Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Ώπα, φρένοοοοοοο
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΠΟΙΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ;

τα πάνω από 2 γρ αναφέρονται σε πολύ παλιές παρτίδες
τελευταίες παρτίδες το πολύ 1,80

Αυτές τις εύκολες θα ασχοληθώ πρώτα και τις άλλες τις δύσκολες για αντίξοες συνθήκες sipe Nobel ;) όταν πάρω εμπειρία..
 
Και μια χθεσινή δοκιμή με mb36 και σκάγια Νο4n
Κάλυκας maxam
Κάψουλι g1000
Mb36 1,90x38 gr No4n
Βύσμα z2m18
Κλείσιμο 8* 57,80
Τσοκ 3*
Απόσταση 39 μετρα
Σκάγια στον κύκλο 146 από 190
Συγκέντρωση 77%View attachment 46837
Πάτα τη τη μβ... Μην σε φοβίζει... Εγω θα έβαζα 616 η cx2000, 37 γρ κ θα ρελιαζα 57,5...
 
Και μια χθεσινή δοκιμή με mb36 και σκάγια Νο4n
Κάλυκας maxam
Κάψουλι g1000
Mb36 1,90x38 gr No4n
Βύσμα z2m18
Κλείσιμο 8* 57,80
Τσοκ 3*
Απόσταση 39 μετρα
Σκάγια στον κύκλο 146 από 190
Συγκέντρωση 77%View attachment 46837
Καθαρό τριάρι έριξες‼️
 
Εμένα η sipe μου φαίνεται γενικά πιο αργή από την μβ32 αλλά δεν έχω πολύ εμπειρία μάζι της... Καμία 300αρια φυσίγγια έχω ρίξει σε διάφορες συνταγές στο κυνήγι, δεν μπορώ να πω ότι μου ταίριαξε...
Εμένα πάλι το αντίθετο... σε ότι αφορά περισσότερο τις δοκιμές,και λιγότερο στο κυνήγι. Ίσως λόγω απειρίας, γνώσεων κτλ με δυσκόλεψε πιο πολύ η mb στην αρχή. Την σιπε "την βρήκα" πιο εύκολα. Φέτος θα ξεκινήσω με mb32 και μετά αποκλειστικά σιπε όλη τη χρονιά για να δω ότι δουλεύουν τα σεταπ καλά.
 
Εμένα πάλι το αντίθετο... σε ότι αφορά περισσότερο τις δοκιμές,και λιγότερο στο κυνήγι. Ίσως λόγω απειρίας, γνώσεων κτλ με δυσκόλεψε πιο πολύ η mb στην αρχή. Την σιπε "την βρήκα" πιο εύκολα. Φέτος θα ξεκινήσω με mb32 και μετά αποκλειστικά σιπε όλη τη χρονιά για να δω ότι δουλεύουν τα σεταπ καλά.
Η μβ 32 είναι δύσκολη πυρίτιδα... Αλλά αν την βρεις την ερωτεύεσαι... Στριμωγμα θέλει γενικά...
 
Ένα ακόμη σεταπ με mb36
Κάλυκας Τ3 nobel sport
Κάψουλι 686
Μb36 2x34+1,6 αλεύρι βρώμης
Βύσμα Κουβέτ+φελος3mm+diana 8mm+ τέλος 3mm
Κλείσιμο 8* 57,50mm
Σκάγια 4n 5/gr
Τσοκ 3* στα 39 μετρα απόσταση 120 σκάγια από τα 170, συγκέντρωση 70%
Τσοκ 1* στα 45 μέτρα σκάγια 111 συγκέντρωση 65,50%Photo Marker_Apr182022_204022.jpg
 

Attachments

  • Photo Marker_Apr182022_233250.jpg
    Photo Marker_Apr182022_233250.jpg
    1,4 MB · Προβολές: 8
Η μβ 32 είναι δύσκολη πυρίτιδα... Αλλά αν την βρεις την ερωτεύεσαι... Στριμωγμα θέλει γενικά...
Όσες φορές την πάτησα με το ρελιασμα δεν είχα καλή εικόνα στον πίνακα...μόλις άλλαξα στροφείο και της έβαλα λίγο πιο σκληρό βύσμα λύθηκαν τα θέματα. Τώρα να πω ότι έφταιγε και το lot; Τα σεταπ που έφτιαχνα ήταν όλα δοκιμασμένα χρόνια από φίλο,δικά σου και από άλλους. 3-4 σεταπ που μου έδειξαν αυτό που ηθελα τα κλείδωσα και όλα καλά.
 
