασμό...
κι εγώ σου το λέω φιλικά, με σεβασμό... κόψε τις σαχλαμάρες.... ακούς εκεί "γελοίος"