Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Αν δεν με απατάει η μνήμη μου αυτή ήταν και η θέση η δική σου προ ημερών η οχι?


Ναι Δημητρη...αυτο γνωριζα και εγω....τωρα τι αλλο να πω....ισως ο Αιγινιτης να τα λεει ΛΑΘΟΣ....οπως και γω...
περιμενω να δω τι θα πουν και οι αλλοι συναδελφοι!!!:)
 
Δε νομιζω οτι λεει κατι διαφορετικο απο αυτο που συζητουσαμε πριν απο λιγο καιρο... και δε διευκρινιζει στα ποσα γραμμαρια πχ το φουλ τσοκ θα εχει πολυ μακρια ατρακτο...διαφορετικη ατρακτο θα εχει στα 35 γραμμαρια ....αλλη στα 52 γραμμαρια...
ολη η ουσια.... στα τελευταια 40 δευτερολεπτα....
 
Διαφωνώ με τα περισσότερα στενό τσοκ μικρή άτρακτο αυτό ξέρω εγώ
Πριν λίγο καιρό διάβασα αυτό και μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο γιατί πίστευα στενό τσοκ μεγάλη ατρακτο
ΤΣΟΚ ΚΑΙ ΑΤΡΑΚΤΟΣ
Η μέχρι τώρα επικρατούσα εντύπωση για το μήκος της ατράκτου των σκαγιών ήταν ότι τα κλειστά τσοκ δίνουν μεγάλο μήκος ατράκτου. Τα ερευνητικά στοιχεία δείχνουν το αντίθετο.

Ο ερευνητής Roger Giblin του Κολεγίου του Λονδίνου έκανε πειράματα μέτρησης και βρήκε ότι τα ανοικτά τσοκ δίνουν μεγαλύτερο μήκος ατράκτου από τα κλειστά. Τα αποτελέσματα των πειραμάτων του ήταν τα εξής:

φουλ τσοκ στα 30 μέτρα έδωσε μήκος ατράκτου 2.37 μέτρα, το ίδιο τσοκ στα 40 μέτρα έδωσε 3.32 μέτρα. Ο κύλινδρος, χωρίς καθόλου τσοκ, έδωσε άτρακτο 3.38 μέτρα σε απόσταση 30 μέτρων και 5.18 μέτρα σε απόσταση 40 μέτρων. Παρόμοια αποτελέσματα δίνουν και οι παρατηρήσεις του Brister και άλλων μελετητών.

Αυτά τα αποτελέσματα είναι πραγματικά αποκαλυπτικά. Βλέπουμε ότι τα σφιχτά τσοκ είναι αυτά που δίνουν τη μικρά άτρακτο σκαγίων και όχι τα ανοικτά. Και η εξήγηση που έχει δοθεί είναι ότι σε ένα ανοικτό τσοκ η επίδραση της αντίστασης του αέρα αντιμετωπίζεται από περισσότερα σκάγια, ενώ στα κλειστά τσοκ τα μπροστινά σκάγια είναι λιγότερα και έχουν μικρότερη συνολική επιφάνεια, επίσης δρούν σαν ασπίδα και έτσι προστατεύουν αυτά που ακολουθούν. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα σκάγια διατηρούν μεγαλύτερα ποσοστά της αρχικής τους ταχύτητας και το σύνολο της τουφεκιάς δεν “ανοίγει” στα κλειστά τσοκ.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ
Ο τεχνικός της Winchester ο Ed Lowry, έγραψε ότι η επιβράδυνση της γόμωσης από το στόμιο μέχρι τον πρώτο σταθμό μέτρησης στο πρώτο μέτρο από το στόμιο είναι μεγάλη. Μια γόμωση που φεύγει από το στόμιο με ταχύτητα 396.5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο στο ένα μέτρο ταξιδεύει με 366 μέτρα. Αυτό δείχνει πόσο επιδρά στα σκάγια η αντίσταση του αέρα.


Τα ίδια αποτελέσματα
 
Πριν λίγο καιρό διάβασα αυτό και μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο γιατί πίστευα στενό τσοκ μεγάλη ατρακτο
ΤΣΟΚ ΚΑΙ ΑΤΡΑΚΤΟΣ
Η μέχρι τώρα επικρατούσα εντύπωση για το μήκος της ατράκτου των σκαγιών ήταν ότι τα κλειστά τσοκ δίνουν μεγάλο μήκος ατράκτου. Τα ερευνητικά στοιχεία δείχνουν το αντίθετο.

