Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Συνάδελφε Κώστα, δεν συμφωνώ, από την στιγμή που δεν τίθεται θέμα σωστής έμφραξης των αερίων, αυτό είναι πέραν για πέραν αναληθές, από προσωπική βέβαια εμπειρία εδώ και μια δεκαετία σε κάννες από 18,6 ως 18,85.
Με μάλλινες τάπες χωρίς πλαστική φούστα, ίσως ναι, να ισχύει αυτό που λες. Με σύγχρονα όμως κυάθια, δεν ισχύει.
Τουφεκιές όνειρο από αυλό 18,86 και φυσίγγια trap 24γρ...:)
Χωρις να εχω κανει δοκιμη
Συνάδελφε Κώστα, δεν συμφωνώ, από την στιγμή που δεν τίθεται θέμα σωστής έμφραξης των αερίων, αυτό είναι πέραν για πέραν αναληθές, από προσωπική βέβαια εμπειρία εδώ και μια δεκαετία σε κάννες από 18,6 ως 18,85.
Με μάλλινες τάπες χωρίς πλαστική φούστα, ίσως ναι, να ισχύει αυτό που λες. Με σύγχρονα όμως κυάθια, δεν ισχύει.
Τουφεκιές όνειρο από αυλό 18,86 και φυσίγγια trap 24γρ...:)
Φιλε μου εχει κανει δοκιμη με αλλο οπλο με στενοτερο αυλο σε στοχο? Ιδια συσφυξη (μετριμενη με παχυμετρο, γιατι απο τη ξερεις με τα αστρα δεν βρισκεις ακρη κ μισο δεκατο του χιλιουστου κανει τη διαφορα!)
 
Έχω κάνει, με 18,2 αυλό και στάνταρ φουλ, την ποιότητα του 18,6 και 18,85 δεν την έχει σαν τουφεκιά. Έχει βέβαια εντυπωσιακό κέντρο αλλά από εκεί και πέρα όσο πηγαίνουμε στην περιφέρεια, η τουφεκιά γίνεται άναρχη, με εμφανώς περισσότερα flyers (ανεμόσκαγα) ,πράγμα φυσιολογικό λόγου μεγαλύτερου στρες.
Όσο πιο απρόσκοπτα και απροβληματιστα εξέλθει απο την κάννη μία γόμωση, τόσο πιο ποιοτική τουφεκιά θα δώσει σε κατανομές και ισομερής διατρήσεις.
Αυτό που δεν έχω κάνει είναι με έναν ταχογραφο να μετρήσω την διαφορά των αρχικών ταχυτήτων που θεωρητικά δημιουργεί ο στενός αυλός λόγω αυξημένων πιέσεων. Κάτι όμως μου λέει ότι πρακτικά και μετρήσιμα η διαφορά δεν θα είναι τόσο εμφανή, λόγω των αυξημένων τριβών που θα μειώσουν αυτό το αβαντάζ.
Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος, αλλά τι να την κάνεις λίγο παραπάνω ταχύτητα αν είναι το 1/3 των σκαγιών να βγουν από την κάννη σαν φακές.
 
Last edited:
Έχω κάνει, με 18,2 αυλό και στάνταρ φουλ, την ποιότητα του 18,6 και 18,85 δεν την έχει σαν τουφεκιά. Έχει βέβαια εντυπωσιακό κέντρο αλλά από εκεί και πέρα όσο πηγαίνουμε στην περιφέρεια, η τουφεκιά γίνεται άναρχη, με εμφανώς περισσότερα flyers (ανεμόσκαγα) ,πράγμα φυσιολογικό λόγου μεγαλύτερου στρες.
Όσο πιο απρόσκοπτα και απροβληματιστα εξέλθει απο την κάννη μία γόμωση, τόσο πιο ποιοτική τουφεκιά θα δώσει σε κατανομές και ισομερής διατρήσεις.
Με τοσο στενο αυλο φυσικο ειναι το 1* κ με ψιλα σκαγια να κανει αυτο που λες!
Ο στενος αυλος θελει μικρες γομωσεις κ το φουλ μονο σε χοντρα σκαγια, γιατι ο στενος δημιουργει ποι πολλες πιεσεις απο εναν ανοιχτο!
Επειδη καταπηνουμε την καμηλο κ δυιλιζουμε τον κωνοπα, κοντακιστα μετρα μας + ανοιχτο τσοκ = ευκολες επιτυχιες!
 
