Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Πολύ ωραίο βίντεο φίλε. Ωραία πλάνα. Απλά τώρα με τις αποστάσεις είναι λίγο δύσκολο να καταλάβουμε από την κάμερα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο 3:58 εισερχόμενο παπί ίσα που φαίνεται στην κάμερα όταν τρώει την τουφεκιά με τον χρόνο που κάνει να σκάσει κάτω δείχνει ότι ήταν δεν ήταν στα 20 μέτρα. Πάντως και εγώ κλείνω προς το νο 4 στα παπιά. Και τα 33 γρ. μια χαρά την κάνουν την δουλειά και σε δύσκολα εδάφη
 
Περί ατμοσφαιρικών συνθηκών

Για Νο4 μολύβι ξεκινώντας από κάποιες νορμάλ συνθήκες αν αρχίσεις να τις μεταβάλλεις μια προς μια (ακραίες μεταβολές) βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα

Η θερμοκρασία είναι αυτή που μεταβάλλει περισσότερο την τελική ταχύτητα κρούσης με το θήραμα (με την ίδια αρχική ταχύτητα πάντα !!!)
Ακολουθεί η ατμοσφαιρική πίεση (πάντα επιφάνεια θάλασσας ... όχι Έβερεστ)
Σχεδόν μηδενική επίδραση της υγρασίας (άρα η υγρασία αυτή καθ'αυτή δεν παίζει ρόλο ... άλλα καιρικά φαινόμενα παίζουν ... καμιά ιδέα ??? :) )
Δείτε όμως την απόκλιση των σκαγιών σε εκατοστά όταν η ταχύτητα ανέμου κυμανθεί από 0 μέχρι 12 μποφόρ !!!

Untitled 1.jpg
 
Last edited:
Και πολύ καλά κάνεις ...

Μολύβι Νο4
60μ
-10C
ακόμα και να βγάλει v0=400m/sec

View attachment 23382

View attachment 23383

Περί ατμοσφαιρικών συνθηκών

Για Νο4 μολύβι ξεκινώντας από κάποιες νορμάλ συνθήκες αν αρχίσεις να τις μεταβάλλεις μια προς μια (ακραίες μεταβολές) βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα

Η θερμοκρασία είναι αυτή που μεταβάλλει περισσότερο την τελική ταχύτητα κρούσης με το θήραμα (με την ίδια αρχική ταχύτητα πάντα !!!)
Ακολουθεί η ατμοσφαιρική πίεση (πάντα επιφάνεια θάλασσας ... όχι Έβερεστ)
Σχεδόν μηδενική επίδραση της υγρασίας (άρα η υγρασία αυτή καθ'αυτή δεν παίζει ρόλο ... άλλα καιρικά φαινόμενα παίζουν ... καμιά ιδέα ??? :) )
Δείτε όμως την απόκλιση των σκαγιών σε εκατοστά όταν η ταχύτητα ανέμου κυμανθεί από 0 μέχρι 12 μποφόρ !!!

View attachment 23384


Να εισαι παντα καλα βρε φιλε!!!! Ανεκτιμητο αυτο που κανεις.....μας ανοιγεις τα ματια.....και ξερουμε
που ''παταμε''.....Απο εμενα ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω!!!!!
 
Να εισαι παντα καλα βρε φιλε!!!! Ανεκτιμητο αυτο που κανεις.....μας ανοιγεις τα ματια.....και ξερουμε
που ''παταμε''.....Απο εμενα ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω!!!!!
Εμείς ευχαριστούμε Νίκο ... εσύ κάνεις την δύσκολη δουλειά ... ;)
Άν σας αρέσουν αυτά πάρτε μερικές ακόμα άχρηστες πληροφορίες. :) :) :)

Νο4 μολύβι με 400m/s.
To κάθε σκάγι (που έχει μάζα 0,17γρ) όταν βγαίνει από την κάνη δέχεται δύναμη από τον αέρα ίση με 69γρ!!!!!! και έχει επιβράδυνση 397g (τζι)!!!! Ένα τζι είναι η επιτάχυνση της βαρύτητας και στα 10 τζι οι πιλότοι λιποθυμούν.