Ο ερευνητής Roger Giblin του Κολεγίου του Λονδίνου έκανε πειράματα μέτρησης και βρήκε ότι τα ανοικτά τσοκ δίνουν μεγαλύτερο μήκος ατράκτου από τα κλειστά. Τα αποτελέσματα των πειραμάτων του ήταν τα εξής:

φουλ τσοκ στα 30 μέτρα έδωσε μήκος ατράκτου 2.37 μέτρα, το ίδιο τσοκ στα 40 μέτρα έδωσε 3.32 μέτρα. Ο κύλινδρος, χωρίς καθόλου τσοκ, έδωσε άτρακτο 3.38 μέτρα σε απόσταση 30 μέτρων και 5.18 μέτρα σε απόσταση 40 μέτρων. Παρόμοια αποτελέσματα δίνουν και οι παρατηρήσεις του Brister και άλλων μελετητών.

Αυτά τα αποτελέσματα είναι πραγματικά αποκαλυπτικά. Βλέπουμε ότι τα σφιχτά τσοκ είναι αυτά που δίνουν τη μικρά άτρακτο σκαγίων και όχι τα ανοικτά. Και η εξήγηση που έχει δοθεί είναι ότι σε ένα ανοικτό τσοκ η επίδραση της αντίστασης του αέρα αντιμετωπίζεται από περισσότερα σκάγια, ενώ στα κλειστά τσοκ τα μπροστινά σκάγια είναι λιγότερα και έχουν μικρότερη συνολική επιφάνεια, επίσης δρούν σαν ασπίδα και έτσι προστατεύουν αυτά που ακολουθούν. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα σκάγια διατηρούν μεγαλύτερα ποσοστά της αρχικής τους ταχύτητας και το σύνολο της τουφεκιάς δεν “ανοίγει” στα κλειστά τσοκ.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ
Ο τεχνικός της Winchester ο Ed Lowry, έγραψε ότι η επιβράδυνση της γόμωσης από το στόμιο μέχρι τον πρώτο σταθμό μέτρησης στο πρώτο μέτρο από το στόμιο είναι μεγάλη. Μια γόμωση που φεύγει από το στόμιο με ταχύτητα 396.5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο στο ένα μέτρο ταξιδεύει με 366 μέτρα. Αυτό δείχνει πόσο επιδρά στα σκάγια η αντίσταση του αέρα.


Τα ίδια αποτελέσματα
Η διαφορά είναι πως οι ξένοι ειδήμονες παραθετουν πειράματα και μετρημένες διάφορες, οι Έλληνες γκουρου μη τεκμηριωμένη θεωρία!
 
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ
Ο τεχνικός της Winchester ο Ed Lowry, έγραψε ότι η επιβράδυνση της γόμωσης από το στόμιο μέχρι τον πρώτο σταθμό μέτρησης στο πρώτο μέτρο από το στόμιο είναι μεγάλη. Μια γόμωση που φεύγει από το στόμιο με ταχύτητα 396.5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο στο ένα μέτρο ταξιδεύει με 366 μέτρα. Αυτό δείχνει πόσο επιδρά στα σκάγια η αντίσταση του αέρα.
Εδώ κάποιο λαθος έχει γίνει...μείον 30 μέτρα ανά δευτερόλεπτο στο 1 μέτρο από την κάνη;;; Στα 20 μέτρα πόσα έχει 100 m/s;;;
 
Ελλειπής κ με κενά η θεωρία του Μπάμπη.....γενικά όσες παρουσιάσεις του έχω παρακολουθήσει δεν αναφερεται σε δικες του δοκιμές. "Μεγάλο μέτωπο, Μικρή άτρακτο" λέει και ρωτάω εγώ που δεν έχω γνώσεις.....αυτό το μεγάλο μέτωπο με την αντίσταση του αέρα δεν θα γίνει "ουρά" στην αμεση πορεία τον σκαγίων???? Ποιώ σωστή Μ φαίνεται η έρευνα π ανευασε ο @elias125656 .
 
[QUOTE

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ
Ο τεχνικός της Winchester ο Ed Lowry, έγραψε ότι η επιβράδυνση της γόμωσης από το στόμιο μέχρι τον πρώτο σταθμό μέτρησης στο πρώτο μέτρο από το στόμιο είναι μεγάλη. Μια γόμωση που φεύγει από το στόμιο με ταχύτητα 396.5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο στο ένα μέτρο ταξιδεύει με 366 μέτρα. Αυτό δείχνει πόσο επιδρά στα σκάγια η αντίσταση του αέρα.


