Κυνηγετικές Πυρίτιδες Αρχείο

Status
Not open for further replies.
δεν εχω καταλαβει ακόμα πως η αυξημένη υγρασία επηρρεάζει αρνητικά την βλητική συμπεριφορά
Νομίζω, όπως έχω συμπεράνει και από σχετικές συζητήσεις, ότι τα σωματίδια που αποτελούν την υγρασία επηρεάζουν την πορεία των σκαγιών. Αυτό είναι ένα αρκετά λογικό συμπέρασμα, διότι όλοι βλέπουμε τα σωματίδια αυτά όταν επικάθονται σε μία λεία επιφάνεια (πχ οροφή αυτοκινήτου) και γι' αυτό προτείνεται να χρησιμοποιεί κανείς μικρότερο νούμερο σκαγιών σε συνθήκες υγρασίας, ώστε η τριβή τους με τα σωματίδια να επηρεάσει κατά το δυνατόν λιγότερο την πορεία τους (λόγω της αυξημένης μάζας τους). Αυτά από έναν πρώην 3δεσμίτη :)
 
Νομίζω, όπως έχω συμπεράνει και από σχετικές συζητήσεις, ότι τα σωματίδια που αποτελούν την υγρασία επηρεάζουν την πορεία των σκαγιών. Αυτό είναι ένα αρκετά λογικό συμπέρασμα, διότι όλοι βλέπουμε τα σωματίδια αυτά όταν επικάθονται σε μία λεία επιφάνεια (πχ οροφή αυτοκινήτου) και γι' αυτό προτείνεται να χρησιμοποιεί κανείς μικρότερο νούμερο σκαγιών σε συνθήκες υγρασίας, ώστε η τριβή τους με τα σωματίδια να επηρεάσει κατά το δυνατόν λιγότερο την πορεία τους (λόγω της αυξημένης μάζας τους). Αυτά από έναν πρώην 3δεσμίτη :)
Μην ξεχνάς και την προσκόπευση.
 
Νομίζω, όπως έχω συμπεράνει και από σχετικές συζητήσεις, ότι τα σωματίδια που αποτελούν την υγρασία επηρεάζουν την πορεία των σκαγιών. Αυτό είναι ένα αρκετά λογικό συμπέρασμα, διότι όλοι βλέπουμε τα σωματίδια αυτά όταν επικάθονται σε μία λεία επιφάνεια (πχ οροφή αυτοκινήτου) και γι' αυτό προτείνεται να χρησιμοποιεί κανείς μικρότερο νούμερο σκαγιών σε συνθήκες υγρασίας, ώστε η τριβή τους με τα σωματίδια να επηρεάσει κατά το δυνατόν λιγότερο την πορεία τους (λόγω της αυξημένης μάζας τους). Αυτά από έναν πρώην 3δεσμίτη :)
Η υγρασία δεν αποτελείται από σωματίδια ... αποτελείται από μόρια νερού μέσα στην ατμόσφαιρα. Στην περίπτωση αυτή (αν η πίεση και η θερμοκρασία είναι σταθερές) όσο περισσότερα μόρια υπάρχουν στον αέρα (μεγαλύτερη υγρασία) τόσο πιο αραιός γίνεται ο αέρας (όσο και να σου φαίνεται περίεργο) !!!
Όταν υπάρχουν συνθήκες συμπύκνωσης τα μόρια συσσωματώνονται σε σταγονίδια και θεωρώ ότι ισχύει αυτό που λες (τα σταγονίδια είναι πυκνότερα από τον αέρα, αλλά δεν είναι η πυκνότητά τους αυτή που επηρεάζει, ούτε η πυκνότητα του αέρα, ... είναι οι "συγκρούσεις" σκαγιών - σταγονιδίων ...

Οι αμερικάνοι και ένας τρελαμένος Ολλανδός φυσικός είναι κάθετοι πάντως ... καμία ουσιαστική επίδραση !!!
Θερμοκρασία και ατμοσφαιρική πίεση (υψόμετρο) είναι πολύ πιο σημαντικά με την σειρά που τα γράφω ...
 