Στα 36 μέτρα η αντίσταση του αέρα είναι 11γρ και η επιβράδυνση 63 τζι!!!

Καταλαβαίνετε τι τραβάνε τα καϊμένα.
 
Και πολύ καλά κάνεις ...

Μολύβι Νο4
60μ
-10C
ακόμα και να βγάλει v0=400m/sec

View attachment 23382

View attachment 23383
Εγώ θέλω να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο ανάμεσα σε τρεις διαφορετικεσ πυριτιδες ριγμένες στις ίδιες συνθήκες από το ίδιο όπλο με το ίδιο βάρος γομωσης θα έχουμε την ίδια πτώση στην ταχύτητα των σκαγιών;;
 
Εγώ θέλω να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο ανάμεσα σε τρεις διαφορετικεσ πυριτιδες ριγμένες στις ίδιες συνθήκες από το ίδιο όπλο με το ίδιο βάρος γομωσης θα έχουμε την ίδια πτώση στην ταχύτητα των σκαγιών;;
Η πτώση λόγω βαρύτητας εξαρτάται από τον χρόνο πτήσης.
Μεγαλύτερες αρχικές = μικρότερη πτώση.
 
Η πτώση λόγω βαρύτητας εξαρτάται από τον χρόνο πτήσης.
Μεγαλύτερες αρχικές = μικρότερη πτώση.
Δεν το έγραψα σωστά ανάμεσα σε τρεις πυρίτιδες με ίδια αρχική πως θα εξελιχθεί η πτώση της ταχύτητας της γομωσης;
 
Δεν το έγραψα σωστά ανάμεσα σε τρεις πυρίτιδες με ίδια αρχική πως θα εξελιχθεί η πτώση της ταχύτητας της γομωσης;
Αν έχεις τα ίδια σκληρά σκάγια (νούμερο και πυκνότητα), ίδιο τσοκ και τις ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες, δεν υπάρχει διαφορά !!!!!
Η πτώση των ταχυτήτων θα είναι η ίδια θεωρητικά.
Εκεί γινεται ο "πόλεμος" των πυρίτιδων.
Να σου βγάζουν την ίδια αρχική ΠΑΝΤΑ !!! με το ίδιο σεταπ και τα ίδια γραμμάρια γόμωσης.
 
Αν έχεις τα ίδια σκληρά σκάγια (νούμερο και πυκνότητα), ίδιο τσοκ και τις ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες, δεν υπάρχει διαφορά !!!!!
Η πτώση των ταχυτήτων θα είναι η ίδια θεωρητικά.
Εκεί γινεται ο "πόλεμος" των πυρίτιδων.
Να σου βγάζουν την ίδια αρχική ΠΑΝΤΑ !!! με το ίδιο σεταπ και τα ίδια γραμμάρια γόμωσης.
Δε θα είναι η ίδια πιστεύω, όσο αυξάνεται η προοδευτικότητα της πυρίτιδας, τόσο λιγότερο θα στρεσσαρονται εντός της κάννης τα σκάγια για να αναπτύξουν την ίδια αρχική, άρα θα βγουν απ' το στόμιο πιο σφαιρικά και θα διατηρήσουν εκ τούτου καλύτερα τις ταχύτητες τους (ή αν θες θα δέχονται μικρότερες επιβραδυνσεις)
 