Τα ίδια αποτελέσματα
[/QUOTE]
30 μέτρα απο VO σε VI είναι πάρα πολλά .Το πολύ 12 m/s παίζει η διαφορά
 
Αν πούμε ότι η θεωρία που λέει για τη στήλη σκαγιων ότι όσο μεγαλύτερη είναι τόσο αυξάνει την άτρακτο, τότε στο cal 36 που η στήλη σκαγιων είναι μεγάλη ισχύει το ίδιο; Λογικά εκεί αλλάζουν ολα. Θα μου πεις μιλάνε για cal 12. Στο 36αρι όμως τι γίνεται ξέρει κάποιος;
 
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ανάλογα με τις παραμέτρους, το στήσιμο του φυσιγγίου, την ατμόσφαιρα,η άτρακτος μπορεί να είναι είτε μεγάλη είτε μικρή με ότι τσοκ και εάν ρίξεις ,εάν ρίξεις με 1* τσοκ ένα φυσιγγι πολλών gr με σκαγια χάλια με συγκεντρωτηρα ακατάλληλο η άτρακτος θα είναι τεράστια ,εάν ρίξεις με 5* με ένα φυσιγγι με ποιοτικά υλικά και στημένο σωστά η άτρακτος θα είναι μικρή .Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι η ποιότητα και σκληρότητα των σκαγιων και ένα σωστό κυαθιο και σωστά σεταρισμενο φυσιγγι είναι αυτό που θα σου προσφέρει κοντή άτρακτο .Ένα φυσιγγι 38gr με σκάγια απλά νούμερο 9 σωστά σεταρισμενο που θα βληθεί από ένα όπλο με διευρυμένο αυλό και μια κάννη 5*και το ίδιο από την ίδια κάννη με 1* ποιο θα έχει μεγαλύτερη άτρακτο ; Και εάν στο παραπάνω σεταρισμα αφαιρέσουμε την παραμόρφωση των σκαγιων είτε πέφτοντας σε νούμερο και αριθμό σκαγιων, είτε βάζοντας πιο σκληρά σκάγια τότε πάλι νομίζω ότι η άτρακτος θα είναι κοντή αντίθετα όμως .
 
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ανάλογα με τις παραμέτρους, το στήσιμο του φυσιγγίου, την ατμόσφαιρα,η άτρακτος μπορεί να είναι είτε μεγάλη είτε μικρή με ότι τσοκ και εάν ρίξεις ,εάν ρίξεις με 1* τσοκ ένα φυσιγγι πολλών gr με σκαγια χάλια με συγκεντρωτηρα ακατάλληλο η άτρακτος θα είναι τεράστια ,εάν ρίξεις με 5* με ένα φυσιγγι με ποιοτικά υλικά και στημένο σωστά η άτρακτος θα είναι μικρή .Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι η ποιότητα και σκληρότητα των σκαγιων και ένα σωστό κυαθιο και σωστά σεταρισμενο φυσιγγι είναι αυτό που θα σου προσφέρει κοντή άτρακτο .Ένα φυσιγγι 38gr με σκάγια απλά νούμερο 9 σωστά σεταρισμενο που θα βληθεί από ένα όπλο με διευρυμένο αυλό και μια κάννη 5*και το ίδιο από την ίδια κάννη με 1* ποιο θα έχει μεγαλύτερη άτρακτο ; Και εάν στο παραπάνω σεταρισμα αφαιρέσουμε την παραμόρφωση των σκαγιων είτε πέφτοντας σε νούμερο και αριθμό σκαγιων, είτε βάζοντας πιο σκληρά σκάγια τότε πάλι νομίζω ότι η άτρακτος θα είναι κοντή αντίθετα όμως .
Παντα κ παντου το στενο τσοκ θα δινει μικροτερες ουρες , η αντισταση του αερα προκαλει την ουρα , οσο πιο πυκνη η στηλη τοσο πιο μικρη ουρα , οποτε το ξαναγραφω , στενα τσοκ μικρη ουρα , ανοιχτα τσοκ μεγαλη ουρα
 
υπαρχουν καποιες εντυπωσιακες ΑΣΥΝΕΧΕΙΕΣ στη βλητικη οπως
Νο σκαγιων μεταξυ 1 2 3 4 5 6-----7 8 9 10
Τσοκ μεταξυ *, **, ***, ---------****, *****
γρ γομωσης πριν και μετα απο >35,5 <
...και πιστευω αλλα δεν εχω δεδομενα σε ολα τα υπολοιπα πχ μηκος κανης, αυλου , κωνου , διαμετρημα cal (μαλλον μεταξυ 12-----20)
Περα απο τις "εντυπωσιακες " υπαρχουν ενδιαμεσα και μικροτερες ασυνεχειες

οι συνδυασμοι των παραπανω δινουν φυσικα , εκτος των αλλων , και αλλη ατρακτο , αλλα δεν εχω βρει πουθενα δοκιμες με μονο μια μεταβλητη και ολα τα αλλα σταθερα
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top