Η υγρασία δεν αποτελείται από σωματίδια ... αποτελείται από μόρια νερού μέσα στην ατμόσφαιρα. Στην περίπτωση αυτή (αν η πίεση και η θερμοκρασία είναι σταθερές) όσο περισσότερα μόρια υπάρχουν στον αέρα (μεγαλύτερη υγρασία) τόσο πιο αραιός γίνεται ο αέρας (όσο και να σου φαίνεται περίεργο) !!!
Όταν υπάρχουν συνθήκες συμπύκνωσης τα μόρια συσσωματώνονται σε σταγονίδια και θεωρώ ότι ισχύει αυτό που λες (τα σταγονίδια είναι πυκνότερα από τον αέρα, αλλά δεν είναι η πυκνότητά τους αυτή που επηρεάζει, ούτε η πυκνότητα του αέρα, ... είναι οι "συγκρούσεις" σκαγιών - σταγονιδίων ...

Οι αμερικάνοι και ένας τρελαμένος Ολλανδός φυσικός είναι κάθετοι πάντως ... καμία ουσιαστική επίδραση !!!
Θερμοκρασία και ατμοσφαιρική πίεση (υψόμετρο) είναι πολύ πιο σημαντικά με την σειρά που τα γράφω ...
ελαττωνεται η πυκνοτητα αερα με την υγρασια, αλλα ας εστιασουμε στην ακριβεια της εκφρασης. Του αερα στην ατμοσφαιρα ελαττωνεται, οχι η πυκνοτητα της ατμοσφαιρας (αυτη αυξανεται). Ειναι δυσκολο μαλλον οποτε το κανω λιανα. Ο ΑΕΡΑΣ εχει 40% οξυγονο και 60% αζωτο (περιπου -δεν θυμαμαι) . Αν η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ εχει 0% υγρασια , ειναι ολη αερας δηλαδη, τοτε εχει και την ιδια αναλογια Ο-αζωτου. Αν η ατμοσφαιρα εχει αποκτησει 20% υγρασια , τοτε η κατανομη Ο-αζωτου καταλαμβανει το υπολοιπο 80%. Αποτελεσμα : πιο πυκνη ατμοσφαιρα (ο-αζωτο-νερο) , αλλα ΛΙΓΟΤΕΡΟ πυκνος αερας (Ο-αζωτο)
 
Βασίλη, δεν ξέρω οι ... Ισπανίδες πόσο καλά κάνουν αυτό που εννοείς ... αλλά οι ισπανικές πυρίτιδες αυτό που πρέπει να κάνουν το κάνουν πάρα πολύ καλά !!! ;) :cool:
Και πουθενά και ποτέ η ΜΑΧΑΜ δεν είπε, ούτε άφησε να εννοηθεί, ότι ο μεγάλος αριθμός και διαφοροποίηση των πυρίτιδων που παράγει έχει να κάνει με τις καιρικές συνθήκες. Εξάλλου όλες έχουν την ίδια χημική σύνθεση, καθαρά μονοβασικές νιτροκυτταρινούχες. Η διαφοροποίηση έχει να κάνει μόνο με την ταχύτητα καύσης, ανάλογα με το βάρος γόμωσης που καλείται η καθεμιά να προωθήσει, και βασίζεται κυρίως στη διαφορετική πυκνότητα. Όσο για τη διαφοροποίηση ως προς το σχήμα των φυλλιδίων (τετράγωνα - στρογγυλά) όμοιων βλητικά πυρίτιδων, ίσως έχει κάποια σχέση με τον όγκο (που πιάνει μέσα στον κάλυκα), για καλύτερο πάντρεμα με ελαφρώς διάφορετικού ύψους βύσματα, ανάλογα και με την εκάστοτε γόμωση που θέλει κάποιος να φτιάξει. Ίσως είναι και εμπορικό τρύκ και θέμα μάρκετινγκ μόνο ... Πάντως δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τις διάφορες καιρικές και κλιματολογικές συνθήκες.
Αυτό τον διαχωρισμό των πυρίτιδων γενικώς, σε κατάλληλες ή μη για τις διάφορες καιρικές συνθήκες, τον κάνουν μόνο οι Ιταλοί και οι Έλληνες ... Δε νομίζω πουθενά αλλού στον κόσμο να απασχολεί κανέναν σοβαρά αυτό το θέμα. :rolleyes:

Στελαρα μου , θα με κανεις να ασχοληθω και τις Ισπανιδες.....Οχι γιατι δεν πιστευω τα γραφομενα σου...
αλλα πιστευω οτι οσο καλες και να ειναι δεν μπορουν να ανταποκριθουν τοσο καλα οπως η ς4 -sipe -tekna
στην φουλ υγρασια φιλε μου!!!!