Δε θα είναι η ίδια πιστεύω, όσο αυξάνεται η προοδευτικότητα της πυρίτιδας, τόσο λιγότερο θα στρεσσαρονται εντός της κάννης τα σκάγια για να αναπτύξουν την ίδια αρχική, άρα θα βγουν απ' το στόμιο πιο σφαιρικά και θα διατηρήσουν εκ τούτου καλύτερα τις ταχύτητες τους (ή αν θες θα δέχονται μικρότερες επιβραδυνσεις)
Γι αυτό έβαλα την λέξη σκληρά Βασίλη.
Έχει λογική αυτό που λές αλλά νομίζω ότι δεν βάζεις προοδευτική και υπερπροοδευτική σε 32γρ.
H επιτάχυνση που τρώνε τα σκάγια μέσα στην κάνη είναι κατά μέση τιμή και με έναν πρόχειρο υπολογισμό 1500 g !!!! Στην πραγματικότητα η στιγμιαία είναι πολύ μεγαλύτερη.
Καταλαβαίνεις τι γίνεται.

Η απάντηση που έδωσα είναι για σφαιρικά σκάγια.
Κανένας δεν μπορεί να φτιάξει μοντέλο για παραμορφωμένα.
 
Σαφως και δεν βλητικος.....αυτο που βλεπω απο τις δοκιμες μου....αυτο που παιζει σημαντικο ρολο
ειναι 1ον η ποιοτητα των σκαγιων. 2ον. Το στησιμο του φυσιγγιου...δλδ αλλη καταπονηση εχουν τα
σκαγια μεσα στο ποτηρι του βυσματος ...προφυλασονται απο τις τριβες στην καννη....και αλλη οταν
ειναι εκτεθειμενα πχ σε μαλλινη ταπα. Επισεις σημαντικο ρολο το μεγεθος της στηλης των σκαγιων.
Η αρχικη ταχυτητα και ο ''κλωτσος'' που τρωνε τα σκαγια κατα την πυροδοτηση.... Σιγουρα η προοδευτικα
της πυριτιδας....εκει ας πουμε οτι υπαρχει η λυση με τον καψουλιων....βαζεις αλλο καψουλι στις ταχυκαυστες
''τραβας'' τον χρονο καυσης πισω ( οσο σου επιτρεπει βεβαια ) ....και καπου ας πουμε βρισκεις μια
ισορροπια. Το παν για μενα..με λιγα λογια..... ειναι η ποιοτητα σκαγιων!!!
 
Σαφως και δεν βλητικος.....αυτο που βλεπω απο τις δοκιμες μου....αυτο που παιζει σημαντικο ρολο
ειναι 1ον η ποιοτητα των σκαγιων. 2ον. Το στησιμο του φυσιγγιου...δλδ αλλη καταπονηση εχουν τα
σκαγια μεσα στο ποτηρι του βυσματος ...προφυλασονται απο τις τριβες στην καννη....και αλλη οταν
ειναι εκτεθειμενα πχ σε μαλλινη ταπα. Επισεις σημαντικο ρολο το μεγεθος της στηλης των σκαγιων.
Η αρχικη ταχυτητα και ο ''κλωτσος'' που τρωνε τα σκαγια κατα την πυροδοτηση.... Σιγουρα η προοδευτικα
της πυριτιδας....εκει ας πουμε οτι υπαρχει η λυση με τον καψουλιων....βαζεις αλλο καψουλι στις ταχυκαυστες
''τραβας'' τον χρονο καυσης πισω ( οσο σου επιτρεπει βεβαια ) ....και καπου ας πουμε βρισκεις μια
ισορροπια. Το παν για μενα..με λιγα λογια..... ειναι η ποιοτητα σκαγιων!!!
Σωστός, δείτε σκάγια ατσάλινα και μολύβδινα που έχουν αφαιρεθεί από νεκρές τουφεκισμένες πάπιες στις 45 γιάρδες.

pelletsrecoveredfromMallards45yards.jpg
Αν ολίγοις...
Μολύβδινα = φθηνά, βαριά, αλλά παραμορφώνονται

Ατσάλινα = φθηνά, ελαφρά, δεν παραμορφώνονται

Βισμουθίου= σχετικά φθηνά, βαριά, αλλά εύθραυστα

TSS tungsten = πανάκριβα, θεόβαρα!!!, δεν παραμορφώνονται και .sex hard.

.my man.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top