Ελαστικά

Παιδια εχω το νισσαν ναβαρα με αυτοματο σασμαν και θελω ενα καλο λαστιχο να κανει και για νερα και για χιονια.τωρα φοράει 2,55/65/17. σκέφτομαι να κατεβω λιγο στο 2,45/65/17.
 
Παιδια εχω το νισσαν ναβαρα με αυτοματο σασμαν και θελω ενα καλο λαστιχο να κανει και για νερα και για χιονια.τωρα φοράει 2,55/65/17. σκέφτομαι να κατεβω λιγο στο 2,45/65/17.
Μichelin εγγυηση
Ολα τα αλλα στο εξαμηνο μολις ξεραθουν πας τσουλιθρα
 
Μην αλλάζεται διάσταση, εκτός κι αν σας δίνεται εναλλακτική από το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.....
Νομίζω ποτέ δεν είναι εφικτό να αλλάξει μόνον μία διάσταση....αν πας σε στενότερο ελαστικό, θα πρέπει να ψηλώσεις το "μάγουλό" του......
Υπάρχει στο νετ υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών να δεις ποιά άλλη διάσταση ταιριάζει στη δική σου.....
Αν διαταραχτεί το "πάτημα" του ελαστικού, χαλάει η γεωμετρία της ανάρτησης, το κοντερ δίνει σφαλμα και άλλα....
 
η καλυτερη επιλογή σου είναι το 235/70/17
Αν η ζάντα σου δεν είναι πολύ μεγάλη πλεον για αυτά. Καλύτερα κάτσε εκεί που είσαι.
 
255/65/17 nissan navara, με χειροκίνητο σασμαν όμως, πολύ ευχαριστημένος με τα michelin latitude cross, καλά κρατήματα στον δρόμο, και στην βροχή (για μένα είναι πιο σημαντικό και από το χιόνι), στον πάγο τα πηγαίνει αιφνιδιαστικά καλά.
Τιμή βέβαια (όπως και τα περισσότερα σε αυτήν την διάσταση) ιδιαιτέρως αλμυρή!!!
Παλαιότερα είχαν δοκιμαστεί και τα τα GoodYear Wrangler αλλά -ίσως λόγω ότι δεν κάνω και τόσα πολλά χιλιόμετρα και ποτέ δεν πιάνω το όριο των χιλιομέτρων με αποτέλεσμα να τα αλλάζω στα 3χρόνια περίπου- μετά τον πρώτο χρόνο έγιναν πολύ "ξύλα" με αποτέλεσμα να χαλάσει πολύ η οδική τους συμπεριφορά. (βέβαια το έχω παρατηρήσει και σε άλλα goodyear αυτό).
Φίλοι με ίδιο αυτοκίνητο ήταν πολύ ευχαριστημένοι με κάποιο μοντέλο της kumho (δεν μπορώ να το βρω τώρα, μήπως και το έχει σταματήσει κιόλας δεν ξέρω).
Από άλλο αυτοκίνητο είμαι ΥΠΕΡ-ευχαριστημένος με τα Yokohama Geolandar το G012 και αν ήμουν σε φάση αλλαγής στο navara θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά....
Ελπίζω να βοήθησα περισσότερο από ότι μπέρδεψα.

(όσο αφορά την αλλαγή διάστασης θα συμφωνήσω με τα άλλα παιδιά, αν δεν το λέει το βιβλίο ως εναλλακτική επιλογή μην το σκέφτεσαι, φίλος με το ίδιο αυτοκίνητο που έπαιζε γενικώς με διαστάσεις, σηκώματα, χαμηλώματα, στο τέλος είχε ένα αμάξι που χόρευε στον δρόμο και σε παρόμοια κουβέντα που είχαμε παλιότερα μου είπε χαρακτηριστικά: "σε αυτά τα πράγματα τελικά πρέπει να κάθεσαι στα αυγά σου")

Φιλικά και συναδελφικά!​
 
Παντού είναι οτι πληρώνεις πάιρνεις κατά 90%.
Αν πάτε σε λάσπες,αναλόγως και οικονομικών,καλό είναι να έχετε και άλλη μια τετράδα ζαντολάστιχων,mud terain. Και φυσικά συμφωνώ με το Yokohama Geolandar το G012,είναι από τα κορυφαία,για all terain και θα είναι το επόμενο ελαστικό μου στο ραβ.Τώρα φοράει τα μαμίσια Yokohama Geolandar το G91 17άρα ζάντα από το 2009 που το πήρα,καλό ελαστικό για ασφάλτινη και χωμάτινη χρήση.
Βέβαια για λάσπη πυλό κλπ,απο 10ο μήνα έως τέλος κυνηγετικής σεζόν,φοράω τα MAXXIS mud terain, σε 16άρα ζάντα σιδερένια από auris,διότι έχουν το ίδιο καρέ.
 