ΥΓ, Εχθες οι περδικες αλλες επεφταν ζωντανες....αλλες του κουναγαν το μαντηλι ενος φιλου ...οχι με
ισπανιδα πυριτιδα αλλα στην ιδια κατηγορια μονοβασικη νιτροκυτταρινουχα!!!
 
Έχει ξανασυζητηθεί αλλά δεν εχω καταλαβει ακόμα πως η αυξημένη υγρασία επηρρεάζει αρνητικά την βλητική συμπεριφορά.
Ίσα ίσα που την ευνοεί γιατί η ατμόσφαιρα γίνεται πιο "αραιή" (μικρότερη πυκνότητα).
Οπως τα λες είναι. Όσον αφορά την εξωτερική βαλλιστική την επηρεάζει ...θετικά, αν και ελάχιστα.
https://www.darkearthtactical.co.za/ballistics/the-effects-of-humidity-on-bullet-flight/
 
Οπως τα λες είναι. Όσον αφορά την εξωτερική βαλλιστική την επηρεάζει ...θετικά, αν και ελάχιστα.
https://www.darkearthtactical.co.za/ballistics/the-effects-of-humidity-on-bullet-flight/
Άρα δεν πρέπει να μπερδεύουμε την υγρασία με το ψοφόκρυο.

Δείτε παρακάτω τις ταχύτητες στα 50m (με ίδια αρχική 400m/s) πως αλλάζουν όταν η θερμοκρασία κυμαίνεται από -30 ως +45, η πίεση από 880mbar ως 1080mbar και η υγρασία από 0 ως 100%.

Στην θερμοκρασία έχουμε μεταβολή 50m/s στην πίεση 25m/s και στην υγρασία 1m/s !!!

Η υγρασία (από μόνη της) δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου την βλητική απόδοση ...

ps
Αν δεν κάνω λάθος έκανα τους υπολογισμούς με #4 σκάγια, με ακραίες μεταβολές των 3 τιμών ...

1636038897043.png
 
ελαττωνεται η πυκνοτητα αερα με την υγρασια, αλλα ας εστιασουμε στην ακριβεια της εκφρασης. Του αερα στην ατμοσφαιρα ελαττωνεται, οχι η πυκνοτητα της ατμοσφαιρας (αυτη αυξανεται). Ειναι δυσκολο μαλλον οποτε το κανω λιανα. Ο ΑΕΡΑΣ εχει 40% οξυγονο και 60% αζωτο (περιπου -δεν θυμαμαι) . Αν η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ εχει 0% υγρασια , ειναι ολη αερας δηλαδη, τοτε εχει και την ιδια αναλογια Ο-αζωτου. Αν η ατμοσφαιρα εχει αποκτησει 20% υγρασια , τοτε η κατανομη Ο-αζωτου καταλαμβανει το υπολοιπο 80%. Αποτελεσμα : πιο πυκνη ατμοσφαιρα (ο-αζωτο-νερο) , αλλα ΛΙΓΟΤΕΡΟ πυκνος αερας (Ο-αζωτο)
Χοντρικά ο αέρας έχει 80% άζωτο και 20% οξυγόνο (στρογγυλοποιημένα). Η υγρασία που χωράει στον κορεσμό κάθε φορά, εξαρτάται από την θερμοκρασία και την πίεση.
 
Με στοιχειώνει η ερώτηση αυτή πολύ καιρό τώρα :)
Αμ εμένα να δεις!!!! .yel.
Εγώ (απλοποιημένα) αυτό που ξέρω είναι ότι οι πυρίτιδες έχουν ένα burning rate που εξαρτάται από την θερμοκρασία της πυρίτιδας (προ καύσης) και την πίεση που αναπτύσεται.

