Kostas ContraDosi
Moderator
Που είσαι εσύ ρε "Τέρας"...;;;Οποίος δεν έχει δει το κοντέρ να γράφει από -10 και κάτω δεν μπορεί να σε καταλάβει!!
Που είσαι εσύ ρε "Τέρας"...;;;Οποίος δεν έχει δει το κοντέρ να γράφει από -10 και κάτω δεν μπορεί να σε καταλάβει!!
Που να είναι ρε φίλε σε καραντίνα όπως όλοι μας!!Που είσαι εσύ ρε "Τέρας"...;;;
Χαίρομαι που είσαι καλά κ τα ξανά λέμε!!!Που να είναι ρε φίλε σε καραντίνα όπως όλοι μας!!
Κατ'εμέ είναι η καλύτερη γόμωση τα 33 βίαν 35gr στο παπί....Και τα 33 γρ. μια χαρά την κάνουν την δουλειά και σε δύσκολα εδάφη
Και το ”τέρας” είναι καλά και μεγάλωσε!!Χαίρομαι που είσαι καλά κ τα ξανά λέμε!!!
Και πολύ καλά κάνεις ...
Μολύβι Νο4
60μ
-10C
ακόμα και να βγάλει v0=400m/sec
View attachment 23382
View attachment 23383
Περί ατμοσφαιρικών συνθηκών
Για Νο4 μολύβι ξεκινώντας από κάποιες νορμάλ συνθήκες αν αρχίσεις να τις μεταβάλλεις μια προς μια (ακραίες μεταβολές) βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα
Η θερμοκρασία είναι αυτή που μεταβάλλει περισσότερο την τελική ταχύτητα κρούσης με το θήραμα (με την ίδια αρχική ταχύτητα πάντα !!!)
Ακολουθεί η ατμοσφαιρική πίεση (πάντα επιφάνεια θάλασσας ... όχι Έβερεστ)
Σχεδόν μηδενική επίδραση της υγρασίας (άρα η υγρασία αυτή καθ'αυτή δεν παίζει ρόλο ... άλλα καιρικά φαινόμενα παίζουν ... καμιά ιδέα ??? )
Δείτε όμως την απόκλιση των σκαγιών σε εκατοστά όταν η ταχύτητα ανέμου κυμανθεί από 0 μέχρι 12 μποφόρ !!!
View attachment 23384
Εμείς ευχαριστούμε Νίκο ... εσύ κάνεις την δύσκολη δουλειά ...Να εισαι παντα καλα βρε φιλε!!!! Ανεκτιμητο αυτο που κανεις.....μας ανοιγεις τα ματια.....και ξερουμε
που ''παταμε''.....Απο εμενα ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω!!!!!
Εγώ θέλω να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο ανάμεσα σε τρεις διαφορετικεσ πυριτιδες ριγμένες στις ίδιες συνθήκες από το ίδιο όπλο με το ίδιο βάρος γομωσης θα έχουμε την ίδια πτώση στην ταχύτητα των σκαγιών;;Και πολύ καλά κάνεις ...
Μολύβι Νο4
60μ
-10C
ακόμα και να βγάλει v0=400m/sec
View attachment 23382
View attachment 23383
Η πτώση λόγω βαρύτητας εξαρτάται από τον χρόνο πτήσης.Εγώ θέλω να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο ανάμεσα σε τρεις διαφορετικεσ πυριτιδες ριγμένες στις ίδιες συνθήκες από το ίδιο όπλο με το ίδιο βάρος γομωσης θα έχουμε την ίδια πτώση στην ταχύτητα των σκαγιών;;
Δεν το έγραψα σωστά ανάμεσα σε τρεις πυρίτιδες με ίδια αρχική πως θα εξελιχθεί η πτώση της ταχύτητας της γομωσης;Η πτώση λόγω βαρύτητας εξαρτάται από τον χρόνο πτήσης.
Μεγαλύτερες αρχικές = μικρότερη πτώση.
Αν έχεις τα ίδια σκληρά σκάγια (νούμερο και πυκνότητα), ίδιο τσοκ και τις ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες, δεν υπάρχει διαφορά !!!!!Δεν το έγραψα σωστά ανάμεσα σε τρεις πυρίτιδες με ίδια αρχική πως θα εξελιχθεί η πτώση της ταχύτητας της γομωσης;
Δε θα είναι η ίδια πιστεύω, όσο αυξάνεται η προοδευτικότητα της πυρίτιδας, τόσο λιγότερο θα στρεσσαρονται εντός της κάννης τα σκάγια για να αναπτύξουν την ίδια αρχική, άρα θα βγουν απ' το στόμιο πιο σφαιρικά και θα διατηρήσουν εκ τούτου καλύτερα τις ταχύτητες τους (ή αν θες θα δέχονται μικρότερες επιβραδυνσεις)Αν έχεις τα ίδια σκληρά σκάγια (νούμερο και πυκνότητα), ίδιο τσοκ και τις ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες, δεν υπάρχει διαφορά !!!!!
Η πτώση των ταχυτήτων θα είναι η ίδια θεωρητικά.
Εκεί γινεται ο "πόλεμος" των πυρίτιδων.
Να σου βγάζουν την ίδια αρχική ΠΑΝΤΑ !!! με το ίδιο σεταπ και τα ίδια γραμμάρια γόμωσης.
Γι αυτό έβαλα την λέξη σκληρά Βασίλη.Δε θα είναι η ίδια πιστεύω, όσο αυξάνεται η προοδευτικότητα της πυρίτιδας, τόσο λιγότερο θα στρεσσαρονται εντός της κάννης τα σκάγια για να αναπτύξουν την ίδια αρχική, άρα θα βγουν απ' το στόμιο πιο σφαιρικά και θα διατηρήσουν εκ τούτου καλύτερα τις ταχύτητες τους (ή αν θες θα δέχονται μικρότερες επιβραδυνσεις)
Σωστός, δείτε σκάγια ατσάλινα και μολύβδινα που έχουν αφαιρεθεί από νεκρές τουφεκισμένες πάπιες στις 45 γιάρδες.Σαφως και δεν βλητικος.....αυτο που βλεπω απο τις δοκιμες μου....αυτο που παιζει σημαντικο ρολο
ειναι 1ον η ποιοτητα των σκαγιων. 2ον. Το στησιμο του φυσιγγιου...δλδ αλλη καταπονηση εχουν τα
σκαγια μεσα στο ποτηρι του βυσματος ...προφυλασονται απο τις τριβες στην καννη....και αλλη οταν
ειναι εκτεθειμενα πχ σε μαλλινη ταπα. Επισεις σημαντικο ρολο το μεγεθος της στηλης των σκαγιων.
Η αρχικη ταχυτητα και ο ''κλωτσος'' που τρωνε τα σκαγια κατα την πυροδοτηση.... Σιγουρα η προοδευτικα
της πυριτιδας....εκει ας πουμε οτι υπαρχει η λυση με τον καψουλιων....βαζεις αλλο καψουλι στις ταχυκαυστες
''τραβας'' τον χρονο καυσης πισω ( οσο σου επιτρεπει βεβαια ) ....και καπου ας πουμε βρισκεις μια
ισορροπια. Το παν για μενα..με λιγα λογια..... ειναι η ποιοτητα σκαγιων!!!