Και μια χθεσινή δοκιμή με mb36 και σκάγια Νο4n
Κάλυκας maxam
Κάψουλι g1000
Mb36 1,90x38 gr No4n
Βύσμα z2m18
Κλείσιμο 8* 57,80
Τσοκ 3*
Απόσταση 39 μετρα
Σκάγια στον κύκλο 146 από 190
Συγκέντρωση 77%View attachment 46837
αν το θελεις για κρυο πολυ καντο 1,95 χ38 με 686
 
Ένα ακόμη σεταπ με mb36
Κάλυκας Τ3 nobel sport
Κάψουλι 686
Μb36 2x34+1,6 αλεύρι βρώμης
Βύσμα Κουβέτ+φελος3mm+diana 8mm+ τέλος 3mm
Κλείσιμο 8* 57,50mm
Σκάγια 4n 5/gr
Τσοκ 3* στα 39 μετρα απόσταση 120 σκάγια από τα 170, συγκέντρωση 70%
Τσοκ 1* στα 45 μέτρα σκάγια 111 συγκέντρωση 65,50%View attachment 46842
Για φάσσες; ;;; Βαγγέλη; ;
 
Για όλους τους φίλους που ασχολούνται με την ιδιογόμωση, με πάρα πολύ εκτίμηση & άπειρο σεβασμό!:)

Πτώση στον αέρα

Η περίπτωση πτώσης ενός σώματος στο κενό έχει μελετηθεί πάρα πολλές φορές κατά τη διάρκεια της σχολικής μας ζωής. Είναι θα λέγαμε μια «πρώτη προσέγγιση» του φαινομένου της πτήσης των σκαγιών, που τόσο πολύ μας απασχολεί. Στην πραγματικότητα όμως υπάρχει ο αέρας. Τι συμβαίνει άραγε με την ταχύτητα που αποκτά ένα σώμα κατά την πτώση του στον αέρα; Όταν ένα αντικείμενο πέφτει στον αέρα δέχεται μια αντίσταση κατά την κίνησή του. Αυτό μπορεί να το έχουμε διαπιστώσει (αν και επικίνδυνο) αν έχουμε βγάλει το χέρι μας από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Όταν η ταχύτητα είναι μεγάλη, μεγάλη είναι και η αντίσταση που δεχόμαστε. Από την άλλη η αντίσταση σχετίζεται και με το σχήμα και την κατεύθυνση της παλάμης μας.

Αφήνοντας ένα σώμα λοιπόν να πέσει, αυτό δέχεται δύο δυνάμεις : το βάρος και την αντίσταση του αέρα (σχ.1). Επειδή B > A το σώμα αποκτά επιτάχυνση και κατά συνέπεια αυξάνεται η ταχύτητά του. Το τελευταίο όμως σημαίνει ότι αυξάνεται και το Α. Όσο όμως ισχύει Β > Α το σώμα συνεχίζει και επιταχύνει (με μικρότερη όμως επιτάχυνση) οπότε και συνεχίζει να αυξάνεται η ταχύτητά του (σχ. 2). Καθώς μεγαλώνει η ταχύτητα μεγαλώνει και η αντίσταση και τείνει η τελευταία να γίνει ίση με το βάρος (σχ.3). Αυτό σημαίνει ότι Β = Α και πλέον η επιτάχυνση μηδενίζεται. Το σώμα αποκτά μια μέγιστη ταχύτητα (για την ακρίβεια τείνει οριακά), με την οποία κινείται μέχρι το έδαφος.