Επαναφέρω την άποψη μου για τα λάστιχα που φοράω και θα συνεχίσω να φοράω μέχρι να λιώσουν οι λαμαρίνες .sarcastic..sarcastic.
Επαναλαμβάνω .....την διαφορά τιμής με κάποιο Yokohama κλπ την κάνετε κυνηγετικά ταξίδια ή ότι άλλο γουστάρετε .
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με τα KHUMO !!!!
Τα KHUMO τα έχω 75.000χλμ , δεν μου έχουν γλιστρήσει ποτέ , κάνουν ήσυχο ταξίδι και το βασικότερο έχουν σχεδόν τα μισά λεφτά.
235/60HR17 KUMHO TL 798 PLUS
 
Δεν αντιλέγω σε αυτά που λέει ο Διονύσης,μιας και φορούσα στο κορόλα κούμο και ήμουν ευχαριστημένος.Καλό είναι να δοκιμάζουμε επώνυμα ελαστικά και αναλόγως συμπεριφοράς,προτιμούμε αυτό που μας ικανοποιεί.
Βέβαια όπως και σε άλλα θέματα,θα πούμε ενα κάρο γνώμες,αλλά αναλόγως που συγκλίνουν οι περισσότερες,μπορεί να σχηματίσει κάποιος έστω μια εικόνα.
 
Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν ο δείκτης ταχύτητας έχει σχέση και με τη διάρκεια ζωής του ελαστικού;Δηλαδή όσο πιο μεγάλος είναι ο δείκτης ταχύτητας τόσο πιο γερό είναι το ελαστικό;
 
Καλά το σκέφτεσαι αλλά.....
Ο δείκτης αυτός έχει να κάνει με τη θερμότητα που μπορεί να αναπτύσει ένα ελαστικό χωρίς να παθαίνει ζημιά. Ενα λάστιχο λιώνει γρήγορα όταν υπερθερμαίνεται οπότε ο δείκτης του πρέπει να σου καλύπτει την τελική ταχύτητα του οχήματος.
Εάν πάς σε μεγαλύτερο δείκτη δε θα καταφέρνεις εύκολα να ζεσταίνεις το ελαστικό με αποτέλεσμα να μην έχεις κράτημα. Ηδη τα οχήματα τα τελευταία χρόνια έχουν ανέβει πολύ σε τελικές ταχύτητες με αποτέλεσμα ψηλούς δείκτες. Μη πάς πιο πάνω.
Μεγάλη σημασία παίζει και ο δείκτης βάρους σε σχέση με το ζέσταμα. Λάστιχο για βαρύ αμάξι δε θα δουλέψει σε ελαφρύ και το ανάποδο.

Εάν ψάχνεις διάρκεια ζωής, έχε ευθυγραμισμένο το όχημα και βάζε παραπάνω πιέσεις απο το μινιμουμ που προτείνει ο κατασκευαστής και το "30 όλα" που προτείνουν στα βενζινάδικα- βουλκανιζατερ για όλα τα οχήματα.
 
Εγω κύριοι για τα ελαστικα εχω μια αποψη.Καθε 3 το πολυ 4 ετη αλλαγη.. continental & michelin. Εχω καταληξει εκει μετα απο πολλες μαρκες. Δεν παιζουμε με την ασφαλεια μας και της οικογενειας. Το ελαστικό θα το χρειαστεις σε ενα φρενο σε ενα αποτομο που θα σε κρατησει.
 
Ήρθε η στιγμή να αλλάξω επιτέλους τα λάστιχα στο Jimny μου. Έχωκαταλήξειστα Michelin Latitude Cross205 / 70 R15 100 H XL αφού τα Latitude HP που του έχω τώρα και είμαι υπέρευχαριστημένος, δεν τα βγάζει πλέον στις διαστάσεις του Jimny.
  • Θυμάμαι ότι είχε αναφερθεί ότι καλό είναι να τα ελαστικά που θα βάλουμε να μην είναι πολύ φρέσκα αλλά να έχουν μείνει ακυκλοφόρητα κάποιους μήνες μετά την παραγωγή τους. Για πόσους μήνες μιλάμε; Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι τα βάζω τέλη Σεπτέμβρη-αρχές Οκτώβρη ποια εβδομάδα παραγωγής του 2015 περίπου θα πρέπει να έχουν;
  • Το XL στο τέλος τι σημαίνει;
Στη διάσταση που γράφεις, το 100 είναι για 800 κιλά σε κάθε τροχό και το Η είναι για 210 χιλιόμετρα. Τι τελική έχει το Jimny και πόσα κιλά είναι;
To XL είναι extra load, για πιο πολύ βάρος
Εσυ θα πρέπει λογικά να είσαι στο 95 S.
Στις σελίδες των εταιριών, βάζεις αμάξι και σου δείχνει επιλογές. Ρίξε μια ματιά.
3-6 μήνες είναι το τέλειο. και 1 έτος οκ είναι. Οχι πιο πολύ.
 