Για την υγρασία έχουν γραφεί πολλά αλλά προσωπικά δεν δίνω καμία σημασία εκτός αν στην ατμόσφαιρα υπάρχει υγροποιημένη υγρασία ... Βροχή, πυκνή ομίχλη κτλ
Έχει ξανασυζητηθεί αλλά δεν εχω καταλαβει ακόμα πως η αυξημένη υγρασία επηρρεάζει αρνητικά την βλητική συμπεριφορά.
Ίσα ίσα που την ευνοεί γιατί η ατμόσφαιρα γίνεται πιο "αραιή" (μικρότερη πυκνότητα).
αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως έχουμε ταϊστεί με πολύ βλήτο ιταλικής καλλιέργειας .yelling.
και το καταπίνουμε αμάσητο......
Η υγρασία δεν αποτελείται από σωματίδια ... αποτελείται από μόρια νερού μέσα στην ατμόσφαιρα. Στην περίπτωση αυτή (αν η πίεση και η θερμοκρασία είναι σταθερές) όσο περισσότερα μόρια υπάρχουν στον αέρα (μεγαλύτερη υγρασία) τόσο πιο αραιός γίνεται ο αέρας (όσο και να σου φαίνεται περίεργο) !!!

Οι αμερικάνοι και ένας τρελαμένος Ολλανδός φυσικός είναι κάθετοι πάντως ... καμία ουσιαστική επίδραση !!!
Θερμοκρασία και ατμοσφαιρική πίεση (υψόμετρο) είναι πολύ πιο σημαντικά με την σειρά που τα γράφω ...
Ακριβώς έτσι.....
Οπως τα λες είναι. Όσον αφορά την εξωτερική βαλλιστική την επηρεάζει ...θετικά, αν και ελάχιστα.
https://www.darkearthtactical.co.za/ballistics/the-effects-of-humidity-on-bullet-flight/
;).RESPECT.
Άρα δεν πρέπει να μπερδεύουμε την υγρασία με το ψοφόκρυο.

Δείτε παρακάτω τις ταχύτητες στα 50m (με ίδια αρχική 400m/s) πως αλλάζουν όταν η θερμοκρασία κυμαίνεται από -30 ως +45, η πίεση από 880mbar ως 1080mbar και η υγρασία από 0 ως 100%.

Στην θερμοκρασία έχουμε μεταβολή 50m/s στην πίεση 25m/s και στην υγρασία 1m/s !!!

Η υγρασία (από μόνη της) δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου την βλητική απόδοση ...

ps
Αν δεν κάνω λάθος έκανα τους υπολογισμούς με #4 σκάγια, με ακραίες μεταβολές των 3 τιμών ...

View attachment 35347
" δεν πρέπει να μπερδεύουμε την υγρασία με το ψοφόκρυο".
"Η υγρασία (από μόνη της) δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου την βλητική απόδοση ..."

.my man.
 
από την παραπάνω συζήτηση για όσους βαριούνται να διαβάσουν τα λινκς:
Σκεφτείτε το εξής:
Με την ανάφλεξη της πυρίτιδας παράγονται αέρια τα οποία εκτονώνονται με τρομερή πίεση, μέρος της πίεσης ωθεί το βύσμα με τα σκάγια προς την έξοδο της κάννης, το βύσμα διογκώνεται και σφραγίζει τον αυλό συνεπώς η πυρίτιδα ή/και τα προϊόντα καύσης της ΔΕΝ έρχονται σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα!!!!
Η όποια επίδραση της ατμοσφαιρικής υγρασίας αφορά τα σκάγια που ταξιδεύουν προς τον στόχο (εξωτερική βλητική)!!!

εύλογα θα με ρωτήσετε ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΒΑΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ;;;;;

Το λοιπόν, εικάζω (νομίζω βάσιμα) ότι πριν πολλά χρόνια τότε που ο χάρτινος κάλυκας, η μαλλινόταπα (ή η τάπα από χαρτοπολτό) και οι πυρίτιδες ΔΕΝ ήσαν ΤΟΣΟ τελειοποιημένες, ακόμα και η ατμοσφαιρική υγρασία ήταν ικανή να νοτίσει τον κάλυκα και την έρμη την - ΜΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ - μονοβασική με αποτέλεσμα την μείωση του παραγόμενου έργου - ενίοτε ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση!!!
οι πυρίτιδες έχουν στην σύστασή τους γύρω στο 1% υγρασία, φανταστείτε να πάει μόλις στο 2% θα έχουμε 100% αύξηση!!!!
Άμα δε, αποθήκευαν τα φυσίγγια σε υγρούς χώρους ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝΕ!