Έχω κάνει, με 18,2 αυλό και στάνταρ φουλ, την ποιότητα του 18,6 και 18,85 δεν την έχει σαν τουφεκιά. Έχει βέβαια εντυπωσιακό κέντρο αλλά από εκεί και πέρα όσο πηγαίνουμε στην περιφέρεια, η τουφεκιά γίνεται άναρχη, με εμφανώς περισσότερα flyers (ανεμόσκαγα) ,πράγμα φυσιολογικό λόγου μεγαλύτερου στρες.
Όσο πιο απρόσκοπτα και απροβληματιστα εξέλθει απο την κάννη μία γόμωση, τόσο πιο ποιοτική τουφεκιά θα δώσει σε κατανομές και ισομερής διατρήσεις.
Αυτό που δεν έχω κάνει είναι με έναν ταχογραφο να μετρήσω την διαφορά των αρχικών ταχυτήτων που θεωρητικά δημιουργεί ο στενός αυλός λόγω αυξημένων πιέσεων. Κάτι όμως μου λέει ότι πρακτικά και μετρήσιμα η διαφορά δεν θα είναι τόσο εμφανή, λόγω των αυξημένων τριβών που θα μειώσουν αυτό το αβαντάζ.
Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος, αλλά τι να την κάνεις λίγο παραπάνω ταχύτητα αν είναι το 1/3 των σκαγιών να βγουν από την κάννη σαν φακές.
Κατά τις πρόβες των Ιταλών οι ταχύτητες στα λίγα γραμμάρια στον διευρυμένο αυλό είναι μεγαλύτερες από 8-12μ/δ
Η διάτρηση όμως είναι υπέρ του στενού.
 
Κατά τις πρόβες των Ιταλών οι ταχύτητες στα λίγα γραμμάρια στον διευρυμένο αυλό είναι μεγαλύτερες από 8-12μ/δ
Η διάτρηση όμως είναι υπέρ του στενού.
Λίγο οξύμωρο δεν ακούγεται αυτό Νικολή;think
 
Σίγουρα, δεν μπορώ να καταλάβω πως στο στενό αυλό δίνουν μεγαλύτερη διάτρηση τα σκάγια όταν το στρες στην κάννη τους ρίχνει την Vo...
Την επόμενη φορά στην Αθήνα θα σου φτιάξω τζελ να κάνουμε πρόβα το μπαϊκαλ με την 391 με 28γρ φυσίγγι.
 
Έχω τζελ Νικολή, το μαγείρεμα βαριέμαι .tired. και την μεταφορά με παγοκύστες και πάγους. Είναι ολόκληρη ιστορία το μαγείρεμα, θέλει δύο μέρες παρασκευή και να μείνει κάνα 4αρι μέρες στο ψυγείο.
 
Κατά τις πρόβες των Ιταλών οι ταχύτητες στα λίγα γραμμάρια στον διευρυμένο αυλό είναι μεγαλύτερες από 8-12μ/δ
Η διάτρηση όμως είναι υπέρ του στενού.
Λαθος θα εχεις καταλαβει, μεγαλυτερες εχει στον στςνο αυλο, αρα κ μεγαλυτερη διατριση!
Τους διευριμενους αυλους τους ευτιαξαν για μαγνουμ κ σουπερ μαγνουμ, φανταζεσται να εριχναν σουπερ μαγκνουμ με 18,2 αυλο, θα σου εφευγε το οπλο απο το χερι κ αντε να εβγαινε ολοκληρο μασουρι σκαγια απο το 1* σκορποχωρι!
 