Εγω κύριοι για τα ελαστικα εχω μια αποψη.Καθε 3 το πολυ 4 ετη αλλαγη.. continental & michelin. Εχω καταληξει εκει μετα απο πολλες μαρκες. Δεν παιζουμε με την ασφαλεια μας και της οικογενειας. Το ελαστικό θα το χρειαστεις σε ενα φρενο σε ενα αποτομο που θα σε κρατησει.
Πανο, συμφωνω απολυτα μαζι σου, της ιδιας τακτικης ειμαι και εγω, ακριβως. Οσον αφορα τα ελαστικα, τα Continental στο ενα αυτοκινητο μου δεν τα αλλαζω,
τα θεωρω πολυ καλα και ιδιαιτερης αντοχης. Στο Jeep, φορουσε Goodyear wrangler σε 18αρα ζαντα, τα αλλαξα στα 50.000χλμ (πρωτη φορα κρατησα τοσο
πολυ ελαστικα), εβαλα παλι τα ιδια και ειμαι ευχαριστημενος, αν και βλεπω οτι αυτα θα τα αλλαξω αρκετα νωριτερα. Ο τομεας "ελαστικα" ειναι πολυ
σημαντικος, την στιγμη που θα τα χρειασθεις, πρεπει να ανταποκριθουν τα μεγιστα.
 
Ήρθε η στιγμή να αλλάξω επιτέλους τα λάστιχα στο Jimny μου. Έχωκαταλήξειστα Michelin Latitude Cross205 / 70 R15 100 H XL αφού τα Latitude HP που του έχω τώρα και είμαι υπέρευχαριστημένος, δεν τα βγάζει πλέον στις διαστάσεις του Jimny.
  • Θυμάμαι ότι είχε αναφερθεί ότι καλό είναι να τα ελαστικά που θα βάλουμε να μην είναι πολύ φρέσκα αλλά να έχουν μείνει ακυκλοφόρητα κάποιους μήνες μετά την παραγωγή τους. Για πόσους μήνες μιλάμε; Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι τα βάζω τέλη Σεπτέμβρη-αρχές Οκτώβρη ποια εβδομάδα παραγωγής του 2015 περίπου θα πρέπει να έχουν;
  • Το XL στο τέλος τι σημαίνει;
Στη διάσταση που γράφεις, το 100 είναι για 800 κιλά σε κάθε τροχό και το Η είναι για 210 χιλιόμετρα. Τι τελική έχει το Jimny και πόσα κιλά είναι;
To XL είναι extra load, για πιο πολύ βάρος
Εσυ θα πρέπει λογικά να είσαι στο 95 S.
Στις σελίδες των εταιριών, βάζεις αμάξι και σου δείχνει επιλογές. Ρίξε μια ματιά.
3-6 μήνες είναι το τέλειο. και 1 έτος οκ είναι. Οχι πιο πολύ.

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
Στο site της michelin εδωσα τα στοιχεια του αυτοκινητου και μου εβγαλε το πιο καταλληλο αυτο που αναφερω...
 
Ειναι γνωστό το πρόβλημα της Michelin. One size fits all. Δε βγάζει νούμερα και διαστάσεις. Αν κοιτάξεις σε αλλες εταιρείες θα δεις που πρεπει να βρίσκεσαι.
Αντιλαμβάνομαι οτι σε προβληματιζω, γνωμη μου δε θα το εβαζα, το θεωρώ εκτος προδιαγραφών.
 
Last edited:
Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
Στο site της michelin εδωσα τα στοιχεια του αυτοκινητου και μου εβγαλε το πιο καταλληλο αυτο που αναφερω...
Χρηστο γιατι δεν βαζεις 195-75-15 ?
Εχεις την σιδερενια ζαντα η την αλουμινιου ?
Εγω στην αρκουδα μου εχω την σιδερενια του jimny και αυτην την διασταση που σου γραφω και δεν εχω κανενα θεμα στο δρομο ασε οσο ποιο στενο λαστιχο λιγοτερη καταπονηση στο μπροστινο συστημα και ποιο ευκολο περασμα σε λασπες κτλ
 
K
Χρηστο γιατι δεν βαζεις 195-75-15 ?
Εχεις την σιδερενια ζαντα η την αλουμινιου ?
Εγω στην αρκουδα μου εχω την σιδερενια του jimny και αυτην την διασταση που σου γραφω και δεν εχω κανενα θεμα στο δρομο ασε οσο ποιο στενο λαστιχο λιγοτερη καταπονηση στο μπροστινο συστημα και ποιο ευκολο περασμα σε λασπες κτλ

Κώστα έχω ζάντα αλουμινίου την τριγωνική...
 
Στη διάσταση που γράφεις, το 100 είναι για 800 κιλά σε κάθε τροχό και το Η είναι για 210 χιλιόμετρα. Τι τελική έχει το Jimny και πόσα κιλά είναι;
To XL είναι extra load, για πιο πολύ βάρος
Εσυ θα πρέπει λογικά να είσαι στο 95 S.
Στις σελίδες των εταιριών, βάζεις αμάξι και σου δείχνει επιλογές. Ρίξε μια ματιά.
3-6 μήνες είναι το τέλειο. και 1 έτος οκ είναι. Οχι πιο πολύ.

'Εχω ακούσει θετικές κριτικές και για τα Yokohama Geolandar A/T-S G012. Στις διαστάσεις του jimnyτο έχει ως 205/70R15 96S RBL
 
Back
Top