ΣΗΜΕΡΑ με τους πλαστικούς κάλυκες, τους εμφρακτήρες και κυρίως με την εξέλιξη των πυρίτιδων η μόνη περίπτωση να επηρεάσει ΚΑΠΩΣ η υγρασία είναι η κακή αποθήκευση! (ακόμα και οι πλαστικοί κάλυκες έχουν απειροελάχιστα κενά απ΄όπου μπορεί να εισχωρήσει υγρασία)
 
από την παραπάνω συζήτηση για όσους βαριούνται να διαβάσουν τα λινκς:
Σκεφτείτε το εξής:
Με την ανάφλεξη της πυρίτιδας παράγονται αέρια τα οποία εκτονώνονται με τρομερή πίεση, μέρος της πίεσης ωθεί το βύσμα με τα σκάγια προς την έξοδο της κάννης, το βύσμα διογκώνεται και σφραγίζει τον αυλό συνεπώς η πυρίτιδα ή/και τα προϊόντα καύσης της ΔΕΝ έρχονται σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα!!!!
Η όποια επίδραση της ατμοσφαιρικής υγρασίας αφορά τα σκάγια που ταξιδεύουν προς τον στόχο (εξωτερική βλητική)!!!

εύλογα θα με ρωτήσετε ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΒΑΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ;;;;;

Το λοιπόν, εικάζω (νομίζω βάσιμα) ότι πριν πολλά χρόνια τότε που ο χάρτινος κάλυκας, η μαλλινόταπα (ή η τάπα από χαρτοπολτό) και οι πυρίτιδες ΔΕΝ ήσαν ΤΟΣΟ τελειοποιημένες, ακόμα και η ατμοσφαιρική υγρασία ήταν ικανή να νοτίσει τον κάλυκα και την έρμη την - ΜΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ - μονοβασική με αποτέλεσμα την μείωση του παραγόμενου έργου - ενίοτε ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση!!!
οι πυρίτιδες έχουν στην σύστασή τους γύρω στο 1% υγρασία, φανταστείτε να πάει μόλις στο 2% θα έχουμε 100% αύξηση!!!!
Άμα δε, αποθήκευαν τα φυσίγγια σε υγρούς χώρους ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝΕ!

ΣΗΜΕΡΑ με τους πλαστικούς κάλυκες, τους εμφρακτήρες και κυρίως με την εξέλιξη των πυρίτιδων η μόνη περίπτωση να επηρεάσει ΚΑΠΩΣ η υγρασία είναι η κακή αποθήκευση! (ακόμα και οι πλαστικοί κάλυκες έχουν απειροελάχιστα κενά απ΄όπου μπορεί να εισχωρήσει υγρασία)
Σωστα εικαζεις. ΟΙ πυριτιδες ειναι υγροσκοπικες και η ολη προσπαθεια γινεται για να πανε πιο αργα , απο 1% στο 2% υγρασια (για να χρησιμοποιησω το παραδειγμα σου). Ναι , βοηθουν οι πλαστικοι καλυκες, οι ελαστικες πολυμερης βυσματωσεις κλπ , αλλα καθε μερα καθε μηνα , οι πυριτιδες απορροφουν υγρασια. ΟΙ διβασικες απορροφουν με πολυ αργοτερο ρυθμο, και αυτο ειναι το πλεονεκτημα τους απεναντι στην υγρασια .
Υγρασια σε σχεση με το χρονο , οχι με την ατμοσφαιρα του κυνηγιου εκεινης της μερας.
ΥΓ δικοι μου αυθαιρετοι υπολογισμοι
Μια πυριτιδα απο τη στιγμη που παραγεται , περναει ενας χρονος μεχρι να μπει σε φυσιγγι (ισως και δυο, με την αποθηκευση ποσοτητων απο τους γομωτες)
Το φυσιγγι περναει δυο χρονια μεχρι να φτασει στον κυνηγο (αποθηκευση σε βιομηχανια και κυνηγομαγαζο)
Εχουμε ηδη 3-4 χρονια και ο κυνηγος εχει περιθωρειο :
5-6 χρονια για τις μονοβασικες (δικο μου οριο αλλα και πολλων συγραφεων - δημοσιογραφων του χωρου-συνολο 10 χρονια )
15-16 χρονια για τις διβασικες (συνολο 20 χρονια)
Ολα αυτα ειναι μεσοι οροι και υπο νορμαλ φυλαξη. Ξερετε ολοι τι συμβαινει στ αληθεια
Εχω μερικα κουτια imperial 1985 γνησια καναδεζικα , απο εκεινα που σκοτωναν απο ραχη σε ραχη και θα τα χρυσοπουλησω στο fb
το ιδιο και κατι Πυρκαλ γαμηστερα με μονοβασικη , να τα πουλησω ή να τα ριξω και να με ρωτανε οι αλλοι ...παλι εκλασες ;
 