Τελικά δεν κατάλαβα, την δοκιμή διάτρησης με τι αυλό, τι φυσιγγι και τι τσοκ να την κάνουμε. Αυλούς έχουμε 18,2/18,4/18,6/18,9 .....:confused:
Με 3* στα 30 μέτρα και φυσιγγι 24γρ trap είναι αποδεκτή με 18,2 και 18,9 ή να βάλουμε και τον 18,6 στο παιχνίδι; :D
 
Τελικά δεν κατάλαβα, την δοκιμή διάτρησης με τι αυλό, τι φυσιγγι και τι τσοκ να την κάνουμε. Αυλούς έχουμε 18,2/18,4/18,6/18,9 .....:confused:
Με 3* στα 30 μέτρα και φυσιγγι 24γρ trap είναι αποδεκτή με 18,2 και 18,9 ή να βάλουμε και τον 18,6 στο παιχνίδι; :D
Καντην με 18,3 κ με 18,9 με 30 γρ.φυσιγγι παντα με ιδια συσφιξη π.χ 5/10
 
  • Like
Reactions: PPV
Στο δικό μου μυαλό παιδιά τα πράγματα τα έχω απλοποίηση αρκετά ,θεωριες και βλητική ξέρω αυτα τέλος πάντων που ξέρω ,έχω καταλήξει όμως σε δεδομένα συγκεκριμενα σετ απ τσοκ νούμερο σκαγιων gr ανά κυνήγι που με τα χρόνια για τα δικά μου δεδομένα το δικό μου όπλο και για τα κυνήγια που κάνω μου έχουν δώσει τα πιο καλά αποτελέσματα και πολύ δύσκολα τα αλλάζω ,νομίζω βέβαια ότι οι περισσότεροι τελικά αυτό κάνουμε άσχετα με το τι ξέρουμε τι πιστεύουμε και το τι συζητάμε
 
Να το παμε ακομη μια....:)
Αλλο πράγμα η V0,αλλο η V1,5 και αλλο οι ΜΕΝΟΥΣΕΣ.....ΕΚΕΙ!!
Το να ξεκινησει ενα σκαγι με μεγαλυτερη αρχικη,δεν σημαινει πως θα κρατησει ΑΝΑΛΟΓΑ μεγαλυτερη ταχυτητα και άρα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ εργο στα Χ μετρα!
Αν το σκαγι εχει γινει...ζαρι,μουτζωτα!!!!
Απλη φυσικη....
Σε στενοτερο αυλο,θ'αναπτυχθουν μεγαλυτερες πιεσεις στο ΙΔΙΟ μηκος κανης,λογω μικροτερης ογκομετριας!
Δεν ειναι θεμα εμφραξης!!!!!!!
Μιλαμε με δεδομενο πως και στους δυο αυλους,θα εχουμε σωστη εμφραξη.
Δεν θα υπαρχει διαφυγή αεριων προς τα σκαγια!
Σε ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ γομωσεις,θα υπερτερει ο στενοτερος αυλος!
Το μεγαλο ζητούμενο ειναι πως θα κρατησουμε τα σκαγια στην καλυτερη δυνατη κατάσταση !
Ειναι θεμα ισορροπιας!
Το ΠΟΣΟ μικροτερες θα ειναι ,σε βαρος,αυτες οι γομωσεις.
Που θα ειναι η χρυση τομη,που θα παρεις το μεγιστο, μιας κανης!!
Η διαφορες θα φανουν σε οριακες βολες!
Στα 30μ,και οι δυο κανες,θα σκοτωσουν!;)
Αν ειχαμε προσβαση σε σκαγια με μεγαλο ειδικο βαρος(μεγαλυτερο του μολυβδου),ανεξαρτητα απο την σφαιρικοτητα τους,θα βλεπαμε μια κατα κρατος επικρατηση του στενου αυλου,σε σκοτωματα,σε μεγαλες αποστασεις.
Με το ιδιο φυσιγγι,με ιδιο νουμερο σκαγιων.
Εκει που υπερτερει ο διευρυμενος,ειναι στην συμπεριφορα του οπλου!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top