Κυνηγετικές Πυρίτιδες Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Οι αριθμοι είναι: Mbx32. Στους +24,5 Pmax 591. 396m/s. Στους-22. 428/357. Στους+55,5. 732/410. S4: στους +24,5. 606/395. Στους -22. 461/353. Στους +55,5. 603/385.
Μπράβο σου Λευτέρη...!!!
Αυτές είναι ωραίες αναλύσεις και χρήσιμες,γιατί ανάθεμα κ αν έβγαλα άκρη από τις αναλύσεις στν πίνακα πιό πάνω.... :p
 
Δείτε τα δύο πιο πάνω φυσιγγια σε αλλο τεστ με μονη διαφορά αλλο καψυλιο. MBx32 με cx2000. 591bar/396m/s. με cx1000. 633/399. με cx50. 567/395. S4. με cx2000. 606/395. με cx1000. 612/395. με cx50. 579/390. Ολες οι δοκιμές σε πολύ αξιόπιστο βλητικο σταθμό απο κορυφαίο Ιταλό βλητικο, σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και με σχολαστική ακρίβεια. Οχι από μια βολή αλλά 5 για κάθε φυσιγγιο.
 

Attachments

  • 20210307_235101.jpg
    20210307_235101.jpg
    243,5 KB · Προβολές: 29
  • 20210307_235519.jpg
    20210307_235519.jpg
    439,8 KB · Προβολές: 30
Δείτε τα δύο πιο πάνω φυσιγγια σε αλλο τεστ με μονη διαφορά αλλο καψυλιο. MBx32 με cx2000. 591bar/396m/s. με cx1000. 633/399. με cx50. 567/395. S4. με cx2000. 606/395. με cx1000. 612/395. με cx50. 579/390. Ολες οι δοκιμές σε πολύ αξιόπιστο βλητικο σταθμό απο κορυφαίο Ιταλό βλητικο, σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και με σχολαστική ακρίβεια. Οχι από μια βολή αλλά 5 για κάθε φυσιγγιο.
Τώρα μιλάμε ... μπράβο Λευτέρη
Ανέβαζε πράμα τώρα που το κατέχεις ...
 
Δείτε τα δύο πιο πάνω φυσιγγια σε αλλο τεστ με μονη διαφορά αλλο καψυλιο. MBx32 με cx2000. 591bar/396m/s. με cx1000. 633/399. με cx50. 567/395. S4. με cx2000. 606/395. με cx1000. 612/395. με cx50. 579/390. Ολες οι δοκιμές σε πολύ αξιόπιστο βλητικο σταθμό απο κορυφαίο Ιταλό βλητικο, σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και με σχολαστική ακρίβεια. Οχι από μια βολή αλλά 5 για κάθε φυσιγγιο.
Μπραβο...ευχαριστουμε
 
Δείτε τα δύο πιο πάνω φυσιγγια σε αλλο τεστ με μονη διαφορά αλλο καψυλιο. MBx32 με cx2000. 591bar/396m/s. με cx1000. 633/399. με cx50. 567/395. S4. με cx2000. 606/395. με cx1000. 612/395. με cx50. 579/390. Ολες οι δοκιμές σε πολύ αξιόπιστο βλητικο σταθμό απο κορυφαίο Ιταλό βλητικο, σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και με σχολαστική ακρίβεια. Οχι από μια βολή αλλά 5 για κάθε φυσιγγιο.

Αυτο που κανει εντυπωση.....ειναι γιατι εβαλε τοσο χαμηλης ισχυος καψουλια στις δοκιμες του...
Εκτος απο το CX2000 τα αλλα ειναι πολυ χαμηλης ισχυος.... Τα σεταπ σαν δοσολογιες σωστα ειναι...
Αυτο που με ''χαλαει'' λιγο ειναι το τελικο κλεισιμο στο 57,80.
Δεν ξερω σιγουρα.....αλλα πιστευω οτι ολες αυτες οι μετρησεις θα ηταν εντελως διαφορετικες
εαν το τελικο κλεισιμο ( με αλλο βυσμα ) ηταν στα 57 - 56,5 χιλιοστα και με αλλα καψουλια.
Οπως και να εχει.....πολυ χρησιμες πληροφοριες....και παλι σε ευχαριστω Λευτερη μου!!!!
 
Οι τεθλασμένες γραμμές στα διαγράμματα, που μοιάζουν με καταγραφή σεισμογράφου, τι είναι;
Το κίτρινο μοιάζει με δονησιόμετρο και το μώβ για ένταση ήχου.

Αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ... :)

Λευτέρη από δικά σου φυσίγγια οι δοκιμές ;
 
Last edited:
Καλησπέρα. Μοιραζομαστε το ιδιο παθος ολοι , τα βαζω μήπως φανούν χρήσιμα σε κάποιους που ψάχνουν και δεν βρίσκουν. Είναι απο το μόνο πρόσφατο βιβλιο βλητικης. ( 2018) που βρήκα. Οι κορυφαίοι βλητικοι δεν είναι πια εν ζωη αλλά τα σύγχρονα μέσα βοηθάνε να κατανοήσουμε πολλά που δεν έχουν απαντηθεί ακόμα. Για αυτα που ρωτάτε: εχω μετρησεις με 684 κλπ , αυτές που εβ αλα είναι απο μια σειρά 12 συγκριτικών δοκιμών για τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα με δυο απο τις πλέον δημοφιλείς πυριτιδες( μια μονοβασικη και μια διβασικη). Νικο το κλείσιμο στα 57,80 το προτίμησε για να είναι οσο γίνεται μικρότερη η συμμετοχή του στις δοκιμές ( οπως πολύ καλά γνωρίζεις μικρη διαφορά στο ρελιασμα αλλάζει αισθητά τις πιέσεις) Λευτέρη η πορτοκαλί είναι απο ενα επιταχυνσιομετρο πανω στη βελόνα του επικρουστηρα. Δείχνει την ταλαντωση που έχει το κέλυφος του καψυλιου και την ένταση των κρουσεων που δέχεται. Το πρωτο μικρο πικ είναι όταν το χτυπάει η βελόνα. Η μωβ είναι απο εναν τρίτο αισθητήρα πίεσης στα 165mm .
 
Αλλη δοκιμή ίδια φυσίγγια αναφοράς , σύγκριση μειώνοντας τη δοση της πυριτιδας κατα 0,10 gr και αυξάνοντας κατα 0,10gr. MBx32 1.75. 591bar/396m/s. 1,65. 574/382. 1,85. 665/411. S4. 1,50. 606/395. 1,40. 551/374. 1,60. 674/412 .
 

Attachments

  • 20210307_235116.jpg
    20210307_235116.jpg
    476,6 KB · Προβολές: 13
  • 20210307_235456.jpg
    20210307_235456.jpg
    465,8 KB · Προβολές: 13
Λευτέρη η πορτοκαλί είναι απο ενα επιταχυνσιομετρο πανω στη βελόνα του επικρουστηρα. Δείχνει την ταλαντωση που έχει το κέλυφος του καψυλιου και την ένταση των κρουσεων που δέχεται. Το πρωτο μικρο πικ είναι όταν το χτυπάει η βελόνα. Η μωβ είναι απο εναν τρίτο αισθητήρα πίεσης στα 165mm .
Κατανοητό, ευχαριστώ.
Στα 162χιλ. από το πρόσωπο του κλείστρου (162 +/- 5χιλ.) μετριέται η δεύτερη πίεση, σύμφωνα με τη CIP (μωβ ταλάντωση). Αναφέρει κάτι σχετικά;
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top