1650371778630.png

Η μέγιστη ταχύτητα βρίσκεται από τη σχέση Β = Α. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ταχύτητα που αποκτά το σώμα κατά την πτώση του στον αέρα εξαρτάται από το βάρος του. Η αντίσταση Α είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας (υπάρχει και μια σταθερά αναλογίας που εξαρτάται από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του σώματος).

Υ.Γ ….ελεύθερη πτώση που λένε…στην πραγματικότητα!;)

topic.
 
Last edited:
Για όλους τους φίλους που ασχολούνται με την ιδιογόμωση, με πάρα πολύ εκτίμηση & άπειρο σεβασμό!:)

Πτώση στον αέρα

Η περίπτωση πτώσης ενός σώματος στο κενό έχει μελετηθεί πάρα πολλές φορές κατά τη διάρκεια της σχολικής μας ζωής. Είναι θα λέγαμε μια «πρώτη προσέγγιση» του φαινομένου της πτήσης των σκαγιών, που τόσο πολύ μας απασχολεί. Στην πραγματικότητα όμως υπάρχει ο αέρας. Τι συμβαίνει άραγε με την ταχύτητα που αποκτά ένα σώμα κατά την πτώση του στον αέρα; Όταν ένα αντικείμενο πέφτει στον αέρα δέχεται μια αντίσταση κατά την κίνησή του. Αυτό μπορεί να το έχουμε διαπιστώσει (αν και επικίνδυνο) αν έχουμε βγάλει το χέρι μας από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Όταν η ταχύτητα είναι μεγάλη, μεγάλη είναι και η αντίσταση που δεχόμαστε. Από την άλλη η αντίσταση σχετίζεται και με το σχήμα και την κατεύθυνση της παλάμης μας.

Αφήνοντας ένα σώμα λοιπόν να πέσει, αυτό δέχεται δύο δυνάμεις : το βάρος και την αντίσταση του αέρα (σχ.1). Επειδή B > A το σώμα αποκτά επιτάχυνση και κατά συνέπεια αυξάνεται η ταχύτητά του. Το τελευταίο όμως σημαίνει ότι αυξάνεται και το Α. Όσο όμως ισχύει Β > Α το σώμα συνεχίζει και επιταχύνει (με μικρότερη όμως επιτάχυνση) οπότε και συνεχίζει να αυξάνεται η ταχύτητά του (σχ. 2). Καθώς μεγαλώνει η ταχύτητα μεγαλώνει και η αντίσταση και τείνει η τελευταία να γίνει ίση με το βάρος (σχ.3). Αυτό σημαίνει ότι Β = Α και πλέον η επιτάχυνση μηδενίζεται. Το σώμα αποκτά μια μέγιστη ταχύτητα (για την ακρίβεια τείνει οριακά), με την οποία κινείται μέχρι το έδαφος.


Η μέγιστη ταχύτητα βρίσκεται από τη σχέση Β = Α. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ταχύτητα που αποκτά το σώμα κατά την πτώση του στον αέρα εξαρτάται από το βάρος του. Η αντίσταση Α είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας (υπάρχει και μια σταθερά αναλογίας που εξαρτάται από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του σώματος).

Υ.Γ ….ελεύθερη πτώση που λένε…στην πραγματικότητα!;)

topic.
Άμα είναι καλός ο σκυλος τα κολλάει τα πουλια και όλες η εξίσωσης και τα γεωμετρικά τετράγωνα είναι με το μέρος σού ;)
 
Άμα είναι καλός ο σκυλος τα κολλάει τα πουλια και όλες η εξίσωσης και τα γεωμετρικά τετράγωνα είναι με το μέρος σού ;)
10 λίρες να αξίζει το σκυλί και 1 το ντουφέκι που λέει και το ρητό...;).sarcastic..sarcastic..sarcastic.

Υ.Γ...καμία σχέση!.sarcastic..sarcastic..sarcastic.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top