15 διαφορετικές πυρίτιδες ανάλογα τις καιρικές συνθήκες ...
Άλλη με βοριά, άλλη με νοτιά, άλλη με ψιλόβροχο, άλλη για αραιή συνεφιά και άλλη για ηλιοφάνεια ...
Έλεος ... τελικά οι Ισπανίδες μόνο ένα πράγμα ξέρουν και κάνουν καλά :)
Να χορεύουν ΤΑNGO ????
 
από την παραπάνω συζήτηση για όσους βαριούνται να διαβάσουν τα λινκς:
Σκεφτείτε το εξής:
Με την ανάφλεξη της πυρίτιδας παράγονται αέρια τα οποία εκτονώνονται με τρομερή πίεση, μέρος της πίεσης ωθεί το βύσμα με τα σκάγια προς την έξοδο της κάννης, το βύσμα διογκώνεται και σφραγίζει τον αυλό συνεπώς η πυρίτιδα ή/και τα προϊόντα καύσης της ΔΕΝ έρχονται σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα!!!!
Η όποια επίδραση της ατμοσφαιρικής υγρασίας αφορά τα σκάγια που ταξιδεύουν προς τον στόχο (εξωτερική βλητική)!!!

εύλογα θα με ρωτήσετε ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΒΑΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ;;;;;

Το λοιπόν, εικάζω (νομίζω βάσιμα) ότι πριν πολλά χρόνια τότε που ο χάρτινος κάλυκας, η μαλλινόταπα (ή η τάπα από χαρτοπολτό) και οι πυρίτιδες ΔΕΝ ήσαν ΤΟΣΟ τελειοποιημένες, ακόμα και η ατμοσφαιρική υγρασία ήταν ικανή να νοτίσει τον κάλυκα και την έρμη την - ΜΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ - μονοβασική με αποτέλεσμα την μείωση του παραγόμενου έργου - ενίοτε ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση!!!
οι πυρίτιδες έχουν στην σύστασή τους γύρω στο 1% υγρασία, φανταστείτε να πάει μόλις στο 2% θα έχουμε 100% αύξηση!!!!
Άμα δε, αποθήκευαν τα φυσίγγια σε υγρούς χώρους ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝΕ!

ΣΗΜΕΡΑ με τους πλαστικούς κάλυκες, τους εμφρακτήρες και κυρίως με την εξέλιξη των πυρίτιδων η μόνη περίπτωση να επηρεάσει ΚΑΠΩΣ η υγρασία είναι η κακή αποθήκευση! (ακόμα και οι πλαστικοί κάλυκες έχουν απειροελάχιστα κενά απ΄όπου μπορεί να εισχωρήσει υγρασία)
Για εξηγησε μου λοιπόν εσυ φίλε, κ οι υπόλοιποι που γράφετε ότι η υγρασία καμια σχεση δεν έχει με την βλητικη απόδοση του φυσιγγιου, γιατί οι συνταγές με μονοβασικές χάνουν ακόμη κ 40 μ/ δ σε αρχικές ταχυτητες , κ οι διβασικες δεν χάνουν σχεδόν καθόλου , σε περιβάλλον με πολυ υγρασία ;;;
 
Χωρις να έχω τις γνώσεις αλλά με βάση την λογική θα σου απαντήσω.
Για τον απλούστατο λόγω οτι η μεν είναι μοναβασικη και η δε διβασικη.
Η δεύτερη έχει και ποσοστό νιτρογλυκερίνης.
Οπότε το έργο της καύσης της δεύτερης είναι πιο άμεσο και εντονο που εκφράζεται σε μεγάλη ταχύτητα στην έξοδο της κανης.
Σε μια κανονική μέρα χωρίς υγρασία θα είχαν την ίδια ταχύτητα τα σκάγια φεύγοντας από την κανη του όπλου ρίχνοντας ενα φυσίγγι με μοναδική και ένα με διβασικη; Ή και εκεί θα υπήρχε η διαφορά;

Ρωτάω δεν κάνω τον έξυπνο.
Για να μην παρεξηγηθώ το αναφέρω το τελευταίο.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top